Olen ihastunut mieheen jota en tunne kovin hyvin. Hänkin näyttää ihastuneelta. Juteltiin tässä syvällisiä ja mukavia. Tuntui että ymmärrettiin toisiamme hyvin. Sitten siihen tuli naapurin nainen. Silloin tämä mies alkoi arvostella ja vähätellä minun mielipiteitä. Loukkaannuin todella paljon. Ottaisinko puheeksi tämän miehen kanssa vai kääntäisikö vain selkänsä? Tavataan pakosti usein.
Miten tästä eteenpäin?
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole kummoisen kuuloinen "mies" jos noin vaihtaa kelkkaa lennosta..
- Anonyymi
Niin ja itse kääntäisin selän ja jatkossa kaikki keskustelu neutraalin asiallisena. Älä anna itseäsi talutusnuoraan tuollaiselle reppanalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja itse kääntäisin selän ja jatkossa kaikki keskustelu neutraalin asiallisena. Älä anna itseäsi talutusnuoraan tuollaiselle reppanalle.
No just näin aion tehdä. Tämä tyyppi jatkaa niinkuin ennenkin (flirttailee). Ei yhtään tajua että on käyttäynyt huonosti. Asunut ulkomailla. Sieltäköhän tuollaiset käytöstavat.
Kaikkea sitä on...
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just näin aion tehdä. Tämä tyyppi jatkaa niinkuin ennenkin (flirttailee). Ei yhtään tajua että on käyttäynyt huonosti. Asunut ulkomailla. Sieltäköhän tuollaiset käytöstavat.
Kaikkea sitä on...
T. AloittajaMies on moukkamaisen tollo. Oleskelunsa ulkomailla ei ole opettanut sille ainakaan käytostapoja.
Joutuessasi pakosta näkemään ja toimimaan sen kanssa, pidä etäisyyttä! Kunnon henkinen hajurako. Lopeta kaikki veljeily sen kanssa. Nyt kun olet kirjaimellisesti saanut kokea sen tyhmyyden!
Tuo moukka muuten a voi antaa sinulle enemmän kiputilanteita kuin tarvitset.
- Anonyymi
Arvostelija on narsisti. Jos noin vähästä alkaa arvostelemaan niin ei kannata jatkaa.
- Anonyymi
Oot oppinut uuden sanan narsisti ja nyt viljelet ahkerasti oppimaasi. Käyppä lukemassa määritelmä ja sitten mietit että mikä olisi. Ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254497
- 1072267
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111049- 501039
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994