Arvaatko iän? Tiaa luullaan jatkuvasti 10 vuotta nuoremmaksi, on otsikko IL:n Hyvä olo - sivustolla.
Sama juttu oli jo v. 20 lehdessä.
Ongelmansa kullakin. Ja on juuri ikäisensä näköinen.
Ikäkompleksi?
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
Jeps. Ei kannattaisi liikaa ylvästellä. Kaverini sanoi, että ikääntyminen ei tapahdu tasaisesti, vaan sykäyksinä. Itse olen todennut saman omalla kohdallani. Vielä alle 40-vuotiaana olin todella nuorekas ja jopa teini-ikäisen oloinen. Minua luultiin usein opiskelijaksi. Täytettyäni 40 ihoni alkoi vanhentua nopeasti. Jo saadut ihon valovauriot tulivat näkyviin. Sitähän sanotaan, että kollageenin eritys lakkaa 40 ikävuoden jälkeen... Tosin aktiivisilla varsin luomutoimenpiteillä olen saanut parannusta aikaan, mutta ihonhoito vie nyt aikaa. Kasvojumppaa, auringolta suojautumista, seerumeita, mikroneulausta jne.
Aika harva pystyy kokonaan pimittämään ikänsä, vaikka niin uskoo. Yleensä ikääntymisen jostain huomaa, vaikka olisikin onnistunut säilyttämään hyvän ja rypyttömän ihon. Pidän huijauksena 20-vuotiaan näköisiä 70-vuotiaita. Vähintäänkin on käytetty kalliita kokeellisia hoitoja, jotka eivät ole kaikkien saatavilla, eivätkä laillisiakaan (geeniterapiaa - nuorennushoitoja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.674687"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584304Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372806Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1252625Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1652415Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211780- 201527
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.341523Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72950