Sapatti ja liitto Jumalan kanssa / Korvausteologia
Sillä näin sanoo Herra: "Jotka pitävät minun sapattini ja valitsevat sen, mikä minulle otollista on, ja pysyvät minun liitossani."
- adventismi on korvausteologiaa sunnuntai pedonmerkin viitekehyksessä
-Jumala ei tehnyt liittoa adventistien kanssa vaan juutalaisten kanssa
- Jumalan valittu kansa juutalaiset eivät adventistit
Liitto "jotka pitävät minun sapattini"
17
51
Vastaukset
- Anonyymi
Sapattia ei voi rikkoa sunnuntaina vaan ainoastaan lauantaina.
Saoattiöyhöttäjät tuomitaan sapattilain mukaan. - Anonyymi
Jumala ei tehnyt mitään liittoja sapattia pitävien valhejuutalaisten kanssa.
Sapatista on tehty rahastus ja käännytyskeino esim. Adventtikirkko.- Anonyymi
Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhänäpitävät. 2.Moos.31: 13. Puhu Israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on MERKKINÄ, meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, ETTÄ MINÄ OLEN HERRA, JOKA PYHITÄN TEIDÄT.
Kun kävin ennenvanhaan Luterilaisen rippikoulun piti kymmenenkäskyn laki osata selityksineen ulkoa, myöskin sapattikäsky: Muista pyhittää lepopäivä, seitsemäspäivä on Herran, sinun Jumalasi sapatti jne... Kelenterissakin oli silloin oikea viikkojärjestys.
Siis Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhittäjät Suomalaiset mukaan luettuina.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhänäpitävät. 2.Moos.31: 13. Puhu Israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on MERKKINÄ, meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, ETTÄ MINÄ OLEN HERRA, JOKA PYHITÄN TEIDÄT.
Kun kävin ennenvanhaan Luterilaisen rippikoulun piti kymmenenkäskyn laki osata selityksineen ulkoa, myöskin sapattikäsky: Muista pyhittää lepopäivä, seitsemäspäivä on Herran, sinun Jumalasi sapatti jne... Kelenterissakin oli silloin oikea viikkojärjestys.
Siis Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhittäjät Suomalaiset mukaan luettuina.
1234567---Jumala ei pyhitä lauantailla öyhöttäjiä.
Ruoski sapattilihaasi että pyhittyisit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei pyhitä lauantailla öyhöttäjiä.
Ruoski sapattilihaasi että pyhittyisit.Onko Jumala sinulle ilmoittanut ?
1234567---
- Anonyymi
Uppiniskaiset sapatistit
- eivät näe
- eivät kuule
- kuuluvat "oikeaoppisten" uskonnoliseen järjestöön
Hesekielin kirja 12:2 "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, niiden, joilla on silmät nähdä, mutta eivät näe, ja korvat kuulla, mutta eivät kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku."
Hesekielin kirja 3:27 Mutta kun minä puhuttelen sinua, avaan minä sinun suusi, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra. Kuulkoon, joka kuulee, ja olkoon kuulematta, joka ei kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku.- Anonyymi
Tätä nykyä eletään uppiniskaisten keskellä. Eivät näe, eivätkä kuule, eivätkä halua ymmärtää vaikka kuinka selvästi tuo asiat esille, niinkuin tämä sapattikin on tuotu esille vaikka kuinka monta kertaa. Silmät ummistettuina he vaan julistavat: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. He ovat todella sokeita.
1234567---
- Anonyymi
Adventismiin käännytettyjen uskontunnustus:
"Muista sapatti". - Anonyymi
Liiton merkki juutalaisten kanssa.
Genesis 17:11 Ympärileikatkaa esinahkanne liha, ja se olkoon liiton merkki meidän välillämme, minun ja teidän. - Anonyymi
Logo
Valikko
VAALIKONE
KESKUSTELU
VIIHDE
ALENNUSKOODIT
LAINAA
TREFFIT
SÄÄNNÖT
NETTIALET
CHAT
Kommentoi
Kuumat
Trendaavat
Aihe
Aihealueet
Kristinusko
Adventismi
Taivaaseen väkisin tunkeutuvat arasolaiset ja flinkkiläiset
Anonyymi
21.03.2021 00:01
Ilmoita
Tunnusta pois että elämme Johannes Kastajan jälkeistä aikaa eikä rikottujen kivitaulujen aikaa.
Uudessa Liitossa (Uusi Testamentti) ei löydy edes sapattikäskyä. Väitä mitä väität sunnuntaipedonmerkki uskoinen sapatisti.
Itseäsi petät vaan sinäkin Elleniisi uskova.
Menehän siitä lainpiirtoja noudattamaan ja paukuttelemaan sapattihenkseleitä että lihassa tuntuu niin pirun hyvältä.
Sapattilaki-öyhöttäjät tunkeutuvat väkisin taivaaseen.
-Eletään Johanneksen jälkeistä aikaa
Uskokoon adventistit että sapattikäsky loistaa kirkkaimmin taivaassa niinkuin heidän väärä Ellen White profeettansa.
Luukkaan mukaan 16:16
Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.- Anonyymi
Sapatti loistaakin kirkkaasti, koska sapatti on Jumalan pyhittämä ja siunaama päivä.
En tiedä mihin väkisin tunkeutuvat, mutta laittomuus vaan lisääntyy, ihmisiä tapetaan tämän tästä, joka puolella. Vankilaan monia monia tungetaan tämän tästä.
1234567---
- Anonyymi
Kysyisin aloittajalta minkä takia teit tämän aloituksen ? onko provo vai mikä ?
Ei mitään asiallista keskustelua.- Anonyymi
Adventistit ovat antikristuksen kansa. Siinä sinulle vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventistit ovat antikristuksen kansa. Siinä sinulle vastaus.
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi, ja surmautti Jumalan pyhiä. Virsi 241. 5. O tätä suurta surkiutt'! Ylits' vaivaisen lauman, ettei kenelläkään ollut rohkiutt' Jumalan sanaa puhumaan sen pahan pedon pelvost', Hän uhkas, kaikki käkes', HÄN POLTTI, TAPPOI ja säkes', Kuin vastasit hänt' ehdost.
Pimeä keskiaika kesti 1260 vuotta.
1234567---
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055054Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374443Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171342310- 601921
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521222Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964