Poskiontelotulehdusta sairastaneet joka minulla todettiin kaksi vkoa sitten ja siihen antibiootti kuuri. Kuuri 5pv sitten loppu mutta edelleen ääneni ei ole normaali , parhain terävyys on poissa . Kukaan ei ole minulle kummiskaan maininnut äänestäni mutta itse sen kyllä huomaan. Kurkkua saa koko ajan selvitellä ja se on rasittavaa että äänen sais jokseenkin normaaliksi ja limaa nieleskellä vähän . Ennen kuuria oli yskää mutta se vissiin kuuluu poskiontelotulehdukseen joka rasittaa äänihuulia ? . Yskä on paljon vähentynyt kummiskin ja kurkun kutina lähes loppunut ja yskänärsytys . Aamuisin pitää vielä vähän yskäistä ja nielaista limaa joskus iltapäivisinkin yskän suhteen . Mutta tuo ääni vaivaa, ilmeisesti tuo lima sen tekee ? Kellään samanlaista. Oon 41v mies , en tupakoi. Itseä vähän jo rupeaa huolestuttamaan
Poskiontelotulehdus ja ääni.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055