Arvaatko iän? Tiaa luullaan jatkuvasti 10 vuotta nuoremmaksi, on otsikko IL:n Hyvä olo - sivustolla.
Sama juttu oli jo v. 20 lehdessä.
Ongelmansa kullakin. Ja on juuri ikäisensä näköinen.
Ikäkompleksi?
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Jeps. Ei kannattaisi liikaa ylvästellä. Kaverini sanoi, että ikääntyminen ei tapahdu tasaisesti, vaan sykäyksinä. Itse olen todennut saman omalla kohdallani. Vielä alle 40-vuotiaana olin todella nuorekas ja jopa teini-ikäisen oloinen. Minua luultiin usein opiskelijaksi. Täytettyäni 40 ihoni alkoi vanhentua nopeasti. Jo saadut ihon valovauriot tulivat näkyviin. Sitähän sanotaan, että kollageenin eritys lakkaa 40 ikävuoden jälkeen... Tosin aktiivisilla varsin luomutoimenpiteillä olen saanut parannusta aikaan, mutta ihonhoito vie nyt aikaa. Kasvojumppaa, auringolta suojautumista, seerumeita, mikroneulausta jne.
Aika harva pystyy kokonaan pimittämään ikänsä, vaikka niin uskoo. Yleensä ikääntymisen jostain huomaa, vaikka olisikin onnistunut säilyttämään hyvän ja rypyttömän ihon. Pidän huijauksena 20-vuotiaan näköisiä 70-vuotiaita. Vähintäänkin on käytetty kalliita kokeellisia hoitoja, jotka eivät ole kaikkien saatavilla, eivätkä laillisiakaan (geeniterapiaa - nuorennushoitoja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7222569Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492190Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262022Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o151877Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581618Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121162Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181139- 551000
- 63985
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2948