Nainen olisko päivän kohokohta

Anonyymi

Olisit miehesi kanssa mökillä ja huomaat että mieheltäsi voi loppua kalja ja huomautat tästä eli saat luvan lähteä käymään kaupassa hakemaan kaljaa lisää ja grilliin jotain hyvää ja mies jää sillä aikaa lämmittämään grilliä

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies hankkii omat juomansa ja minä omat alkoholittomat. Jos ne ei riitä, se on voi voi. Ostakoon kerralla niin paljon sitä kaljaa, että se riittää. Ja jos jostain syystä ei riitä, hakekoon itse kaupasta lisää. Kuskiksi voin lähteä jos mies ei ole ajokunnossa, ja itse pystyn ajamaan -siis ei ole pahinta kipupäivää päällä, mutta itse hakekoot kaupasta. Kenenkään puolesta en hae siksi että toisen juomat loppuu, enkä myöskään maksa toisen alkoholijuomia. Edellisessä suhteessa jouduin hakemaan aamulla Alkon avautuessa lisää väkeviä, ja kotiin tullessa totesin herran samm uneen. Pari tällaista turhaa reissua aamu yhdeksän aikaan riitti, ja tein sen päätöksen etten tule alkoholia kenenkään puolesta enää hakemaan.

      • Anonyymi

        Äläs nyt kun palaat niin mies ja kuuma grilli odottaa ja hakupalkaksi saisit ostaa itsellesi jäätelön ja kun tulitte mökille esim pääsiäistä viettämään niin toitte 72 tölkkiä olutta ja itsekkin hätäännyt loppuuko kullaltasi olut kesken ja grillattavat niin sinun ei tarvitsisi kokata mitään kun mies grillaa koko pääsiäisen ja sinä olet salaatti ja lisuke vastaava


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt kun palaat niin mies ja kuuma grilli odottaa ja hakupalkaksi saisit ostaa itsellesi jäätelön ja kun tulitte mökille esim pääsiäistä viettämään niin toitte 72 tölkkiä olutta ja itsekkin hätäännyt loppuuko kullaltasi olut kesken ja grillattavat niin sinun ei tarvitsisi kokata mitään kun mies grillaa koko pääsiäisen ja sinä olet salaatti ja lisuke vastaava

        Minä en juo niitä kaljoja, enkä silloin myöskään niitä hae. Ilmeisesti 18 kaljaa päivässä on sun mielestä liian vähän? Jos tota tahtia vetää koko pääsiäisen, niin silloin koko mökillä olo on ryyppäämistä, enkä minä siellä mökillä silloin ole. Mä en enää jaksa kattoo selvinpäin jatkuvaa ryyppäämistä, ja ite en kännejä enää vedä. Joten no thank you.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt kun palaat niin mies ja kuuma grilli odottaa ja hakupalkaksi saisit ostaa itsellesi jäätelön ja kun tulitte mökille esim pääsiäistä viettämään niin toitte 72 tölkkiä olutta ja itsekkin hätäännyt loppuuko kullaltasi olut kesken ja grillattavat niin sinun ei tarvitsisi kokata mitään kun mies grillaa koko pääsiäisen ja sinä olet salaatti ja lisuke vastaava

        Ja peräti euron tai kahden jäätelö palkaksi jopa monen kymmenen kilometrin kauppareissusta. Just joo. Mä pysyn sillon mieluummin yksin himassa. Ylipäätään en koskaan tottunut mihinkään mökkeilyyn, koska perheelläni ei ole koskaan mitään mökkiä, saati olisi sellaista vuokrannut. Joten miks mä menisin edes mökille, kun en siellä ole koskaan muutaman tunnin vierailuja kerran kaks kesässä lukuunottamatta edes tottunut olemaan. Mua ei edes mökkeilyt pahemmin kiinnosta.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Ja peräti euron tai kahden jäätelö palkaksi jopa monen kymmenen kilometrin kauppareissusta. Just joo. Mä pysyn sillon mieluummin yksin himassa. Ylipäätään en koskaan tottunut mihinkään mökkeilyyn, koska perheelläni ei ole koskaan mitään mökkiä, saati olisi sellaista vuokrannut. Joten miks mä menisin edes mökille, kun en siellä ole koskaan muutaman tunnin vierailuja kerran kaks kesässä lukuunottamatta edes tottunut olemaan. Mua ei edes mökkeilyt pahemmin kiinnosta.

        No sitten on parempi ruveta totuttelemaan niin se on myöskin sinun mökkisi ja olet mökin emäntä ja 24 olutta päivässä kylläkin eli pe la ja su no entä jos vain yhden päivän ottaisi ja muut päivät selvänä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten on parempi ruveta totuttelemaan niin se on myöskin sinun mökkisi ja olet mökin emäntä ja 24 olutta päivässä kylläkin eli pe la ja su no entä jos vain yhden päivän ottaisi ja muut päivät selvänä

        Miks pitäis totutella asiaan, joka tuskin koskaan tulee tapahtumaan. Musta ei tule eikä ole siivoamaan mökkiä sen pihapiiristä puhumattakaan, eikä tekemään muutakaan mökkeilyyn kuuluvaa. Ne kaikki jää yksin toiselle osapuolelle. Joten miks lähtis himasta mökille, kun ei siellä olosta voi nauttia yhtään?

        Pikemminkin se olis niin päin, että minä istun sohvalla ja mies tekee kaiken, koska sinne mökille kerran halusi. Mä meen aina oma terveys ja vointi edellä. Jos se ei jollekulle kelpaa, niin se on terve menoo. Mun terveys ei tule muuttumaan paremmaksi, enkä tule enää koskaan kykenemään siihen mihin fyysisesti terve kykenee. Jos sitä ei joku hyväksy, niin mulla ei ole muuta sanottavaa kuin että painu sitten helvettiin. Pärjään kyllä yksin.

        Jos jonnekin mökille esim. pääsiäiseksi lähtisin, saattais mun tilanne olla se, että istua kökötän sohvalla naama valkosena koko mökillä olo ajan, pinna kireällä ja helposti suuttuvana, koska en pysty yhtään mitään liikkumista vaativaa tekemään. Ja koska en tiennyt sitä etukäteen, kuten en koskaan tiedä millaisia seuraavat päivät oikeasti ovat, en osannut jäädä kotiin. Loppujen lopuksi kummallakin paska "mökkiloma".


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Minä en juo niitä kaljoja, enkä silloin myöskään niitä hae. Ilmeisesti 18 kaljaa päivässä on sun mielestä liian vähän? Jos tota tahtia vetää koko pääsiäisen, niin silloin koko mökillä olo on ryyppäämistä, enkä minä siellä mökillä silloin ole. Mä en enää jaksa kattoo selvinpäin jatkuvaa ryyppäämistä, ja ite en kännejä enää vedä. Joten no thank you.

        Samoin ajattelen. Jättäisin miehen mökille ja lähtisin kotiin. Suhde olisi loppu. Viinamiestä en tartte mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten on parempi ruveta totuttelemaan niin se on myöskin sinun mökkisi ja olet mökin emäntä ja 24 olutta päivässä kylläkin eli pe la ja su no entä jos vain yhden päivän ottaisi ja muut päivät selvänä

        Humalahakuinen juominen on etovaa. En tuohon lähtisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalahakuinen juominen on etovaa. En tuohon lähtisi.

        Niin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Humalahakuinen juominen on etovaa. En tuohon lähtisi.

        Ei mulla oo varsinaisen juomisen kanssa ongelmaa, oli se sitten humalanhakuista tai vaan muutama juoma kerralla. En vaan jaksa kattoo sitä örvellystä, mikä välillä tulee kun ihmiset vetää kaksin käsin liian nopeasti.

        Jos on vieraita tai vaan kavereita kylässä, ja niiden kanssa nautitaan muutama olut tai paukku, se on fine. Kaikilla on hauskaa, kun sen juomisen sävy on leppoisa ja seurallinen. Jos taas varta vasten vedetään hirveellä kiireellä kännit, tai joku seurueesta alkaa olla jo liian humalassa, alkaa örvellys.

        Koska en enää juo kuin todella harvoin, ja sillonkin siihen riittää yks breezeri, en jaksa puolison tai edes kaverin tissuttelua. Olen nähnyt sitä kotona tapahtuvaa iltapäivästä seuraavaan aamuun kestävää yksin ryyppäystä ihan tarpeeksi. Jos sitä kaljaa tekee mieli kitata ja yksin aikoo juoda sen 72 tölkkiä kolmen päivän aikana kuten ap ehdottaa, niin menköön yksin sinne mökille kittaamaan, tai pyytäköön kavereita mukaan seuraksi, jos seuraa kaipaa. En todellakaan lähtis mukaan, kun tietää että kukas muukaan kuin minä joutuu siivoamaan sen juomisen jäljet, herran potiessa krapulaa pari päivää ton määrän juotuaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten on parempi ruveta totuttelemaan niin se on myöskin sinun mökkisi ja olet mökin emäntä ja 24 olutta päivässä kylläkin eli pe la ja su no entä jos vain yhden päivän ottaisi ja muut päivät selvänä

        Vaihtoehdot ovat siis joko 72 kaljaa yhdelle hengelle yhden päivän aikana, tai kolmena päivänä ryyppäämistä 24 kaljaa/vrk. Mietitäänpä kumpaakin skenaariota;

        1. Jos siis ottaisi vain yhtenä päivänä, niin se olisi kuitenkin heti tuloillasta sitä seuraavaan aamuun, jos siis enää siinä vaiheessa olisi hengissä tuon kaljamäärän jälkeen. Sen jälkeen seuraavat kaksi vuorokautta menisi miehellä sängyssä maatessa pahaa krapulaa potiessa, ja jota naisen täytyisi passata, koska mieshän on omasta mielestään kuoleman kielissä, eikä ole kykenevä tekemään yhtään mitään siitä huolimatta, että kyseessä on itse aiheutettu tauti.

        Johtopäätös: Miehen hyvistä ennen mökille menoa olevista ajatuksista huolimatta, mies ei tekisi mökillä yhtään mitään, vaan naiselle jäisi kaikki työ grillaus mukaan lukien. Sen lisäksi nainen joutuisi katsomaan vuorokauden miehensä örvellystä, vahtimaan miestään että tämä ylipäätään pysyy hengissä eikä satuta itseään pahasti. Loppujen lopuksi mökkiloma päättyy riitaan, koska nainen oli mökillä oloajan aikana jokaisesta siellä tehtävästä työstä vastuussa miehen ollessa kykenemätön tekemään tälle kuuluvia tehtäviä.

        2. Jos joisi kolmena päivänä sen 24 kaljaa per päivä. Ekana iltana mies ehkä tekisikin jotain tälle kuuluvia hommia, mutta hyvin nopeasti mies keskittyisi juomiseen, jättäen kaikki mökillä tehtävät askareet naisen niskoille.

        Johtopäätös: nainen on vittuuntunut miehelle joutuessaan orjaksi, ja joutuessaan katselemaan ja kuuntelemaan kolme päivää miehen örvellystä. Puhumattakaan siitä että nainen olisi itse nauttinut yhtään mökkilomastansa, joka rentoutumisen sijaan joutuu itse käyttämään mökillä vietetyn ajan kaikkien töiden tekemiseen grillauksesta saunan lämmitykseen ja vesien kantamiseen asti, koska mies keskittyy koko mökillä olon ajan kaljan kittaamiseen.

        Joten, jos mä lähden jonkun miehen kanssa mökille, saa alkoholijuomia tulla korkeintaan mäyräkoira (12pll/tlk) kaljaa, ja sen on riitettävä koko viikonlopun ajaksi. Itse saa päättää juoko kaikki 12 kaljaa yhtenä päivänä, vai juoko pari sauna/ruoka kaljaa päivässä. Mä en lähde kattoon mökille toisen ryyppäämistä.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Vaihtoehdot ovat siis joko 72 kaljaa yhdelle hengelle yhden päivän aikana, tai kolmena päivänä ryyppäämistä 24 kaljaa/vrk. Mietitäänpä kumpaakin skenaariota;

        1. Jos siis ottaisi vain yhtenä päivänä, niin se olisi kuitenkin heti tuloillasta sitä seuraavaan aamuun, jos siis enää siinä vaiheessa olisi hengissä tuon kaljamäärän jälkeen. Sen jälkeen seuraavat kaksi vuorokautta menisi miehellä sängyssä maatessa pahaa krapulaa potiessa, ja jota naisen täytyisi passata, koska mieshän on omasta mielestään kuoleman kielissä, eikä ole kykenevä tekemään yhtään mitään siitä huolimatta, että kyseessä on itse aiheutettu tauti.

        Johtopäätös: Miehen hyvistä ennen mökille menoa olevista ajatuksista huolimatta, mies ei tekisi mökillä yhtään mitään, vaan naiselle jäisi kaikki työ grillaus mukaan lukien. Sen lisäksi nainen joutuisi katsomaan vuorokauden miehensä örvellystä, vahtimaan miestään että tämä ylipäätään pysyy hengissä eikä satuta itseään pahasti. Loppujen lopuksi mökkiloma päättyy riitaan, koska nainen oli mökillä oloajan aikana jokaisesta siellä tehtävästä työstä vastuussa miehen ollessa kykenemätön tekemään tälle kuuluvia tehtäviä.

        2. Jos joisi kolmena päivänä sen 24 kaljaa per päivä. Ekana iltana mies ehkä tekisikin jotain tälle kuuluvia hommia, mutta hyvin nopeasti mies keskittyisi juomiseen, jättäen kaikki mökillä tehtävät askareet naisen niskoille.

        Johtopäätös: nainen on vittuuntunut miehelle joutuessaan orjaksi, ja joutuessaan katselemaan ja kuuntelemaan kolme päivää miehen örvellystä. Puhumattakaan siitä että nainen olisi itse nauttinut yhtään mökkilomastansa, joka rentoutumisen sijaan joutuu itse käyttämään mökillä vietetyn ajan kaikkien töiden tekemiseen grillauksesta saunan lämmitykseen ja vesien kantamiseen asti, koska mies keskittyy koko mökillä olon ajan kaljan kittaamiseen.

        Joten, jos mä lähden jonkun miehen kanssa mökille, saa alkoholijuomia tulla korkeintaan mäyräkoira (12pll/tlk) kaljaa, ja sen on riitettävä koko viikonlopun ajaksi. Itse saa päättää juoko kaikki 12 kaljaa yhtenä päivänä, vai juoko pari sauna/ruoka kaljaa päivässä. Mä en lähde kattoon mökille toisen ryyppäämistä.

        Äläs nyt nainen niin mies sanoi että juo vain yhden päivän ja grillaa ja hoitaa saunan eli naisen ainoa tehtävä on olla salaatti ja lisuke vastaava eli voit joutua päivän mittaan pussailemaan ja tanssimaan ja jos ottai 3 päivää niin sama juttu silloin ei tehdä töitä ei kumpikaan eli silloin vain ollaan ja nautitaan ja jos yksi päivä otetaan niin sammumiseen asti ja loput jää ylimääräiseksi eli parempi ettei lopu kesken ja jos kolme päivää niin sama juttu ja kyllä mies siivoo jälkensä sitten selvittyään eli ei naisen silloin tarvi tehdä mitään muuta kuin kans juhlia ja nauttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt nainen niin mies sanoi että juo vain yhden päivän ja grillaa ja hoitaa saunan eli naisen ainoa tehtävä on olla salaatti ja lisuke vastaava eli voit joutua päivän mittaan pussailemaan ja tanssimaan ja jos ottai 3 päivää niin sama juttu silloin ei tehdä töitä ei kumpikaan eli silloin vain ollaan ja nautitaan ja jos yksi päivä otetaan niin sammumiseen asti ja loput jää ylimääräiseksi eli parempi ettei lopu kesken ja jos kolme päivää niin sama juttu ja kyllä mies siivoo jälkensä sitten selvittyään eli ei naisen silloin tarvi tehdä mitään muuta kuin kans juhlia ja nauttia

        Ja aika ikävää jos yksin joutuu juomaan ja juhlimaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja aika ikävää jos yksin joutuu juomaan ja juhlimaan

        Sit lähtee kavereitten kans sinne mökille. Kuten oon sanonu aiemmin, mä en selvinpäin kattele örveltämistä, ja jos sammumiseen asti juo, niin silloin se on örveltämistä. Mä en voi alkoholia käyttää enää runsaita määriä säännöllisen lääkityksen takia, joten kännejä en voi vetää. Hyvin todennäköisesti meikäläisen juhlimiset on juhlittu ainakin toistaiseksi. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Sit lähtee kavereitten kans sinne mökille. Kuten oon sanonu aiemmin, mä en selvinpäin kattele örveltämistä, ja jos sammumiseen asti juo, niin silloin se on örveltämistä. Mä en voi alkoholia käyttää enää runsaita määriä säännöllisen lääkityksen takia, joten kännejä en voi vetää. Hyvin todennäköisesti meikäläisen juhlimiset on juhlittu ainakin toistaiseksi. Valitettavasti.

        Ei siinä kukaan örvellä ja mies haluaa lähteä sinun kanssasi ei kavereiden


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä kukaan örvellä ja mies haluaa lähteä sinun kanssasi ei kavereiden

        Sit ei ryyppää edes sitä yhtä kertaa känniin asti, jos mun kanssa haluaa lähtee. Pari saunakaljaa ja ehkä ruuan kanssa pari on ok. Jos haluaa känniin asti juoda siten, ettei meidän kahden kanssa ole ketään muuta paikalla, mä en lähde siinä tapauksessa kotoa minnekään. Jos vieraita tulee mökille ja heidän kanssa juo muutaman enemmän, se on fine.

        Mulla on syyni miks mulla on muodostunu näinkin tiukka linja, ja miksi siitä en poikkea kenenkään kohdalla. Epäilen, että se miksi ei viiteen vuoteen tehnyt mieli juoda yhtään alkoholia, johtuu siitä että jouduin katsomaan pitkään vierestä silloisen puolison yhä pahenevaa ryyppäämistä. Lisäksi omassa suvussa on ollut alkoholisteja, ja yhä edelleen näkyy päivittäin jäljet siitä, kun ei voitu puhua jokaisesta asiasta pelätessä yhden ihmisen reaktiota.


    • Anonyymi

      Miksi mukava yhdessäolo pitäisi pilata noin suurella ryyppäämisellä?

      • Anonyymi

        Kesä odotus sai juhlamielelle ja juhlia kesän alkua


      • Anonyymi

        Välis näyttää olevan näitä viinamäenmiehiä. Eipä siis ihme, ettei kukaan siitä huoli.


    • Anonyymi

      Lähtisin luvan saamisen jälkeen hakeen sitä kaljaa ja jäisin sille tielle. Mies voi sit grillin ääressä miettiä, että mihin muija hävisi.

    • Anonyymi

      Viipysin kun oli kauppapahaseen tullut söpis tumma nuorimies, anteeksi.

    • Anonyymi

      Onko se mies sokea kun ei itse huomaa mitään? Vai niin jurrissa?

      • Anonyymi

        Luultavasti jurrissa, kun kerran tuollaisia määriä on tarkoitus läträtä.


    • Anonyymi

      Luultavasti olis päivän kohokohta, kun pääsisi pois kännikalan luota. Takaisin en menis.

    • Anonyymi

      Ex mies oletti aina että tuon sille kaljaa samalla kun ostan ruokaa. Alko ärsyttää joten jätin miehen. Hakekoot itse kaljat jos sitä juo en ole mikään kaljan kuskaaja.

      • Mä tein lopulta samoin, et jätin tuomatta ja en niitä sen kaljoja enää maksanut. Yhessä käytiin ruokakaupassa, ja viimeinen vuosi tai vajaa, ennen kun lopetin suhteen, minä maksoin yksin niin ruuat kuin asumiskustannukset, ja alkuun myöskin kaljat.

        Sit tein sen päätöksen että hän saa ostaa omat juotavansa omilla rahoillaan, ja et mä en pulita niistä senttiäkään. Itse en enää siinä vaiheessa juonut pisaraakaan alkoholia, enkä juonut myöskään seuraavaan neljään vuoteen. Alko tökkii itellä, eikä enää yhtään tehny mieli.

        Voisin tulevaisuudessa kyllä silloin tällöin tuoda jos mahdollinen kumppani pyytää, mutta kun se menee siihen että sitä kaljaa pitää tuoda salkullinen joka kerta kun siellä kaupassa käy, niin silloin lopetan kuskaamisen.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Mä tein lopulta samoin, et jätin tuomatta ja en niitä sen kaljoja enää maksanut. Yhessä käytiin ruokakaupassa, ja viimeinen vuosi tai vajaa, ennen kun lopetin suhteen, minä maksoin yksin niin ruuat kuin asumiskustannukset, ja alkuun myöskin kaljat.

        Sit tein sen päätöksen että hän saa ostaa omat juotavansa omilla rahoillaan, ja et mä en pulita niistä senttiäkään. Itse en enää siinä vaiheessa juonut pisaraakaan alkoholia, enkä juonut myöskään seuraavaan neljään vuoteen. Alko tökkii itellä, eikä enää yhtään tehny mieli.

        Voisin tulevaisuudessa kyllä silloin tällöin tuoda jos mahdollinen kumppani pyytää, mutta kun se menee siihen että sitä kaljaa pitää tuoda salkullinen joka kerta kun siellä kaupassa käy, niin silloin lopetan kuskaamisen.

        No ei joka päivä juhlita eli ehkä aina joskus ja silloin tällöin eli muutaman kerran vuodessa eli kai joskus saa ottaa ja juhlia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei joka päivä juhlita eli ehkä aina joskus ja silloin tällöin eli muutaman kerran vuodessa eli kai joskus saa ottaa ja juhlia

        Kunhan se ei ole jatkuvaa ja ei mene lattialla konttaamiseksi, niin mun puolesta saa ottaa ja juhlia. Sitä vastaan mulla ei ole mitään. Saunakaljat on ok tai ruuan kanssa, myös sekin on ok et kavereita tulee iltaa istumaan ja siinä juodaan. Kunhan fiilis ja olotila pysyy hyvänä.

        Se mitä mä en siedä, on mun paikalla ollessa jopa pari kolme kertaa viikossa, ja joka kerta sammumiseen asti otetut kalsarikännit, koska vituttaa ja tekee mieli juomalla hukuttaa murheensa. Sitä katoin ihan tarpeeksi kahden vuoden suhteen aikana.

        Tiedän että kaikki ei ole samanlaisia, eikä käyttäydy samoin, mutta sekään etten jaksa kattoa örveltämistä, ei tarkoita sitä etteikö sitä saisi tehdä silloin kun en ole paikalla. Totta hemmetissä saa.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Kunhan se ei ole jatkuvaa ja ei mene lattialla konttaamiseksi, niin mun puolesta saa ottaa ja juhlia. Sitä vastaan mulla ei ole mitään. Saunakaljat on ok tai ruuan kanssa, myös sekin on ok et kavereita tulee iltaa istumaan ja siinä juodaan. Kunhan fiilis ja olotila pysyy hyvänä.

        Se mitä mä en siedä, on mun paikalla ollessa jopa pari kolme kertaa viikossa, ja joka kerta sammumiseen asti otetut kalsarikännit, koska vituttaa ja tekee mieli juomalla hukuttaa murheensa. Sitä katoin ihan tarpeeksi kahden vuoden suhteen aikana.

        Tiedän että kaikki ei ole samanlaisia, eikä käyttäydy samoin, mutta sekään etten jaksa kattoa örveltämistä, ei tarkoita sitä etteikö sitä saisi tehdä silloin kun en ole paikalla. Totta hemmetissä saa.

        Kuules se on niin kun mies ottaa niin silloin ei kavereita katsella vaan haluaa juhlia naisensa kanssa ja silloin otetaan mutta muutoin ei ei edes ruokajuomana muuta kuin vettä maitoa ym alkoholitonta ja muutoinkin kaverit pysyköön omissa kodeissaan ja semmoista örveltämistä ei kestä kukaan eli pysykööt omissa oloissaan ja omissa kodeissaan niin ei juominen joka viikkoista ole mutta ehkä joskus silloin tällöin ja silloin haluaa että kaikilla kivaa ja kun juhlitaan niin välillä tehdään niin kuin mies haluaa ja toisella kertaa kuunnellaan mitä nainen haluaa


    • Anonyymi

      Mene mökkiin ja jostain vintiltä tai kellarista löytyy kirja: Necronomicon - The Book of The Dead, sitten tulee kummitusmökki-seikkailu koko päästäisestä _D

    • Anonyymi

      Tai niin ihmisen pääkallo löytyy kellarista mökiltä, siitä kauhu jo hyökkää.

    • Anonyymi

      Minun mieheni ostaa itse kaljat. Ei ole kertaakaan pyytänyt hakemaan neljän vuoden aikana. Jaksaa itse hakea kyllä polkupyörällä hakee prismasta vaikka k market on vieressä niin polkee 3 km prismaan koska k marketissa maksaa paljon enemmän oluet.

    • Mies tuokoon riittäväsi juomia tullessaan, minä en lähde niitä kesken kaiken mistään hakemaan. Mökille tuodaan kauppakassit ja gillattavat mukana. Koskaan ei ole ruoka loppunut kesken. Järvestä nousee kalaa, sinne vaan onkimaan, jos talon sapuskat ei kelpaa.

    • Anonyymi

      En taautusti lähde ostamaan miehelle kaljaa ja sillä sipuli!

    • Anonyymi

      Varmaan kiva viikonloppu, ukko makaa sammuneena grillin vieressä 🤦‍♂️

      • Anonyymi

        Tai grillissä.🙊

        Jan


    • Anonyymi

      Eiköhän tuollaset juopot miehet kannata huiskia helvettiin mökiltä ja koko elämästä. Tulee kalliiksi juoppoa ylläpitää ja kärsii vielä sen örvellyksistäkin.

      Jan

      • Anonyymi

        Onko juoppo jos kerran vuodessa ottaa tai muutaman kerran vuodessa tai vaikka kerran kuukaudessa mutta muutoin ei ota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko juoppo jos kerran vuodessa ottaa tai muutaman kerran vuodessa tai vaikka kerran kuukaudessa mutta muutoin ei ota

        Tuollasia määriä vain juoppo kippaa päivässä kurkusta alas ja vielä pelkää, että juomat loppuu kesken. Ihminen joka ei ole alkoon addiktoitunut ei piittaa, vaikka kaljat jäis kauppaan kun lähtee mökille. Pärjää ilmankin.


        Jan


    • Anonyymi

      Jos mies tulee vihaiSeksi kun loppuu kalja mökillä no huhheijaa, ja vihaistuu sellaisesta.

      Olisi aika naurettavaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tiedän mitä ovat erilaiset autot noniin joku Corvette ei ole henkilöauto kuin joku ralliauto voi olla vaan jo alustaltaankin urheiluauto :D

    • Anonyymi

      Ai että mökiltä lähtisin varta vasten hakemaan miehelle kaljaa. No en todellakaan lähtisi. Mies hoitaa kaljansa itse ja minun mies aina ostanut kaljat itse. Joskus sanoi ettei ottanut palvelijaa itselleen että tekee kyllä itsellee ruokaakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe