Kuulun moninkertaiseen riskiryhmään. sanotaan ,että minulla on paksu veri ja tulppa riski jonka takia minulta on evätty hyvä ja toimiva hoito mutta sen sijaan on ollut pokkaa määrätä lääkettä joka voi aiheuttaa Diabeteksen puhkeamiseen tai pahentaa jo olevaa diabetesta ja tämä lääke voi aiheuttaa aivo infraktin tai verisuonitukoksia olen nyt lopettanut tämän lääkkeen käytön omin luvin ja hyvin menee.
tämä astran lääke rokote sitä pistetään nyt rajotettuun ryhmään mutta saa nähdä kyllä sitä taas kohta annetaan surutta se on varmasti thl.n propagandan mukaan turvallinen.- jaa miksi tuli maksamaan saatanasti ja hommattiin harkitsemati siis typerästi liikaa ja huonoa ,.- ei semmoista munausta voi myöntää.-
EN SITTEN OTA ASTRA ZENECAN ROKOTETTA
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kaikkea muuta et aio tehdä?
- Anonyymi
Älä ota, joku toinen saa sen sun rokotteen...
- Anonyymi
Minäkin luovun zenekaalista eurolla siis voitan euron että joku saa pelleillä terveydellään ?
- Anonyymi
Itsekään en aio ottaa mitään noista juostenkusten kyhätyistä rokotteista. Vaikka kuulun itsekin moninkertaiseen riskiryhmään. Sen verran selväksi on tullut lääkäreiden "rehellisyys" saamaani lääke"hoitoon" liittyen. Ei vaan uskalla enää luottaa.
- Anonyymi
Aika riskialtista peliä jossa panoksena on oma henki ja vain sen takia ettei luota lääkäreihin. Minä ainakin haluan pelata varman päälle ja otan rokotuksen jotta on suurempi mahdollisuus selvitä tästä pandemiasta hengissä ja ainakin ilman vakavia terveydellisiä vahinkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika riskialtista peliä jossa panoksena on oma henki ja vain sen takia ettei luota lääkäreihin. Minä ainakin haluan pelata varman päälle ja otan rokotuksen jotta on suurempi mahdollisuus selvitä tästä pandemiasta hengissä ja ainakin ilman vakavia terveydellisiä vahinkoja.
Hengelläni ei ole enää oikeastaan väliä sen jälkeen, mitä lääkäriin luottaminen minulle aiheutti.
- Anonyymi
no kiitos ,että joku oli samaa mieltä kanssani. muuten toisille en tuonut asiaa julki leuhkiakseni mitä teen ja mitä en ja se lääkäreiden nk. rehellisyys siitä voi olla montaa mieltä itsellä huonoja kokemuksia.´
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065