Arvaatko iän? Tiaa luullaan jatkuvasti 10 vuotta nuoremmaksi, on otsikko IL:n Hyvä olo - sivustolla.
Sama juttu oli jo v. 20 lehdessä.
Ongelmansa kullakin. Ja on juuri ikäisensä näköinen.
Ikäkompleksi?
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jeps. Ei kannattaisi liikaa ylvästellä. Kaverini sanoi, että ikääntyminen ei tapahdu tasaisesti, vaan sykäyksinä. Itse olen todennut saman omalla kohdallani. Vielä alle 40-vuotiaana olin todella nuorekas ja jopa teini-ikäisen oloinen. Minua luultiin usein opiskelijaksi. Täytettyäni 40 ihoni alkoi vanhentua nopeasti. Jo saadut ihon valovauriot tulivat näkyviin. Sitähän sanotaan, että kollageenin eritys lakkaa 40 ikävuoden jälkeen... Tosin aktiivisilla varsin luomutoimenpiteillä olen saanut parannusta aikaan, mutta ihonhoito vie nyt aikaa. Kasvojumppaa, auringolta suojautumista, seerumeita, mikroneulausta jne.
Aika harva pystyy kokonaan pimittämään ikänsä, vaikka niin uskoo. Yleensä ikääntymisen jostain huomaa, vaikka olisikin onnistunut säilyttämään hyvän ja rypyttömän ihon. Pidän huijauksena 20-vuotiaan näköisiä 70-vuotiaita. Vähintäänkin on käytetty kalliita kokeellisia hoitoja, jotka eivät ole kaikkien saatavilla, eivätkä laillisiakaan (geeniterapiaa - nuorennushoitoja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898094Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1864326Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302557Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1862522Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17952111- 511666
- 541607
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671263