Sorrun itse parisuhdetta etsiessäni siihen, että haen romanttisessa mielessä parisuhdetta. Nyt jonkin aikaa sinkkuna ollessani olenkin tullut siihen tulokseen, että hakisin toista osapuolta kaverimielessä. Tämä siksi, että saisi rauhassa katsella miltä toinen osapuoli tuntuu ja jos flaxi käy, se voisi muuttua romanttiseksi suhteeksi.
En halua olla ihmisten kanssa tiiviisti yhdessä. Tarvitsen omaa aikaa myös siksi, että elämääni kuuluu muutakin kuin seurustelu ja viihdyn ihan hyvin myös yksin. Tämä kuulostaa varmaan tosi itsekkäältä, mutta tuppaan unohtamaan oman itseni parisuhteessa. Kaikki pyörii miehen ja hänen elämänsä ympärillä.
Kauan sitä täyty elää, jotta tämänkin asian tajuaa itsensä kanssa 😁
T. Nainen 50
Aloittaa kaverisuhteena?
Anonyymi
3
636
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut mun suulla.🤔 Sama fiilis täälläkin.
T. Yks toinen 50 nainen - Anonyymi
Parisuhde on läheisyydeltään ja muiltakin ominaisuuksiltaan ihan eri juttu kuin kaverisuhde. Voisitko alottaja miettiä, että uudessa parisuhteessasi ennemmin suhtaudut ja toimit siinä suhteessasi eri tavoin kuin tuolloin täysin heittäytyen. Toisaalta suhteen alkuhuumallakin on merkityksensä. Ite näen parisuhteen tärkeänä juttuna.
- Anonyymi
Minulla samat ajatukset. Nainen38
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477