Mistä tietää katuuko entinen puoliso eroa?

Anonyymi

Minä vähän luulen, että katuu.

Luin jutun lehdestä, jossa sanottiin, että useimmat katuvat.

13

671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan pelkän lehtijutun takia ei kannata tuota epäillä. Itse ainakaan en kadu. Päinvastoin kadun sitä, etten eronnut aiemmin.

      • Anonyymi

        Samoin mietin minäkin.


    • Anonyymi

      Itse en ainakaan kaipaa.
      Eiköhän juuri siksi erota, kun se toinen ei vain ole oikea itselle.

    • Anonyymi

      Olette eronneet, kummallakin elämä jatkuu erikseen.
      Hyväksy se ja käännä ajatuksesi tulevaisuuteen.

      • Anonyymi

        Mikä tulevaisuus on??? Siis tarkoitan että miten vanha saa olla kun vielä kerkeet ajatella tulevaisuutta???


    • Anonyymi

      En todellakaan kadu.

    • Anonyymi

      Ero kannattaa aina ! Siinä luodaan mahdollisuus uudelle elämälle ja suhteelle . SE on hienoa

    • Anonyymi

      Ei eroa voi katua, mutta väittäisin että eronneet katuvat varmaan ennenminkin avioitumistaan. Avioliitto, joka päättyy eroon on haaskattua elämää väärän ihmisen kanssa ja sellaista ei kukaan halua.

      • Anonyymi

        Aikoinaan toinen halusi naimisiin. Ilmeisesti yleisen mielipiteen takia. Suunniteltu lapsi tulossa. Itse en välittänyt koko naimisiin menosta ja sanoin sen myös, kun ei muuttanut mitään.

        Oma pää olisi vain pitänyt pitää. Joutui vain kummalliseen asenteiden verkkoon. En pitänyt sormuksia. Kysyttiin, että oletko oikeasti naimisissa. Puolisoni ei antaisi olla ilman sormuksia jne.... Loputtomasti tyhmiä kysymyksiä ja mielipiteitä.

        Enkä tullut hullua hurskaammaksi koko avioliitossa olon aikana. Yhtä tyhjän kanssa!


    • Anonyymi

      Miehet jauhaa eksistään hamaan loppuun asti. Luultavasti katuvat ja paljon (muutakin kuin vain eroa).

      Naiset käsittelevät eroa paljon etukäteen, harva katuu. Aina voi palata takaisin. Naiset palaa 1%:n todennäköisyydellä, miehet haluaisivat palata 99%:n todennäköisyydellä. Hassu maailma.

      • Anonyymi

        Nyt kun on Thaimaalainen nainen, elämä on onnellinen. On hienoa kun voi luottaa toiseen ihmiseen, joka tilanteessa. Hän on minua varakkaampi, ettei mistään ostosuhteesta ole kyse.
        Hän puhuu aina kauniisti. Jaksaa aina kannustaa ja tukea.

        Hän ei koskaan syytä tai hauku. Ongelmien ratkaiseminen on helppoa, koska ei tarvitse puolustautua. Voimmekin keskittyä riitelyn sijaan ongelmaan. Ongelmien ratkaisemisen tavoitteena on aina yhteinen etu. Meille paras.

        Hän ei koskaan vähättele. Hän tulee onnelliseksi, kun voi tehdä muita ihmisiä onnelliseksi.

        Hän on liian hyvä ihmiseksi, muuten täydellinen.

        Suomiliitto tuntuu idiotismilta näin jälkikäteen.


    • Anonyymi

      80% eronneista ei kadu eroa vaan pitää eroa hyvänä ratkaisuna noin vuoden päästä erosta. Eli käräjien lisäksi monet jätetytkin ( aijai, nyt tuli laskettua leikkiä vakavalla asialla).

      • Anonyymi

        Siis jättäjien lisäksi monet jätetytkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe