Älä koskaan mene naimsiin.Jos seurustelet jonkun kanssa niin älä muuta hänen kanssaan samaan asuntoon.Jos sinulla on oma,vaikka edes vuokra-asunto, niin pidä se vaikka seurustelisitkin.Säilytä oman elämäsi vapaus.Älä anna toisen ihmisen määräillä sinua missään asiassa.Jos joskus tuntuukin että olisi mukava muuttaa rakastamasi ihmisen kanssa samaan asuntoon,niin älä tee sitä.Odota ja anna sen tunteen mennä pois.Huomaat kyllä myöhemmin elämässäsi tehneesi oikean ratkaisun.
T:Kaksi kertaa naimisissa ja vieläkin.
Pidä oma vapautesi
4
160
Vastaukset 4
- Anonyymi
Asun kyllä naisen kanssa mutta namisiin en mene.
- Anonyymi
Olet ihan oikeessa ei pitäis mutta kuitenkin menin odotin lasta miehelle jota en rakastanut ne vuodet oli kamalia mutta mulla oli 4 lasta joiden takia jaksoin elän nyt ihanaa vapaata elämää
- Anonyymi
Ja varjele meitä noilta hölmöläisiltä jotka eivät opi toisenkaan kerran jälkeen. Aamen.
- Anonyymi
Niin mutta kun yhteen mennään monesti ihan juuri noista taloudellisista syistä. Ja toisessa ääripäässä muutetaan erilleen taloudellisista syistä. Harva etuoikeutettu valitsee vapaasti asumis- ja suhdemuotonsa. Kommunismin tavoitehan oli muuten tämä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41588
- 49580
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459