Voi mamma miksi sen teet

Anonyymi

Kuka kertoisi mammalle, että hänen toimintansa on sairasta. Hän on oman historiansa uhri, joka ei ota vastuuta itsestään ja tekemisistään. Hän on pelottavan ilkeä. Hän ei kykene mihinkään rakentavaan vuoropuheluun, mutta uhkailla ja ilkeillä "osaa" . Me lapset ja lastenlapset ei jaksettais, enää. Me ollaan jaksettu ... kauan. Menkää nyt joku henkilö terv.huoll. tekemään hänelle tutkimuksia, että kumpi se on: dementia vai persoonallisuushäiriö. Samalla tehkää hänelle 2 - 3 krt / vk:ssa sisältävä kotihoitopalvelu.
Kun täysin syyttömänä oleva, nyt jo aikuinen, lapsenlapsi saisi jonkun "idean" mamman perinkummallisiin ja paskoihin puhelinsoittoihin, niin auttaisi kaikkia osapuolia, jos toiminnalle olisi jokin ymmärrettävä selitys. Eikä kannata nyt sanoa: eikös kannattais itse hoitaa kotipalveluasiat? Ei kannata. Siitä tulee lisäbonuksia mamman päähän alkaa kokonaan uusi puhelinsoittorumba uusine aiheineen.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuossa enää diagnoosit mitään auta, jos on ilkeily koko ikänsä, olis sitä palautetta pitänyt antaa aiemmin. Ja dementiaankaan ei sitä parannuskeinoo ole. Jotku ilkeilee sitte ihan näille hoitajillekkin, jotka sitte tietenki vähän huonommin hoitaa. Voihan se ilkeily olla ihan pelkooki, kipuja, siitä ei kannata välittää.

      • Anonyymi

        On kyllä annettu tietoonsa. Veljen vaimo sai hänet yhdellä puhelinsoitollaan ruotuun. Siskon mies heitti, siis ajoi, hänet kerran kodistaan hänet ulos. Veli ei koskaan ole korottanut hälle ääntään tms. Sisko ja minä olemme kyllä.
        Mutta niin, kipu ja pelko .... nyt tuli kyllä itelleni ihan älytön syyllisyys. Olenko ollutkin niin yksinkertainen, etten tuota ole ajatellut. Dementiassa nuo olisivatkin ihan käypiä oireita, mutta että ilman diagnoosia. Miksi hän häiriköi minun puolen läheisiä. Siskoni käy hänellä kaupassa kun "viitsii" . Veli hoitaa raha-asioita. Minä asun 200 km:n päässä, samoin jo aikuinen lapseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä annettu tietoonsa. Veljen vaimo sai hänet yhdellä puhelinsoitollaan ruotuun. Siskon mies heitti, siis ajoi, hänet kerran kodistaan hänet ulos. Veli ei koskaan ole korottanut hälle ääntään tms. Sisko ja minä olemme kyllä.
        Mutta niin, kipu ja pelko .... nyt tuli kyllä itelleni ihan älytön syyllisyys. Olenko ollutkin niin yksinkertainen, etten tuota ole ajatellut. Dementiassa nuo olisivatkin ihan käypiä oireita, mutta että ilman diagnoosia. Miksi hän häiriköi minun puolen läheisiä. Siskoni käy hänellä kaupassa kun "viitsii" . Veli hoitaa raha-asioita. Minä asun 200 km:n päässä, samoin jo aikuinen lapseni.

        No muistisairauden kyllä huomaa, niin taitaahan siihen alzheimerin jotain hidastavaa lääkitystä olla. Jos jonku kans tulee paremmin toimeen, niin sehän on hyvä.


    • Anonyymi

      AP. Kerrot että tuon ilkeä ihminen on kohdistanut teihin kaikkiin pahuuttaan jo hyvin kauan aikaa.
      Ilmeisesti ei kyseessä ole viimeaikoina esiintullut mielenhäirio, kuten Alzheimer tai muu muisti, tai hermostollinen sairaus.

      Sinä ainakin voit laittaa hänen puhelinnumerosa estokieltoon. Niin voisivat muutkin.
      Ainahan voitte ottaa yhteyttä vaikka päivittäin tarkistaaksenne " hei onko kaikki OK?" ja lopetus.
      Tuo antaisi teilla tilaa olla rauhassa hänen piinailuiltaan. Hän ilmeisesti on kykenemäton muuttamaan pahuuttaan hyväksi.
      Teidän muiden on, aivan itsenne takia, estettävä hänen ilkeilyiden pääseminen kotiinne. Puhelimen, netin tai minkään muun välityksellä.

      Sallikaa hänelle tilaisuus hautua omassa myrkkyliemessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe