Avomieheni veti viikonloppuna kilarin. Tuli puhelu perjantai alkuillasta. Avomies meni ulos puhumaan puhelua. Kun hän tuli takaisin sisään kysyin, kenen kanssa puhui.
Avomies veti kilarit. Oon kuulemma kyttä. Että vahtaan jokaista viestiä ja soittoa.
Viikonloppu meni riidellessä. Kaikesta mahdollisesta mua syytettiin. Oon kuulema myös porvarisika joka halveksuu köyhiä. Mies huuti ovesta ulos, että kuulkaa kaikki, täällä on porvarisika!
Halveksun kuulema köyhiä, hänen isäänsä, lapsiaan, jne.
Mistään syytöksistä en tunnista itseäni.
Mitä pitäisi tehdä? Heivata tyyppi ulos elämästäni?
Mitä tehdä?
7
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä tarina on tosi. Ei mikään provo.
- Anonyymi
Ekana tulee mieleen taustoja tuntematta, että mies järjesti klassisen eroriidan. Mies siis käyttäytyy niin huonosti että nainen haluaa erota. Miksi? Hän haluaa erota, muttei halua sanoa sitä. Järjestää siis riidan, jotta ero tulee.
- Anonyymi
Niin ja kaiken tekee siksi, että uus on jo kuvioissa vaan ei haluu myöntää sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kaiken tekee siksi, että uus on jo kuvioissa vaan ei haluu myöntää sitä.
Hyökkäys on paras puolustus. Niinhän sitä sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyökkäys on paras puolustus. Niinhän sitä sanotaan.
Melkoista ylireagointia tyypiltä. Tuns varmaan huonoo omaatuntoa.
- Anonyymi
Aivan ensiksi: Kenen katon alla asutte?
Kuka on allekirjoittanut vuokrasopimusen (ellei asunto ole jommankumman oma)?
Ts., kumman on helpompi poistua tuosta yhtälöstä?
On typerää yrittää leikki kotia tuollaisen hirviön kanssa! - Anonyymi
Käytös on ukolla semmoista, että pihalle vaan se ja äkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392