Kuka on tatuoinneista

Anonyymi

...kiinnostunut, katsokaapa Victor Meyer, saksalainen tattoo artist. Vaikuttavaa taidetta. Lieneekö toista hänen kaltaistaan? Kädenjälki on jotain uskomatonta.

48

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tatuoinnit on rumia. Hyi🤮

• Anonyymi

Ei ole jos tekijä on taiteilija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole jos tekijä on taiteilija.

Muste iholla on ruma vaikka mikä taiteilija sen vääntäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muste iholla on ruma vaikka mikä taiteilija sen vääntäs.

No ajattele kuva sitten paperille :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus oli niille, jotka tatuoinneista ovat kiinnostuneita. Aina nämä."jotkut" tulevat purkamaan pahaa aloitukseen kuin aloitukseen, vaikkei heitä edes koske.

W.

https://www.google.com/search?q=Victor Meyer tattoos&tbm=isch&ved=2ahUKEwiwq_jai9XvAhVOsyoKHVW2BdUQ2-cCegQIABAC&oq=Victor Meyer tattoos&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoECAAQEzoECCEQClD7JVi2OmCIQWgAcAB4AIABaIgBrwaSAQM4LjGYAQCgAQHAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=xpBhYLCwM87mqgHV7JaoDQ&bih=686&biw=1098&client=tablet-android-samsung&prmd=imsvn

Niin tein sen siksi kun olen katsonut erään naisen tube-kanavaa ja vuosi vuoden jälkeen hänen hihatatuointinsa muuttuvat entistä paremmiksi; vihdoin selvisi kenen töitä, tämän Viktorin.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitus oli niille, jotka tatuoinneista ovat kiinnostuneita. Aina nämä."jotkut" tulevat purkamaan pahaa aloitukseen kuin aloitukseen, vaikkei heitä edes koske.

W.

https://www.google.com/search?q=Victor Meyer tattoos&tbm=isch&ved=2ahUKEwiwq_jai9XvAhVOsyoKHVW2BdUQ2-cCegQIABAC&oq=Victor Meyer tattoos&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoECAAQEzoECCEQClD7JVi2OmCIQWgAcAB4AIABaIgBrwaSAQM4LjGYAQCgAQHAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=xpBhYLCwM87mqgHV7JaoDQ&bih=686&biw=1098&client=tablet-android-samsung&prmd=imsvn

Voi juma....noi on upeita.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Voi juma....noi on upeita.

(Ei ollut W:n aloitus, vain linkki)

• Anonyymi kirjoitti:

So? Noi linkin kuvissa olevat tatskat on upeita. Väliäkö hällä kuka alotuksen teki.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

So? Noi linkin kuvissa olevat tatskat on upeita. Väliäkö hällä kuka alotuksen teki.

Sitä, että turha w:n omia. Minulle oli väliä.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Suksi kuuseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi kuuseen

😂😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut ei..so?

• Anonyymi

Joo, sillä on toi studioki tuollanen kokonaistaideteos.
      Tatuointi, mikä tällä hetkellä itsestä tuntuu hienoimmalta on aika iso, musta, ohutta viivaa. Ja just ehkä vaan se yks.
      Ymmärrän toki senki, että niitä pikkuhiljaa muistoiksi otetaan
      https://youtu.be/qWLwOim0tXI

• Anonyymi

Ei taida olla halvimmasta päästä nuo teokset..

W.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla halvimmasta päästä nuo teokset..

W.

On varaa ottaa hintaa. Sutrun saa jostain alle satkun. En tiedä, mutta epäilen, että hipsii tonnia?

• Mitä vähemmän tatuointeja, sen parempi.

Yks tai kaks pientä nättiä ei vielä ole turn-off, mut isot ja monta ovat.

• Anonyymi

No onneksi kaikkien ihmisten ei tarvitse olla turn on. Näin ainakin itse ajattelen. En itsekään ole suuri tatuointien ystävä, mutta eipä se mulle kuulu mitä muut ihmiset kropalleen tekevät. Kykenen katselemaan tatuointeja myös taiteena ja osa on tosi hienoja teoksina. En mä jokasta hienoa tauluakaan omalle seinälleni halua. Miksi mun siis pitäisi kiinnostua jokaisesta tatuoidusta ihmiskropasta? Tuskinpa niistä ihmisistä valtaosa kiinnostais siinä mielessä muutenkaan, vaikkei heissä yhtään tatuointia oliskaan.

• Anonyymi

Uskoisin, että tämä on tatuointeja ottavien tiedossa kuten myäs niitä hakkaavien tiedossa, että tatuoinnin ottamisen jälkeen karsiudut porukasta pois, jossa tatuoinnit on vastenmielisiä tai arvoja vastaan. :)

Itse ajattelin tatuointeja ottaessani, itseasiassa jo ensimmäsitä ettei haittaa. Mulla on muitakin ominaisuuksia joiden vuoksi karsiudun muutenkin hyvin monien listoilta pois. Ne joille kelpaisin vaikkapa kumppaniksi on hyvin pieni joukko, mutta maailmanlaajuisesti kuitenkin iso.

Jostain syystä en ole yhtään siti huolissani, niin kauan kun löytyy ihmisiä joille mun persoona on mieleinen ja rehellisesti näin kohta 45:na ei masenna, vaikkei parisuhteeseen enää kelpaisikaan. Niitä on nähty sen verran, ettei ole jäänyt kokematta. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin, että tämä on tatuointeja ottavien tiedossa kuten myäs niitä hakkaavien tiedossa, että tatuoinnin ottamisen jälkeen karsiudut porukasta pois, jossa tatuoinnit on vastenmielisiä tai arvoja vastaan. :)

Itse ajattelin tatuointeja ottaessani, itseasiassa jo ensimmäsitä ettei haittaa. Mulla on muitakin ominaisuuksia joiden vuoksi karsiudun muutenkin hyvin monien listoilta pois. Ne joille kelpaisin vaikkapa kumppaniksi on hyvin pieni joukko, mutta maailmanlaajuisesti kuitenkin iso.

Jostain syystä en ole yhtään siti huolissani, niin kauan kun löytyy ihmisiä joille mun persoona on mieleinen ja rehellisesti näin kohta 45:na ei masenna, vaikkei parisuhteeseen enää kelpaisikaan. Niitä on nähty sen verran, ettei ole jäänyt kokematta. :)

Totta totta.
        Ihmetyttää kun monet ovat niin huolissaa siitä, ettei mahdollisimman monet ole kiinnostuneet heistä parisuhdemielessä.
        Emmä ainakaan kaipaa kamalaa joukkoa naisia jotka mut haluaisivat. Ihan vähempikin kyllä riittää.

• Anonyymi

Saahan työtä ihailla vaikkei niitä ottaisikaan. Nimittäin taito se on tuokin.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Totta totta.
        Ihmetyttää kun monet ovat niin huolissaa siitä, ettei mahdollisimman monet ole kiinnostuneet heistä parisuhdemielessä.
        Emmä ainakaan kaipaa kamalaa joukkoa naisia jotka mut haluaisivat. Ihan vähempikin kyllä riittää.

Heh, niinpä. Kun nyt itse ajattelen että olisi kauhea lauma kintereillä vinkujaa ja vonkujaa, niin minua se ainakin enemmän ahdistaisi kun imartelisi.

Muutenkin mulla tuppaa olemaan tapana itse olla aktiivinen, kun haluan luoda ihmissuhteita, toki tutustun ihmisiin heidänkin aloitteestaan. Mutta parisuhteen kaipuu nyt varsinkin pistää minut liikkeelle ja olemaan itse aktiivinen. Eihän silloinkaan kaikki kiinnosta, itseasiassa hyvin harvasta kiinnostun ja kun kiinnostun, kiinnostun tosissaan.

Sittenkään ei ole maailmanloppu, jos toinen ei kiinnostu takaisin. Tai ei halua kenties muuta kuin olla kaveri korkeintaan.

En tiedä mistä se joillekin sitten tulee, tarve olla kaikkien suosima ja haluttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iholle "piirtäminen" on vaativampaa mitä paperille. Se todellakin on taitolaji. Iho käyttäytyy erilailla mitä paperi ja kun ei taiteilla kynällä, vaan hakataan koneella missä monta neulaa tikkaa reikää nahkaan ja vielä pitäisi osata laakista osua oikeaan, niin onhan se taitolaji todella.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen mä monesti ihaillu jonkun todella hienosti tehtyä tatuointia oikein läheltä, vaikken sellaista missään tapauksessa itselleni olisikaan ottanut.

Toisaalta suurin osa näkemistäni tatskoista (käytännössä lähes kaikki) ovat olleet kaikkea muuta kuin kauniita. Jos haluaisin jonkin vaikkapa sen takia että se oikeasti merkitsisi minulle jotain, niin tokihan vaatisin siltä myös myös tiettyä esteettistä arvoa.

No, ihmisten estetiikantajukin on hämmentävän vaihtelevaa. Samahan pätee tietysti muuhunkin kuin tatuointeihin.
        Ja tietysti rumakin voi olla kaunista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iholle "piirtäminen" on vaativampaa mitä paperille. Se todellakin on taitolaji. Iho käyttäytyy erilailla mitä paperi ja kun ei taiteilla kynällä, vaan hakataan koneella missä monta neulaa tikkaa reikää nahkaan ja vielä pitäisi osata laakista osua oikeaan, niin onhan se taitolaji todella.

No ihmettelen, että noin kaunis jälki ylipäätään on mustetikkauksella edes mahdollista. Maagista. En tajua. Kiinnostaisi tuo tekniikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kun kaikki eivät saa edes paperille noin kaunista :)

• Anonyymi

Mene sinäkin vanha pieru muualle hyihyttelemään..

Hihi.

W.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän otin ensimmäisen kuvan päälle 40 v. Eikä kumppani nyrpistellyt naamaansa, itse se ei kyllä halua omaan nahkaansa kuvia. Mikä on ok taas mulle.

W.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, niinpä. Kun nyt itse ajattelen että olisi kauhea lauma kintereillä vinkujaa ja vonkujaa, niin minua se ainakin enemmän ahdistaisi kun imartelisi.

Muutenkin mulla tuppaa olemaan tapana itse olla aktiivinen, kun haluan luoda ihmissuhteita, toki tutustun ihmisiin heidänkin aloitteestaan. Mutta parisuhteen kaipuu nyt varsinkin pistää minut liikkeelle ja olemaan itse aktiivinen. Eihän silloinkaan kaikki kiinnosta, itseasiassa hyvin harvasta kiinnostun ja kun kiinnostun, kiinnostun tosissaan.

Sittenkään ei ole maailmanloppu, jos toinen ei kiinnostu takaisin. Tai ei halua kenties muuta kuin olla kaveri korkeintaan.

En tiedä mistä se joillekin sitten tulee, tarve olla kaikkien suosima ja haluttu?

Näin talvisaikaan on hieman hankalaa, kun ne kuvat ei näy..😬

Huoh..

Perässä juoksee kauhia lauma toiveikkaita sinkkuja, eikä ole mitään keinoa karsia niitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh..

Perässä juoksee kauhia lauma toiveikkaita sinkkuja, eikä ole mitään keinoa karsia niitä..

Sanoi W.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihmettelen, että noin kaunis jälki ylipäätään on mustetikkauksella edes mahdollista. Maagista. En tajua. Kiinnostaisi tuo tekniikka.

Mene oppipojaksi tai tytöksi johonkin studioon. Sukulaistyttö oli vuoden verran suunnilleen ja teki myöhemmin jo omaan piikkiin suunnittelemiaan tatuointeja. Siellä saat oppia tekniikan salat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kun kaikki eivät saa edes paperille noin kaunista :)

Ei saa ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän otin ensimmäisen kuvan päälle 40 v. Eikä kumppani nyrpistellyt naamaansa, itse se ei kyllä halua omaan nahkaansa kuvia. Mikä on ok taas mulle.

W.

Juu, mitähän mä olin en nyt tarkkaan muista. Sanotaan nyt vaikka 30-32 v., kun ensimmäisen tatuoinnin otin ja itseasiassa vielä samana vuonna alettiin tekemään tuota toistakin. Se kesti noin puoli vuotta työstää, kun on niin iso ja kuvaa voi tehdä vain pienen pätkän kerrallaan, silloinkin meni useampi tunti. Sitten on annettava ihon parantua, kunnes voi taas toisen pätkän jatkaa.

Hintaa tuli 1000 euroa tai tais olla 1100 euroa, plus matkat päälle ja hoitotarvikkeet. Ei markkaa. :)

No mun silloinen puoliso ei oikein tykännyt, mutta ei hän nyt möykkäämäänkään asiasta alkanut. Eikä se olis mitään auttanutkaan, olisin kuitenkin ne ottanut. Mun keho, mun päätös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh..

Heh, ai juoksee? Jumatsuikka missä mun kaikki perässä juoksijat oikein piilottelee? Hei camoon nyt. 😣

Herätys sinkut!

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Olen mä monesti ihaillu jonkun todella hienosti tehtyä tatuointia oikein läheltä, vaikken sellaista missään tapauksessa itselleni olisikaan ottanut.

Toisaalta suurin osa näkemistäni tatskoista (käytännössä lähes kaikki) ovat olleet kaikkea muuta kuin kauniita. Jos haluaisin jonkin vaikkapa sen takia että se oikeasti merkitsisi minulle jotain, niin tokihan vaatisin siltä myös myös tiettyä esteettistä arvoa.

No, ihmisten estetiikantajukin on hämmentävän vaihtelevaa. Samahan pätee tietysti muuhunkin kuin tatuointeihin.
        Ja tietysti rumakin voi olla kaunista.

"Ja tietysti rumakin voi olla kaunista."

Todella kauniisti sanottu.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

"Ja tietysti rumakin voi olla kaunista."

Todella kauniisti sanottu.

- Sheena

Kits.

• Anonyymi

Kurkkasin, hyvinhän tuo nahkaa värittää. Taitavia töitä.

• Anonyymi

Hämmästyttävän hyviä. Ei erota onko valokuva vai muste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämmästyttävän hyviä. Ei erota onko valokuva vai muste.

Näyttäviä kuvia. Nissä menee aikaakin useita tunteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selän puolella lähes julisteita. Missään ei ole tökröä tyhjää tilaa. Saumatonta. Kyllä on touhu kehittynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän on tuollaisen koko selän työaika? Tai käsivarren?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän on tuollaisen koko selän työaika? Tai käsivarren?

Jaa-a en uskalla veikata mitään. Omaankin isoon selkä olkavarsi solisluu tatuointiin kului aikaa kivasti. Kävin n. 6 kk aikana n. 3 viikon välein ja istuin kerralla 4-7h. Riippuen työvaiheesta kuvassa. Käsittääkseni jotku isotkin kuvat on nopeita tehdä, jos pääsee tekemään yhtäkyytiä kuvaa joka on teknisesti helppo työstää ja iho kestää käsitellä.

Kipeähän se nahka tulee aika pian, kun hinkataan yhtäkin kohtaa useamman kerran, että jotain jää nahkapukuun. Selässäkin on lapaluiden seudussa arkaa ja kyljissä. Niska osaa olla arka paikka.

• Anonyymi

Tatuoinit. Ne on homoille!

t. 101% hetero

• Anonyymi

Taitaa mennä yli sadan prosentin heteroudet oikeesti kaappihomon puolelle.

• Anonyymi

No helkkari, sitten olen ollut aikaani edellä. :D

• Anonyymi

Sulle kukkatatska b erber iin.

• Anonyymi

Se on hipiässään kaiken eläväisen taiteilijalla. Hän on Mestari omalla alallaan, joten kaikki kunnia Hänelle.

• Anonyymi

Vain hienot tatuoinnit on hienoja ☝ Eri asia pysyvätkö hienoimmatkaan tatskat vuosikymmenet hienona, kun iho "kehittyy" vanhemmiten.

Hauskempaa virkata tatuointeja:
      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/03/29/virkatun-hahmon-tatuointi

Itse en tatuointeja ota, koska niissä on aivan turha allergiariski eivätkä ne edes sovi imagooni.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3460
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      76
      3149
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3022
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      67
      2687
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2192
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1764
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1717
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe