Pääsiäiseksi lapsuuskotiin, osallistu töihin ja kuluihin

Anonyymi

Pieni vinkki aikuiset lapset: jos koronasuosituksista huolimatta matkustatte vanhempienne tai muiden sukulaisten luo lomailemaan, osallistuttehan siellä omalta osaltanne töihin ja kuluihin. Ainakin voi viedä osaltaan ruokaa (muutakin kuin yhden kahvipaketin) tai tarjota maksua. Monelle vanhemmalle ison jälkikasvuporukan saapuminen muutamaksi päiväksi tarkoittaa ruokakulujen moninkertaistumista. Yksin tai kaksin ruokaan menee vähän rahaa, isolle porukalle muutamassa päivässä normaalin kuukauden rahat. Pienituloiselle se on kohtuutonta.

Moni äiti myös uupuu jälkikasvun täysihoitoon pyhinä, vaikka mielellään heitä auttaakin.

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano tää omalle väelles vaan suoraan 😌Älä jaksa ulista.

• Anonyymi

Se koira älähtää (vai ulisee), jonka ... 😀

• Anonyymi

Voi kun lapset tulisivatkin käymään. Eivät ole avioeron jälkeen käyneet kertaakaan.
      Ex vaimo petti vuosia ja lähti toisen matkaan, vuosia sitten.

Aina olen varmuudeksi laittanut ja leiponut juhlapyhiksi. Mut ei, niin ei.

Ehkä se on loukkaus lapsiakin kohtaan, kun olen pärjännyt paremmin, eron jälkeen.

• Anonyymi

Surullista. Oletko yrittänyt itse olla aktiivinen lasten suuntaan? Ehkä voisit tehdä aloitteen ja esittää suoran kutsun heille.

• Anonyymi

Ei ole näkynyt ei lasten perheitä tämän koronan takia puoleentoista vuoteen muuten kuin whatsupissa.
      Toivottavasti kohta saan edes sen ensimmäisen rokotuksen, niin sitten.
      Sitä päivää odotan enemmän kuin mitään. Sitten laitan pöydän koreaksi ja pidetään kunnon kemut. Ihan itse teen ja nautin siitä.

• Anonyymi

EIköhän se mene yleensä niin päin, että ei sinne lapsuuskotiin oikein jaksaisi lähteä, mutta moni lähtee kun on "velvollisuus" käydä tapaamassa sukulaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe