Alkot suljettava ja mielellään lopullisesti

Anonyymi

Vaadimme oikeutta ateistihallitukselta, joka koostuu saatanan lapsista?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be67c26a-c3d2-409c-9e5e-78df34725b48

Commandohauis

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisiä he on siellä hallituksessa. Onko näin ettet lue Raamattua yhtä paljon kuin Iltalehteä... Ja kiukkuinen olet..
      Gospelin tilalla sulla 80-luvun poppi. Sen mukaan miten kaunis nainen videossa näkyy... Mitä ajattelit syödä tänään?
      Mä hain vitosen kanasalaatin. Nam.

• Anonyymi

Olen yhden syönyt kohta.Olen just syömässä luomuomenaa, n. 40 prossaa omenasta jäljellä.Uunissa tulee hernekeittoa ilman lihaa.Hernekeittoa kasviksin: keltsua, valkozipulia, porkkanaa juustöhöylällä siivutettuna ymv.

Koitan erilaisia juustoja kanssa maistella leivän kanssa vasemman käden pikkurilli maistohetkellä pystyssä tavoittaakseni sen mikä on tavoiteltua.

Painoni on 118,6 kg.

Tai oli treeniä aloittaessa.

Commandohauis

• Anonyymi kirjoitti:

Olen yhden syönyt kohta.Olen just syömässä luomuomenaa, n. 40 prossaa omenasta jäljellä.Uunissa tulee hernekeittoa ilman lihaa.Hernekeittoa kasviksin: keltsua, valkozipulia, porkkanaa juustöhöylällä siivutettuna ymv.

Koitan erilaisia juustoja kanssa maistella leivän kanssa vasemman käden pikkurilli maistohetkellä pystyssä tavoittaakseni sen mikä on tavoiteltua.

Painoni on 118,6 kg.

Tai oli treeniä aloittaessa.

Commandohauis

Juustot ja vaalea leipä tai keksi sisältävät huonoa rasvaa. Et näe kuuskymppisiä jos jatkat tuolla menolla. Tulee sydäri.
        Nimesi ja 80-lukua suosiva musiikkimakusi kertoo että olet 40-50-vuotias.
        Protskuja, ala syömään rahkaa marjoilla yms... Ja raejuustoa... Kun kerran treenaat(älytöntä treenata kolme tuntia putkeen tollanen ruokavalio.
        No tämänkertaista ateriasta pisteet.. Ja papukaijamerkki!

• auroraboreallis kirjoitti:

Juustot ja vaalea leipä tai keksi sisältävät huonoa rasvaa. Et näe kuuskymppisiä jos jatkat tuolla menolla. Tulee sydäri.
        Nimesi ja 80-lukua suosiva musiikkimakusi kertoo että olet 40-50-vuotias.
        Protskuja, ala syömään rahkaa marjoilla yms... Ja raejuustoa... Kun kerran treenaat(älytöntä treenata kolme tuntia putkeen tollanen ruokavalio.
        No tämänkertaista ateriasta pisteet.. Ja papukaijamerkki!

Peeässä. Lisää seuraavan kerran hernekeittoosi lihaa reilusti, siitä saa proteiinia!

• Anonyymi

Oivalsin ettei nämä tämän päivän tuomiot suinkaan tule viimeisten 5 vuoden pahuuksista vaan vuosikymmenien kertyneistä raakuuksista.

Kun "oikeuslaitos" antaa murhaajalle paljousalennusta niin eihän se suinkaan ole uusi pahuus vaan lienee ollut voimassa jo vuosikymmeniä? Sen keksijöillä on vuosikymmenien ihmisuhrien veri käsissään.

Me julkisuudessa emme vain siitä ole aikaisemmin tienneet kun some on ollut olemassa vasta muutaman vuoden. Mutta sadat ellei tuhannet suomen valtion ihmisuhrit ovat vuosikymmeniä itkeneet vääryyttä, johin ovat sorretut. Mutta Kaikkivaltias ei ole niitä itkuja UNOHTANUT.

Vaan tuomiot vyöryvät nyt yli koko maanpiirin.

• Anonyymi

Onko alko suomalaisten jumala?

• Anonyymi

No, en usko että ihmiset olisivat onnettomampia jos alkoholin päihdekäyttö olisi jäänyt keksimättä.

ST

• Anonyymi

Ei se Jeesuskaan lasiin sylkenyt. Olutta ja viiniä ja tislattuja viinoja on tehty ainakin 5000 vuoden ajan.

Matt. 11:19

Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

Luuk. 7:34

Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se Jeesuskaan lasiin sylkenyt. Olutta ja viiniä ja tislattuja viinoja on tehty ainakin 5000 vuoden ajan.

Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:

Ja muistan k8hdan jossa Paavali kehotti johonkin vatsaongelmaan otramaan hieman viiniä.

Mutta kuten huomaat kirjoitin, että päihtymistarkoituksessa.

Raamatussa tuomitaan viinan juonti humaltumiseen asti. Ja sanoohan sen nyt ymmärrys, ettei päihtymisestä seuraa niin paljoa hyvää ja hyötyä, etteikö ihminen pärjää vallan mainiosti ilman humala tilaa.
        Päinvastoin, humalassa törttöillyt ivat tuobeet niin paljon haittaa niin yhteiskunnallisesti kuin yksilötasolla, että mieluiten possauttaisin sen pontikkapannun korpikuusen kätköistä taivaan tuuliin kuin että kehottaisin ihmisiä juopumaan viinistä.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muistan k8hdan jossa Paavali kehotti johonkin vatsaongelmaan otramaan hieman viiniä.

Raamatussa tuomitaan viinan juonti humaltumiseen asti. Ja sanoohan sen nyt ymmärrys, ettei päihtymisestä seuraa niin paljoa hyvää ja hyötyä, etteikö ihminen pärjää vallan mainiosti ilman humala tilaa.
        Päinvastoin, humalassa törttöillyt ivat tuobeet niin paljon haittaa niin yhteiskunnallisesti kuin yksilötasolla, että mieluiten possauttaisin sen pontikkapannun korpikuusen kätköistä taivaan tuuliin kuin että kehottaisin ihmisiä juopumaan viinistä.

ST

Lootille ainakin viina maistui ja taisi siinä olla niin päissään ettei edes muistanut että hoiteli kummatkin tyttärensä paksuksi siinä sivussa .

Loot olikin raamatun mukaan yksi hurskaimmista miehistä mutta se olikin siis raamatun mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

ST

St, onko sulla jotain psykologista näkökulmaa siihen miksi ihmiset yrittää kloonata toisiaan? Esm. Sinusta on väärin juoda ja kieltäisit saman muiltakin. Minulla taustastani johtuen on sallivampi asenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lootille ainakin viina maistui ja taisi siinä olla niin päissään ettei edes muistanut että hoiteli kummatkin tyttärensä paksuksi siinä sivussa .

Loot olikin raamatun mukaan yksi hurskaimmista miehistä mutta se olikin siis raamatun mukaan.

Aina tuota samaa, että
        Hän kärsi hurskaassa sydämmessään sidoman ja Gomoran menosta.
        Vou että sinua, kun et tutki raamattua vaan et ymmärrä..

Lootin tytöt juottivat Lootin humalaan koska he luuluvat olevansa viimeiset ihmiset maailmassa ja halusivat jatkaa ihmissukua. Lootin tyttäret yhtyivät Lootiin pakomatkalla ollessaan silloin kun Jumalan viha laskeutui ja niin sodoma ja Gomora hävitettiin saastaisuutensa vuoksi. Loot pakeni vaimon ja tyttäriensä kanssa. Lootin vaimo muuttui suolapatkaaksi, jos muistat. Tyttäret kuvitteluvat että koko maailman hävitetty ja he ovat viimeiset elossa olevat ihmiset.

Ihmiset keksivät kaikennäköustä raamatusta että synnit eivät tulisi valkeuteen.
        Kääntekevät puolustaakseen omia tekojaan.

Juomarit eivät peri taivastenvaltakuntaan lukee ilmestyskirjassa.

Raamatusta voi nostaa yksittäiisen asian pois asiayhteydestä ja ymmärtää se omalla järjellään väärin.

Miksi te ette ymmärrä ja tutki vaanymmärrätte väärin?
        Tiedänhän minä miksi, koska ette ole uskivaisia niin sana ei tule eläväksi ettekä pääse tuntemaan totuutta vaan luette raamattua kuin jotain kirjaa 😞

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Aina tuota samaa, että

Lootin tytöt juottivat Lootin humalaan koska he luuluvat olevansa viimeiset ihmiset maailmassa ja halusivat jatkaa ihmissukua. Lootin tyttäret yhtyivät Lootiin pakomatkalla ollessaan silloin kun Jumalan viha laskeutui ja niin sodoma ja Gomora hävitettiin saastaisuutensa vuoksi. Loot pakeni vaimon ja tyttäriensä kanssa. Lootin vaimo muuttui suolapatkaaksi, jos muistat. Tyttäret kuvitteluvat että koko maailman hävitetty ja he ovat viimeiset elossa olevat ihmiset.

Raamatusta voi nostaa yksittäiisen asian pois asiayhteydestä ja ymmärtää se omalla järjellään väärin.

Tiedänhän minä miksi, koska ette ole uskivaisia niin sana ei tule eläväksi ettekä pääse tuntemaan totuutta vaan luette raamattua kuin jotain kirjaa 😞

ST

Nuttura vaan tutisee mummolla kun tuomitset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelin alkoholista erään helluntailaisen kanssa -80 luvun lopulla. Hänellä oli rehellisyyttä myöntää, että Jeesus ja opetuslapset olisivat saaneet sen aikaisesta helluntaiseurakunnasta kenkää alkoholinkäytön takia.

• Anonyymi

Ei varmasti. Sillä ennen kuin alkoholikäyminen keksittiin, oli muita päihteitä.:) Heimot, joissa ei alkoholia tunnettu, tunsivat kasvit ja lehdet, joita pureskelemalla "näki näkyjä".

• Anonyymi

Kohtuullinen käyttö näyttää olevan lääkkeeksi sopiva Raamatun mukaan.

Commandohauis

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Nuttura vaan tutisee mummolla kun tuomitset.

Moni haluaa vääntää raamatun sanan muuksi, etteivät heidän tekonsa tulisi valkeuteen. Niin se on Arska 😣
        He haluavat elää pimeydessä ettei valkeus toisi syntejä esiin.
        En minä tuomitse, vaan Jumalansana.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina tuota samaa, että

ST

"Lootin tytöt juottivat Lootin humalaan "

Sehän se temppu juottaa vanha mies humalaan ja raiskata kaksi kertaa niin että nuoret tulevat raskaaksi ...heh heh.

Eikö itseäsikin naurata asian mahdottomuus tuota voisi yrittää selitykseksi joku lapsensa raiskaaja oikeudessa nykypäivänä tuomio taitaisi tulla varsinkin jos lisä syytteenä olisi sama kuin Lootilla että tämä tarjosi muillekkin tyttäriään raiskattavaksi .....niin senkin sinä näet varmaan aivan toisin kuin muut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lootin tytöt juottivat Lootin humalaan "

Sehän se temppu juottaa vanha mies humalaan ja raiskata kaksi kertaa niin että nuoret tulevat raskaaksi ...heh heh.

Eikö itseäsikin naurata asian mahdottomuus tuota voisi yrittää selitykseksi joku lapsensa raiskaaja oikeudessa nykypäivänä tuomio taitaisi tulla varsinkin jos lisä syytteenä olisi sama kuin Lootilla että tämä tarjosi muillekkin tyttäriään raiskattavaksi .....niin senkin sinä näet varmaan aivan toisin kuin muut ?

Ei suinkaan naurata. Enkä minä näe asiaa noun vaan sen on raamatussa kirjoutettu noin kuten kerroin.
        Sinä vain et tunne raamattun kirjoituksia tarpeeksi niin wt tiedä.

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Ei suinkaan naurata. Enkä minä näe asiaa noun vaan sen on raamatussa kirjoutettu noin kuten kerroin.
        Sinä vain et tunne raamattun kirjoituksia tarpeeksi niin wt tiedä.

ST

Insestiohjetta ei voi muuksi muuttaa, koska se on epäjumalanne suuhun pantua sanaa!

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Insestiohjetta ei voi muuksi muuttaa, koska se on epäjumalanne suuhun pantua sanaa!

No terve, ilo kuulla sinusta 😍 Missä olet piileskellyt, sinä mahdoton nauris

ST

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

St, onko sulla jotain psykologista näkökulmaa siihen miksi ihmiset yrittää kloonata toisiaan? Esm. Sinusta on väärin juoda ja kieltäisit saman muiltakin. Minulla taustastani johtuen on sallivampi asenne.

On mulla näkökulma siihen ja olen tuota miettinytkin. Olen tullut siihen tulokseen, että kyse on globalisoitumisesta ja sen tuomista ilmiöistä.
        Ihmiset laitetaan helpommin hallittaviin karsinoihin. Jotta he ovat yhteiskunnallisten apujen eli infrastruktuualisesti sopivat korttipakan palasiin, pysyy korttitalo pystyssä.

Mitä tulee hengelliseen kenttään niin Jumalahan rakastaa jokaista.

Ja mitä tulee minuun niin minut on kasvatettu kotona hyväksymään ihmiset.
        Jo isoäitini joka oli kova liikenainen, jutteli tori pultsareille kuin keille muille tahansa. Häntä kunnioitettiin niin pultsariringissä kuin eliittipiireissä niin sanotusti. Hän puhui aina kauniisti ja asiallisesti kaikille. En pysty samaan.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtuullinen käyttö näyttää olevan lääkkeeksi sopiva Raamatun mukaan.

Commandohauis

Noin olen minäkin ymmärtänyt. Mutta ehkä ihmisluonteen tuntien, on helpompi vetää tarkka raja koska on hankala sanoa mikä on kohtuullista niin ettei se vaikuta ihmisen ajatuksiin ja tekoihin.
        Paavalikin kun sanoi että älkää juopukl biinistä vaan hengestä.
        Alkoholi on niin koukuttava aine että ihan tympii. En vihaa alkoholisteja mutta vihaan alkoholia!!

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla näkökulma siihen ja olen tuota miettinytkin. Olen tullut siihen tulokseen, että kyse on globalisoitumisesta ja sen tuomista ilmiöistä.
        Ihmiset laitetaan helpommin hallittaviin karsinoihin. Jotta he ovat yhteiskunnallisten apujen eli infrastruktuualisesti sopivat korttipakan palasiin, pysyy korttitalo pystyssä.

Mitä tulee hengelliseen kenttään niin Jumalahan rakastaa jokaista.

Ja mitä tulee minuun niin minut on kasvatettu kotona hyväksymään ihmiset.
        Jo isoäitini joka oli kova liikenainen, jutteli tori pultsareille kuin keille muille tahansa. Häntä kunnioitettiin niin pultsariringissä kuin eliittipiireissä niin sanotusti. Hän puhui aina kauniisti ja asiallisesti kaikille. En pysty samaan.

ST

Noh, mulla ajtaus leviää kun jutskailen tässä porukan kanssa. Istutaan täällä mun olkkarissa.
        Piti kirjoittaa, että jotta he ovat yhteiskunnallisesti saatavilla, joitakin autetaan ja joku on auttaja.
        Pääsääntöisestihhän tämä on hyötyyhteiskunta jota markkinatalous pyörittää.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, mulla ajtaus leviää kun jutskailen tässä porukan kanssa. Istutaan täällä mun olkkarissa.
        Piti kirjoittaa, että jotta he ovat yhteiskunnallisesti saatavilla, joitakin autetaan ja joku on auttaja.
        Pääsääntöisestihhän tämä on hyötyyhteiskunta jota markkinatalous pyörittää.

ST

Porukan eli monta lasta sulla on ja monta lastenlasta?

• Anonyymi

Niin, huomannut saman 😥
        Tuosta ei voi seurata hyvää.

ST

• Anonyymi

Helluntaiseurakunnat on lakkautettava ja mielellään lopullisesti. Ne koostuvat uskolla huijaavista tiededenialisteista.

Mahtioikkari, julmareisi.

• Anonyymi

Alkoholi luokitellaan Suomessa elintarvikkeeksi. En käytä itse sitä. Mutta tapoihini ei kuulu leikkiä diktaattoria muiden elämän suhteen. Koronan suhteen viinakauppa ei ole vaarallisempi kuin ruokakauppakaan.

• Anonyymi

Halla-ahohan just ihmetteli, että miten viinakauppa saisi olla auki, muttei kaikki muut erityistavaraliikkeet.

En tosin tiedä, tappaako alkoholi kovassa käytössä jopa koronan ennen kuin tappaa sen käyttäjän 🤔

ST

• Anonyymi

Kuluttajasuoja ei koske uskonlahkoja. Uskonnonvapauden suojissa voi puoskaroida ja rahastaa herkkäuskoisia ihmisiä ihan rauhassa.

• Anonyymi

Verovapaasti !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verovapaasti !!!!

Ai, alkoholiko? Entä huumeet, pitäisikö ne mielestäsi laillistaa Suomessa?

ST

• Anonyymi

Rukouspalveluohjelmaa voi katsoa TV:stä 100.000 katsojaa, jotka lähettää kirjeen sairauksistaa luettavaksi. Rahaa tulee kirjeissä, pankkitilille, maksullisille puh.numeroille jne. esim.10€/henkilö.
      Tunnnin verran kun jokin pariskunta lukee ihmisten lähettämiä kirjeitä, voi tienata 1.000.000€.
      Aika hyvä tuntipalkka!
      Usein blondinaisen rinnalla on Afrikasta tuotu "profeetta".

• Anonyymi

Saarn.5:17 Katso, minä olen tullut näkemään, on hyvää ja kaunista syödä ja juoda ja nauttia hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, jolla ihminen itseänsä vaivaa auringon alla lyhyinä elämänsä päivinä, jotka Jumala on hänelle antanut; sillä se on hänen osansa. Saarn.8:15 Ja minä ylistin iloa; koska ei ihmisellä auringon alla ole mitään parempaa kuin syödä ja juoda ja olla iloinen; se seuraa häntä hänen vaivannäkönsä ohessa hänen elämänsä päivinä, jotka Jumala on antanut hänelle auringon alla. Saarn.9:7 Tule siis, syö leipäsi ilolla ja juo viinisi hyvillä mielin, sillä jo aikaa on Jumala hyväksynyt nuo tekosi. Jes.22:13. 56:12

• Anonyymi

1Kor.11:21 Biblia (1776) Sillä jokainen ennättää syodä oman ehtoollisensa, yksi isoo, ja toinen juovuksissa on.

• Anonyymi

Eräskin alkukielen tuntija sanoi, että viimeisen ehtoollisen jälkeen opetuslapset sammuivat puistossa.

• Anonyymi

Ehdottomasti Alkot kiinni!
      Osataan me itsekin rankki tehdä. Ja pitäähän perinnettä lapsillekin opettaa.
      Tarvitaan pakkasen imellyttämiä pottuja, kiehuvaa vettä ja lahantka eli korvo. Kun vesi ja murskatut perunat ovat jäähtyneet kädenlämpöiseki, lisätään sokerivedessä herätelty hiiva. Annetaan käydä lämpöisessä, kuohua voi ottaa pois. Kun ei enää käy, laitetaan kattilaan- mieluiten vesihauteeseen. Ei tule palaneen maku. Tislauskolonnin vesijäähdytys pitää järjestää oikein päin. Kylmä vesi alhaalta, näin tulee hyvä.
      Antaa tippua ensimmäiset sikunaalkoholit sekä metyylialkoholi kuppiin, sitten ne kaadetaan viemäriin.
      Ja kun lopputuotetta on sopivasti, niin ei kun pontikalle. Hölökynkölökyn.

• Anonyymi

Ainoa fiksu kommentti

• Anonyymi

Voidaanhan ne Alkot tosiaan sulkeakin jos viinien ja viinojen myynti siirretään elintarvikeliikkeisiin. Siitä kyllä seuraisi valikoiman selkeä huonontuminen ja hävikin lisääntyminen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      194
      5741
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1969
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1345
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1289
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      1247
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe