Jatkuva yleinen syvä väsymystila.

Anonyymi

Kuin olisi 10 vuoden univelka kokoajan päällä jatkunut jo vuosia.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piilevä toteamaton perussairaus (anemia, diabetes, syöpä...?). Henkiset syyt tosin voivat aiheuttaa samanlaisia oireita kuin fyysisetkin. Kannattaa käydä lääkärissä.

• Anonyymi

Jos on liian väsynyt menemään sairaalaan, sitten jos on kyten yleensä olen aina aamuisin kuudelta kun herään pirteänä, sairaalat ovat ja olen jo ensimmäisillä päiväunilla kello 9 aamulla.

Monet sairaudet ovat sellaisia joita on mahdoton todeta sairaalassa, ne pitäisi todeta lääkärin kotikäynnillä.

• Anonyymi

siis täh. Mitkä sairaudet todetaan kotona jos sairaalassa ei voida tutkia?En oikein ymmärrä tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis täh. Mitkä sairaudet todetaan kotona jos sairaalassa ei voida tutkia?En oikein ymmärrä tätä.

Miten kotona voi otta magnettikuvan?onko sulla kotona tällänen laite?

• Anonyymi

Luultavasti tiedän itse mistä johtuu: liian pieni syvänunen vaihe, eli jatkuva heräily yönaikana, siis lähes tunnin välein, nukahtamisongelmia ei ole lainkaan.

Onhan noihin lääkkeet kyllä pidentää ja synventää syvän unen vaihetta, kuten fenyyli-barbitaali esim.

• Anonyymi

Jos hautaan haluat mennä nyt, niin takuulla onnistut.

• Anonyymi

Mutta kun sairaalaan jos ei pååse sairaana, ja sairautta ei voi todeta kuin jos on sairaana, niin silloin pääsee sairaalaan ainoastaan terveenä jolloin sitä sairautta ei voi yksinkertaqisesti diaqgnosoida sairaalassa.

Ymmärsitkö, että sairaus ilmenee vqin kotona? Yksinkertaistettuna näin.

• Anonyymi

Sitten kun menet sairaalaan eivätkä pysty diagnosoimaan mitään, niin keksivät ihmeellisiä valheellisia virheellisiä diagnooseja kun jotain pitäisi keksiä....

Ja vääriä lääkkeitä, tappavia annoksia, ja valhe-diagnooseja...

• Anonyymi

Keksin itse mistä tuollainen johtui, ei enää paljonkaan haittaa parani nopeasti B-vitamiinien erityisesti luultavastikin B6-vitamiinin puutetta.

Vitamiinien nimet:

B = Banaani
      C = Sitrus eli appelsiini tai sitruuna esim.
      D =`Dynaaminen vitamiini?
      F kuuluisi olla FIsh-vitamiini eli kalasta saa sitä.
      M kuuluisi olla Meat-vitamiini jota saa punaisesta lihasta
      ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe