https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/165024902_3835959193124719_8196571507238022058_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=expYXzsgATMAX-ub89J&_nc_ht=scontent-hel3-1.xx&oh=e3096285f650af33bd4ccbfd7815e21a&oe=608B6CD6
Hyvää ohjelmaa pääsiäiseksi ja kevääksi!
Radiopatmos kuuluu jälleen laajemmin!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
2Tess.3:6 Mutta Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä me käskemme teitä, veljet, vetäytymään pois jokaisesta veljestä, joka vaeltaa kurittomasti eikä sen opetuksen mukaan, jonka olette meiltä saaneet. 1Joh.2:26-27 Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä. Joh.14:25-26
- Anonyymi
Job.11:4-7. Sananl.7:1-3 Poikani, noudata minun sanojani ja kätke mieleesi minun käskyni. Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi. Sido ne kiini sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun. Ps.3:3. 6:21
- Anonyymi
Jes hyvä🙌
- Anonyymi
Jer.31:31-34 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja juudan heimon kanssa uuden liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni. Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: Tuntekaa Herra. Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suuremmaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä. Joh.6:45. Room.11:27. Ja tämä on oleva minun liittoni hedän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä. Hebr.8:8. 10:16-18
Maksullinenkin vielä ja kuuluvuus loppuu kolmen kuukauden sisällä.
Kuka kehtaisi maksaa Mellerin kuuntelusta, jonka maailmanlopun päivämäärä meni taas umpeen.- Anonyymi
Hes.11:19-20 Ja minä heille yhden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne, ja minä poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan lihasydämen, niin että he vaeltavat minun kästyjeni mukaan ja noudattavat minun oikeuksiani ja pitävät ne; ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa. 2Kor.3:2-3 Te itse olette meidän kirjeemme, joka on sydämeemme kirjoitettu ja jonka kaikki ihmiset tuntevat ja lukevat. Sillä ilmeistä on, että te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.
- Anonyymi
Jes.2:1-3 Ja minulle tuli tämä Herran sana; Mene ja julista Jerusaemin kuulen ja sano: Näin sanoo Herra: Minä muistan sinun nuoruutesi armauden, ja morsiusaikasi rakkauden, kuinka sinä seurasit minua erämaassa, maassa, jossa ein kylvöä tehdä. Herralle pyhitetty oli Israel, hänen satonsa esikoinen. Kaikki, jotka sitä söivät, joutuivat syynalaiseksi; onnettomuus kohtasi heitä, sanoo Herra. Hes.16:8-9 Niin minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, ja katso, sinun aikasi oli lemmen aika. Ja minä levitin liepeeni sinun ylitsesi ja peitin häpysi. Ja minä vannoin sinulle ja menin liittoon sinun kanssasi, sanoo Herra, Herra; ja sinä tulit minun omakseni. Minä pesin sinut vedellä, huuhtelin sinut verestäsi ja voitelin sinut öljyllä. Hoos.11:1 Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin poikani. 2Moos.4:21-23.
- Anonyymi
Jes.12:6 Huutakaa ja riemuitkaa, Siionin asukkaat, sillä suuri on teidän keskellänne Israelin Pyhä. Jes.62:11 Katso, Herra on kuuluttanut maan ääriin asti: Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun pelastuksesi tulee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen tyänsä ansio käy hänen edellänsä. Sef.3:14 Iloitse, tytär Siion, puhkea huutoon, Israel: ihastu ja ratkea riemuun kaikesta sydämestäsi, tytär Jerusalem. Sak.2:10 Riemuitse ja ilotse, tytär Siion! Sillä minä tulen ja asun sinun keskelläsi, sanoo Herra. Matt.21:5 Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun kuninkaasi tulee sinulle hiljaisena ja ratsastaen aasilla ikeenalaisella aasin varsalla. Joh.12:15 Älä pelkää, tytär Siion; katso, sinun kuninkaasi tulee istuen aasin varsan selässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528