Mies viestitteli alkuun tiiviisti.
Nyt kertoi kiireestä(aikuinen työssä käyvä) kerroin, ettei kannata tuhlata molempien aikaa ja voi lopettaa viestittelyn jos ei kiinnosta.
Nyt onkin kiinnostunut( kertoi viestissä) ja laittoi pari viestiä perään eli en laittanut itse seuraavana päivänä ensin), mutta ei jää pitkäksi aikaa keskustelemaan.
Mikä tälläinen logiikka?
Ihmettelen kovasti.. Miksi näin 🤦🏻♀️💁♀️
Miehen kiinnostus
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkii sun tunteilla. Keskenkasvuinen tapaus. Haluaa vain roikottaa. Älä tuhlaa tuommoiseen tyyppiin aikaasi
- Anonyymi
Voihan tuo olla
- Anonyymi
Mutta miksi jos ehdottaa itse tyypille, että ei tarvitse.
- Anonyymi
Voihan sillä miehellä olla oikeesti kiirettä töissä tai muussa elämässä.
Monilla ihmisillä kun on työn lisäksi muitakin velvollisuuksia (esim. jos on lapsia tai vaikka huonokuntoiset vanhemmat tai muita läheisiä) tai sillä on joku muu homma kesken. Ei kaikki pysty olemaan pelkästään puhelin kädessä viestittelemässä.- Anonyymi
Tuotakin ajatellut myös😊 ja vastailee kun ehtii kyllä🙈 testasin myös, etten laittanut ensin ja tuli viesti 😊
- Anonyymi
Myös itsellä on muuta kuin puhelin kädessä koko ajan, välillä toki 😊
- Anonyymi
Pötypuhetta. Jos oot oikeasti kiinnostunut, niin susta kuuluu. Ja varsinkin, jos ensin on viestitelty paljon ja sit tilanne muuttuu.. Valitettavasti sen kiinnostus on mennyt ohi tai sillä on toinen testissä...
- Anonyymi
En aina ymmärrä tätä tiivistä viestittelyä.. Itse olen kylläkin nainen ja joo, jos ihastun niin haluaisin pitää kyllä yhteyttä paljon mutta sitten tavallaan "väsyy" jos pitää koko ajan olla viestittelemässä. Tulee pidettyä malttia jo heti alusta lähtien koska yleensä siinä käy sitten niin että jos on tullut viestiteltyä todella tiiviisti ja se kun laantuu oikeasti normaalitasolle niin se herkästi tulkitaan että kiinnostus loppui tai jotain..
- Anonyymi
Minulla ei ainakaan kiinnostus lopahda vaikka ei viestitelläkään kokoajan. Luotan rakkaaseen. Toki olisi hyvä olla jotain rutiinia viestittelyn. Että tietää odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746