Kahden naisen tapaileminen yhtä aikaa

Anonyymi

Onko teistä reilua tapailla kahta naista yhtäaikaa? Minusta ei, ainakaan viikkotolkulla. Kyllä jossain vaiheessa pitäisi tietää kumpaan haluaa tutustua paremmin.

Jouduin itse tällaisen kahden naisen tapailun "loukkuun". Tapasin miehen netissä ja viestittelimme sekä näimme aktiivisesti. Kuukausi tapaamisemme jälkeen miehen käytös alkoi muuttua, viestit vähenivät ja tapaamiset harvenivat. Edelleen kuitenkin nähtiin. Kuukausi tästä eteenpäin mies sanoi, ettei hänellä ole tarpeeksi tunteita minua kohtaan, ja ei halua enää jatkaa. Naisen vaistoni sanoi jo aikaisemmin, että kaikki ei välillämme ole hyvin ja epäilin, että mies tapailee myös muita. Tätä en häneltä kyllä koskaan kysellyt, koska oletin että kun kuitenkin näimme ettei hänellä olisi ollut muita. Lisäksi hän kuitenkin puhui yhteisestä tulevaisuudesta.

No nyt jälkeenpäin on paljastunut, että mies tapaili samaan aikaan toista naista KOKO tämän kahden kuukauden ajan. Lisäksi selvisi, että mies lopulta valitsi hänet.
Minkälainen pelimies oikeasti voi pyörittää näin kauan kahta naista yhtä aikaa? Eikö hän osannut aikaisemmin jo päättää, kumman kanssa haluaa lähteä syventämään suhdetta?

69

3428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäs jos nainen tapailisi 4 miestä 2 kk ja ei osaisi valita... Ja lisää pukkaa..

    • Anonyymi

      Sinkkunaisena tuli tapailtua useampia miehiä samaan aikaan. Itse preferoin "jenkkityylistä" tapailukulttuuria, että käydään tutustumassa moniin ihmisiin treffien merkeissä. Seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen, joten näissä tapailusuhteissa sitä ei harrastettu. Se toki karkotti monet miehet, mikä olikin hyvä kun selvästi oli erilaiset arvot kuin itsellä.

      Kävi muutaman kerran myös noin että itsellä olisi tovin treffailun jälkeen ollut enemmän kiinnostusta kuin miehellä ja mies valitsi sitten toisen naisen suhteeseen. Mutta eipä se jäänyt kaihertamaan, itsellä on usko siihen että ihmiset löytävät ne oikeat kumppanit kun seuraavat sydäntään!

      Toki itsellä kävi siinä mielessä tuuri, että ne miehet jotka löysivät tapailun aikana toisen naisen kumppanikseen, olivat reiluja ja ilmoittivat suoraan että nyt kävi näin. En tullut "ghostatuksi" eikä tarvinnut sitten jäädä huolimaan että onko toiselle sattunut jotain vai mitä on tapahtunut.

      Ei kannattaisi "olettaa" että muilla on samat arvot kuin itsellä, vaan reippaasti nostaa kissa pöydälle jos haluaa tapailusuhteen tilasta selvyyttä!

      • Anonyymi

        Kyllä itsekin olen tapaillut kahta tai jopa kolmeakin miestä yhtäaikaa, mutta kyseessä on silloin treffailu ihan alkumetreillä. Yleensä miehet tippuu sitten sitä mukaa pois, kun huomaa, että jonkun kanssa juttu ei toimi. Itse kyllä ainakin jos olen jotain miestä tapaillut vaikka pari viikkoa, niin muut tippuvat siinä vaiheessa pois kuvioista ja haluan jatkaa tutustumista vain häneen, vaikka se edelleen tapailua vielä olisikin.

        Niin toimin tämänkin miehen kohdalla ja pyysin häntäkin poistamaan profiilinsa netistä, kun oltiin tapailtu useampi viikko. Profiilin hän poisti, mutta ilmeisesti oli sitten jo ehtinyt aloittaa tutustumisen myös tähän toiseen naiseen. On tosi petetty olo, että miten mies pystyi toimimaan näin kahden kuukauden ajan. Ja huomasi varmasti, että olin ihastunut häneen. Kestikö hänellä oikeasti kaksi kuukautta tajuta kumman meistä valitsee? Jos olisin tiennyt, että hän tapailee jotain toista samaan aikaan, niin olisin nostanut kytkintä viimeistään kuukauden kohdalla.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itsekin olen tapaillut kahta tai jopa kolmeakin miestä yhtäaikaa, mutta kyseessä on silloin treffailu ihan alkumetreillä. Yleensä miehet tippuu sitten sitä mukaa pois, kun huomaa, että jonkun kanssa juttu ei toimi. Itse kyllä ainakin jos olen jotain miestä tapaillut vaikka pari viikkoa, niin muut tippuvat siinä vaiheessa pois kuvioista ja haluan jatkaa tutustumista vain häneen, vaikka se edelleen tapailua vielä olisikin.

        Niin toimin tämänkin miehen kohdalla ja pyysin häntäkin poistamaan profiilinsa netistä, kun oltiin tapailtu useampi viikko. Profiilin hän poisti, mutta ilmeisesti oli sitten jo ehtinyt aloittaa tutustumisen myös tähän toiseen naiseen. On tosi petetty olo, että miten mies pystyi toimimaan näin kahden kuukauden ajan. Ja huomasi varmasti, että olin ihastunut häneen. Kestikö hänellä oikeasti kaksi kuukautta tajuta kumman meistä valitsee? Jos olisin tiennyt, että hän tapailee jotain toista samaan aikaan, niin olisin nostanut kytkintä viimeistään kuukauden kohdalla.

        ap

        Ahaa, kieltämättä näiden lisätietojen myötä kuulostaa tylsältä toiminnalta miehen puolelta. Suoraselkäisyys tuntuu olevan valitettavan katoava luonnonvara näissä sydämen asioissa nykyään. Toki eihän sitä tunteilleen mitään voi, mutta rehellisyyden ei luulisi olevan liikaa pyydetty vaikka sydän veisikin eri suuntaan.

        Harmillinen tapaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itsekin olen tapaillut kahta tai jopa kolmeakin miestä yhtäaikaa, mutta kyseessä on silloin treffailu ihan alkumetreillä. Yleensä miehet tippuu sitten sitä mukaa pois, kun huomaa, että jonkun kanssa juttu ei toimi. Itse kyllä ainakin jos olen jotain miestä tapaillut vaikka pari viikkoa, niin muut tippuvat siinä vaiheessa pois kuvioista ja haluan jatkaa tutustumista vain häneen, vaikka se edelleen tapailua vielä olisikin.

        Niin toimin tämänkin miehen kohdalla ja pyysin häntäkin poistamaan profiilinsa netistä, kun oltiin tapailtu useampi viikko. Profiilin hän poisti, mutta ilmeisesti oli sitten jo ehtinyt aloittaa tutustumisen myös tähän toiseen naiseen. On tosi petetty olo, että miten mies pystyi toimimaan näin kahden kuukauden ajan. Ja huomasi varmasti, että olin ihastunut häneen. Kestikö hänellä oikeasti kaksi kuukautta tajuta kumman meistä valitsee? Jos olisin tiennyt, että hän tapailee jotain toista samaan aikaan, niin olisin nostanut kytkintä viimeistään kuukauden kohdalla.

        ap

        Ootpa idiootti ... jos itsekin tapailet alku vaiheessa monia miehiä ni mites miksei mies voi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa idiootti ... jos itsekin tapailet alku vaiheessa monia miehiä ni mites miksei mies voi??

        Minä lopetin muiden tapailut parin viikon jälkeen, kun halusin tutustua vakavasti tähän mieheen. Jos toinen on koko ajan tapaillut myös toista, niin ei mielestäni ole reilua. Kuitenkin läheisyys, halaaminen, pussailu ym tuli kuvioihin, niin itsellä ainakin se periaate, että silloin jätetään muut kuvioista pois. Ehkä miehet ei sitten ajattele samalla tavalla.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lopetin muiden tapailut parin viikon jälkeen, kun halusin tutustua vakavasti tähän mieheen. Jos toinen on koko ajan tapaillut myös toista, niin ei mielestäni ole reilua. Kuitenkin läheisyys, halaaminen, pussailu ym tuli kuvioihin, niin itsellä ainakin se periaate, että silloin jätetään muut kuvioista pois. Ehkä miehet ei sitten ajattele samalla tavalla.

        AP

        No siinä vaiheessa jos kumpaa tahansa tapailee ethän sinä muita tapaile edes sitä 2vk ja valitse sitten sopivaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lopetin muiden tapailut parin viikon jälkeen, kun halusin tutustua vakavasti tähän mieheen. Jos toinen on koko ajan tapaillut myös toista, niin ei mielestäni ole reilua. Kuitenkin läheisyys, halaaminen, pussailu ym tuli kuvioihin, niin itsellä ainakin se periaate, että silloin jätetään muut kuvioista pois. Ehkä miehet ei sitten ajattele samalla tavalla.

        AP

        En tiedä miten hoidit oikeasti sen teidän "suhteenne" Mutta kuten tässä eräs jo totesi niin kommunikaatio on suhteen perusta. Jos lopetat muut suhteet siinä toivossa että mies olisi kiinnostunut vain sinusta eikö olisi olennaista jos siis olettaa miehen tekevän samoin puhua hänelle suhteen jatkamnisen ehdoista. Ja ehtohan olisi tässä tapauksessa miehen kiinnostus vain sinusta ja muiden tapailu ei olisi mahollista poiketa.
        Jos ei halua tai uskalla tätä asiaa tuoda esiin eikä edellyttää sitä ei voi myöskään olettaa miehen haluavan suhteen olevan se ainoa.
        Miehet ajattelee samalla tavalla, mutta esiin tuomiseen vaaditaan se keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten hoidit oikeasti sen teidän "suhteenne" Mutta kuten tässä eräs jo totesi niin kommunikaatio on suhteen perusta. Jos lopetat muut suhteet siinä toivossa että mies olisi kiinnostunut vain sinusta eikö olisi olennaista jos siis olettaa miehen tekevän samoin puhua hänelle suhteen jatkamnisen ehdoista. Ja ehtohan olisi tässä tapauksessa miehen kiinnostus vain sinusta ja muiden tapailu ei olisi mahollista poiketa.
        Jos ei halua tai uskalla tätä asiaa tuoda esiin eikä edellyttää sitä ei voi myöskään olettaa miehen haluavan suhteen olevan se ainoa.
        Miehet ajattelee samalla tavalla, mutta esiin tuomiseen vaaditaan se keskustelu.

        Olimme tapailleet siis jo useamman viikon ja nähneet varmaan jo sen 10 kertaa. Minulla oli edelleen profiili deittipalvelussa, tosin piilotettuna ja olin poistamassa sitä, kun huomasin, että mies on siellä edelleen aktiivisena ja käynytkin siellä vieläpä saman päivän aikana. Sanoin hänelle, että mulla on paha mieli siitä, että hän on edelleen deittipalvelussa, ja on ollut siellä aktiivisena, kun ollaan kuitenkin nähty jo näinkin useasti. Sanoin tuolloin, että olin itse menossa poistamaan omaa profiiliani, kun olin huomannut samalla, että mies siellä edelleen pyörii. Mies poisti saman tien myös profiilinsa ja sanoi, että turhaapa hän siellä on, kun ei siellä mitään kuitenkaan ole. Mies vieläpä sanoi, että hän säikähti että olisin tämän takia halunnut lopettaa koko jutun.

        En tiiä, miten muuten selkeämmin tämän olisi voinut sanoa tai ilmaista. Ehkä olisi pitänyt sopia, ettei tapailla enää muita. Luulin tämän olleen miehelle selvä viesti siitä, että jos molemmat poistaa profiilit, niin sitten keskitytään vain toisiimme.

        Joka tapauksessa mies ei ollut rehellinen eikä suoraselkäinen. Hän olisi kyllä voinut jossain kohtaa sanoa, että ei ole oikein varma meidän jutusta ja haluaa katsella/katselee parhaillaan myös toista naista. Siinä kohtaa se olisi ollut selkeä viesti minulle, että nostan kytkintä. Kuitenkin hän joskus kyseli, onko mulla muita ja itse kuitenkin samalla pyöritti toistakin naista. Ja vaikkapa olisin tuon sortin miehen kanssa sopinutkin, että muita ei tapailla, niin sitä toista hän varmaan olisi tapaillut silti. Onnistuihan se häneltä nytkin täysin salassa meiltä molemmilta naisilta.

        ap


    • Anonyymi

      Kyllähän tuo aika asiattomalta käytökseltä kuulostaa. Se kuulosta asiattomalta paitsi sinua kohtaan niin myös sitä toista naista kohtaan. Jos itse saisin kuulla miehen tapailleen jotain muuta noin kauan yhtä aikaa minun kanssani niin olisi siinäkin sulattelemista, vaikka kuinka olisi minut valinnut. Näin tältä istumalta sanoisin, että tieto olisi luultavasti liikaa minulle. Siinä menisi luotto kyseiseen mieheen. Itsekin kyllä ymmärrän hyvin amerikkalaistyylistä treffailua. Se pitää kuitenkin osata lopettaa siinä kohtaa, jos aletaan olla vähänkään enemmän tosissaan. Mielestäni siihen tosissaan olemiseen riittää se, jos toinen osapuoli ilmaisee kiinnostusta vakavampaan. Silloin pitää osata sanoa, ettei ole varma tai suostua siihen vakavampaan tai viheltää peli kokonaan poikki.

      • Anonyymi

        Tein niin, että soitin tuolle toiselle naiselle. Varmistin, että tunnemme tämän saman miehen ja varmistin vielä senkin, mistä lähtien ovat tunteneet ja tapailleet. Mies on aloittanut tapailut molempien kanssa suunnilleen yhtäaikaa. Tämä nainen oli tosi yllättynyt siitä, että mies oli tapaillut minua samaan aikaan. Olisi halunnut tietää tarkempia yksityiskohtia jne. mutta sanoin vain, että halusin varoittaa sinua ettei mies ihan rehellisemmästä ja luotettavimmasta päästä ole, ja en halua mennä tarkempiin yksityiskohtiin. Toivotin heille hyvää jatkoa, siinäpähän setvivät miehen kanssa tilannetta. Halusin niin vain käräyttää tämän miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein niin, että soitin tuolle toiselle naiselle. Varmistin, että tunnemme tämän saman miehen ja varmistin vielä senkin, mistä lähtien ovat tunteneet ja tapailleet. Mies on aloittanut tapailut molempien kanssa suunnilleen yhtäaikaa. Tämä nainen oli tosi yllättynyt siitä, että mies oli tapaillut minua samaan aikaan. Olisi halunnut tietää tarkempia yksityiskohtia jne. mutta sanoin vain, että halusin varoittaa sinua ettei mies ihan rehellisemmästä ja luotettavimmasta päästä ole, ja en halua mennä tarkempiin yksityiskohtiin. Toivotin heille hyvää jatkoa, siinäpähän setvivät miehen kanssa tilannetta. Halusin niin vain käräyttää tämän miehen.

        Vaikka motiivisi olikin aika alhainen (eli kosto) niin se nainen coi olla myöhemmin hyvinkin tyytyväinen, että sai tietää. Itse olisin hänen sijassaan ehdottomasti halunnut tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein niin, että soitin tuolle toiselle naiselle. Varmistin, että tunnemme tämän saman miehen ja varmistin vielä senkin, mistä lähtien ovat tunteneet ja tapailleet. Mies on aloittanut tapailut molempien kanssa suunnilleen yhtäaikaa. Tämä nainen oli tosi yllättynyt siitä, että mies oli tapaillut minua samaan aikaan. Olisi halunnut tietää tarkempia yksityiskohtia jne. mutta sanoin vain, että halusin varoittaa sinua ettei mies ihan rehellisemmästä ja luotettavimmasta päästä ole, ja en halua mennä tarkempiin yksityiskohtiin. Toivotin heille hyvää jatkoa, siinäpähän setvivät miehen kanssa tilannetta. Halusin niin vain käräyttää tämän miehen.

        Onko nyt hyvä mieli? Saitko sotkettua toisen suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt hyvä mieli? Saitko sotkettua toisen suhteen?

        Miehestä ehkä tuntuu tolta, mutta naisena olisin tyytyväinen, jos mulle kerrottais. Naisten pitäis ehottomasti olla solidaarisempia toisilleen ja kertoa tällaset jutut avoimemmin. Aina on parempi tietää totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä ehkä tuntuu tolta, mutta naisena olisin tyytyväinen, jos mulle kerrottais. Naisten pitäis ehottomasti olla solidaarisempia toisilleen ja kertoa tällaset jutut avoimemmin. Aina on parempi tietää totuus.

        Kenelle parempi.. ? EI kenellekään!
        Miksi (varsinkin naiset) kuvittelee tietävänsä mikä on toisille "paras".
        Siksi kun ne on itsekkäitä, katkeria ja huonoja häviäjiä.
        Ja kostavat oman häviönsä muille eli sille viattomalle osapuolelle.
        Että SIKSI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle parempi.. ? EI kenellekään!
        Miksi (varsinkin naiset) kuvittelee tietävänsä mikä on toisille "paras".
        Siksi kun ne on itsekkäitä, katkeria ja huonoja häviäjiä.
        Ja kostavat oman häviönsä muille eli sille viattomalle osapuolelle.
        Että SIKSI

        Enköhän minä päätä itse mikä minulle olisi parempi. Kiitos vaan. Minä ehdotomasti haluaisin tietää, jos olisin ollut tuossa tilanteessa. Enkä taatusti ole ainoa ihminen maailmassa, joka näin ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle parempi.. ? EI kenellekään!
        Miksi (varsinkin naiset) kuvittelee tietävänsä mikä on toisille "paras".
        Siksi kun ne on itsekkäitä, katkeria ja huonoja häviäjiä.
        Ja kostavat oman häviönsä muille eli sille viattomalle osapuolelle.
        Että SIKSI

        Millä tavalla tämä toinen nainen on ollut viaton osapuoli? Yhtä kaikki molemmat naiset ovat olleet viattomia tässä miehen pyörityksessä. Miehen kuuluikin jäädä kiinni tekosistaan. On alhaista ja moraalitonta vedättää molempia naisia noin ja olla kummankin kanssa läheisessä ja mahdollisesti jopa intiimissä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän minä päätä itse mikä minulle olisi parempi. Kiitos vaan. Minä ehdotomasti haluaisin tietää, jos olisin ollut tuossa tilanteessa. Enkä taatusti ole ainoa ihminen maailmassa, joka näin ajattelee.

        Minäminäminä. Ihan kun sun totuus olis ainoa ja oikee. Miksi pitää sotkee jakostaa sille syyttömälle osapuolelle?

        AP:n oikein soittanut sille naiselle jonka tyyppi oli valinnut. Miksi - siksi että kosti oman häviönsä. AP kuitenkin itte tehny samaa, tapaillu alkuun muita. Mikä tässä nyt ei täsmää.. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tämä toinen nainen on ollut viaton osapuoli? Yhtä kaikki molemmat naiset ovat olleet viattomia tässä miehen pyörityksessä. Miehen kuuluikin jäädä kiinni tekosistaan. On alhaista ja moraalitonta vedättää molempia naisia noin ja olla kummankin kanssa läheisessä ja mahdollisesti jopa intiimissä suhteessa.

        No vaikka sillälailla että on ollut miehen kanssa tietämättä että siinä roikkuu se kolmaskin osapuoli. Mies oli valinnut hänet mutta sitten AP:n piti oikein soittaa tälle syyttömälle osapuolelle. Miksi ei soittanut ja purkanut pahaaoloaan sille miehelle? Koska halusi satuttaa tuota syytöntä.Vaikka kuinka väännät niin syytön osapuoli oli tuo nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäminäminä. Ihan kun sun totuus olis ainoa ja oikee. Miksi pitää sotkee jakostaa sille syyttömälle osapuolelle?

        AP:n oikein soittanut sille naiselle jonka tyyppi oli valinnut. Miksi - siksi että kosti oman häviönsä. AP kuitenkin itte tehny samaa, tapaillu alkuun muita. Mikä tässä nyt ei täsmää.. ?

        Tietysti se on minun suhteeni se ainoa totuus. Muilla on sitten omat totuutensa. Kuka meistä muka voi aidostin kenenkään toisen suulla puhua? Ainakin se väite siitä, etteikö olisi kenellekään parempi, meni pieleen. Minulle ja minun kanssani samoin ajatteleville se on parempi. Minä ihan taatusti haluaisin tietää, jos mies olisi tapaillu muita yhtä aikaa selkäni takana. Sillä ei olisi mitään merkitystä, vaikka hän kuinka olisi valinnut minut. Minä kun olisin lähtenyt siitä kuviosta, enkä olisi ollut valittavissa, jos olisin tiennyt käytöksestä selkäni takana. Jos aloittaja siis olisi minulle ilmoittanut niin olisin kiittänyt häntä ihan vilpittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäminäminä. Ihan kun sun totuus olis ainoa ja oikee. Miksi pitää sotkee jakostaa sille syyttömälle osapuolelle?

        AP:n oikein soittanut sille naiselle jonka tyyppi oli valinnut. Miksi - siksi että kosti oman häviönsä. AP kuitenkin itte tehny samaa, tapaillu alkuun muita. Mikä tässä nyt ei täsmää.. ?

        En tapaillut muita kuin viikon verran sen jälkeen, kun oltiin miehen kanssa nähty eka kerran. Parin seuraavan tapaamisen jälkeen minulle oli selvää, että haluan tutustua vain häneen. Näiden muiden kanssa kävin vain kahvilla, ei muuta. Tässä puhutaan nyt siitä, että miehen kanssa suhde syveni läheiseksi ja tuli intiimiksi. Puhuttiin tulevaisuudesta ja oikeasti luulin, että hän on tosissaan kanssani. Kun on samaan aikaan toiminut toisen naisen kanssa samoin kahden kuukauden ajan, niin tämä on mielestäni täysin moraalitonta ja alhaista toimintaa miehen osalta meitä molempia naisia kohtaan. Toinen nainen mielestäni ansaitsi tietää tämän. Minun puolesta olkoot yhdessä. En koskisi noin epärehelliseen mieheen enää ollenkaan enkä olisi koskenut, jos tilanteen olisin ajoissa tiennyt.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti se on minun suhteeni se ainoa totuus. Muilla on sitten omat totuutensa. Kuka meistä muka voi aidostin kenenkään toisen suulla puhua? Ainakin se väite siitä, etteikö olisi kenellekään parempi, meni pieleen. Minulle ja minun kanssani samoin ajatteleville se on parempi. Minä ihan taatusti haluaisin tietää, jos mies olisi tapaillu muita yhtä aikaa selkäni takana. Sillä ei olisi mitään merkitystä, vaikka hän kuinka olisi valinnut minut. Minä kun olisin lähtenyt siitä kuviosta, enkä olisi ollut valittavissa, jos olisin tiennyt käytöksestä selkäni takana. Jos aloittaja siis olisi minulle ilmoittanut niin olisin kiittänyt häntä ihan vilpittömästi.

        Jos olisin ollut aloittajan saappaissa niin olisin myös tehnyt samoin. Juurikin siitä syystä, että minä olisin halunnut tietää ja minusta kertomatta jättäminen olisi paljon suurempi paha. Jokaisella on aina mahdollisuus päättää antaa anteeksi tai olla välittämättä, mutta se onnistuu vain jos tietää. Minä arvostan suoraselkäisyyttä.

        Kerran elämässäni olen itse ollut kertomassa kolmannelle osapuolelle. Kyse oli teini-ikäisten pussailusta, enkä todellakaan tiennyt ko. pojalla olevan tyttöystävää. Heti saatuani asian selville minä pyysin häneltä anteeksi, siis siltä tyttöystävältä. Minusta hänen kuului tietää ja minä olin ihan aidosti pahoillani. Pojan kanssa en asiasta puhunut, sillä ei minua olisi voinut vähempää kiinnostaa hänen mahdolliset selityksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka sillälailla että on ollut miehen kanssa tietämättä että siinä roikkuu se kolmaskin osapuoli. Mies oli valinnut hänet mutta sitten AP:n piti oikein soittaa tälle syyttömälle osapuolelle. Miksi ei soittanut ja purkanut pahaaoloaan sille miehelle? Koska halusi satuttaa tuota syytöntä.Vaikka kuinka väännät niin syytön osapuoli oli tuo nainen.

        Enköhän mä ole yhtä syytön osapuoli. Enhän mäkään tiennyt tuosta kolmannesta roikkuvasta osapuolesta. Siksi en ole soittanut miehelle, koska hän olisi kiistänyt vain kaiken ja valehdellut varmasti, niin kuin valehteli jo aikaisemminkin. Halusin kuulla totuuden tältä toiselta naiselta, milloin tapailu aloitettu jne. Hän ei kuitenkaan valehdellut. Hän voi sitten itse tehdä arvionsa miehestä, onko tuo miehen käytös ollut häntä ja mua kohtaan rehellistä ja avointa. Voi olla ja uskonkin, ettei tämä asia heitä hätkäytä, jos suhde on vakaalla pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka sillälailla että on ollut miehen kanssa tietämättä että siinä roikkuu se kolmaskin osapuoli. Mies oli valinnut hänet mutta sitten AP:n piti oikein soittaa tälle syyttömälle osapuolelle. Miksi ei soittanut ja purkanut pahaaoloaan sille miehelle? Koska halusi satuttaa tuota syytöntä.Vaikka kuinka väännät niin syytön osapuoli oli tuo nainen.

        Enhän mäkään tiennyt tuosta kolmannesta roikkuvasta osapuolesta mitään suhteemme aikana, joten syytön tässä olen minäkin. Miehelle en soittanut, koska hän olisi vain kiistänyt kaiken ja valehdellut, niin kuin teki jo aikaisemmin. Soitin naiselle, koska halusin kuulla totuuden, milloin tapailu alkanut jne. Ja totuuden kuulin. Yhtä yllättynyt mäkin olin siitä, kun sain kuulla, että mies tapaillut toista samalla, kun mitä nainen puhelimessa. Minusta naisen kuului vain saada tietää totuus. Kolmen kimpassa kun oltiin kerran pari kuukautta pyöritty. En voi sille mitään, jos se useimpien mielestä oli väärin tehty, mutta minusta mies toimi moraalittomasti meitä molempia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mäkään tiennyt tuosta kolmannesta roikkuvasta osapuolesta mitään suhteemme aikana, joten syytön tässä olen minäkin. Miehelle en soittanut, koska hän olisi vain kiistänyt kaiken ja valehdellut, niin kuin teki jo aikaisemmin. Soitin naiselle, koska halusin kuulla totuuden, milloin tapailu alkanut jne. Ja totuuden kuulin. Yhtä yllättynyt mäkin olin siitä, kun sain kuulla, että mies tapaillut toista samalla, kun mitä nainen puhelimessa. Minusta naisen kuului vain saada tietää totuus. Kolmen kimpassa kun oltiin kerran pari kuukautta pyöritty. En voi sille mitään, jos se useimpien mielestä oli väärin tehty, mutta minusta mies toimi moraalittomasti meitä molempia kohtaan.

        Et ole syytön kun halusit pilata heidän välit. Puolustelet sitä ettet soittanut miehelle. Tosiasiassa halusit vaan kostaa ja miehen kautta se ei onnistunut niin keksit hyvän suunnitelman. Soitat sen naiselle - sait itselles hyvänmielen ja hyvityksen. Samalla varmaan toivoit et kun oot pilannu niiden välit niin tyyppi kipittelis sun luokse takas. Ei tainnu toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mäkään tiennyt tuosta kolmannesta roikkuvasta osapuolesta mitään suhteemme aikana, joten syytön tässä olen minäkin. Miehelle en soittanut, koska hän olisi vain kiistänyt kaiken ja valehdellut, niin kuin teki jo aikaisemmin. Soitin naiselle, koska halusin kuulla totuuden, milloin tapailu alkanut jne. Ja totuuden kuulin. Yhtä yllättynyt mäkin olin siitä, kun sain kuulla, että mies tapaillut toista samalla, kun mitä nainen puhelimessa. Minusta naisen kuului vain saada tietää totuus. Kolmen kimpassa kun oltiin kerran pari kuukautta pyöritty. En voi sille mitään, jos se useimpien mielestä oli väärin tehty, mutta minusta mies toimi moraalittomasti meitä molempia kohtaan.

        Toivottavasti mahdollisimman monet muutkin naiset oppisivat toimimaan yhtä suoraselkäisesti kuin sinä. Minulta täydet pisteet 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole syytön kun halusit pilata heidän välit. Puolustelet sitä ettet soittanut miehelle. Tosiasiassa halusit vaan kostaa ja miehen kautta se ei onnistunut niin keksit hyvän suunnitelman. Soitat sen naiselle - sait itselles hyvänmielen ja hyvityksen. Samalla varmaan toivoit et kun oot pilannu niiden välit niin tyyppi kipittelis sun luokse takas. Ei tainnu toimii?

        En todellakaan tämän kaiken jälkeen olisi kyseistä miestä ottanut takaisin enkä sitä edes odottanut. Eikä mulla niin hyvä mieli tuosta soitosta ole. Halusin vaan tietää totuuden ja että kaikki miehen puolelta tapahtunut paljastuisi ja tulisi kaikkien osapuolten tietoon.
        Se on eri asia, jos tämä toinen nainen hyväksyy tilanteen ja haluaa jatkaa miehen kanssa. Itse en olisi samaan enää pystynyt, luottamus mennyt.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole syytön kun halusit pilata heidän välit. Puolustelet sitä ettet soittanut miehelle. Tosiasiassa halusit vaan kostaa ja miehen kautta se ei onnistunut niin keksit hyvän suunnitelman. Soitat sen naiselle - sait itselles hyvänmielen ja hyvityksen. Samalla varmaan toivoit et kun oot pilannu niiden välit niin tyyppi kipittelis sun luokse takas. Ei tainnu toimii?

        Kuulehan moralisoija. Miksi alkuperäisen pitäisi "puolustella" sitä ettei soittanut miehelle? Miksi hänen pitäisi puhua valehtelijan kanssa? En minä haluais puhua enää ollenkaan miehen kanssa joka toimii noin.

        Minä tuon kolmannen, valituksi tulleen naisen kohdalla olisin kokenut samoin: olisin halunnut tietää ja ollut kiitollinen puhelusta.

        Mietin miksi sinä moralisoija ajattelet että tässä kuvioissa tämä hylätyksi tullut nainen oli se pahis. Koetko itsesi uhatuksi ajatellessasi että noinkin voi käydä, että kun tapailee kahta ja antaa kummankin luulla olevansa se ainoa, niin nämä kaksi ehkä jossain vaiheessa puhuvat keskenääb?

        Se, että paheksut tuota puhelinsoittoa, viittaa siihen että itse saattaisit hyvinkin pyörittää useampaa miestä/naista yhtä aikaa etkä yhtään tykkää siitä ajatuksesta että nämä kaksi pääsisivät puhumaan keskenään.

        Petturit laskevat sen varaan että uhrit eivät tiedä toisistaan ja jos tietävät niin vihaavat toisiaan.

        Petturimiehen painajainen on se että ne naiset, joita hän huiputtaa, juttelevat rauhallisesti keskenään, vertailevat kokemuksiaan ja kunnioittavat toisiaan.


    • Anonyymi

      Ette ole olleet parisuhteessa, ettekä ole sopineet, että muita ei saa tapailla, joten mies voi nähdä vaikka kymmentä naista jos niin haluaa.

      Harrastaahan naisetkin tapailuja useiden miesten kanssa. Nyt se näköjään on niin väärin kun kyseessä on mies ja iso yllätys naiselle kun komealla miehellä yllätys, yllätys on toinenkin nainen.

      • Anonyymi

        Kysyn tästä sivusta ... toinen osapuoli on omien sanojensa mukaan pyytänyt poistamaan profiilin deittipalvelusta. Eikö se kerro hänen halustaan vakavampaan suhteeseen? Vai miten sinä tuon pyynnön tulkitsisit? Eikö tuo kohta olisi ihan erinomainen pienelle suoraselkäisyydelle ja vaikka sanoa, ette ole varma haluaako suhdetta vakavammaksi? Jos tuossa kohtaa poista profiilin niin eikö se sinusta ole viesti suhteen vakavoitumisesta? Juu, voit toki sanoa, että pyysi vain poistamaan profiilin eikä lakkaamaan tapailemasta muita. Pitäisikö ihmisten kanssa siis käydä läpi joku tarkistuslista, että voisitko lopettaa sen tämän ja tuon ja jos jokin unohtuu mainita niin sen jatkaminen on ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn tästä sivusta ... toinen osapuoli on omien sanojensa mukaan pyytänyt poistamaan profiilin deittipalvelusta. Eikö se kerro hänen halustaan vakavampaan suhteeseen? Vai miten sinä tuon pyynnön tulkitsisit? Eikö tuo kohta olisi ihan erinomainen pienelle suoraselkäisyydelle ja vaikka sanoa, ette ole varma haluaako suhdetta vakavammaksi? Jos tuossa kohtaa poista profiilin niin eikö se sinusta ole viesti suhteen vakavoitumisesta? Juu, voit toki sanoa, että pyysi vain poistamaan profiilin eikä lakkaamaan tapailemasta muita. Pitäisikö ihmisten kanssa siis käydä läpi joku tarkistuslista, että voisitko lopettaa sen tämän ja tuon ja jos jokin unohtuu mainita niin sen jatkaminen on ok?

        Oletin miehenkin tosiaan tajuavan, kun pyysin häntä poistamaan profiilin ja poistin sen itsekin samalla, että haluan nyt tutustua vain häneen vakavassa mielessä. Samaa oletin myös miehen haluavan, mutta väärässä olin.

        Nyt ymmärrän myös sen, miksi mies puhui minulle monta kertaa samoja asioita. Ei varmaan muistanut kummalle naisista oli jutut kertonut. Sitten ymmärrän senkin, miksi hän varjeli puhelintaan ja lätkäsi sen aina kiinni, jos tulin lähelle kun hän sitä käytti.

        Jälkeenpäin olen saanut myös tietää, että parina viikonloppuna, kun ei voitu nähdä ja hänellä oli olevinaan poikien rillutteluilta, niin hän vietti aikansa tuolloin tuon toisen naisen kanssa. Kun kyselin, missä hän oli ja kenen kanssa, niin tuli tosi uskottavat valheet nimistä ja paikkakunnista lähtien, ja mitä olivat jätkien kanssa tehneet. Nämä jutut kertoessaan hän ei katsonut minuun päinkään, eli siitä olisi pitänyt jo älytä että valehtelee. Kun naisen vaisto sanoi jo tuolloin, että onkohan kaikki totta mitä hän puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin miehenkin tosiaan tajuavan, kun pyysin häntä poistamaan profiilin ja poistin sen itsekin samalla, että haluan nyt tutustua vain häneen vakavassa mielessä. Samaa oletin myös miehen haluavan, mutta väärässä olin.

        Nyt ymmärrän myös sen, miksi mies puhui minulle monta kertaa samoja asioita. Ei varmaan muistanut kummalle naisista oli jutut kertonut. Sitten ymmärrän senkin, miksi hän varjeli puhelintaan ja lätkäsi sen aina kiinni, jos tulin lähelle kun hän sitä käytti.

        Jälkeenpäin olen saanut myös tietää, että parina viikonloppuna, kun ei voitu nähdä ja hänellä oli olevinaan poikien rillutteluilta, niin hän vietti aikansa tuolloin tuon toisen naisen kanssa. Kun kyselin, missä hän oli ja kenen kanssa, niin tuli tosi uskottavat valheet nimistä ja paikkakunnista lähtien, ja mitä olivat jätkien kanssa tehneet. Nämä jutut kertoessaan hän ei katsonut minuun päinkään, eli siitä olisi pitänyt jo älytä että valehtelee. Kun naisen vaisto sanoi jo tuolloin, että onkohan kaikki totta mitä hän puhuu.

        "Kun naisen vaisto sanoi jo tuolloin, että onkohan kaikki totta mitä hän puhuu."

        Itse olen nykyään hyvin herkkä kuuntelemaan vaistoani. Jos jokin asia soittaa kelloja, niin siinä yleensä on jotain mätää. Omat kokemukseni näissä ei liity erityisesti deittailemiseen, vaan ihan yleisesti ihmisten käytökseen. Alitajusesti huomaa niin paljon enemmän kuin tietosesti tajuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin miehenkin tosiaan tajuavan, kun pyysin häntä poistamaan profiilin ja poistin sen itsekin samalla, että haluan nyt tutustua vain häneen vakavassa mielessä. Samaa oletin myös miehen haluavan, mutta väärässä olin.

        Nyt ymmärrän myös sen, miksi mies puhui minulle monta kertaa samoja asioita. Ei varmaan muistanut kummalle naisista oli jutut kertonut. Sitten ymmärrän senkin, miksi hän varjeli puhelintaan ja lätkäsi sen aina kiinni, jos tulin lähelle kun hän sitä käytti.

        Jälkeenpäin olen saanut myös tietää, että parina viikonloppuna, kun ei voitu nähdä ja hänellä oli olevinaan poikien rillutteluilta, niin hän vietti aikansa tuolloin tuon toisen naisen kanssa. Kun kyselin, missä hän oli ja kenen kanssa, niin tuli tosi uskottavat valheet nimistä ja paikkakunnista lähtien, ja mitä olivat jätkien kanssa tehneet. Nämä jutut kertoessaan hän ei katsonut minuun päinkään, eli siitä olisi pitänyt jo älytä että valehtelee. Kun naisen vaisto sanoi jo tuolloin, että onkohan kaikki totta mitä hän puhuu.

        Kyllä se "olettaminen " kannattaa. Jäit toiseksi ja kostit. Alhainen olet, et muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se "olettaminen " kannattaa. Jäit toiseksi ja kostit. Alhainen olet, et muuta

        Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, niin olisin ehdottomasti halunnut tietää, jos mies olisi tapaillut samaan aikaan myös muita. Varsinkin, jos/kun seksi on ollut mukana, niin tuntuu tosi ällöttävältä, että hän on samaan aikaan harrastanut seksiä toisenkin kanssa.

        Kosto tai ei, mutta mielestäni tämä toinenkin nainen ansaitsi tietää, mikä nilkki mies on ollut. Samaan aikaan kun on tapaillut häntä, niin on lirkutellut minulle yhteisestä tulevaisuudesta ja toisinpäin. Tehköön sitten itse valintansa, haluaako moisen miehen kanssa jatkaa. Ja edelleen, jos olisin tiennyt, että mies pyörittää muitakin niin olisin jättänyt tämän. Minusta miehen kuului nyt vain joutua vastuuseen teoistaan.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn tästä sivusta ... toinen osapuoli on omien sanojensa mukaan pyytänyt poistamaan profiilin deittipalvelusta. Eikö se kerro hänen halustaan vakavampaan suhteeseen? Vai miten sinä tuon pyynnön tulkitsisit? Eikö tuo kohta olisi ihan erinomainen pienelle suoraselkäisyydelle ja vaikka sanoa, ette ole varma haluaako suhdetta vakavammaksi? Jos tuossa kohtaa poista profiilin niin eikö se sinusta ole viesti suhteen vakavoitumisesta? Juu, voit toki sanoa, että pyysi vain poistamaan profiilin eikä lakkaamaan tapailemasta muita. Pitäisikö ihmisten kanssa siis käydä läpi joku tarkistuslista, että voisitko lopettaa sen tämän ja tuon ja jos jokin unohtuu mainita niin sen jatkaminen on ok?

        Vai olisko niin että asioista ja haluista pitäisi puhua niinkuin ääneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, niin olisin ehdottomasti halunnut tietää, jos mies olisi tapaillut samaan aikaan myös muita. Varsinkin, jos/kun seksi on ollut mukana, niin tuntuu tosi ällöttävältä, että hän on samaan aikaan harrastanut seksiä toisenkin kanssa.

        Kosto tai ei, mutta mielestäni tämä toinenkin nainen ansaitsi tietää, mikä nilkki mies on ollut. Samaan aikaan kun on tapaillut häntä, niin on lirkutellut minulle yhteisestä tulevaisuudesta ja toisinpäin. Tehköön sitten itse valintansa, haluaako moisen miehen kanssa jatkaa. Ja edelleen, jos olisin tiennyt, että mies pyörittää muitakin niin olisin jättänyt tämän. Minusta miehen kuului nyt vain joutua vastuuseen teoistaan.

        ap

        Kosto. Olit sille pano ja nyt harmittaa. Kasva aikuiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisko niin että asioista ja haluista pitäisi puhua niinkuin ääneen?

        Sivusta ... eikö sinusta ole suoraan puhumista, jos pyytää poistamaan deittiprofiilinsa? Miten sinä ko. pyynnön tulkitsisit?


    • Anonyymi

      Tätähän naiset on halunneet, että siis miehiä voidaan valkata nettideiteiltä ja tinderistä puhtaasti ulkonäön perusteella, mutta minkä takia se komea mies toimisi eri tavalla kuin naiset? Kai se komea mieskin nyt ottaa ilon irti ja pitää muitakin hyvännäköisiä naisia hyvänä! Koittakaa diilaa sen asian kanssa!

      • Anonyymi

        Niinhän miehet ovat aina toimineet. Ei se minään yllätyksenä naisille kollektiivisesti tule. Jotkut herkät yksilöt saattavat elätellä vaaleanpunaisia haaveita miehistä, mutta valtaosa naisista on tietoisia miesten normaalista toimintamallista.


      • Anonyymi

        Mikä hemmetin komea mies? Alkuperäisen tekstissä ei ollut halaistua sanaa miehen ulkonäöstä. Keksit tuon komean miehen itse.

        Ärsyttää palstan miesten tapa keksiä tuulestatemmattuja väitteitä ja esittää ne totuutena. Onko teillä miehillä joku ulkonäkökompleksi vai oletteko piilohomoja ja hknpursette salaa itse noita komeita miehiä?


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen komea mies? Alkuperäinen kertoo että mies oli ulkonäöltään tavis, vähän lihavakin. Onko teidän palsta äijien iiiihan mahdotonta tajuta että mies voi olla löyhämoraalinen naistenkaataja joka pyörittää viittä kuutta naista yhtä aikaa vaikka ei olisi minkään näköinen?


    • Anonyymi

      Tämäkin mies kuului varmaan nettideittisivuston komeimpiin miehiin.

      Yrittäkää nyt naiset vain diilaa sen asian kanssa, että ette saa halumianne komeita miehiä parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Itse asiassa ei kuulunut komeimpiin miehiin. Kivannäköinen hän kyllä oli, mutta lievästi ylipainoinen ja mahakas.

        ap


      • Anonyymi

        Ai että VARMAAn? Millä hemmetin perusteella väität noin?


    • Anonyymi

      Sasse.

      • Anonyymi

        Sake nake issan nakee 😉👍


    • Anonyymi

      Löysi mieluisamman, ei siinä sen ihmeellisempää. Kyllähän se riipaisee aina kun tunteita on. Vähän naisia tapaillut jos 2kk aikana vain yhtä sinun lisäksi? 2 kk ei ole aika eikä mikään, pintaraapaisu.
      -nainen sivusta

      • Anonyymi

        Löysi varmaan mieluisamman, mutta silti epäreilua sekä minua että tuota toista naista kohtaan. Meidän suhde kuitenkin syveni koko ajan profiilin poiston jälkeen. Jossain vaiheessa kelkka kääntyi toiseen suuntaan ja ilmeisesti suhde alkoi syventyä tämän toisen naisen kanssa, kun minä jäin sitten ns varalle. Tätä toista hän piti mielestäni varalla taas alussa. Joka tapauksessa ei kovin suoraselkäistä toimintaa mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysi varmaan mieluisamman, mutta silti epäreilua sekä minua että tuota toista naista kohtaan. Meidän suhde kuitenkin syveni koko ajan profiilin poiston jälkeen. Jossain vaiheessa kelkka kääntyi toiseen suuntaan ja ilmeisesti suhde alkoi syventyä tämän toisen naisen kanssa, kun minä jäin sitten ns varalle. Tätä toista hän piti mielestäni varalla taas alussa. Joka tapauksessa ei kovin suoraselkäistä toimintaa mieheltä.

        Sanoisin että noin 10% toimii nykyaikana suoraselkäisesti, loput miten heitä sattuu huvittamaan.
        Onko se oikein? Ei ole.
        Loukkaantuuko vähemmän kun tiedostaa että ihmisillä ei ole moraalia? Kyllä.

        Älä anna kuitenkaan tämän kokemuksen vaikuttaa sinuun liikaa. Löytyy sellainen mies joka valitsee sinut, pyöritti sitten alkumetreillä kuinka monia tahansa. Sillä ei ole lopuksi merkitystä koska hän valitsee sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että noin 10% toimii nykyaikana suoraselkäisesti, loput miten heitä sattuu huvittamaan.
        Onko se oikein? Ei ole.
        Loukkaantuuko vähemmän kun tiedostaa että ihmisillä ei ole moraalia? Kyllä.

        Älä anna kuitenkaan tämän kokemuksen vaikuttaa sinuun liikaa. Löytyy sellainen mies joka valitsee sinut, pyöritti sitten alkumetreillä kuinka monia tahansa. Sillä ei ole lopuksi merkitystä koska hän valitsee sinut.

        "Löytyy sellainen mies joka valitsee sinut, pyöritti sitten alkumetreillä kuinka monia tahansa. Sillä ei ole lopuksi merkitystä koska hän valitsee sinut."

        Tähän täytyy sivusta sanoa, että mulle sillä kyllä on väliä. Jos pyörittää useampaa, niin mua ei tarvii eikä kannata valita. Mä kun häivyn heti, kun noista pyörittelyistä kuulen ja kyllähän mä ne kuulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Löytyy sellainen mies joka valitsee sinut, pyöritti sitten alkumetreillä kuinka monia tahansa. Sillä ei ole lopuksi merkitystä koska hän valitsee sinut."

        Tähän täytyy sivusta sanoa, että mulle sillä kyllä on väliä. Jos pyörittää useampaa, niin mua ei tarvii eikä kannata valita. Mä kun häivyn heti, kun noista pyörittelyistä kuulen ja kyllähän mä ne kuulen.

        Itse näen asian niin että mielummin kokeilee mitä haluaa, kenet valitsee, suhteen alussa (ekat kuukaudet) kuin sitten suhteen aikana vuosien jälkeen. Ei ihmisiä opi tuntemaan parissa kuukaudessa. Onhan se kyllä niin että jos on sen 3-6kk oltu kuin pariskunta ja siinä on vielä muita mukana niin kyllä se mies menee vaihtoon. Myös silloin tulee lähtö jos vannoo että muita ei ole ja niitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näen asian niin että mielummin kokeilee mitä haluaa, kenet valitsee, suhteen alussa (ekat kuukaudet) kuin sitten suhteen aikana vuosien jälkeen. Ei ihmisiä opi tuntemaan parissa kuukaudessa. Onhan se kyllä niin että jos on sen 3-6kk oltu kuin pariskunta ja siinä on vielä muita mukana niin kyllä se mies menee vaihtoon. Myös silloin tulee lähtö jos vannoo että muita ei ole ja niitä on.

        Nämä on makuasioita. Itseni ei tarvitse "kokeilla" sen kummemmin. Kyllä mä sen tiedän onko syytä jatkaa vaiko eikö jo ihan muutaman tapaamisen jälkeen. Se on mulle ihan ok. Muutamia kertoja/muutaman viikon voi tapailla useampia. Sitten on syytä päättää kiinnostaako tutustua enemmän vai ei. Jos kiinnostaa niin muut veke, jos ei niin matka jatkuu eri suuntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Löytyy sellainen mies joka valitsee sinut, pyöritti sitten alkumetreillä kuinka monia tahansa. Sillä ei ole lopuksi merkitystä koska hän valitsee sinut."

        Tähän täytyy sivusta sanoa, että mulle sillä kyllä on väliä. Jos pyörittää useampaa, niin mua ei tarvii eikä kannata valita. Mä kun häivyn heti, kun noista pyörittelyistä kuulen ja kyllähän mä ne kuulen.

        Oon samaa mieltä ton asian kanssa, että se mies ei ole toiminut suoraselkäsesti eikä reilusti KUMPAAKAAN naista kohtaan. Pelimieheltä kuulostaa toiminta. Tottakai sen toisen naisen on myös hyvä tietää, millasen valehtelevan pelehtijän ja epärehellisen kanssa on tekemisissä. Mielellään viimeistään tossa vaiheessa Hänkin voi silloin puntaroida, onko tällälailla toimiva mies sellainen, jonka kanssa haluaa loppujen lopuksi suhteeseen edes alkaa. Pelimielillä kun on tapana pelailla näitä pelejä vastaisuudessakin.


    • Anonyymi

      pitäähän sitä olla varalla jokaiselle sormelle.ja nykyään on naisillakin .joten älä huolestu .tämä on sitä nyky aikaa.t mies jolla useampi varalla.

    • Anonyymi

      Aivan, jaa pitäähän tavareksen joutua eri mestoihin ennen pikaisia toimia😅

    • Anonyymi

      Ei ole reilua tuo tuommoinen käytös ja aina ihmetellytkin tyyppejä jotka tuollaista on harrastanut tai harrastaa edelleen.

    • Anonyymi

      Hahaa. Ihan oikein sulle. Mitäs naisette laitatte tykkäyksiä vain samiille miehille. Osa miehistä ei pääse koskaan tapaamaan naista mutta niinhän se luonnossakin menee, alfauros pääsee parittelemaan koko lauman narttujen kanssa!

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen alfauros? Alkuperäinenhän kertoi että mies oli tavallisen näköinen ja hieman ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Voi miettiä tuntuisiko reilulta, jos nainen tapailisi kahta miestä yhtäaikaa? Tuntuisiko se miehestä kivalta?

      • Anonyymi

        Niin kannattaisi miestenkin miettiä, tuntuisiko kivalta, jos teitä tapaillut nainen olisi vedättänyt teitä kuukausia tapaillen jotain toista yhtä aikaa. Ja jos teillä itsellänne on sattunut olemaan vielä tunteita pelissä kyseistä naista kohtaan.

        Kysyin/kerroin tästä jutusta yhdelle sinkulle miestuttavalleni ja hän oli sitä mieltä, että kyseinen äijä on toiminut sikamaisesti ja alhaisesti. Elänyt ns. kaksoiselämää koko ajan. On varmaan ollut raskasta. Näin jälkikäteen miettinyt sitä, miten pihalla äijä oikeastaan oli koko kuviosta. Samoja juttuja kertoili mulle monet kerrat. Luulin häntä vain väsyneeksi, mutta ei vain tainnut muistaa kenelle oli mitäkin ja missä vaiheessa kertonut. Ei ollut mies oikein kartalla.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kannattaisi miestenkin miettiä, tuntuisiko kivalta, jos teitä tapaillut nainen olisi vedättänyt teitä kuukausia tapaillen jotain toista yhtä aikaa. Ja jos teillä itsellänne on sattunut olemaan vielä tunteita pelissä kyseistä naista kohtaan.

        Kysyin/kerroin tästä jutusta yhdelle sinkulle miestuttavalleni ja hän oli sitä mieltä, että kyseinen äijä on toiminut sikamaisesti ja alhaisesti. Elänyt ns. kaksoiselämää koko ajan. On varmaan ollut raskasta. Näin jälkikäteen miettinyt sitä, miten pihalla äijä oikeastaan oli koko kuviosta. Samoja juttuja kertoili mulle monet kerrat. Luulin häntä vain väsyneeksi, mutta ei vain tainnut muistaa kenelle oli mitäkin ja missä vaiheessa kertonut. Ei ollut mies oikein kartalla.

        -ap

        Sinä se jaksat miettiä yhtä miestä vielä kuukauden jälkeen. Jos nainen toimisi minulle noin pskasti niin unohtaisin ja jatkaisin eteen päin. Turha näitä on jäädä murehtimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat miettiä yhtä miestä vielä kuukauden jälkeen. Jos nainen toimisi minulle noin pskasti niin unohtaisin ja jatkaisin eteen päin. Turha näitä on jäädä murehtimaan.

        En ole jäänyt murehtimaan, vaan jatkanut elämääni eteenpäin. Huomenna toiset treffit tiedossa mukavan miehen kanssa :) Kommentoin vaan aikaisempia tekstejä ja halusin tuoda sen näkökulman esiin, että mitäpä te miehet olisitte ajatelleet omassa tilanteessa moisesta käytöksestä. Toki omalta osalta on pitänyt ns. surutyö tehdä tämän jutun osalta ja käydä läpi tapahtunut. Se kai kuulunee asiaan, vaikka toinen olis miten k*usipää ollutkin. Se on kuitenkin vain inhimillistä, jos vähänkään on ollut tunteita pelissä. Mutta nyt tosiaan kohti uusia tuulia ;)


    • Anonyymi

      Alfauros sai mitä halusi eli siis hetken jutun, kiitti ja toivotti heipat. Sellaista se on. Ei kannata kuleksia ulkonäkö edellä naiset.

      • Anonyymi

        Mikä hemmetin alfauros???! Etkö ole lukenut mitä alkuperäinen kertoi: mies oli tavallisen näköinen ja hieman ylipainoinen. Jos mies käyttäytyy rumasti niin ei siitä voi suoraan päätellä että mies on hyvännäköinen. Ulkonäöstäkö voi päätellä luonteen ja käytöksen? Ovatko kaikki tuntemasi tavismiehet hienoja, hyviä, viisaita, kunnollisia ja aivan täydellisiä ihmisiä? Etkö ikinä ole tavannut tavista joka on vähän hankala tai suorastaan surku ja kusipää? Minä olen tavannut montakin.


    • Anonyymi

      Samaistun tilanteeseesi, itse oon tällä hetkellä vastaavassa tilanteessa. Olen tapaillut yhtä miestä nyt kuukauden verran ja sain tietää hänen tapailleen myös toista naista samaan aikaan. Itse asiassa mies oli tavannut tän toisen naisen ennen mua ja tapaillut häntä viikkoja. Itse tulin kuvioihin vasta myöhemmin. Mies kiisti aluksi tapailleensa muita, mut myönsi lopulta. Nyt en tiedä mitä tekisin. Mies on kuulemma jättänyt tuon toisen naisen ja haluaa olla vain mun kanssa. Hän sanoo ettei tuo toinen nainen merkinnyt hänelle mitään ja että hän on valinnut mut. Mutta mutta se luotto, en tiiä pystynkö luottamaan mieheen. Kun kaikki on kuitenkin alkanut ns. kilpailuasetelmasta. Enkä tiiä uskonko siihenkään, etteikö miehellä olisi ollut jotain kiinnostusta tuota toistakin naista kohtaan. Kuitenkin tapailleet viikkoja. Haluisin todella kovasti jatkaa juttua hänen kanssaan, sydän sanoo toista kun järki. Järki taas epäilee et voinko oikeasti luottaa häneen. Hän on kyllä vakuutellut mulle maasta taivaaseen et oon hänen elämänsä nainen. Uskallanko ottaa riskin?

    • Anonyymi

      On koska naiset tekee samoin.
      Miehen ei kannata luottaa yhteen naiseen jos on useampikin tarjolla.
      Lisäksi sen muutaman viikon aikana alkaa näkymään naisen luonne joka saattaa vaihdella joillakin merkittävästi ja toiset osoittautuvat mukaviksi.
      Täällähän kaikki ajattelevat vain itseään. Niin tietysti teet itsekin. Kukaan ei pidä susta huolta kuin sinä itse.

      • Anonyymi

        Tämä totta. Niitä mukavia naisia ei vaan oikein ole ja monet naiset haluaa omistaa komean miehen yksinoikeudella mutta ei komean miehen tarvitse tyytyä johonkin, koska komeilla miehillä naisia riittää.

        Ihan samalla tavalla tavisnaisilla riittää tavismiehiä, eikä heidän tarvitse tyytyä tavismieheen, koska komeampaakin on saatavilla, varsinkin seksisuhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä totta. Niitä mukavia naisia ei vaan oikein ole ja monet naiset haluaa omistaa komean miehen yksinoikeudella mutta ei komean miehen tarvitse tyytyä johonkin, koska komeilla miehillä naisia riittää.

        Ihan samalla tavalla tavisnaisilla riittää tavismiehiä, eikä heidän tarvitse tyytyä tavismieheen, koska komeampaakin on saatavilla, varsinkin seksisuhteisiin.

        No tuota en ihan tarkoittanut vaan että kun pikku pikku hiljaa tutustuu miehen tapauksessa naiseen niin voi huomata jo hetken kuluttua että se eka first one ei olekaan luonteeltaan yhtä mukava kuin toinen.
        Varmaan naisilla sama juttu.
        Six kait miehenä alussa tapaan pariakin naista alkuvaiheessa. Jyvät erottuu akanoista vasta hetken päästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuota en ihan tarkoittanut vaan että kun pikku pikku hiljaa tutustuu miehen tapauksessa naiseen niin voi huomata jo hetken kuluttua että se eka first one ei olekaan luonteeltaan yhtä mukava kuin toinen.
        Varmaan naisilla sama juttu.
        Six kait miehenä alussa tapaan pariakin naista alkuvaiheessa. Jyvät erottuu akanoista vasta hetken päästä.

        Oli miten tahansa mutta voi olla vaarallistakin pelata usealla pakalla, koska jos yksi heittäytyy oikein ilkeäksi voi elämä pilaantua usealta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe