Tuore tutkimus: sähköautoilija ei palaa enää polttomoottoriautoon

Anonyymi

22

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas referoidaan tutkimusta, jonka mukaan 0,5% vähemmistöstä enemmistö ostaisi seuraavaksikin autokseen patteriauton.

      Eilen patteripetteri yritti saman tutkimuksen pohjalta kusettaa, että 50 % kaikista autoilijoista ostaisi varmasti patteriauton seuraavaksi autokseen.

      Sellaisia veitikoita petterit ovat.

    • Anonyymi

      Ja saksasta tuore uutinen että kansa hylkää E autot monesta syystä

      kumpaa uskomme?

    • Anonyymi

      Näin meitä ohjaillaan "sopivilla" "kyselyillä" , kuten onnellisuus tutkimuksilla jne. Sähköauton osto on ehkä oikeasti miettinyt asiaa etukäteen ja tarpeet mietitty. Kyllä varmasti on tullut myös pettymyksiä, mutta suomalainen ei sitä helposti tunnusta julkisesti ja siksi meillä on myös se suurin pettyneitten autoilijoitten ryhmä joka ei tunnusta huonoa valintaansa, vaan jatkaa naama sitruunana ajamista Toyotalla ja vaihtaa siihen panttimaksun takia ja sittn keksitään vaikka mitä selityksiä ja valehdellaan kuinka tyytyväisiä ollaan, vaikka suurin osa tietää totuuden.

      • Anonyymi

        Täälläkin se riehuu tämä sama hyypiö, joka valehtelee myös Toyota-palstalla panttimaksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin se riehuu tämä sama hyypiö, joka valehtelee myös Toyota-palstalla panttimaksusta.

        Panttimaksu on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panttimaksu on totta.

        Mitää, onko tojolootilla jo kierrätyspantti? Vai ainoastaan D4D kertakäyttömoottoreilla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvin moni asia saastuttaa maapalloa, joista yksi on auto. Oli se sitten polttomoottori tai sähkö. Tuosta jätteestä saisi varmasti tehtyä biopolttoainetta jos tykkää. Varmasti parempi kuin sähköllä kulkeva auto, joka taas tarvitsee harvinaisempia metalleja toimiakseen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten te sähköautojen vastustajat jaksatte kitistä täällä ja muualla?
      Ajakaa sillä tonnin romulla jonka voitte korjata itse jos vikoja ilmenee ja olkaa tyytyväisiä. Ei polttomoottoriautoja tulla kieltämään ainakaan vuosiin vielä, hyvin ehtii ajaa.

      Koska en usko, että ilmastonmuutosta voidaan pysäyttää niin se on nyt ihan hailee millä romuilla ajatte. Se hyvä puoli polttomoottoriautoissa on, että niistä tulee hyvin vero-euroja, joten keep it going bois, käykää tankkaamassa usein. Lapin-reissuun siitä, peräkärry perään.

      • Anonyymi

        Koska koko sähköautoilu on kusetusta, markkinamiesten ja liike-elämän rahankeruu keino.
        Muutaman vuoden päästä, ehkä kymmenenkin kun kaikki nurkat ovat täynnä elektroniikka romua ja kierrätys kelvotonta jätettä, kaduttaa koko touhu varmasti.
        Koko sähkö villitys on rikkaiden maiden etu, köyhemmät maat riistetään mineraaleista joita tarvitaan siihen sinunkin sähköleluusi, eihän sillä tietysti mitään väliä ole mistä ne akkkujen raaka-aineet tulevat ja millä hinnalla, pääasia että pääsee jeesustelemaan pyhimyksen sädekehä pään päällä.
        Koko touhulla ei ainakaan mitään ilmastoa pelasteta, päinvastoin, idiootit työntää rahaa näihin kertakäyttö vehkeisiin joilla ei tee mitään, ruokitte vain markkinatalouden pohjatonta kassaa ja tuette kertakäyttökulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska koko sähköautoilu on kusetusta, markkinamiesten ja liike-elämän rahankeruu keino.
        Muutaman vuoden päästä, ehkä kymmenenkin kun kaikki nurkat ovat täynnä elektroniikka romua ja kierrätys kelvotonta jätettä, kaduttaa koko touhu varmasti.
        Koko sähkö villitys on rikkaiden maiden etu, köyhemmät maat riistetään mineraaleista joita tarvitaan siihen sinunkin sähköleluusi, eihän sillä tietysti mitään väliä ole mistä ne akkkujen raaka-aineet tulevat ja millä hinnalla, pääasia että pääsee jeesustelemaan pyhimyksen sädekehä pään päällä.
        Koko touhulla ei ainakaan mitään ilmastoa pelasteta, päinvastoin, idiootit työntää rahaa näihin kertakäyttö vehkeisiin joilla ei tee mitään, ruokitte vain markkinatalouden pohjatonta kassaa ja tuette kertakäyttökulttuuria.

        "Koska koko sähköautoilu on kusetusta, markkinamiesten ja liike-elämän rahankeruu keino."

        Jaaha taas näitä joka USKOO kaikkien kusettavan kuten koronasta ja koronalääkkeistä, ilmastomuutoksesta. Tutkitut faktat näille ovat toisarvoista valetta. Mutta kun USKOO johonkin niin sehän on totta.


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi sähköautoja /autoilijoita vihataan, onko se vain uuden vastustamista. Se on vain polttoaine millä auto kulkee eteenpäin , joillekkin riittä 200 km range, toisille ei. Jokainen voi valita itselleen sopivan kulkupelin ja polttoaineen. Toisaalta nyt alkaa olla jo se tilanne, vaihtoehtoja alkaa olla jo liikaakin, joka polttoaineelle eri jakelusysteemit ja se maksaa. Itseasiassa sähkön jakelu taitaa olla järkevin, sitä ei tarvitse kuljetella minnekkään, seuraavaksi maakaasu tulee putkista venäjältä itärajan tuntumaan, mutta niittenkin putkien vetäminen on kallista koko suomeen.

      • Anonyymi

        sähkö kyllä siirtyy helpoiten. Toki jos sähköauton latauspisteitä aletaan rakentamaan tieverkostojen viereen, niin voisi kuvitella että se lataus tapahtuu aika paljon kalliimmalla kuin kotona. Luultavasti sitäkin aletaan enemmän verottamaan, maksua otetaan latauspisteessä käytetystä ajasta (jos kökitään useita kymmeniä minuutteja lataamassa) ja kyllä se latauspisteen omistaja myös haluaa omat voittonsa hinnasta.


    • Anonyymi

      Matka alkaa nouskaamme etupenkille sähköisen autoilun saralla. Jos viivyttelemme joudumme takapenkin keskipaikalle, jossa kukaan ei istu huomenna. Sähköautolla olemme kehityksen kärjessä ja muut seuraavat takavalojamme.

    • Anonyymi

      Ei sillä ole enään varaa siihen sillä sähköauton vakuutukset ja huollot jotka pakko tehdä merkkiliikkeesä aina koska vaatii erityisosaamista korkeajännitteet. Ja tulevaisuudess asähkövero tulee olemaan eri autoille ja kotitalouksille eli tulee sähkövoiman käyttövero koska 9miljardia tarvitaan vähintään repiä autoilijoiden nahkasta oli sitten vaikka kaikilla se sähköauto.

      • Anonyymi

        Sähkölle tulee "tuntiperusteinen" hinnoittelu eli suuren kulutuksen aikana hinta on suurempi. Myös sähkön aluehinta näkyy heti kuluttajalle. Suurin osa asuntoyhtiöistä tulee hankkimaan sähkölaitokselta latauspisteet leasingperiaatteella, sillä yhtiökokouksissa on hankala tehdä päätöksiä, joissa kaikki ovat maksajina. Se maksaa joka käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkölle tulee "tuntiperusteinen" hinnoittelu eli suuren kulutuksen aikana hinta on suurempi. Myös sähkön aluehinta näkyy heti kuluttajalle. Suurin osa asuntoyhtiöistä tulee hankkimaan sähkölaitokselta latauspisteet leasingperiaatteella, sillä yhtiökokouksissa on hankala tehdä päätöksiä, joissa kaikki ovat maksajina. Se maksaa joka käyttää.

        Tuntuu olevan maksut kova pala patteripelleille nieltäväksi.

        Täälläkin monet kuukaudet riekuttu "lällällää, autoiluni kulut ovat vain 2 €/100 km" ja pelihousut on revitty uutisista, missä pikalataus maksoi pari kymppiä.

        Ilmaiseksi tai enintään pelkän sähkön hinnalla pitää kaikki saada. Touhun voi kuulemma rahottaa laittamalla kovemmat verot polttomoottoreille.

        Sehän ei sitten haittaa, jos uuden & kalliin auton arvo laskee liki tonnin/kk eli 1 €/h. Se on onneksi vain mielikutusrahaa - keskiverto patteriautoilija kun ajelee vain ja ainoastaan vilkkaan mielikuvituksen voimin, kun korttiakaan ei vielä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu olevan maksut kova pala patteripelleille nieltäväksi.

        Täälläkin monet kuukaudet riekuttu "lällällää, autoiluni kulut ovat vain 2 €/100 km" ja pelihousut on revitty uutisista, missä pikalataus maksoi pari kymppiä.

        Ilmaiseksi tai enintään pelkän sähkön hinnalla pitää kaikki saada. Touhun voi kuulemma rahottaa laittamalla kovemmat verot polttomoottoreille.

        Sehän ei sitten haittaa, jos uuden & kalliin auton arvo laskee liki tonnin/kk eli 1 €/h. Se on onneksi vain mielikutusrahaa - keskiverto patteriautoilija kun ajelee vain ja ainoastaan vilkkaan mielikuvituksen voimin, kun korttiakaan ei vielä ole.

        Kotona lataaminen on lähes ilmaista. Pörssisähkö on aina nollassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2846
    2. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1837
    3. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1810
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1424
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

      jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1350
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1248
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

      Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

      Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1028
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

      Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe