Voi mamma miksi sen teet

Anonyymi

Kuka kertoisi mammalle, että hänen toimintansa on sairasta. Hän on oman historiansa uhri, joka ei ota vastuuta itsestään ja tekemisistään. Hän on pelottavan ilkeä. Hän ei kykene mihinkään rakentavaan vuoropuheluun, mutta uhkailla ja ilkeillä "osaa" . Me lapset ja lastenlapset ei jaksettais, enää. Me ollaan jaksettu ... kauan. Menkää nyt joku henkilö terv.huoll. tekemään hänelle tutkimuksia, että kumpi se on: dementia vai persoonallisuushäiriö. Samalla tehkää hänelle 2 - 3 krt / vk:ssa sisältävä kotihoitopalvelu.
Kun täysin syyttömänä oleva, nyt jo aikuinen, lapsenlapsi saisi jonkun "idean" mamman perinkummallisiin ja paskoihin puhelinsoittoihin, niin auttaisi kaikkia osapuolia, jos toiminnalle olisi jokin ymmärrettävä selitys. Eikä kannata nyt sanoa: eikös kannattais itse hoitaa kotipalveluasiat? Ei kannata. Siitä tulee lisäbonuksia mamman päähän alkaa kokonaan uusi puhelinsoittorumba uusine aiheineen.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuossa enää diagnoosit mitään auta, jos on ilkeily koko ikänsä, olis sitä palautetta pitänyt antaa aiemmin. Ja dementiaankaan ei sitä parannuskeinoo ole. Jotku ilkeilee sitte ihan näille hoitajillekkin, jotka sitte tietenki vähän huonommin hoitaa. Voihan se ilkeily olla ihan pelkooki, kipuja, siitä ei kannata välittää.

• Anonyymi

On kyllä annettu tietoonsa. Veljen vaimo sai hänet yhdellä puhelinsoitollaan ruotuun. Siskon mies heitti, siis ajoi, hänet kerran kodistaan hänet ulos. Veli ei koskaan ole korottanut hälle ääntään tms. Sisko ja minä olemme kyllä.
        Mutta niin, kipu ja pelko .... nyt tuli kyllä itelleni ihan älytön syyllisyys. Olenko ollutkin niin yksinkertainen, etten tuota ole ajatellut. Dementiassa nuo olisivatkin ihan käypiä oireita, mutta että ilman diagnoosia. Miksi hän häiriköi minun puolen läheisiä. Siskoni käy hänellä kaupassa kun "viitsii" . Veli hoitaa raha-asioita. Minä asun 200 km:n päässä, samoin jo aikuinen lapseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä annettu tietoonsa. Veljen vaimo sai hänet yhdellä puhelinsoitollaan ruotuun. Siskon mies heitti, siis ajoi, hänet kerran kodistaan hänet ulos. Veli ei koskaan ole korottanut hälle ääntään tms. Sisko ja minä olemme kyllä.
        Mutta niin, kipu ja pelko .... nyt tuli kyllä itelleni ihan älytön syyllisyys. Olenko ollutkin niin yksinkertainen, etten tuota ole ajatellut. Dementiassa nuo olisivatkin ihan käypiä oireita, mutta että ilman diagnoosia. Miksi hän häiriköi minun puolen läheisiä. Siskoni käy hänellä kaupassa kun "viitsii" . Veli hoitaa raha-asioita. Minä asun 200 km:n päässä, samoin jo aikuinen lapseni.

No muistisairauden kyllä huomaa, niin taitaahan siihen alzheimerin jotain hidastavaa lääkitystä olla. Jos jonku kans tulee paremmin toimeen, niin sehän on hyvä.

• Anonyymi

AP. Kerrot että tuon ilkeä ihminen on kohdistanut teihin kaikkiin pahuuttaan jo hyvin kauan aikaa.
      Ilmeisesti ei kyseessä ole viimeaikoina esiintullut mielenhäirio, kuten Alzheimer tai muu muisti, tai hermostollinen sairaus.

Sinä ainakin voit laittaa hänen puhelinnumerosa estokieltoon. Niin voisivat muutkin.
      Ainahan voitte ottaa yhteyttä vaikka päivittäin tarkistaaksenne " hei onko kaikki OK?" ja lopetus.
      Tuo antaisi teilla tilaa olla rauhassa hänen piinailuiltaan. Hän ilmeisesti on kykenemäton muuttamaan pahuuttaan hyväksi.
      Teidän muiden on, aivan itsenne takia, estettävä hänen ilkeilyiden pääseminen kotiinne. Puhelimen, netin tai minkään muun välityksellä.

Sallikaa hänelle tilaisuus hautua omassa myrkkyliemessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe