Talven mittaan aina ajoittain on ollut esillä kysymys, mistä saadaan asiantuntijoita ja hyviä johtajia hoitamaan yhteisiä asioita t.s. mukaan politiikkaan - ammattijohtajat kun hakeutuvat mm. parempien palkkojen perässä suuryritysten johtoon. Tässä viime päivien lööppijournalismissa surullista (sen murheen lisäksi, mitä se on aiheuttanut asianosaisille ja heidän läheisilleen) on se, että kukaan täysjärkinen johtamistaitoja omaava ei enää tämän jälkeen tule hakeutumaan päivänpolitiikkaan - ajojahdilla kun ei näytä olevan mitään rajoja eikä lööppien luojilla minkäänlaista etiikkaa.
Tiedoksi: itse olen boikotoinut iltapäivien roskalehdistöä koko sen olemassaolon ajan.
Kuka enää lähtee mukaan politiikkaan?
3
137
Vastaukset
- kansiotsikot
ovat usein myös murhia ja tappoja täynnä, mikä ei missään tapauksessa ole hyväksi lapsille. Olisi ison peilin tarpeessa media ja muutkin
Kuules nyt Surusilmä. Meillä on jo aivan liikaa n.s. hyviä asiantuntijoita mukana politiikassa. Kun taas niiden osuus päätösten valmistelussa, joiden elämään nuo tulevat
päätökset eniten vaikuttavat, heitä tarvitaan lisää mukaan.Heillä on arkipäivän kokemusta rutkasti enemmän, joka toisi jo kulloisenkin asian valmisteluvaiheessa tosiasiat
esiin. Syy miksi heitä ei vallankammareissa näy, selviää itsekullekin katsomalla peiliin! Toisin sanoen, meidät on saatu uskomaan politiikan olevan vaikea laji, ja siksi itsekukin äänestyskopissa toimimme usein vastoin omia etujamme juoksemalla mainostoimistojen luomien " idolien" perässä. Pidä tämä mielessäsi seuraavalla kerralla kun teet valintoja!
vom- Surusilmä :o)
Olen äänestänyt kaikissa mahdollisissa vaaleissa, eivätkä ääneni saaneet todellakaan pärjäisi Miss Suomi tai Mr Finland -kisoissa :o)! Asiantuntijuus kunniaan, siinä olet oikeassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603