Haluaisin suuttua mutta se tuntuu raskaalta

Anonyymi

Haluaisin tuntea vihaa ja raivoa koska tunnen itseni haavoittuvaiseksi ja heikoksi tunteelisesti. Kun yritän suuttua se tuntuu raskaalta ja vaikealta. Mä tiedän että tää kuulostaa rajulta mutta haluan tuntea kaikki tunteeni koska tunne itseni tyhjäksi kuoreksi.

4

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se ettet keksi syytä suuttua on ihan normaalia. Mutta on hyvä ettei sua raivostuta edes korona joka on kestänyt nyt jo vuoden.Mä voin sanoa ettei tätä korona ahdistusta toivo kellekkään. Jos menet esim paikkoihin jossa on paljon ihmisiä jotka ei käytä maskia ja huolehdi turvaväleistä,niin mitä tunteita se herättää sussa?

      • Anonyymi

        Ihmisten tyhmyyttä, välinpitämättömyyttä ja turhautumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten tyhmyyttä, välinpitämättömyyttä ja turhautumista.

        Eli sä osaat tuntea tunteita. Mä oon jo 44-vuotias olen aina ollut huono suuttuu. Ei kaikkien tartte suuttua silleen että lautaset lentää. Mä en ole ikinä huutanut kellekkään koska olen puhumalla halunnut selvittää tilanteet.Olenko menettänyt jotain elämässäni koska en osaa huutaa ja riidellä huutamalla? En ole. Jos on ollut aihetta suuttua niin olen sanonut että asia loukkasi.Ja sitten asiasta keskustellaan.Ei ole tarvetta nostaa ääntä ja huutaa pää punaisena.

        Mutta tää on mun kokemus ja mulla ei ole ikinä ollut tarvetta raivota ja huutaa vaikka joku asia ärsyttäisi. Tosin eipä mullekaan ole huudettu niin ei ole esimerkkiä miten huudetaan päin naamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä osaat tuntea tunteita. Mä oon jo 44-vuotias olen aina ollut huono suuttuu. Ei kaikkien tartte suuttua silleen että lautaset lentää. Mä en ole ikinä huutanut kellekkään koska olen puhumalla halunnut selvittää tilanteet.Olenko menettänyt jotain elämässäni koska en osaa huutaa ja riidellä huutamalla? En ole. Jos on ollut aihetta suuttua niin olen sanonut että asia loukkasi.Ja sitten asiasta keskustellaan.Ei ole tarvetta nostaa ääntä ja huutaa pää punaisena.

        Mutta tää on mun kokemus ja mulla ei ole ikinä ollut tarvetta raivota ja huutaa vaikka joku asia ärsyttäisi. Tosin eipä mullekaan ole huudettu niin ei ole esimerkkiä miten huudetaan päin naamaa.

        Sä et nyt tajua. Mä oon koko elämäni tuntenut itseni "Robotiksi" ja mun perhe on olleet mun "ohjelmoijia". Koska heidän kasvatus tapojensa takia en ole onnistunut tuntemaan itseäni ikinä ihmiseksi. Olen yrittänyt luoda itselleni oman ihmispersoonani ja olen onnistunut mutta silti omat tunteeni eivät ole nousseet vielä. Mä tiedän ettei mun puheissani oo järkeä mutta yritän parhaani että mua ymmärrettäis koska mulla on lievä henkinen vamma mikä rajoittaa mun elämääni jonkin verran. Asia mikä mua häiritsee vaikka väitän muille että olen sen asian kanssa ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe