Miksi nuoret naiset vaan turpoavat

Anonyymi

yhä enemmän, eikö kukaan enää liiku! Miehenä kyllä kartan viimeiseen asti noita.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lohtusyömistä, juomista, kun ei ole rakkautta, seksiä, kumppania elämässä. Epävarmuus työmarkkinoilla. Ulkonäköpaineita, kiehtova kauneus puuttuu, koko suku vähemmän hyvännäkösiä. Ikävät asiat turvottavat, tuntuu seinä tulevan aina eteen, yritä mitä hyvänsä. Että tällaista selitystä anonyymille, jatka vaan karttamista ja etsi se ihana, täydellinen, suloinen soma rinnallesi. Semmoisen kanssa kelpaa treenata ja näyttäytyä, esitellä ja pullistella.

    • Anonyymi

      Me vanhemmat näytämme esimerkkiä.
      Toisaalta, toivottavasti sinut kierretään kaukaa, koska sinulle ulkonäkö on pääasia ihmisessä.
      Kyllä se sinunkin massusi vielä kasvaa.

    • Anonyymi

      Siideri on hyvää pizza maistuu viiniä lisää

    • Anonyymi

      Valmisruokia kaikki joka tulee nopeasti vähällä vaivalla

    • Anonyymi

      Mikro ruuat nopeasti kiitos

    • Anonyymi

      Mielestäni ennen oli niin, että ruman ja tuhdin jässikä kainalossa oli suhteessa muutaman asteikon kauniimpi nainen. Nyt on pitänyt silmään, että etenkin nuorilla normaalin näköisillä ja kokoisilla miehillä on rinnalla 2 x isompi nainen. Ihan lähipiirissä 3 naapuria ja juurikin tilanne on näin. Onko se sitä sukupuolten tasa-arvoa vai mitä?

      • Anonyymi

        Joo, koska normaalit miehet arvostavat naisessa pehmeyttä, pyöreyttä, ja muodokkuutta.
        Itse olin 20-30 ikäisenä valitettavasti 180 pitkä ja painoa noin 50 kiloa. Armeijassa painoa oli 45 kiloa.
        Aina hain tanssipaikoilla rehevämmänpuoleisia naisia joista olen aina pitänyt. Koskaan eivät minun kanssa alkaneet. Yritin lihotuskuuria mutta en lihonnut. Vasta nyt kun viisikymppisenä aloin kiskoa kaljaa naamariin oikein urakalla, on tullut mahaa sen verran, että saattaisin kelvata sille naistyypille jota itsekin haluan. Kaikki miehet eivät halua langanlaihoja naisia, kuten en halunnut minäkään.
        Moni nainen ei luultavasti käsitä että todella moni mies arvostaa naisessa muotoja.
        Naiset kokevat ylipainostaan turhaan häpeää. Ylipaino naisessa näyttää usein vain hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, koska normaalit miehet arvostavat naisessa pehmeyttä, pyöreyttä, ja muodokkuutta.
        Itse olin 20-30 ikäisenä valitettavasti 180 pitkä ja painoa noin 50 kiloa. Armeijassa painoa oli 45 kiloa.
        Aina hain tanssipaikoilla rehevämmänpuoleisia naisia joista olen aina pitänyt. Koskaan eivät minun kanssa alkaneet. Yritin lihotuskuuria mutta en lihonnut. Vasta nyt kun viisikymppisenä aloin kiskoa kaljaa naamariin oikein urakalla, on tullut mahaa sen verran, että saattaisin kelvata sille naistyypille jota itsekin haluan. Kaikki miehet eivät halua langanlaihoja naisia, kuten en halunnut minäkään.
        Moni nainen ei luultavasti käsitä että todella moni mies arvostaa naisessa muotoja.
        Naiset kokevat ylipainostaan turhaan häpeää. Ylipaino naisessa näyttää usein vain hyvältä.

        Kukakohan rehevämmä tämän kirjoitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, koska normaalit miehet arvostavat naisessa pehmeyttä, pyöreyttä, ja muodokkuutta.
        Itse olin 20-30 ikäisenä valitettavasti 180 pitkä ja painoa noin 50 kiloa. Armeijassa painoa oli 45 kiloa.
        Aina hain tanssipaikoilla rehevämmänpuoleisia naisia joista olen aina pitänyt. Koskaan eivät minun kanssa alkaneet. Yritin lihotuskuuria mutta en lihonnut. Vasta nyt kun viisikymppisenä aloin kiskoa kaljaa naamariin oikein urakalla, on tullut mahaa sen verran, että saattaisin kelvata sille naistyypille jota itsekin haluan. Kaikki miehet eivät halua langanlaihoja naisia, kuten en halunnut minäkään.
        Moni nainen ei luultavasti käsitä että todella moni mies arvostaa naisessa muotoja.
        Naiset kokevat ylipainostaan turhaan häpeää. Ylipaino naisessa näyttää usein vain hyvältä.

        Katselin yli 50 vuotta vanhoja armeijan aikaisia valokuvia, joissa oli satoja miehiä. Tosin, kuin nykyiset varusmiehet, kaikki olivat langanlaihoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukakohan rehevämmä tämän kirjoitti?

        Hehh.. No joo. Tokihan naisella muotoja tulee olla mutta rehevyys ei aina tarkoita sitä mitä itse haen. Mielestäni jo noin silmään sopii paremmin suht. saman oloiset vastaparit. Eihän sekään mitään herkkua ole katsella 150 kg hikoilevaa ukkoa, kainalossa kuvan kaunis neito, mutta päin vastoin tilanne on usein vielä järkyttävämpi.

        Sama ikäeron kanssa. Jos keskiikäisellä miehellä on 20 v vanhempi mummu kainalossa, onhan se vähän erikoista. Toisin päin sekään ei niin pistä silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukakohan rehevämmä tämän kirjoitti?

        HAHA :D hyvä...


    • Anonyymi

      Rappari-Tyynen kanssa lemmen humppoo..hän minun aarteeni vankkaharteinen..oioi.

    • Anonyymi

      Suosikaa muita mussutettavia, terveellisempiä pureskeltavia. Valkoinen sokeri on suorastaan kuin myrkky!

      Jos pitää jotain joskus makeuttaa niin luomuhunaja, stevia sekä luomuruskeasokeri on hyviä.

      Puhdasta valkoista ja tappavaa: kirja sokerista
      Kirja, John Yudkin

    • Anonyymi

      Töissä istumiskielto voisi ehkä auttaa tuota asiaa.

    • Anonyymi

      Isäni antoi minulle neuvoksi, että ennen kuin alat jonkun naisen kanssa mihinkään vakavampaan suhteeseen niin halua nähdä ensin sen naisen äiti. Tyttärestä tulee nimittäin saman ikäisenä vähintään yhtä lihava. Noudatin tuota neuvoa ja vaimoni, joka on lähes minun ikäinen eli 60 on vieläkin suht hoikka.

    • Anonyymi

      Femakot kuohitsevat korvien välistä poikalapset päiväkodeissa, kouluissa, kotona työpaikoilla, medioissa, somessa.
      Masentuuhan siinä jos meinaa oletetuksi mieheksi.

      Naiset hakevatkin kumppanista nykyään RIKASTA homokasta pehmolelua.

    • Anonyymi

      Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe