Naisystäväni on alkanut piereskelemään minun kuullen. Olen hämilläni. Miten tähän asiaan pitäisi suhtautua?
Piereskely seurustelusuhteessa
11
76
Vastaukset
- Anonyymi
Pierase takasin
- Anonyymi
Sehän on vaan turn on-ominaisuus, kun nainen töräyttelee :)
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut tällaista mielipidettä ennen. Oletko mies? Jos olet mies, oletko hyvin piereväinenkin mies, mikä selittäisi vastaustasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kuullut tällaista mielipidettä ennen. Oletko mies? Jos olet mies, oletko hyvin piereväinenkin mies, mikä selittäisi vastaustasi?
Olen mies. Minulla on pieru-fetissi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies. Minulla on pieru-fetissi :)
Oletko pullea setämies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pullea setämies?
Kyllä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä :)
Oletko pullea ja isopeppuinen setämies?
- Anonyymi
Ei naiset piere. Seukkaat transun kaa
- Anonyymi
Sinun kannattaa myös vapautua tässä asiassa. Jos hän pieree ja haisee sinun seurassasi, tee samoin, sinulla on täysi oikeus siihen. Sitten tietysti voi ajatella vielä pidemmälle vietynä, että pierukilpailut voisi sitä parisuhdetta voimistaakin ja olla mukavaa yhteistä ajanvietettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers634527Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään523172Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396