EN SITTEN OTA ASTRA ZENECAN ROKOTETTA

Anonyymi

Kuulun moninkertaiseen riskiryhmään. sanotaan ,että minulla on paksu veri ja tulppa riski jonka takia minulta on evätty hyvä ja toimiva hoito mutta sen sijaan on ollut pokkaa määrätä lääkettä joka voi aiheuttaa Diabeteksen puhkeamiseen tai pahentaa jo olevaa diabetesta ja tämä lääke voi aiheuttaa aivo infraktin tai verisuonitukoksia olen nyt lopettanut tämän lääkkeen käytön omin luvin ja hyvin menee.
tämä astran lääke rokote sitä pistetään nyt rajotettuun ryhmään mutta saa nähdä kyllä sitä taas kohta annetaan surutta se on varmasti thl.n propagandan mukaan turvallinen.- jaa miksi tuli maksamaan saatanasti ja hommattiin harkitsemati siis typerästi liikaa ja huonoa ,.- ei semmoista munausta voi myöntää.-

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä kaikkea muuta et aio tehdä?

    • Anonyymi

      Älä ota, joku toinen saa sen sun rokotteen...

      • Anonyymi

        Minäkin luovun zenekaalista eurolla siis voitan euron että joku saa pelleillä terveydellään ?


    • Anonyymi

      Itsekään en aio ottaa mitään noista juostenkusten kyhätyistä rokotteista. Vaikka kuulun itsekin moninkertaiseen riskiryhmään. Sen verran selväksi on tullut lääkäreiden "rehellisyys" saamaani lääke"hoitoon" liittyen. Ei vaan uskalla enää luottaa.

      • Anonyymi

        Aika riskialtista peliä jossa panoksena on oma henki ja vain sen takia ettei luota lääkäreihin. Minä ainakin haluan pelata varman päälle ja otan rokotuksen jotta on suurempi mahdollisuus selvitä tästä pandemiasta hengissä ja ainakin ilman vakavia terveydellisiä vahinkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika riskialtista peliä jossa panoksena on oma henki ja vain sen takia ettei luota lääkäreihin. Minä ainakin haluan pelata varman päälle ja otan rokotuksen jotta on suurempi mahdollisuus selvitä tästä pandemiasta hengissä ja ainakin ilman vakavia terveydellisiä vahinkoja.

        Hengelläni ei ole enää oikeastaan väliä sen jälkeen, mitä lääkäriin luottaminen minulle aiheutti.


    • Anonyymi

      no kiitos ,että joku oli samaa mieltä kanssani. muuten toisille en tuonut asiaa julki leuhkiakseni mitä teen ja mitä en ja se lääkäreiden nk. rehellisyys siitä voi olla montaa mieltä itsellä huonoja kokemuksia.´

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe