Liitto "jotka pitävät minun sapattini"

Anonyymi

Sapatti ja liitto Jumalan kanssa / Korvausteologia

Sillä näin sanoo Herra: "Jotka pitävät minun sapattini ja valitsevat sen, mikä minulle otollista on, ja pysyvät minun liitossani."

- adventismi on korvausteologiaa sunnuntai pedonmerkin viitekehyksessä
-Jumala ei tehnyt liittoa adventistien kanssa vaan juutalaisten kanssa
- Jumalan valittu kansa juutalaiset eivät adventistit

17

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sapattia ei voi rikkoa sunnuntaina vaan ainoastaan lauantaina.
      Saoattiöyhöttäjät tuomitaan sapattilain mukaan.

• Anonyymi

Jumala ei tehnyt mitään liittoja sapattia pitävien valhejuutalaisten kanssa.
      Sapatista on tehty rahastus ja käännytyskeino esim. Adventtikirkko.

• Anonyymi

Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhänäpitävät. 2.Moos.31: 13. Puhu Israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on MERKKINÄ, meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, ETTÄ MINÄ OLEN HERRA, JOKA PYHITÄN TEIDÄT.

Kun kävin ennenvanhaan Luterilaisen rippikoulun piti kymmenenkäskyn laki osata selityksineen ulkoa, myöskin sapattikäsky: Muista pyhittää lepopäivä, seitsemäspäivä on Herran, sinun Jumalasi sapatti jne... Kelenterissakin oli silloin oikea viikkojärjestys.

Siis Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhittäjät Suomalaiset mukaan luettuina.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhänäpitävät. 2.Moos.31: 13. Puhu Israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on MERKKINÄ, meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, ETTÄ MINÄ OLEN HERRA, JOKA PYHITÄN TEIDÄT.

Kun kävin ennenvanhaan Luterilaisen rippikoulun piti kymmenenkäskyn laki osata selityksineen ulkoa, myöskin sapattikäsky: Muista pyhittää lepopäivä, seitsemäspäivä on Herran, sinun Jumalasi sapatti jne... Kelenterissakin oli silloin oikea viikkojärjestys.

Siis Jumala itse pyhittää sapatinpäivän pyhittäjät Suomalaiset mukaan luettuina.

1234567---

Jumala ei pyhitä lauantailla öyhöttäjiä.
        Ruoski sapattilihaasi että pyhittyisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei pyhitä lauantailla öyhöttäjiä.
        Ruoski sapattilihaasi että pyhittyisit.

Onko Jumala sinulle ilmoittanut ?

1234567---

• Anonyymi

Uppiniskaiset sapatistit
      - eivät näe
      - eivät kuule
      - kuuluvat "oikeaoppisten" uskonnoliseen järjestöön

Hesekielin kirja 12:2 "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, niiden, joilla on silmät nähdä, mutta eivät näe, ja korvat kuulla, mutta eivät kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku."

Hesekielin kirja 3:27 Mutta kun minä puhuttelen sinua, avaan minä sinun suusi, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra. Kuulkoon, joka kuulee, ja olkoon kuulematta, joka ei kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku.

• Anonyymi

Tätä nykyä eletään uppiniskaisten keskellä. Eivät näe, eivätkä kuule, eivätkä halua ymmärtää vaikka kuinka selvästi tuo asiat esille, niinkuin tämä sapattikin on tuotu esille vaikka kuinka monta kertaa. Silmät ummistettuina he vaan julistavat: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. He ovat todella sokeita.

1234567---

• Anonyymi

Adventismiin käännytettyjen uskontunnustus:
      "Muista sapatti".

• On vain oikein, että muistamme sapatinpäivän, jonka kristillinen kirkko on hylännyt.

• Anonyymi

Liiton merkki juutalaisten kanssa.

Genesis 17:11 Ympärileikatkaa esinahkanne liha, ja se olkoon liiton merkki meidän välillämme, minun ja teidän.

• Anonyymi

Logo
      Valikko
      VAALIKONE
      KESKUSTELU
      VIIHDE
      ALENNUSKOODIT
      LAINAA
      TREFFIT
      SÄÄNNÖT
      NETTIALET
      CHAT

Kommentoi

Kuumat

Trendaavat
      Aihe
      Aihealueet

Kristinusko
      Adventismi
      Taivaaseen väkisin tunkeutuvat arasolaiset ja flinkkiläiset

Anonyymi
      21.03.2021 00:01
      Ilmoita
      Tunnusta pois että elämme Johannes Kastajan jälkeistä aikaa eikä rikottujen kivitaulujen aikaa.
      Uudessa Liitossa (Uusi Testamentti) ei löydy edes sapattikäskyä. Väitä mitä väität sunnuntaipedonmerkki uskoinen sapatisti.
      Itseäsi petät vaan sinäkin Elleniisi uskova.
      Menehän siitä lainpiirtoja noudattamaan ja paukuttelemaan sapattihenkseleitä että lihassa tuntuu niin pirun hyvältä.

Sapattilaki-öyhöttäjät tunkeutuvat väkisin taivaaseen.
      -Eletään Johanneksen jälkeistä aikaa

Uskokoon adventistit että sapattikäsky loistaa kirkkaimmin taivaassa niinkuin heidän väärä Ellen White profeettansa.

Luukkaan mukaan 16:16
      Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

• Anonyymi

Sapatti loistaakin kirkkaasti, koska sapatti on Jumalan pyhittämä ja siunaama päivä.

En tiedä mihin väkisin tunkeutuvat, mutta laittomuus vaan lisääntyy, ihmisiä tapetaan tämän tästä, joka puolella. Vankilaan monia monia tungetaan tämän tästä.

1234567---

• Anonyymi

Kysyisin aloittajalta minkä takia teit tämän aloituksen ? onko provo vai mikä ?
      Ei mitään asiallista keskustelua.

• Anonyymi

Adventistit ovat antikristuksen kansa. Siinä sinulle vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventistit ovat antikristuksen kansa. Siinä sinulle vastaus.

1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi, ja surmautti Jumalan pyhiä. Virsi 241. 5. O tätä suurta surkiutt'! Ylits' vaivaisen lauman, ettei kenelläkään ollut rohkiutt' Jumalan sanaa puhumaan sen pahan pedon pelvost', Hän uhkas, kaikki käkes', HÄN POLTTI, TAPPOI ja säkes', Kuin vastasit hänt' ehdost.
        Pimeä keskiaika kesti 1260 vuotta.

1234567---

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe