Tynkkysen vaalikampanja kovassa nosteessa?

Anonyymi

MTV:n uutisia katselin ja selasin samalla sen tekstitv-sivuja. Siellähän kerrottiin, että Tynkysen kuntavaalikampanja on saanut nostetta käräjäoikeudenkin kautta.

https://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/100-01.htm

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Tynkkynen muslimit

Näkyy tuolla historiaa olevan jo jonkin verran mm. 300€ sakot äänestäjien(?) kiihottamisesta. Eipä ole vielä kallis vaalimainos tuollainen.

Muslimeissahan on ihmisiä moneen junaan. Olisiko Tynkkynen katsonut sitä karjavaunuosastoa?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Tynkkynen sanoo kuulleensa syytteistä median kautta. Iltalehti on aiemmin kertonut, että valtakunnansyyttäjä katsoo Tynkkysen vaalikampanjan olleen rasistinen, mistä häntä odottaa uusi oikeusprosessi".

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/340e649d-f3f6-41db-ac11-7b520679af31

      Soitin Oulun käräjäoikeuteen, josta sain tilattua paperit. Tässä oli kolme sosiaalisen median päivitystä, joiden perusteella valtakunnansyyttäjä on päättänyt nostaa syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tässä ei ole mitään muuta kuin nämä kolme päivitystä, jotka on koettu kiihottamisena kansanryhmää vastaan. Nämä ovat sijoittuneet vuoden 2017 kuntavaalien kampanjointiaikaan. Olen kertonut omasta linjastani vaaleissa ulospäin. Nämä perustuvat kansalaisten viesteihin, joita he ovat minulle lähettäneet tai tulleet kertomaan. Olen vienyt eteenpäin näitä viestejä, Tynkkynen kertoo.

      Hän sanoo kertoneensa asioista, joissa on maahanmuuttokytkentä.

      – Ensimmäisessä päivityksessä oli kyse ahdistavasta läheltä piti -tilanteesta, toisessa lasten saartamisesta koulun pihalle ja kolmannessa humalaisen panemisesta vessassa. Kaikissa oli maahanmuuttokytkentä tekijöiden osalta.

      • Anonyymi

        Miksi Sebu on niin mamuvastainen? Eikös sillä ole mamu "puolisona"? Persu: älä tee niinkuin minä, tee niinkuin sanon.Persun mieli on jakautunut ties kuinka moneen osaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Sebu on niin mamuvastainen? Eikös sillä ole mamu "puolisona"? Persu: älä tee niinkuin minä, tee niinkuin sanon.Persun mieli on jakautunut ties kuinka moneen osaan.

        Suomalainen, älä syötä tätä trollia


    • Anonyymi

      no niin eipä kauaa kun kohu sopiva ja ponkaisee presidentiksi ja ylpeänän, tosin ruskeaa haukanneen näköisenä käsin kynkässä linnan juhlissa jälleen käteltäväksi (hyi) marssii, kävelee..
      kunnes lopulta ovat itse kättelijöinä ja musta mies sekä sebastian kättelee valko ruskeilla käsillään kaikki sota veteraanit ja muut vieraat

    • Anonyymi

      pahin rikos nyky-Suomessa on valkoihoisten vihapuhe, siinä jäävät Kaivopuiston tappajamatut ja muut väkivaltaiset vierasmaalaiset kauaksi taakse. Meitä saa tappaa, raiskata ja muutenkin kohdella väkivaltaisesti, mutta jos suomalainen sanoo jotain pahaa ulkomaalaistaustaisesta loisijaporukasta, niin jo häkki heilahtaa.

    • Anonyymi

      Että Teksti-teeveetäkin joku ziigaa 2021....on ihan 80-luvun kasari juttu,,,,

      • Anonyymi

        Olen huomannut, että näen uutiset n. 15 sekunnissa, vilaiselmalla tekstitv-sivun netistä:
        https://yle.fi/aihe/tekstitv
        Vaatii toki lukutaitoa. Sitten itse uutislähetyksessä sama tieto on enimmäkseen yhden puhuvan pään antamaa, joskus on joku toinen puhuva pää. Hyvin harvoin on sellaista kuvamateriaalia, joka olennaisesti lisää tuota tekstitv:n antia.

        Joskus tulee sitten katsottua maikkarin uutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, että näen uutiset n. 15 sekunnissa, vilaiselmalla tekstitv-sivun netistä:
        https://yle.fi/aihe/tekstitv
        Vaatii toki lukutaitoa. Sitten itse uutislähetyksessä sama tieto on enimmäkseen yhden puhuvan pään antamaa, joskus on joku toinen puhuva pää. Hyvin harvoin on sellaista kuvamateriaalia, joka olennaisesti lisää tuota tekstitv:n antia.

        Joskus tulee sitten katsottua maikkarin uutisia.

        YLE:LLÄ on kuule ihan netissä OMAT uutissivut. Laajemmat toki. Teksti-tv sopii vanhemmille jäärille, olen sen havainnut. Pelkistettyä tekstiä.


    • Anonyymi

      Olen jutellut Halla-ahon kanssa, että Huhtasaari pitää saada pois EU-parlamentista hoitamaan Porin johtajuutta. Sebu kaatoi Sipilän ja keskustan Oulussa tunneetujen pedojuttujen takia. Sebu pitäisi saada EU-parlamenttiin saamaan kokemusta kansaninvälisyydestä Huhtasaaren tilalle, jota ehdottomasti tarvitaan Satakunnassa nyt, kun edetään

      Täällä on käsitelty Sebun vastauksia
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16878018/sebu-sai-taas-kunnialoukkaussyytteen

    • Anonyymi

      Sebu pudotti keskustan polvilleen 2019 vaaleissa, kannatus puolittui. Sipilän äänimäärä Oulussa meni kolmanteen osaan. Sipilä lähti politiikasta eikä enää palaa eikä kuulu enää keskustan sisäpiiriin. Katso Sebastin Tynkkysen merkitys PS-vaalitulokselle Oulussa 2015 jälkeen
      http://vinkka.news/wp-content/uploads/2020/11/Kuva1.png
      Suomi takaisin

    • Anonyymi

      Sebu puolustanut Oulun nuoria tyttöjä ja naisia kaikkein parhaiten. Muu on pelkkää tarinaa ...

      • Anonyymi

        Eli tynkkynen saa hurjan äänivyöryn. Että sanoo asiat miten ne ovat. Kun se on nyt niinku kiellettyä totuuden julkituonti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tynkkynen saa hurjan äänivyöryn. Että sanoo asiat miten ne ovat. Kun se on nyt niinku kiellettyä totuuden julkituonti.

        Miksei se sitten oo Juneksen kanssa samassa rintamassa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei se sitten oo Juneksen kanssa samassa rintamassa???

        Älä vastaa trolliin höpöön
        suomalainen vaan organisoidu
        ja tee vaalityötä kunnassasi
        Suomi takaisin


    • Anonyymi

      Niin kuin meidän mummo sanoi aikoinaan kun jotain hänen mielestään tavatonta tapahtui että nyt on maailman kirjat sekaisin.

      Sanoisin että tämä sanonta sopii tähän Tynkkysen vaalikampanjaan melko hyvin sillä yleensähän puolueet/ehdokkaat koittavat "valehdella" kaikkea mahdollista HYVÄÄ jotta saisivat kannatusta.

      MUTTA Tynkkynen puhuu TOTTA saadakseen puolueelle ja itselleen kannatusta, kaiken lisäksi hänelle tulee tästä kritiikkiä ja syytteitä - JA SILTI KANNATUS NOUSEE!

      Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin!

      • Anonyymi

        Sebu on itse sanonut sen kaikein osuvimmin: tuomio tuomiolta se kannatus nousee.


    • Anonyymi

      Kerrassaan harmillista etten itse pääse Sebua äänestämään, mutta hurja äänivyöry on varmaa, kun vielä noin mukavasti mainostavat. Kyllähän se Sebu pärjäilee ilman minunkin ääntä.

      • Anonyymi

        Suurin vaalivoitti PS tulee Tampereella ja Oulussa ja Varsinais-Suomen kunnissa ja Hämeessä

        tämä johtuu tietenkin Soinin -aikaisesta pilalle menneestä vaalityöstä 2017
        Siksi
        Muista vaalityö gallupit eivät äänestä ei saa jäädä gallupeihin lillumaan
        Suomi takaisin oma kansa ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin vaalivoitti PS tulee Tampereella ja Oulussa ja Varsinais-Suomen kunnissa ja Hämeessä

        tämä johtuu tietenkin Soinin -aikaisesta pilalle menneestä vaalityöstä 2017
        Siksi
        Muista vaalityö gallupit eivät äänestä ei saa jäädä gallupeihin lillumaan
        Suomi takaisin oma kansa ensin

        En ota kantaa noihin alueisiin, että mikä voittaa eniten, mutta ilman vaalityötä ei sitä tule mistään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomessa ei saa sanoa ääneen mitään ongelmista vaikka pitää paikkansa

    • Anonyymi

      Annetaan mennä vaan silmät kiinni

    • Anonyymi

      Suomalaiset vaan ovat perusrehellistä porukkaa joka haluaa kuulla totuuden ja jos totuudenpuhujaa rangaistaan niin sehän on vähän sama kuin heittäisi bensaa liekkeihin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe