Miehesi sanoisi että haluaa makkaraa ja onko sitä jääkaapissa joka tekis teilla makkaraa uunissa tai kylmiltään jos on niin hyvä mutta jos ei niin lähtisitkö kauppaan hakemaan ja jos kaupassa ei ole sitä makkaraa niin menet toiseen kauppaan tai kauppoihin jopa naapuri kaupunkiin hakemaan sen
Nainen mitä tekisit
59
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hakisin itse makkarat, nainen voi sillä aikaa lämmittää uunin ja miksei itsensä myös.
- Anonyymi
En lähtisi. Pakastimessa on nakkeja, jos eivät kelpaa niin menköön ite hakemaan.
- Anonyymi
Mut jos kultasi haluu makkaraa eikä jäisiä nakkeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos kultasi haluu makkaraa eikä jäisiä nakkeja
Sitten hän menee kauppaan ja ostaa. Sillähän siitä pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten hän menee kauppaan ja ostaa. Sillähän siitä pääsee.
Aika ikävä nainen ja vaimo olisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävä nainen ja vaimo olisit
Kyllä, en lähtisi iltakymmeneltä metsästämään makkaraa. En niin sitten kenellekään. Seuraavalla kauppareissulla voisin tuoda. Ne nakitkin kyllä saa uunissa sulamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, en lähtisi iltakymmeneltä metsästämään makkaraa. En niin sitten kenellekään. Seuraavalla kauppareissulla voisin tuoda. Ne nakitkin kyllä saa uunissa sulamaan.
Helpommalla pääsisit kun heti hakisit grilli kioskilta makkarat teille kummallekkin tai jos abc lähellä niin sieltä no grillissä olis valmiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpommalla pääsisit kun heti hakisit grilli kioskilta makkarat teille kummallekkin tai jos abc lähellä niin sieltä no grillissä olis valmiina
Helpommalla kuin? Ei se yks makkarapaketti tai vaikka neljäkään tuota seuraavalla kauppareissulla mitään ongelmaa. Siihen asti mies saa joko ottaa ne nakit pakastimesta, lämmittää ne ja syödä tai hakea ite itelleen niitä makkaroita. Mä en tähän aikaan lähde mitään mistään hakemaan. Enkä kyllä muuten huolis sellasta miestäkään, joka olettas, että menisin. En tosin ole sellaseen mieheen koskaan törmännytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpommalla kuin? Ei se yks makkarapaketti tai vaikka neljäkään tuota seuraavalla kauppareissulla mitään ongelmaa. Siihen asti mies saa joko ottaa ne nakit pakastimesta, lämmittää ne ja syödä tai hakea ite itelleen niitä makkaroita. Mä en tähän aikaan lähde mitään mistään hakemaan. Enkä kyllä muuten huolis sellasta miestäkään, joka olettas, että menisin. En tosin ole sellaseen mieheen koskaan törmännytkään.
Kyllä kunnon nainen tai vaimo hakis kummallekkin makkarat ainakin miehelleen hakis vaikka mies sanoi kulta ei sinun tarvitse lähteä hakemaan ja ovi käy jo ja olet jo matkalla grilliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kunnon nainen tai vaimo hakis kummallekkin makkarat ainakin miehelleen hakis vaikka mies sanoi kulta ei sinun tarvitse lähteä hakemaan ja ovi käy jo ja olet jo matkalla grilliin
No mä en ole esittänyt kenellekään olevani erityisen palvelualtis. Siinä pääsee paljon helpommalla. Eikä tosiaan ole kyllä koskaan kukasn olettanut moisia. Olishan tuo nyt ihan törkeä pyyntö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään kunnon mies ei tollasia ehdottaisi. Kunnon mies hakisi itse, jos pakottava tarve kerta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään kunnon mies ei tollasia ehdottaisi. Kunnon mies hakisi itse, jos pakottava tarve kerta on.
Mies kysyi vaan onko jääkaapissa makkaraa että vois tehdä kummallekkin makkaraa ei muuta eikä oleta mitään mutta kunnon vaimona ja naisena olet jo matkalla grilliin ja päätät tästä lähin ostat jääkaappiin makkaraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kysyi vaan onko jääkaapissa makkaraa että vois tehdä kummallekkin makkaraa ei muuta eikä oleta mitään mutta kunnon vaimona ja naisena olet jo matkalla grilliin ja päätät tästä lähin ostat jääkaappiin makkaraa
Kunnon mies menisi ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies pitäisi itse huolen, että kaapissa on makkaraa, jos hänelle tuppaa tuollasia mielitekoja tulemaan. Kunnon mies pitäisi huolen, että kauppalapussa olisi kirjoitettuna makkara ja pakastimessa olisi makkaraa. Kunnon mies ei ikinä sallisi vaimonsa joutuvan lähtemään iltamyöhäällä makkarajahtiin. Kunnon mies häpeäisi silmät päästään, jos noin pääsisi käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä omantunnon tuskat sinulla olisikaan sen jälkeen ja unikaan ei tulis kun mietit millainen nainen ja vaimo oletkaan et kultaasi ja aarrettasi auttanut vaikka se kyllä auttaa sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies pitäisi itse huolen, että kaapissa on makkaraa, jos hänelle tuppaa tuollasia mielitekoja tulemaan. Kunnon mies pitäisi huolen, että kauppalapussa olisi kirjoitettuna makkara ja pakastimessa olisi makkaraa. Kunnon mies ei ikinä sallisi vaimonsa joutuvan lähtemään iltamyöhäällä makkarajahtiin. Kunnon mies häpeäisi silmät päästään, jos noin pääsisi käymään.
Mutta kai nyt lähden itsekkin nukkumaan eli hyvää yötä ja kauniita unia ja makkaran haku reissu kuvia eli hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vielä ei kukaan syö vanhaa makkaraa joka ollut 3v pakastimessa eli kunnon nainen ei sallisi moista vaan sanoo täällä ja tässä talossa mieheni syö tuoretta makkaraa ja niin kauan kuin elän mieheni ei tarvi nälkää nähdä ja jos se haluaa makkaraa niin se saa makkaraaja ovi käy jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vielä ei kukaan syö vanhaa makkaraa joka ollut 3v pakastimessa eli kunnon nainen ei sallisi moista vaan sanoo täällä ja tässä talossa mieheni syö tuoretta makkaraa ja niin kauan kuin elän mieheni ei tarvi nälkää nähdä ja jos se haluaa makkaraa niin se saa makkaraaja ovi käy jo
Kunnon mies pitää itse huolen makkaroistaan, jos ne ovat hänelle niin tärkeitä. Kunnon mies ei myöskään tuhlaa. Hän ei hanki pakasteeseen niin paljoa makkaraa, että häneltä kestäisi yli kolme vuotta syödä ne pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Isäni, joka oli herrasmies ja kunnon mies, ei koskaan olisi pistänyt naista yön selkään hakemaan makkaraa. Hän tosiaan sattoi alkaa laittaa makkararuokaa vaikka keskellä yötä, mutta hänellä oli varastot niitä varten. Makkaraa oli aina pakastimessa. Isä myös hoiti kauppakäynnit, eli täydensä omat varastonsa itse. En muista äitini käyneen yksin ruokakaupassa sitten lapsuuteni. Ajatus, että isä olis pistänyt äidin kauppaan iltamyöhäällä on täysin vieras. sellaista ei olis ikinä tapahtunut. Hän ei ollut pasattava pikkupoika kuten aloitustarinan "mies" tuntuu olevan.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa jos mies haluaa tuoretta makkaraa, niin mies menee ensin teurastamaan sian, puhdistaa suolen, riiputtaa ruhon, paloittelee ruhon jauhaen samalla lihan massaksi, jonka jälkeen työntää massan puhdistettuun suoleen. Tämän jälkeen voi nainen paistaa miehelle tuoreen makkaran.
Tosin epäilen että nykyajan miehillä menis ruokahalut makkaroiden suhteen, ellei ole ruhojen ja lihojen kanssa työnsä puolesta säännöllisesti tekemisissä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Makkara- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Siinä tapauksessa jos mies haluaa tuoretta makkaraa, niin mies menee ensin teurastamaan sian, puhdistaa suolen, riiputtaa ruhon, paloittelee ruhon jauhaen samalla lihan massaksi, jonka jälkeen työntää massan puhdistettuun suoleen. Tämän jälkeen voi nainen paistaa miehelle tuoreen makkaran.
Tosin epäilen että nykyajan miehillä menis ruokahalut makkaroiden suhteen, ellei ole ruhojen ja lihojen kanssa työnsä puolesta säännöllisesti tekemisissä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/MakkaraTarkoitin kylläkin kaupasta ostettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies ei naistaan yksin yön selkään laita. Lähtee vähintään itse kuskiksi mukaan makkaran hakuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies ei naistaan yksin yön selkään laita. Lähtee vähintään itse kuskiksi mukaan makkaran hakuun.
Kai nainen yksinkin osaa kauppaan mennä ei kai siihen aina holhoojaa mukaan tarvi ja kyllä leijona naaras miehelleen ruokaa tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nainen yksinkin osaa kauppaan mennä ei kai siihen aina holhoojaa mukaan tarvi ja kyllä leijona naaras miehelleen ruokaa tekee
Ja niin kaikki varatut naisetkin tekee eli ei ihme että sinkkunaiset pysyy sinkkuina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki ja kuten itse jo aikaa sitten kirjoitin, niin seuraavalla kauppareissulla voin tuoda vaikka pakastimen täyteen makkaraa. Vaatii toki se, että makkaraa kaipaava esittää toiveen makkaran hankkimisesta. Pöydällä on kauppalappu, johon voi niitä toiveitaan kirjotella. Erikseen en lähde kenellekään makkaraa hakemaan ja jos itselleni jokin mieliteko tulee niin mene ihan itse se hakemaan. Tietysti jos minulle tulee mieliteko ja olen jo muutenkin menossa niin voin samalla sitä makkaraakin tuoda. Sellasta vaan taida olla koskaan tapahtunut. En muista lähteneeni koskaan iltamyöhään mitään yksitäistä tavaraa hankkimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki ja kuten itse jo aikaa sitten kirjoitin, niin seuraavalla kauppareissulla voin tuoda vaikka pakastimen täyteen makkaraa. Vaatii toki se, että makkaraa kaipaava esittää toiveen makkaran hankkimisesta. Pöydällä on kauppalappu, johon voi niitä toiveitaan kirjotella. Erikseen en lähde kenellekään makkaraa hakemaan ja jos itselleni jokin mieliteko tulee niin mene ihan itse se hakemaan. Tietysti jos minulle tulee mieliteko ja olen jo muutenkin menossa niin voin samalla sitä makkaraakin tuoda. Sellasta vaan taida olla koskaan tapahtunut. En muista lähteneeni koskaan iltamyöhään mitään yksitäistä tavaraa hankkimaan.
Lisään, että itse harrasta "ajatustenlukua" edes keskenkasvuisten kanssa. Esitän kysymyksen haluaako kaupasta jotain erityistä, jos ei toiveita esitetä niin en ala arvailemaan ja tuomaan mitään muuten vaan. En harrasta myöskään passaamista edes keskenkasvuisten kanssa, enkä taatusti yhdenkään täysikasvuisen kanssa. Lapset opetetaan tavoille ja aikuisten pitää jo ne asiat osata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin kaikki varatut naisetkin tekee eli ei ihme että sinkkunaiset pysyy sinkkuina
Eihän sille mitään mahda, kun on oppinut nuoruudessaan kunnollisen miehen mallin. Lapselliset passuuttajat ei sitten aikuisenakaan kiinnosta. Ei sellasta osaa edes mieheksi mieltää, vaan pikkulapselta sellanen vaikuttaa. Enemmin sinkku, kun parisuhteessa pikkulapsen kanssa. Oikeasti aika ikävää miten vähän kunnon aikuisia miehiä tuntuu nykyään löytyvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kunnon mies naisestaan huolta pitää ja tämmöiset yhdessä hoitaa. Ei suinkaan hän vaimosta äitiä itselleen halua. Sittenhän se on sama olla sinkkuna naisen, jos miestä pitää vasteetta palvella kuin keskenkasvuista pikkupoikaa. Mies suojelee naistaan eikä laita tätä yksin yön selkään. Se on ihan normaalia miehistä toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kunnon mies naisestaan huolta pitää ja tämmöiset yhdessä hoitaa. Ei suinkaan hän vaimosta äitiä itselleen halua. Sittenhän se on sama olla sinkkuna naisen, jos miestä pitää vasteetta palvella kuin keskenkasvuista pikkupoikaa. Mies suojelee naistaan eikä laita tätä yksin yön selkään. Se on ihan normaalia miehistä toimintaa.
Kunnon mies kaiken lisäksi tajuaa, että vaimo arvostaa huolenpitoa ja yhdessä tekemistä. Tietää sen, että sitten kiehnätään yhdessä, kun on syöty. Kumpikin sitä haluaa, kun kummallakin on hyvä mieli ja vatsa täynnä. Yhdessä hoidettu, yhdessä viihdytty, yhdessä nautittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että itse harrasta "ajatustenlukua" edes keskenkasvuisten kanssa. Esitän kysymyksen haluaako kaupasta jotain erityistä, jos ei toiveita esitetä niin en ala arvailemaan ja tuomaan mitään muuten vaan. En harrasta myöskään passaamista edes keskenkasvuisten kanssa, enkä taatusti yhdenkään täysikasvuisen kanssa. Lapset opetetaan tavoille ja aikuisten pitää jo ne asiat osata.
Millaisen naisen/vaimon sinusta saakaan et hakisi miehellesi makkaraa ennen kuulumatonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisen naisen/vaimon sinusta saakaan et hakisi miehellesi makkaraa ennen kuulumatonta
Kunnollinen hyvä mies saa hyvän vaimon. Pikkupoika voi pysyä jatkossakin siellä ylihuolehtivan äitinsä helmoissa. Siellä varmaan pureskellaankin se makkara valmiiksi, ettei pikkuisen tarvitse nähdä sitäkään vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos autat tai teet jotakin miehellesi niin odotat vastapalveluksia esim keität aamukahvit kummallekkin niin miehesi jää velkaa sinulle ja kun taas mies keittää niin ei odota eikä halua vastapalveluksia vaan keittää mielellään kahvit sinulle ja itselleen ja nauttii aamupalasta kanssasi jopas jotakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos autat tai teet jotakin miehellesi niin odotat vastapalveluksia esim keität aamukahvit kummallekkin niin miehesi jää velkaa sinulle ja kun taas mies keittää niin ei odota eikä halua vastapalveluksia vaan keittää mielellään kahvit sinulle ja itselleen ja nauttii aamupalasta kanssasi jopas jotakin
Ja mies voi pyytää luokseen ja istumaan eteensä ja antaa sinulle niskahieronnan kun haluaa tehdä sinulle hyvää pyyteettömästi ja ilahtuu siitä kun saa tehdä sinulle hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies kaiken lisäksi tajuaa, että vaimo arvostaa huolenpitoa ja yhdessä tekemistä. Tietää sen, että sitten kiehnätään yhdessä, kun on syöty. Kumpikin sitä haluaa, kun kummallakin on hyvä mieli ja vatsa täynnä. Yhdessä hoidettu, yhdessä viihdytty, yhdessä nautittu.
Kyllä se noin on mut et hakis kullallesi makkaraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas vääntelet ja kääntelet eli härnäät. Naista ei yksin yön selkään laiteta. Yössä ei oo naisen turvallista yksin liikkua. Luulis olevan päivänselvää rakastavalle naisestaan välittävälle miehelle tuon. Siksi yön selkään mennään yhdessä. Päivällä asioilla käynti on asia erikseen. Hyvässä suhteessa luonnostaan kumpikin huomioi ja ymmärtää mikä ylittää hyvän maun rajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnollinen hyvä mies saa hyvän vaimon. Pikkupoika voi pysyä jatkossakin siellä ylihuolehtivan äitinsä helmoissa. Siellä varmaan pureskellaankin se makkara valmiiksi, ettei pikkuisen tarvitse nähdä sitäkään vaivaa.
Äläs ny kyse oli että mies haluis tehdä kummallekkin makkarat ja jos ei ole niin hakisit teille sitä ei sen kummempaa mutta ainakin osaat vedota tunteisiin kai se makkaran syönti täytyis siirtää tuonnemmaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs ny kyse oli että mies haluis tehdä kummallekkin makkarat ja jos ei ole niin hakisit teille sitä ei sen kummempaa mutta ainakin osaat vedota tunteisiin kai se makkaran syönti täytyis siirtää tuonnemmaksi
Ei sille mahda mitään. Olen saanut lapsudessani hyvät miehen mallit ja tottunut kunnollisiin aikuisiin miehiin. Aikuiset pikkulapset eivät vetoa minun äidinvaistoihini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas vääntelet ja kääntelet eli härnäät. Naista ei yksin yön selkään laiteta. Yössä ei oo naisen turvallista yksin liikkua. Luulis olevan päivänselvää rakastavalle naisestaan välittävälle miehelle tuon. Siksi yön selkään mennään yhdessä. Päivällä asioilla käynti on asia erikseen. Hyvässä suhteessa luonnostaan kumpikin huomioi ja ymmärtää mikä ylittää hyvän maun rajan.
No joo yritin vaan kiusoitella ja oikeasti jos kotona ei makkaraa niin tehdään muuta ja jos kaapissa ei mitään niin joko yhdessä kauppaan tai mies hakee jotakin illaksi ja aamuksi ettei heti herättyä tarvi kauppaan lähteä tyhjällä vatsalla niin yritin vain kiusailla mutta kyllä kiva ja hyvä vaimo olisit ja kuvan sain sinusta että olet huolehtiva kyllä eli hyvä nainen ja vaimo olisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo yritin vaan kiusoitella ja oikeasti jos kotona ei makkaraa niin tehdään muuta ja jos kaapissa ei mitään niin joko yhdessä kauppaan tai mies hakee jotakin illaksi ja aamuksi ettei heti herättyä tarvi kauppaan lähteä tyhjällä vatsalla niin yritin vain kiusailla mutta kyllä kiva ja hyvä vaimo olisit ja kuvan sain sinusta että olet huolehtiva kyllä eli hyvä nainen ja vaimo olisit
No nyt on oikeaa miehen puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toimii kyllä. Jostain syystä sopivassa määrin kiusoittelu on kiihottavaa.
- Anonyymi
Heittäisin nakin sohvalle
- Anonyymi
Onko miehesi ja kultasi joku koira
- Anonyymi
Ihmekö kun puruluuta ei heitetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmekö kun puruluuta ei heitetä
Hahhahhah! :D
- Anonyymi
HK-sininen pötkylä josta lohkoperunat uunissa tehdyt tulee hyvät ja tukevat makkaraperunat :D
- Anonyymi
Kesäkurpitsa on uus makkara. Kesäkurpitsaa on aina jääkaapissa , syö se
- Anonyymi
Meillää yleensä grillataan yhdessä
- Anonyymi
Makkaraa on aina pakastimessa tällaisten tilanteiden varalle. Laittaisin ne uunissa.
- Anonyymi
Hirvittävän tukevia makkaraperuna-annoksia eräästä ravintolasta tilasin kaikille sellaiset ja juomat kun isi-pappa sekä äiti-mumo olivat käymässä :D
Mutta asisasta toiseen hypäten... kun itselläni vaatii aina suunnitelmia mitä tehdä seuraavaksi, nyt on hyvä suunnitelma... jos menen auttamaan lasten ohjelmointijuttuja kaupungille, en vaatisi hirveästi palkkaa, vain ns. hardcore Direct3D -ohjelmointikonsulttina... kuten tuo oma huvituspelikin jonka nimi tosiaan oli minkä tein harrasteena: Covid 3D - The Sneezer :D - Anonyymi
... tämä on hyvä idea kun itsellä on tietotaitoa tehdä grafiikkakiihdyttimien ajureitakin, niin auttamaan noita sitten konsulttina sitten vähän.
Jos ei ole järkevää tekemistä niin kyllästyyhän siinä :D - Anonyymi
Ei ole miestä enkä MISSÄÄN tapauksessa söisi makkaraa!
Enkä sen puoleen lähtisi sitä kenellekään hankkimaankaan. - Anonyymi
Mieheni toi kaupasta 10 pakettia makkaraa ja laittoi pakastimeen koska ajatteli että mennään saareen heti kun jäät sulaa. Grillataan makkaraa saaressa ja onkitaan siikaa mikäs sn hienompa.
- Anonyymi
Veikkaan tämän naisen aloitukseksi? Ei miehet noin ajattele. Kaukana ainakin minun ajatus maailmasta.
- Anonyymi
Tälle aloittajalle ihan tyypillinen aloitus. Tällasia hänen juttunsa aina ovat.
- Anonyymi
Siinä oot ihan oikeessa, että ei kunnollinen normaali mies noin toimi tai edes ajattele. ☺
- Anonyymi
Jos normaalin miehen tekee mieli makkaraa, hän ostaa ja valmistaa ateriansa itse, eikä vaivaa asialla vaimoa/kumppania.
- Anonyymi
Jos makkaraa ei ole niin nainen voi tarjota vatsamakkaroitaan, niitä riittää ei edes huomaa jos pari makkaraa katoaa.
- Anonyymi
Tuskin löytyy makkaraa, mutt savustettua lohta tai siikaa on useimmiten jääkaapissa aina. Ehkä paistettuja lohimedaljongeja, kalkkuna tai kinkku viipaleita. Maustettua ka keitettyä riisiä, melko varmasti tai keitettyjä perunioita. Sipuliastiassa erilaisia sipuleita, joita voi tarpeen vaatiessa käyttää ruokaa valmistaessa.
Jos jotain noista söisit, jos ei kelpaa niin saat vitosen, kipaseppas itse lähimmälle snakarille syömään se makkara, samalla saat raitista ilmaa ja liikuntaa.
Ja tulevaisuudessa voit itse ostaa ne himoitsemasi makkarat, jääkaapissa on niille kyllä sen verran tilaa. Löytyy myös mikro, kaasuhella ja sähköuuni sekä sähkögrilli (vanha pyöreä, termostaatilla oleva pöytämalli) sen kanssa voit grillata terassilla... vaikka talvella makkaras, ei tule makkaran rasvan käryä tupaan. - Anonyymi
Ihan ensitöiksi pitää mies vierottaa täysin makkaransyönnistä, joten tuommonen skenaario olis täysin mahdoton.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453370
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412302
- 2072282
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779