Kuoppanummen koulussa on todettu tämän viikon aikana kaksi COVID19-tapausta ja niihin liittyvät luokka-altistumiset. Kyse ei ole koulussa tapahtuneesta jatkotartunnasta, eikä se tässä vaiheessa aiheuta koulun toimintaan muutoksia.
Lisäksi Kuoppanummen päiväkodissa on todettu COVID19-tapaus ja siihen liittyvä joukkoaltistuminen. Päiväkodin toiminta jatkuu muutoin normaalisti.
Mitä pitää varoa?
Kuoppanummen koulussa Covid-19 virusta
Anonyymi
2
155
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vihdissä nyt 4 uutta tartuntaa. Panu Huuhtanen tuonut Helsingin "miekkarista"?
- Anonyymi
Hysteriaa...Paniikkia...Sulkekaa herranjumala sentään ne ovet,ikkunat ja ilmanvaihtokanavat...Meillä on kausiflunssa apua vessapaperi on loppu, hernekeittoa jäljellä enää yksi purkki-äkkiä kokosuojapuku päälle ja juosten Prisman läpi, sillä toreilla ei enää saa olla, ainoastaan supermarketeissa Lorona ei tartu,siellä olet turvassa-varokaa ykstyisyrittäjiä ja seurakuntien ulkoilmatilaisuuksia-ne voivat olla tappavia 0.0000000001% väestöstä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701