Indiskan munat

Anonyymi

Halusin itselleni kauniin pääsiäismunan, ja päädyin nettiin tarkastelemaan niitä. Oli monenlaista sisustuskauppaa ja sitten löytyi tuo itämainen versio. No olihan siellä munia, ja voi tavaton kuinka kauniita pikkuruisia sekä värikkäitä! Kuvien perusteella suuntasin riemuissani liikkeesseen, mutta arvaatteko mitä? Munat olivat VALTAVIA. Muna olisi pitänyt kantaa kaksin käsin kotiin. Netin kuva huijasi.... Munakaupat jäivät siihen.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onpa kyllä harmi, että meni ihan reisille toi munahomma, eikö sulla oo kotona tavallisia kananmunia, jotka ehtisit vielä iltapuhteena maalata

• Anonyymi

Munan koko pitää ilmoittaa. Että sikäli. Tuollainen munakoriste ei noin vain mahdu minnekään tai se on ikuinen pääsiäinen.

En mä noin kauniita saa..

• Anonyymi

Joo, joillain on ajatus että muna ei voi koskaan olla liian iso, olisit maininnu siellä kaupassaki tuosta niiden mokasta.

• Anonyymi

Alkaa ottamaan tämä pääsiäinen voimille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa ottamaan tämä pääsiäinen voimille.

Jos haet niitä pajunkissoja vaan, kyllä niillä yhen pääsiäisen läpi selvii. Ja sehän oli se sääntöki, että koristeita ei saanu lähtä tarkotuksella hankkimaan, koronan takia. Nyt hys hys vaan loppu pääsiäinen.

• Anonyymi

Tunsin itseni emuksi. Ja siltä olisin bussissa näyttänytkin, hautovalta sellaiselta, jos muna olisi mukaan lähtenyt. Harmi...

• Anonyymi

Ajatuksena oli, että olisin kiinnittänyt pikkuruisia munia koivunoksiin maljakkoon ja antanut oksien versoa siinä, mutta tuota munaa varten olisi pitänyt kaataa koko helkkarin koivu. Rumps.

• Anonyymi

Sulla pukkaa nyt pääsiäispsykoosia, kannattaa rauhottuu kohta on arki taas

• Anonyymi

Jos luvataan pieni muna, munan pitää olla pieni.

• Anonyymi

sellaiset mikromunat on kyllä söpöjä tosiaan, ihan sydän heltyy

• Anonyymi

Ei koronoaikaan saa munien perässä juosta☝️

W.

• Anonyymi

Täällä saa käydä joka kerroksessa. Vaikka katolla. Minä asunkin hevonpersiezdsä. Stadista kuulin, että stokkalla vain ykköstasossa eli siellä sisustaminen on kiellettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä saa käydä joka kerroksessa. Vaikka katolla. Minä asunkin hevonpersiezdsä. Stadista kuulin, että stokkalla vain ykköstasossa eli siellä sisustaminen on kiellettyä.

Ja nyt on peräkontti munia täynnä :) löytyipäs ja vielä -50 % alesta, joten käytännössä pikkuruiset munaset olivat ilmaisia. :) Saan kauniit maljakot hip hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6084
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1684
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1240
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      849
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      91
      785
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      759
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      709
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      692
    Aihe