Arvaatko iän? Tiaa luullaan jatkuvasti 10 vuotta nuoremmaksi, on otsikko IL:n Hyvä olo - sivustolla.
Sama juttu oli jo v. 20 lehdessä.
Ongelmansa kullakin. Ja on juuri ikäisensä näköinen.
Ikäkompleksi?
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Jeps. Ei kannattaisi liikaa ylvästellä. Kaverini sanoi, että ikääntyminen ei tapahdu tasaisesti, vaan sykäyksinä. Itse olen todennut saman omalla kohdallani. Vielä alle 40-vuotiaana olin todella nuorekas ja jopa teini-ikäisen oloinen. Minua luultiin usein opiskelijaksi. Täytettyäni 40 ihoni alkoi vanhentua nopeasti. Jo saadut ihon valovauriot tulivat näkyviin. Sitähän sanotaan, että kollageenin eritys lakkaa 40 ikävuoden jälkeen... Tosin aktiivisilla varsin luomutoimenpiteillä olen saanut parannusta aikaan, mutta ihonhoito vie nyt aikaa. Kasvojumppaa, auringolta suojautumista, seerumeita, mikroneulausta jne.
Aika harva pystyy kokonaan pimittämään ikänsä, vaikka niin uskoo. Yleensä ikääntymisen jostain huomaa, vaikka olisikin onnistunut säilyttämään hyvän ja rypyttömän ihon. Pidän huijauksena 20-vuotiaan näköisiä 70-vuotiaita. Vähintäänkin on käytetty kalliita kokeellisia hoitoja, jotka eivät ole kaikkien saatavilla, eivätkä laillisiakaan (geeniterapiaa - nuorennushoitoja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112942Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U461931Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411703SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011703Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin761438- 71981
Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11908Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä185866- 54792
- 17764