Varmaankin jonkun nuoren naisen pyörä... pitäisi ehdottaa että voisi ehkä korjata sen jotta pääsisi hänkin rullailemaan sillä, kun pystyisin varmaankin helposti satula on aican vimpsallaan jne tuossa muta, niin :D
Tulisi uusi kaveri siitäkin naisesta sitten jos auttaisin sitä.
Tuli mieleen eräs polkuhirviö.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olen tehnyt noita juttuja ja paljonkin koeajanut armeijankin niitä jämeriä pyöriä, voisin ehkä auttaa jos tuo on jonkun tyttösen, aika helposti kuntoon.
- Anonyymi
Taitaa tinderitytöt olla niitä polku hirviöitä ja polkijoita on riittänyt
- Anonyymi
Jopo=Ferrari Testarossa.
- Anonyymi
Ja korkeastikoulutettu on tinderityttö ja maisteri on tinderityttö ja korkeakoulussa opiskeleva on joko aloittava tinderityttö tai kaiken jo kokenut tinderityttö eli ammattilainen
- Anonyymi
En koskenut sormellakaan tuota yhtä pyörää, mutta katsoin että jos tuossq on tuollainen napapesä vaihteistossa, luultavasti on niin on hyvä...
Silloin helposti kunnostuisi tuosta, rullailuväliner. - Anonyymi
Joops autan jos näen tai tiedostan kuka tuon vempulan omistaa, en ole koskenut sormellakaan, mutta voisin auttaa laittamaan sen kuntoon rullailuun :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791