Masentuu ku ei saa naista.

Anonyymi

Niin sitä masentuu kunei saa naista.. aina yksin ja kaupas vaa pariskuntia. ei kelpaa ees lihavalle naiselle.


T. Allu

447

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupas näkee vaa pariskuntia ja sit sä oot yksin sielä.. ei kelpaa ees lihavalle naiselle.. se syö miestä...naiset vaa kehuu oot ihan kivan pitkä et oo ruma silti aina yksin ja pääsiäinen masentaa.. kaipaa naista.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Itekki haluaisin mennä kauppaa mun oman naisenkaa ja pitää kädestä kiinni.. ihan tarpeeks ollu yksin.


    • Anonyymi

      Käy vaa töissä ja yksin aima vloput.. masentunut oon.. monia naisia yritän netissä mut ei ketään kiinnostu. Eikä ketään vastaa viesteihin.. en mä ruma missää nimes ole. Outoa.

      • Anonyymi

        Naisen puute on kamala.. mitää juttua ei ole pitkää aikaa ollut.. ärsyttää..käy vaa töissä jne.


    • Anonyymi

      Onpa hiljasta täälä.. kukaa ei kommentoi.

    • Anonyymi

      Kelpaat wuppikselle

    • Anonyymi

      Vituttaa nii saatanasti tää sinkkuus.. ku ei kelpaa.. pitäs varmaa laihduttaa hiukset hommata päähän.. olla täydellinen afla et kelpaa..nuoretki mimmit tosi nirsoja.. vittuku oon pitkä enkä ruma.. vittu ärsyttää.. alotan sen vitun terapian.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Rahaa on ja työ... mitää merkitystä.. o badoo tinder kaikkee.. ei vaa kelpaa

    • Anonyymi

      Näkee vaa laihoja kauniita mimmejä.. uudet merkkivaatteet isi ostanu..vittu semmosta saa ikinä.

      T.allu

    • Anonyymi

      Vittu alkaan panostaa kunnolla nyt.. teen töitä ja meen terapiaan jne.

    • Anonyymi

      Sä kuullostat vähän epätoivoselta, naiset ei tykkää semmosesta, otat sellaisen hällä väliä asenteen, niin naiset tulee iskeen sua ihan uteliaisuuttaan.

      • Anonyymi

        Kai oon sit epätoivonen tai yritän liikaa.. mutku ei pääse ees jutteleen naistenkaa nykyään. 90 % ei vastaa viesteihin.


      • Anonyymi

        Herää pieni kysymya tunnetaanko mut jo vai onko maine menny.. ei se ennen ollu tällästä. sain läheisyyttä ja seuraa aika paljonkin..


    • Anonyymi

      Miten muka?on profiilit tinder badoot jne..nii ei kukaa laita viestiä.. outoa ku en sillain ole ruma ja ottanu uusia kuvia ja on monta kuvaa esillä.

    • Anonyymi

      Ihmisten mielestä oon kuulemma toivoton tapaus..en juo alkoholia käyn töissä..en sanoisi et toivoton tapaus.. en vaa ymmärrä..nuorempana kyl kelpas.. ninku olen jumissa elämässä yksin.

    • Anonyymi

      Mä haluaisin tavata jonku kivan tytön. Mutku ei ketää ota muhun yhteyttä.. tunnen olevani näkymätön.. siis mitä ihmettä.. joskus nuorempana naisetki oli jotenki ees kiinnostuneit juttelee.. mut nykyää oon iha yksin. Vituttaa tää touhu en halua olla yksin.

      • Anonyymi

        Alkanu vaa nii vituttamaam viimeaikoina.. ku on ilmotuksia joka paikas ja jatkuvasti yksin.


      • Anonyymi

        Todella näkymätön jos istut koti ja luulet sinut haetaan sieltä? ota elämäsi haltuun,kun tuo viirus ohitse.ala käymään,kirjastot,kahvilat, torit.Liity joku toiminta kerho.Aina ei tarvitse urheilu kerhoja.voit tutstua mielenkintosiin ihmisiin.Älä heti ala puhuu seurustelu,lopuu siihen kiinostus. Teraseilla voi istu ilman kaljaakin.Silmät auki kahvilat ymm. paikat,missä ihmisiä liikuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella näkymätön jos istut koti ja luulet sinut haetaan sieltä? ota elämäsi haltuun,kun tuo viirus ohitse.ala käymään,kirjastot,kahvilat, torit.Liity joku toiminta kerho.Aina ei tarvitse urheilu kerhoja.voit tutstua mielenkintosiin ihmisiin.Älä heti ala puhuu seurustelu,lopuu siihen kiinostus. Teraseilla voi istu ilman kaljaakin.Silmät auki kahvilat ymm. paikat,missä ihmisiä liikuu.

        Niin mä käynkin. Istun paljo kahviloissa ja kaikkee oon ihmisten ilmoilla.. tuntuu et sielii oon aina yksin!!


    • Anonyymi

      No minkäs teet. Yksin aina varmaa.

    • Anonyymi

      Ehkä musta tuntuu etten ole edes olemassa..no ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Kaupassa taas näki kauniita naisia eiköhän niil ollu kumppani.. niin se aina.

    • Anonyymi

      Musaa taitaa olla pahasti vikaa.. oon masentunut turhautunut ja vihainen.

    • Anonyymi

      Oon lihonut jo kauan sit ja on kaljamahaa ja myös kaljuuntunut.. mutku ennen tapasin naisia... nykyää ei missää tapaa myös ennen koronaa en tavannu naisia ku ex jätti mut..

    • Anonyymi

      Emmä halua elää näin yksin enää.. haluaisin deittailla tavata jonku kivan tytön.. en sanoisi et olen nirso... äitiki ihmettelee miksei onnistu mikää naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Oon menny parempaa suuntaan mitä ennen.. vakituisen työn ja rahaa on sopivasti.. en oo monee kk juonu ja muutenki muttakun ei niinku mitään ei yhtää mitää...

      • Anonyymi

        Siis saanu töitä ja rahaa on.. en ole monee kk juonut ja rumahan en missää nimes ole.. mutta ei yhtää mitäån.. tunnen olevani iha jumissa.. en etsi missiä vaan ihan tavallinen pyöreempi nainen kelpaa mulle.


    • Anonyymi

      Kukaan ei anna ees tykkäyksiä.. en voi käsittää et tää on tällästä.. niinku ihan erilaista oli ennen.

    • Anonyymi

      Ei mulla oo yhtää tuttuja enää ei yhtää kavereita.. käyn vaa töis se hyvä.. ennen mulla oli ja naisetki ees jutteli ja ennen pääsin treffeille.

    • Anonyymi

      Koen olevani masentunut ja turhautunut ku ei mitää naistenkaa.. roikun vaa äitissä enkä jaksa enää. En halua olla yksin... sillon ku seurustelin ei tilanne ollut tämä.

    • Anonyymi

      Toiset sanonu osta hienompia vaatteita niin tehnytki. Ota uusia kuvia hymyile panosta profiileihin niin oon tehnytki mut niinku ei vittu mitään silti.. tunnen olevani näkymätön.

    • Anonyymi

      Onpa kommentti " ei kelpaa ees lihavalle naiselle" Haloo ei kai lihava nainen ota mitään jätelaatikoa?Olisiko sinussa se vika, aloitat puheesi kömpelösti,kun et kelpaa kenelekään? Etsitkö miss maailman näköistä ja kokoista? Voit unohtaa ne,sillä niille ei kelpaa ketään,ovat niin itseä täysi! Jos alat heti puhuu seurustelu, seksi,oman varustuksesi alapäässä kokosi ja taitosi ,kestävyytesi.Voit unohtaa lihavat,laihat,kaiken kokoiset naiset.

      • Anonyymi

        Kyl mussa vaan selkeesti on vikaa ku oon aina yksin ja lenkkeilen yksin jne.. en mä kovin ujo ole..ei vain naiset halua ees jutella mulle.


    • Anonyymi

      Aloituksen voisi kääntää positiivisemmaksi kirjoittamalla "masentaisi jos haluaisi naista koko ajan". Tuohon virkkeeseen on lisätty jotain elämänhallinnallista.
      Soitin juuri naiselle herättäen hänet. Aikainen lintu madon nappaa ja unikeoille ei ole elämässä tilaa.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      "Onpa kommentti " ei kelpaa ees lihavalle naiselle" Haloo ei kai lihava nainen ota mitään jätelaatikkoa?"
      Niinpä. Kun puheet on tuota luokkaa ja suhtautuminen, ei ole todellakaan ihme siltäkään kantilta miksi äijä saa olla yksin.
      Onhan se kumma kun Allu, taivaan lahja naisille ei kelpaa! Äitikin ihmettelee... tämä on kyllä huippu. Huh huh.

      Mutta mitenkäs se Allun terapia sujuu?
      Kovalla toitotuksella olit "menossa terapiaan" ja se alkaa nyt, ja edelleen hoet että menen menen menen.
      Valehtelit siis tuossa aikaisemmin kuten sinulla näyttää tapana olevan. Jutut muuttuu päivittäin, keksit uusia ja unohdat mitä on tullut sanottua.
      En tosin tiedä mitä mikään terapia edes auttaisi, tuskin mitään.

      • Anonyymi

        SIis mitä ihmettä.. en saisi sanoa suoraa että on kumma ettten kelpaa lihavalle. en edes halua missiä ja laihaa täydellisen näköstä naista. vaan semmoista katselen mihin mulla on saumaa, no mitä hittoa anteeks nyt jos valitan.


      • Anonyymi

        ei tietenkää lihava ota ketä vain, oon itsekki lihava kaljamahaa on. ja kaljuuntunut olen, mutta mä haluan naisen ja deittailla.


      • Anonyymi

        Kävin jo tutustumassa ja menen tänään, ihan hyvin menee. ja vamaa jatkan hänellä.


      • Anonyymi

        en mä mitään valehtele, kuka niin sanonut? katso peiliin?


    • Anonyymi

      En haluaisi jatkuvasti roikkua mun mutsissa kun oon jo 36 v haluaisin parisuhteen enkä aina olla yksin.

      • Anonyymi

        No miten se "terapia" sujuu?
        Miksi et vastaa?
        Niinpä, et edes ole aloittanut etkä aloita. Aiot jatkaa tyhjää jankutusta jolla et tule pääsemään yhtään mihinkään.
        Jos sinulle tarjottiin mahdollisuus psykoterapiaan oli se suuri etuoikeus. On monia jotka ovat oikeasti halukkaita ja menossa ja olisivat valmiit hakemaan apua ja sitoutumaan siihen.
        Sinä heitit mahdollisuuden hukkaan tai sitten valehtelit senkin että olit saanut myöntävän lausunnon.
        Ja pliiiiiiiiis, älä tule hokemaan samaa mantraasi että kohta aloitan, kohta menen koksa kaikki tiedämme että jauhat paljasta skeidaa. Koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se "terapia" sujuu?
        Miksi et vastaa?
        Niinpä, et edes ole aloittanut etkä aloita. Aiot jatkaa tyhjää jankutusta jolla et tule pääsemään yhtään mihinkään.
        Jos sinulle tarjottiin mahdollisuus psykoterapiaan oli se suuri etuoikeus. On monia jotka ovat oikeasti halukkaita ja menossa ja olisivat valmiit hakemaan apua ja sitoutumaan siihen.
        Sinä heitit mahdollisuuden hukkaan tai sitten valehtelit senkin että olit saanut myöntävän lausunnon.
        Ja pliiiiiiiiis, älä tule hokemaan samaa mantraasi että kohta aloitan, kohta menen koksa kaikki tiedämme että jauhat paljasta skeidaa. Koko ajan.

        ei mun tarvi paskaa kuunnella alotin jo terapian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se "terapia" sujuu?
        Miksi et vastaa?
        Niinpä, et edes ole aloittanut etkä aloita. Aiot jatkaa tyhjää jankutusta jolla et tule pääsemään yhtään mihinkään.
        Jos sinulle tarjottiin mahdollisuus psykoterapiaan oli se suuri etuoikeus. On monia jotka ovat oikeasti halukkaita ja menossa ja olisivat valmiit hakemaan apua ja sitoutumaan siihen.
        Sinä heitit mahdollisuuden hukkaan tai sitten valehtelit senkin että olit saanut myöntävän lausunnon.
        Ja pliiiiiiiiis, älä tule hokemaan samaa mantraasi että kohta aloitan, kohta menen koksa kaikki tiedämme että jauhat paljasta skeidaa. Koko ajan.

        en ole valehdellut mitään. kantsisko kattoo peiliin????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se "terapia" sujuu?
        Miksi et vastaa?
        Niinpä, et edes ole aloittanut etkä aloita. Aiot jatkaa tyhjää jankutusta jolla et tule pääsemään yhtään mihinkään.
        Jos sinulle tarjottiin mahdollisuus psykoterapiaan oli se suuri etuoikeus. On monia jotka ovat oikeasti halukkaita ja menossa ja olisivat valmiit hakemaan apua ja sitoutumaan siihen.
        Sinä heitit mahdollisuuden hukkaan tai sitten valehtelit senkin että olit saanut myöntävän lausunnon.
        Ja pliiiiiiiiis, älä tule hokemaan samaa mantraasi että kohta aloitan, kohta menen koksa kaikki tiedämme että jauhat paljasta skeidaa. Koko ajan.

        En mä mitään valehtele. Mulla on b lausunto ja pääsen vuodeks terapiaan. tajua se!


    • Anonyymi

      Oot ruma eikä rumat naiset halua rumaa miestä. Koita tottua siihen ettet saa nausta joten huoriin van jos haluut halailla naista.

      • Anonyymi

        En missää nimessä ole ruma. Ei tarvi tollasta sanoo.


    • Anonyymi

      Aika monet miehet valittaa täälä ku ei saa naista. Mutta ruma en ole missää nimes. Lihava vähän olen ja silleen.. en jaksä vain olla yksin. Kaipaan naisen kosketusta ja nukkua naisenkaa tehdä asioita.. oon kuitenkin jo 36. En halua aina roikkua mutsissa halun oman elämänki.. muut asiat ihan ok. Töitä on ja rahaa ja sillee fine.

    • Anonyymi

      Mul on nyt kuitenki aika paljo paremmin asiat mitä ennen.. lopetin alkoholinkäytön ja mulla on rahaa enempi. Lisäks mul hieno asunto ja halpa auto mut auto silti.Sain vakityön ja tykkään työstä iha hyvä palkka ja sillee.. mun on vaa paha olla ku oon yksin ja silleen.. nyt halun apua lisää.. kaipaan naista mun elämääni tosi kovaa.

      • Anonyymi

        Alinta kastia edustaa työtön pitkäaikainen vuosia.. juonu rahansa ja on haiseva likainen mies ja ruma


    • Anonyymi

      Mulla onneks asiat paljo paremmin. Ja kaikkee oon vaa jääny yksin ja ihmettelen välillä asiaa. Jumissa niin sanottuna.. ei pääse ees juttelee naisille.. eikä ne halua tavata..emmä jaksa mutsinkaa vaa aina vloput hengailla ku kaipaan omia juttuja ja omaa naista. Mut turha tänne mitää kirjottaa aina pelkkää paskaa tulee.

      • Anonyymi

        Mietipä hieman miten itse kirjoitat.
        Kun joka ikinen viesti on toinen toisensa toisto. Kuka niitä jaksaa enää edes lukea!?

        En ymmärrä mitä ihmettä oikein haluat täältä kuulla. Kuvitteletko että kun oikein jankkaat ja toistat ja intät niin jokin salaperäinen tie aukeaa ja naisia alkaa tulvia elämääsi?
        Että täällä palstalla hengailevat jotenkin järjestää sen sinulle?
        "Minä haluan. Minä tarvitsen. Minulla on oikeus. Miksei kukaan tule ja ota kontaktia.
        Kun asia nyt vaan on niin että sinun itsesi täytyy nyt vaan katsoa sinne peiliin ja ottaa vastuu elämästäsi.

        Mikään ei valittamalla ja haukkumalla muutu muuta kuin pahemmaksi. Olet hyvin törkeä suustasi ja suhtautumisesi naisiin on törkeää. Kuka sellaista haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä hieman miten itse kirjoitat.
        Kun joka ikinen viesti on toinen toisensa toisto. Kuka niitä jaksaa enää edes lukea!?

        En ymmärrä mitä ihmettä oikein haluat täältä kuulla. Kuvitteletko että kun oikein jankkaat ja toistat ja intät niin jokin salaperäinen tie aukeaa ja naisia alkaa tulvia elämääsi?
        Että täällä palstalla hengailevat jotenkin järjestää sen sinulle?
        "Minä haluan. Minä tarvitsen. Minulla on oikeus. Miksei kukaan tule ja ota kontaktia.
        Kun asia nyt vaan on niin että sinun itsesi täytyy nyt vaan katsoa sinne peiliin ja ottaa vastuu elämästäsi.

        Mikään ei valittamalla ja haukkumalla muutu muuta kuin pahemmaksi. Olet hyvin törkeä suustasi ja suhtautumisesi naisiin on törkeää. Kuka sellaista haluaa?

        En kuvittele mitään sellaista, halusin vaa sanoa asiasta tänne kyllä ja kaipaan huomiota. no kyllä mä otankin, eli käyn töissä hoidan asiat, lenkkeilen kans jne. No varmaa olen siksi haluan muuttua, en halua vain mutsissa roikkua joka hiton vloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä hieman miten itse kirjoitat.
        Kun joka ikinen viesti on toinen toisensa toisto. Kuka niitä jaksaa enää edes lukea!?

        En ymmärrä mitä ihmettä oikein haluat täältä kuulla. Kuvitteletko että kun oikein jankkaat ja toistat ja intät niin jokin salaperäinen tie aukeaa ja naisia alkaa tulvia elämääsi?
        Että täällä palstalla hengailevat jotenkin järjestää sen sinulle?
        "Minä haluan. Minä tarvitsen. Minulla on oikeus. Miksei kukaan tule ja ota kontaktia.
        Kun asia nyt vaan on niin että sinun itsesi täytyy nyt vaan katsoa sinne peiliin ja ottaa vastuu elämästäsi.

        Mikään ei valittamalla ja haukkumalla muutu muuta kuin pahemmaksi. Olet hyvin törkeä suustasi ja suhtautumisesi naisiin on törkeää. Kuka sellaista haluaa?

        No todellaki jankkaan ja puhun asiasta, koska asia ei jää tähän... olen vain liikaa yksin ja mietin kokoajan näitä juttuja, kaipaan sutinaa,, eikä vain olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä hieman miten itse kirjoitat.
        Kun joka ikinen viesti on toinen toisensa toisto. Kuka niitä jaksaa enää edes lukea!?

        En ymmärrä mitä ihmettä oikein haluat täältä kuulla. Kuvitteletko että kun oikein jankkaat ja toistat ja intät niin jokin salaperäinen tie aukeaa ja naisia alkaa tulvia elämääsi?
        Että täällä palstalla hengailevat jotenkin järjestää sen sinulle?
        "Minä haluan. Minä tarvitsen. Minulla on oikeus. Miksei kukaan tule ja ota kontaktia.
        Kun asia nyt vaan on niin että sinun itsesi täytyy nyt vaan katsoa sinne peiliin ja ottaa vastuu elämästäsi.

        Mikään ei valittamalla ja haukkumalla muutu muuta kuin pahemmaksi. Olet hyvin törkeä suustasi ja suhtautumisesi naisiin on törkeää. Kuka sellaista haluaa?

        Ei varmaa jaksa lukea ei. ennen en ollut tälläinen.. varmaa 100 naiset ei vastaa niinku uskomatonta paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä hieman miten itse kirjoitat.
        Kun joka ikinen viesti on toinen toisensa toisto. Kuka niitä jaksaa enää edes lukea!?

        En ymmärrä mitä ihmettä oikein haluat täältä kuulla. Kuvitteletko että kun oikein jankkaat ja toistat ja intät niin jokin salaperäinen tie aukeaa ja naisia alkaa tulvia elämääsi?
        Että täällä palstalla hengailevat jotenkin järjestää sen sinulle?
        "Minä haluan. Minä tarvitsen. Minulla on oikeus. Miksei kukaan tule ja ota kontaktia.
        Kun asia nyt vaan on niin että sinun itsesi täytyy nyt vaan katsoa sinne peiliin ja ottaa vastuu elämästäsi.

        Mikään ei valittamalla ja haukkumalla muutu muuta kuin pahemmaksi. Olet hyvin törkeä suustasi ja suhtautumisesi naisiin on törkeää. Kuka sellaista haluaa?

        Ei vain ymmärrä tätä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä hieman miten itse kirjoitat.
        Kun joka ikinen viesti on toinen toisensa toisto. Kuka niitä jaksaa enää edes lukea!?

        En ymmärrä mitä ihmettä oikein haluat täältä kuulla. Kuvitteletko että kun oikein jankkaat ja toistat ja intät niin jokin salaperäinen tie aukeaa ja naisia alkaa tulvia elämääsi?
        Että täällä palstalla hengailevat jotenkin järjestää sen sinulle?
        "Minä haluan. Minä tarvitsen. Minulla on oikeus. Miksei kukaan tule ja ota kontaktia.
        Kun asia nyt vaan on niin että sinun itsesi täytyy nyt vaan katsoa sinne peiliin ja ottaa vastuu elämästäsi.

        Mikään ei valittamalla ja haukkumalla muutu muuta kuin pahemmaksi. Olet hyvin törkeä suustasi ja suhtautumisesi naisiin on törkeää. Kuka sellaista haluaa?

        Ehkä olis helpompi tappaa ittensä kun ei naista saa.


    • Anonyymi

      Huomannu et aika monet miehet valittaa naisista kun ei kelpaa miehet naisille, no mä nyt valitan enempi ku ennen ja ruikutan,, ennen olin likainen työtön ja sillon kelpasin ja sillo pääsi vielä baareihin,, nyt ei niinku yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin kaipaisin ees jotain säpinää.. ihan tavallinen pyöreempi tyttö olis kiva, oon kuitenki 2 kertaa seurustellut ennen, mut nyt se ex jätti mut ja ei oo mitää ollut enää.. sit oon jääny ihan puin paljain yksin...


    • Anonyymi

      Mene edes kerran huoriin niin mieli parantuu hetkessä.

      • Anonyymi

        En jaksa mitää semmosia, olis ihan kiva päästä tapaa jotain kivaa tavis tyttöä.


    • Anonyymi

      Täälä nyt aina saa pelkkää paskaa niskaan ja saa kirjotella aina yksin.

    • Anonyymi

      mitä tänne nyt sit sanoa, paskaa tulee vaa niskaa,, joo oot ruma,. oot tyhmä mt potilas mitähän muuta paskaa.. ainahan on paskaa.. masentuu vaa lisää. joo no en oo ihan mikää vitun leipäjonossa oleva spuke joka on juonut rahansa.

      • Anonyymi

        Aha just joo. no ei tarvi vastata. mä nyt sanoin vaa ja ruikutin nyt taas, että en todellakaa rupee olee näin aina ja yksin.. en vitussa.


      • Anonyymi

        Osaan kyllä keskustella.. anteeks nyt et ruikutan.. aika monet muutki ruikuttaa ku eivät vittu kelpaa naisille miehet.. ku ovat nirsoja ja haluavat täydellisen komistuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan kyllä keskustella.. anteeks nyt et ruikutan.. aika monet muutki ruikuttaa ku eivät vittu kelpaa naisille miehet.. ku ovat nirsoja ja haluavat täydellisen komistuksen.

        No kaikki ei vain ole todella komeita tai muita ominaisuuksia. ja kaikki ei oo hyvätulosia tai vastaavaa statusta tai jotain.. ja toisilla on ongelmia ja kaikkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha just joo. no ei tarvi vastata. mä nyt sanoin vaa ja ruikutin nyt taas, että en todellakaa rupee olee näin aina ja yksin.. en vitussa.

        Että joo koen sen että kyllä pitäisi olla edes jotain säpinää tavallisen pyöreenkaa. ja ei tarvi sanoo tähän mitää. kyllä näin on.


    • Anonyymi

      Minä olen aina ollut naisten suosiossa mutta sitten tuli airaus joka lopetti seksi hommat ja sekin lääkärin virhe kun ei lähettä nyt ajoissa hoitoon nyt liian vanha jo y´rittämään mitään kun ikärassismi vie voimat. ja kaikki yrettämisen halut

      • Anonyymi

        Olin mäki kai ennen ja nuorempana sain naisia ja seksiä.


    • Anonyymi

      Mä en tunne enää mitään empatiaa tai sääliä sua kohtaan. Olet todella ilkeä ja itsekäs ja sellaiset jää lopulta aina yksin. Muilla ei ole mitään velvollisuutta olla sun likaämpäreitä, joiden niskaan kaiken sontasi kaadat. Ei varsinkaan naisilla. Siinähän mätänet omaan kuraasi.

      • Anonyymi

        En mätäne alotin juuri tänää vuoden terapian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mätäne alotin juuri tänää vuoden terapian.

        Valehtelet. Nyt on pääsiäislauantai.


      • Anonyymi

        En ole ilkee kaikille ihmisille. Osa on sanonu löydän sen oikeen naisen vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ilkee kaikille ihmisille. Osa on sanonu löydän sen oikeen naisen vielä.

        "En oo ilkee kaikille ihmisille"

        No minkä ihmeen takia nainen haluaisi vierelleen miehen, joka on ilkeä yhtään kenellekään?

        Josko nyt ensin lakkaat valehtelemasta ja olemasta ilkeä kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En oo ilkee kaikille ihmisille"

        No minkä ihmeen takia nainen haluaisi vierelleen miehen, joka on ilkeä yhtään kenellekään?

        Josko nyt ensin lakkaat valehtelemasta ja olemasta ilkeä kenellekään.

        En kyllä valehtele mitään.


    • Anonyymi

      En mä mitään valehtele!!

    • Anonyymi

      Alkaan saamaan apua nyt mun elämään ja oireisiin ja onneks nyt on työpaikka ja en saa potkuja ja lopeta.

    • Anonyymi

      Allu "En mätäne alotin juuri tänää vuoden terapian."
      Ja vastaus "Valehtelet. Nyt on pääsiäislauantai."

      Tämä itselläkin pisti heti silmään. Aika erikoinen terapeutti joka käyttää pyhäpäivänsä terapiaistuntoon....
      Sitä paitsi Allu kertoi ja reilut kaksi viikkoa sitten aloittaneensa terapian, ja sen jälkeisellä viikolla oli "menossa" taas.
      Sitten välillä oli käynyt yhden kerran, ja nyt aloitti sitten tänään terapian.
      Ukko ei muista itsekään mitä on tullut valehdeltua.

    • Anonyymi

      Todellaki hommaan apua että naisen vielä joskus saan.. nyt on kuitenki työpaikkaki.

      • Anonyymi

        Samaa skeidaa jauhat päivästä toiseen.
        Miksi et voi pysyä totuudessa? Luuletko saavasi kavereita sillä että keksit juttuja joista jäät kiinni?
        Tuo terapiajuttukin. Se vaihtuu koko ajan. Olet aloittanut, olet menossa, kävit jopa pääsiäsilauantaina terapiassa!
        Ei täällä ketään sun terapiat kiinnosta paitsi se, että sun jutut vaihtuu koko ajan. Ihan sama käytkö vai et, mutta pysy edes totuudessa kun olet noin huono valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa skeidaa jauhat päivästä toiseen.
        Miksi et voi pysyä totuudessa? Luuletko saavasi kavereita sillä että keksit juttuja joista jäät kiinni?
        Tuo terapiajuttukin. Se vaihtuu koko ajan. Olet aloittanut, olet menossa, kävit jopa pääsiäsilauantaina terapiassa!
        Ei täällä ketään sun terapiat kiinnosta paitsi se, että sun jutut vaihtuu koko ajan. Ihan sama käytkö vai et, mutta pysy edes totuudessa kun olet noin huono valehtelemaan.

        En keksi mitään. Olen aloittanut.. älä vittu usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa skeidaa jauhat päivästä toiseen.
        Miksi et voi pysyä totuudessa? Luuletko saavasi kavereita sillä että keksit juttuja joista jäät kiinni?
        Tuo terapiajuttukin. Se vaihtuu koko ajan. Olet aloittanut, olet menossa, kävit jopa pääsiäsilauantaina terapiassa!
        Ei täällä ketään sun terapiat kiinnosta paitsi se, että sun jutut vaihtuu koko ajan. Ihan sama käytkö vai et, mutta pysy edes totuudessa kun olet noin huono valehtelemaan.

        No ei muakaa kusipäät kiinnosta.. oon iha ok en ruma mies.. kai mä kaipaan vittu naista.


    • Anonyymi

      Hitto, pano vähentää hetkeksi mieshormonien määrää joten tässä iässä on pare olla panematta:)

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      No ei mullakaan ole miestä vaan ei voi mitään, elämä jatkuu kumminkin

      • Anonyymi

        Ei voi mitään..naiset ei vain millään lähesty. Ei osumia tinderissä badoossa ei kukaan lähesty. ei voi mitään ku en kelpaa.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään..naiset ei vain millään lähesty. Ei osumia tinderissä badoossa ei kukaan lähesty. ei voi mitään ku en kelpaa.

        T. Allu

        Selkeesti mussa on vikaa.. ku nuorempqna kelpasin ja en enää. Mulla maine varmas menny ja mut tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeesti mussa on vikaa.. ku nuorempqna kelpasin ja en enää. Mulla maine varmas menny ja mut tunnetaan.

        Turha ees miettiå naisia. Samat naiset pyörii treffi palstoilla ja niille mikää kelpaa. Yksin oltava.


      • Anonyymi

        Mikset saa miestä?


      • Anonyymi

        Totta. Ei mullakaan ole miestä. Elämä jatkuu siitä huolimatta. On täytynyt keksiä muuta ohjelmaa tilalle. Niinhän se on monilla.


    • Anonyymi

      Ei näköjään auta perkele mikään.. tuomittu kai olee aina yksin. Täytyy keksiä jotain muuta.. harmi et se on tällästä.. ei jaksa juoda enää.ja käy vaa töissä.

    • Anonyymi

      Joo jauhakaa vaa lisää paskaa musta.. koen nyt olevani vähä yksinäinen tai olen ollut viimeaikoina ja semmosta..en jaksa nyt mitään paskaa kiitos.

      • Anonyymi

        Mene sinne terapiaan, ei tuollainen kirjoittelua auta sinua saamaan naista itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinne terapiaan, ei tuollainen kirjoittelua auta sinua saamaan naista itsellesi.

        Ei saa mistään naista.


    • Anonyymi

      Kai mä nyt saatana jankkaan ku ei vittu kelpaa kellekkään ja aina kävelen tuola ihmisten ilmoilla yksin ja toisilla naiset kainalossa.

      • Anonyymi

        Ei se pidä paikkaansa, ei kaikilla ole nainen kainalossa.


    • Anonyymi

      Luuletko et tää kivaa on.. ihan saatanan paskaa ku mistää ei tule mitään!!!!!

    • Anonyymi

      Lähinnä niin saatanan kyllästyny tähä touhuu kestäny jo kauan.

    • Anonyymi

      Jos olet kyllästynyt ja mistään ei tule mitään eikö olisi aika hankkia sitä apua?
      Unohtaa treffipalstat, unohtaa Suomi24-jankutus, unohtaa ylipäätään epätoivoinen naisen metsästys josta ei kumminkaan mitään tule, ja keskittyä täysillä pääkopan korjaamiseen!
      Teet itsllesi hallaa tuolla loputtomalla porulla ja toisten kiusaamisella. Karkotat taatusti kaikki luotasi. Ymmärrä nyt lopulta.
      Hae sitä apua oikeasti.
      Älä keksi juttuja, katso itseäsi ja elämääsi rehellisesti. Haluatko jatkaa noin lopun elämäsi vai kannattaisiko ottaa se apuavastaan jota on tarjottu?

      • Anonyymi

        Ei tuu mitää ei runkata vaan kun ei pääse edes naista koskemaan.m luulis et helposti said naista ees nukkumaa viereen


      • Anonyymi

        En tiedä. tarvis varmaa lisää apua elämään.


    • Anonyymi

      Allu mikä terapeutti päivysti sua varten pääsiäislauantaina? Oliko sessio maskit päällä ja kasvokkain vai puhelusessio vai videopuhelusessio?

      Maksoitko pyhälisät terapeutille että suostui pitämään terapiahetken pääsiäislauantaina?

      • Anonyymi

        En jaksa kertoa.. pidä omista asioista huoli.


    • Anonyymi

      No mut edelleen positiivista en juo enää. Käyn töissä.. ei mul hirveesti rahaa ole mut riittävästi on kyllä.. mut eipä naisia kiinnosta ei yhtään.

    • Anonyymi

      Eipä tänne ketään kirjota mitään niin yhtä turhauttavaa paskaa tämä on. Ei saisu ruikuttaa joo.

    • Anonyymi

      Tänää vois lenkille ja keksiä jotain yksin ku ei oo kavereita ei tuttuja ja mitään.

      • Anonyymi

        Se on yks syy miks etin naista ku oon yksinäinen ja turhautunut ja kaikkee.


    • Anonyymi

      Välil tuntuu ettei täs elämäs oo mitää järkee.. nuorempana sain naisia ja oli kavereita. Iha vitu yksin nykyää.

      • Anonyymi

        No voin kertoo ex jättämisen jälkeee musta on tullut nii vihainen ilkee, turhautunut ja kaikkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voin kertoo ex jättämisen jälkeee musta on tullut nii vihainen ilkee, turhautunut ja kaikkee.

        Ei kukaan käy kylässä. Ei soita.. ei txt.. en oo ees olemassa ei naista ja oon 36. Just joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voin kertoo ex jättämisen jälkeee musta on tullut nii vihainen ilkee, turhautunut ja kaikkee.

        Siinä on syy miksi et saa naista. Niin kauan kuin käyttäydyt tuolla tavalla, et sitä naista tule saamaan. Se on valitettavasti totuus. Ja sillä että ennen sait naisia, ei ole mitään merkitystä tässä hetkessä. Tässä hetkessä merkkaa vain se millainen olet juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on syy miksi et saa naista. Niin kauan kuin käyttäydyt tuolla tavalla, et sitä naista tule saamaan. Se on valitettavasti totuus. Ja sillä että ennen sait naisia, ei ole mitään merkitystä tässä hetkessä. Tässä hetkessä merkkaa vain se millainen olet juuri nyt.

        No en saa en. No ennen sain ja olin työtön. Likainen. rahaton. Ulosotossa.


    • Anonyymi

      Välil mietin mitä jos ajan rekan alle.. en vaa jaksa tätä paskaa enää.

    • Anonyymi

      Mites se sun pääsiäislauantain terapiakäynti meni?

      Kerro nyt!

      Harva terapeutti on niin asialleen omistautunut että pyhäpäivinä pitää toimistoa auki, mutta jostain olet tuollaisen harvinaisen helmen lääkäriksesi siis löytänyt?

      • Anonyymi

        Siis olin kyllä terapiassa piste.!!!


      • Anonyymi

        Ihan kuule hyvin meni.. ei mun tarvi alkaa kertomaan.


    • Anonyymi

      Tunnen olevani nii erilainen kun muut ihmiset. Ujo vielä. Ei yhtää tuttuja ei kavereita.. yksin kaikki joutuu tekee se syönyt jo mut ihmisenä.

      • Anonyymi

        Naiset nyt vaan viihtyy paremmin yksin, se sinun täytyy ymmärtää. Ei ollut äidilläni eikä isoäidillänikään mitään ongelmaa olla yksin kun puolisot kuolivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset nyt vaan viihtyy paremmin yksin, se sinun täytyy ymmärtää. Ei ollut äidilläni eikä isoäidillänikään mitään ongelmaa olla yksin kun puolisot kuolivat.

        Näköjään viihtyy. Mutta mä en viihdy. Kaipaan naista tosi kovasti.. miljoona kertaa se pitää sanoa oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään viihtyy. Mutta mä en viihdy. Kaipaan naista tosi kovasti.. miljoona kertaa se pitää sanoa oikein.

        Juu sain näköjään tiedon et naiset viihtyy yksin... ihme et käyny huoris ku ei saa naista.


      • Anonyymi

        Olis kiva lyödä sun naamaan nyrkki.. niin olisit hetken hiljaa.


      • Anonyymi

        Ilmotan susta ylläpidolle.


    • Anonyymi

      No tänää vois vaikka siivota ja sit lähtee ulos johki.

    • Anonyymi

      Oliko se pääsiäislauantaina sulle terapiasessiota pitänyt lääkäri siis täysin yksityisyrittäjä, jonkun yksityisen lääkärifirman leivissä vai julkisen puolen toimija?

      Pyhäpäivinä harva haluaa hoidattaa ei-kiireellisiä terveydenhoidollisia toimenpiteitä, sillä pyhinä lääkärilaskuun ilmestyy pyhälisä.

      Olet moneen kertaan perustellut että et voi mennä terapiaan kun se on niin kallista. Oletko nyt viimein priorisoinut mielenterveytesi jopa niin korkealle, että maksat hintavaa pyhälisää terapiasta sen sijaan, että menisit arkipäivänä terapiaan?

      • Anonyymi

        Ei mum tarvi maksaa mitää.. mulla on rahaa vakituinen hyvä palkkanen työ.. joten se siitä.


      • Anonyymi

        Todellaki maksan omavastuun noin 30 e kerta ja käyn nyt terapiassa.. asia käsitelty.


      • Anonyymi

        En maksa mitään pyhälisää vaan sovittiin tietty summa.. vittuako se sulle kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mum tarvi maksaa mitää.. mulla on rahaa vakituinen hyvä palkkanen työ.. joten se siitä.

        Sun ei tarvitse maksaa mitään?

        Mistä löytyy terapeutteja, jotka pyhäpäivänä ilmaiseksi työtä tekevät???

        Kerro meille muillekin, jotta muutkin pääsevät ilmaiseksi pyhäpäivinäkin terapiaan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei tarvitse maksaa mitään?

        Mistä löytyy terapeutteja, jotka pyhäpäivänä ilmaiseksi työtä tekevät???

        Kerro meille muillekin, jotta muutkin pääsevät ilmaiseksi pyhäpäivinäkin terapiaan???

        No kuten sanoin ollaan sovittu hinta.. 30 € käynti myös eiliseltä.. no ni joko vittu uskot ja olet hinttari hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei tarvitse maksaa mitään?

        Mistä löytyy terapeutteja, jotka pyhäpäivänä ilmaiseksi työtä tekevät???

        Kerro meille muillekin, jotta muutkin pääsevät ilmaiseksi pyhäpäivinäkin terapiaan???

        Ei tehnyt ilmaseksi. mulla on kyllä vittu rahaa maksaa, ja käyn terapiassa kokoajan nyt jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuten sanoin ollaan sovittu hinta.. 30 € käynti myös eiliseltä.. no ni joko vittu uskot ja olet hinttari hiljaa.

        Sun ei tarvi maksaa mitään, mutta maksoit kuitenkin 30e?

        Miten sait terapeutin tekemään pyhätöitä 30 eurolla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei tarvi maksaa mitään, mutta maksoit kuitenkin 30e?

        Miten sait terapeutin tekemään pyhätöitä 30 eurolla???

        No sain nyt kuitenkin kun oltiin jo sovittu se että maksan jatkossa about 30 € kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei tarvi maksaa mitään, mutta maksoit kuitenkin 30e?

        Miten sait terapeutin tekemään pyhätöitä 30 eurolla???

        Hän nyt teki.. ihme jauhamista tuosta aiheesta. hän otti mut eilen vastaan 45 min samalla hinnalla. mitä helvetin ihmeellistä tässä nyt on???


    • Anonyymi

      Joo täälä vain haukutaan.. tekis mieli vetää tommosia hinttareita kunnolla turpaan.

      • Anonyymi

        Sua ei täällä haukuta. Sulle kerrotaan vaan se mikä on totta, mutta se totuus kun sulle ei kelpaa. Jos jotain muuta haluat kuulla kuin mitä sulle on täällä kerrottu, olet silloin aivan väärässä paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei täällä haukuta. Sulle kerrotaan vaan se mikä on totta, mutta se totuus kun sulle ei kelpaa. Jos jotain muuta haluat kuulla kuin mitä sulle on täällä kerrottu, olet silloin aivan väärässä paikassa.

        Aha. Kyllä se paskalta silti tuntuu ku kaipaa naisen kosketusta ja sitä ei saa.


    • Anonyymi

      Alkaa riittää nää vitun kusipäät ensinnäki oon pitkä mies ja en missää nimes ruma.- paljo komeempi esim ku akseli.. ja mul on hyvä vaatetyyli.. en ole monee kk juonut yhtää alkoholia enkä vittu juo.. ja käyn töissä kokoajan teen rahaa.

    • Anonyymi

      Ei oo mullakaa vittu helppoa olla yksin ku ei oo vittu yhtää tuttuja eikä kavereita.. niin vitun paskaa lähinnä pyhäpäivät pitkiä ja korona.. ei oo mitää vittu.

    • Anonyymi

      no pakko keksiä jotain yksin.. kohta siivoon ja sit meen ulos tekee jotain.

    • Anonyymi

      Siis kerro allu mistä löytyy terapeutteja, jotka tekevät pyhäpäivinä töitä 30 eurolla???

      Noin halvalla jos saa pääsiäislauantaina terapiaa niin miten halpaa se mahtaakaan olla arkipäivinä???

      • Anonyymi

        No sama hinta 30 € omavastuu ja kela maksaa loput ei mulla on kuntoutus psykoterapia Kelan kustantamana.. hittoko ette tajua.


    • Anonyymi

      Normaalisti olisi varmaa 80 €, mutta Kela maksaa loput. hittoko ette tajua.

    • Anonyymi

      Mä en vittu enää kestä olla yksin. ei tuttuja ei kavereita, mun on vittu saatava apua. töissäki koen olevani yksin.. ei sielä mulle puhuta.

    • Anonyymi

      Vittu nää pyhäpäivät syö ihmisen yksinäisenä.. alkaa hajoo pää.

    • Anonyymi

      joo kahvin jälkee vois alkaa siivoo ja sit mennä ulos johki.. ja ainaski pitkä lenkki tänää.

    • Anonyymi

      Tässä tulee ihan hulluksi kun on pyhät ja yksinäinen.

    • Anonyymi

      Mulla pitäs olla jotain kaveria tuttuja...vittu mutsi ja faija ainut läheinen.

    • Anonyymi

      Mulla oli ennen hulluja kännikavereita.. en jaksanu niitä.

    • Anonyymi

      Mun on jo pitemmän aikaa ollut paha olla ku en saa naista ja mitään ja oon yksin.

    • Anonyymi

      Selkeesti mun on niin paha olla et syön vaa herkkuja ja lihon ja masennun.

    • Anonyymi

      Töissäkään ei ihmiset halua tutustua muhun.. teen yksin töitä.

    • Anonyymi

      "Normaalisti olisi varmaa 80 €, mutta Kela maksaa loput. hittoko ette tajua."

      Okei eli, siis normaalisti pyhäpäivänä terapia olisi 80e, mutta koska Kela maksaa loput niin pyhäpäivän terapia maksaa vain 30e???

      MISTÄ olet löytänyt noin halvan ja joustavan terapeutin, joka pääsiäislauantaina muutamalla kympillä tekee töitä???

      Mehiläinen, Terveystalo, julkinen terkkari, MISTÄ???

      Kerro meille jotta me muutkin saadaan halpaa terapiaa??? Tuohan on arkisin varmaan lähes ilmaista, jos pyhäpäivänä kolmella kympillä lähtee terapia!!

    • Anonyymi

      "Hän nyt teki.. ihme jauhamista tuosta aiheesta. hän otti mut eilen vastaan 45 min samalla hinnalla. mitä helvetin ihmeellistä tässä nyt on???"

      Siis mitä kautta löytyy terapeutti, joka pääsiäislauantaina eli pyhäpäivänä tekee 45 min terapiasessioita 30 eurolla???

      Sitä ihmeellistä tuossa nyt on, että tuollaista ei tapahdu. Joten jos olet onnistunut saamaan terapeutilta ajan pyhäpäivällä 30 eurolla niin kyseessä on niin suunnattoman suuri harvinaisuus, että todellakin kiinnostaa mitä kautta moinen halpatyötä painava terapeutti on löytynyt???

      • Anonyymi

        Ihan kuule Minduu.fi palvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuule Minduu.fi palvelu.

        Ja totta on mä en puhu paskaa ja valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuule Minduu.fi palvelu.

        No niin, oliko niin vaikeaa nyt kertoa että mistä olet pyhäpäivinä toimivia terapeutteja löytynyt?

        Miksi halusit pantata tuota tietoa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, oliko niin vaikeaa nyt kertoa että mistä olet pyhäpäivinä toimivia terapeutteja löytynyt?

        Miksi halusit pantata tuota tietoa???

        No mä nyt kerroin.. täälä saa muutenki jauhaa kokoajan yksin.. ei naiset vastaa eikä kommentoi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä nyt kerroin.. täälä saa muutenki jauhaa kokoajan yksin.. ei naiset vastaa eikä kommentoi mitään.

        Mitä mieltä terapeutti oli kun näytit hänelle nämä palstat ja juttusi täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä terapeutti oli kun näytit hänelle nämä palstat ja juttusi täällä?

        En ole näyttänyt. En halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole näyttänyt. En halua.

        Naiset kyl tosi outoja.. oon pitkä en ruma.. hyvä palkkanen ja aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kyl tosi outoja.. oon pitkä en ruma.. hyvä palkkanen ja aina yksin.

        Koska vielä 3 v sitten kelpasin kauniille naiselle ja oltii parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska vielä 3 v sitten kelpasin kauniille naiselle ja oltii parisuhteessa.

        Luulis et helposti ois tavis pyöree mun kainalossa. Mut en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis et helposti ois tavis pyöree mun kainalossa. Mut en ymmärrä.

        Kaikki tuntuu olevan nykyää niin outoa.. en tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tuntuu olevan nykyää niin outoa.. en tajua.

        Ilmeisesti täälä etelässä on naiset helvetin nirsoja!!


    • Anonyymi

      " 04.04.2021 14:05
      Anonyymi kirjoitti:
      Mitä mieltä terapeutti oli kun näytit hänelle nämä palstat ja juttusi täällä?

      Anonyymi kirjoitti:
      En ole näyttänyt. En halua. "

      Sanoit aiemmin että näytät nämä palstaseikkailusi terapeutille.

      Miksi muutit mielesi?

      Nämä palstat olisi kullanarvoinen apu terapeutille selvittää mitä sun päässä pyörii.

      Ei se terapeutti voi sua auttaa, ellet ole rehellinen.

      • Anonyymi

        Pitää miettiä näytänkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää miettiä näytänkö.

        Miksi pitää miettiä?

        Se terapeutti saisi kaikkein nopeimmin kuvan susta näitä palstakommentteja lukiessa.

        Saisit helpoiten ja nopeiten apua kun näytät terapeutille nämä palstat ja juttusi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää miettiä?

        Se terapeutti saisi kaikkein nopeimmin kuvan susta näitä palstakommentteja lukiessa.

        Saisit helpoiten ja nopeiten apua kun näytät terapeutille nämä palstat ja juttusi täällä.

        No ehkä mun täytyy vaa näyttää 2-3 ketjua.


    • Anonyymi

      Edelleen tavia naiset mikä teitä vaivaa? Ei millää vastata.

    • Anonyymi

      Edelleen naiset mikä teitä vaivaa.. olen ihan pitkä ja kivan näkönen mies.. haluan naisen.

    • Anonyymi

      Vittuku ei voida koskaa vastata.

    • Anonyymi

      Edelleen meitä naisia ei vaivaa yhtään mikään.
      Meille kyllä kelpaa ihan tavallinen kunnollinen mies.
      Mutta me emme halua miestä jolla mielenterveys on noin heikolla pohjalla, joka ei ole 36-vuotiaana kasvanut henkisesti ikäisensä miehen tasolle.
      Joka huutaa ja raivoaa ja saa omituisia kohtauksia netissä kun ei koko ajan ole kaiken keskipiste ja huomion kohteena.
      Joka vuodesta toiseen jankuttaa eikä ota vastaan mitä sanotaan.
      Tätätkin asiaa olet jankannut täällä jo useaan kertaan, ja sinulle on tämä suorin sanoin selsitetty. Raivostut, haukut vastaajan ja kohta taas mennään samaa asiaa jankuttaen.
      Uskallan sanoa 99,99% normaalien naisten puolesta että epävakaa, aggressiivinen, lapsellinen ja arvaamaton mies joka haukkuu ja nimittelee ei todellakaan ole kenenkään toivelistalla.
      Aivan takuulla normaali nainen elää mieluummin vaikka täysin yksin kuin tuollaisen miehen kanssa, ja siinä ei joku "komeus" ja asunto ja työ ja pituus ja mitä kaikkea sitä olikin, ei merkitse yhtään mitään. Niin epätoivoista naista saat kyllä hakea kissojen ja koirien kanssa. Onnea etsintään.

      Ja Allu, itse kysyit, sait rehellisen vastauksen joten turha repiä haiveniasi ja syytää solvauksia. Jos totuutta et kestä, älä kysy.

      • Anonyymi

        Sanoisinko aika paljo tossa on paskaa. Olen hyvinkin hoitanut asiat ja aikustunut. Käyn töissä vakituinen pesti. asun yksin.. hoidan laskut asiani.. toi loukkaa ja on todella paskaa kuunneltavaa. Lisäks en ole kehitysvammainen.


      • Anonyymi

        Joo eipä mun tarvi tollasta kuunnella. Mulla menee erittäin paljo paremmin ku ennen. En ollenkaa tollasta kuuntele.


      • Anonyymi

        Anteeks vaa en yritä jokasta naista. en huuda naisille.. en juo alkoholia.. ei mum tarvi tällästä kuunnella.. mulla menee paljo paremmin ku ennen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks vaa en yritä jokasta naista. en huuda naisille.. en juo alkoholia.. ei mum tarvi tällästä kuunnella.. mulla menee paljo paremmin ku ennen..

        Kirjotan epäselvästi koska mulle on todettu dysfasia.


      • Anonyymi

        En välitä edes tommosesta paskasta. Oon iha hyvä tyyppi. Komea ja pitkä sun muuta. Mul on asiat hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välitä edes tommosesta paskasta. Oon iha hyvä tyyppi. Komea ja pitkä sun muuta. Mul on asiat hyvin.

        On asiat niin hyvin, että vuodesta toiseen ja aamusta iltaan uikutat keskustelupalstoilla sitä, miten huonosti menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On asiat niin hyvin, että vuodesta toiseen ja aamusta iltaan uikutat keskustelupalstoilla sitä, miten huonosti menee.

        Mitä sitten.. ongelmat on vaa naiset.. mä teen niinku haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten.. ongelmat on vaa naiset.. mä teen niinku haluan.

        Niin tekee muutkin.

        Sä saat ihan vapaasti valittaa.

        Ja muut saa ihan vapaasti ilkkua sun valituksille.

        Vapaa maa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee muutkin.

        Sä saat ihan vapaasti valittaa.

        Ja muut saa ihan vapaasti ilkkua sun valituksille.

        Vapaa maa!

        En vissiin ikinä sit saa naista


      • Anonyymi

        En voi sille mitää et on kehityshäiriö syntymästä.


    • Anonyymi

      Vittu ainahan mä oon yksin.. ei ihme että täs kaipaa naista.

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä musta ajatellaan.. mulla menee paljo paremmin nykyään. en juo alkoholia ja toki töis käyn.. elän normi elämää.. en ole mikää vammainen. Ihan hyvä tyyppi olen.

    • Anonyymi

      Miksi et näyttäisi terapeutille näitä palstoja ja kaikkea mitä tänne kirjoitat?

      Terapeutin olisi helpompi lähteä auttamaan sua kuntoutumaan, kun hän tiedostaisi paremmin sun ongelmia.

    • Anonyymi

      Tässä on numero ja voi ihan soittaa ja sanoa suoraa asiat. 046-9417643

    • Anonyymi

      Tuskin kukaa soittaa ja ottaa yhteyttä.. mut tommonen paska satuttaa aika paljon.

    • Anonyymi

      Mussa on nykyää monta hyvääki asiaa.. en kuuntele tollasta vitu paskaa.

    • Anonyymi

      Naiset "töissä" niin eivät kerkiä seurustelemaan.

    • Anonyymi

      Miksi et näyttäisi sille terapeutillesi näitä palstoja ja juttujasi täällä?

      Terapeutin olisi helpompi laatia toimintasuunnitelma kuntoutustasi varten, kun näkisi miten huonolla tolalla asiat todella ovat.

    • Anonyymi

      Ehkä parempi vaa olla yksin ja emmä enää vaa jaksa tätä paskaa.

    • Anonyymi

      Alkaa jo tosissaa niin riittää tää kaikki paska.. ei uskallata ees soittaa.. ihmiset on outoja.

    • Anonyymi

      Kyllä tää vitu paska saa riittää.. ehkä vois tappaa ittensä.

    • Anonyymi

      En oo näin yksin ollu ikinä.. ei oo ketää elämäs.

    • Anonyymi

      Mul on paha mieli kokoajan.. nytki näkee pariskuntia ja mä aina yksin.

    • Anonyymi

      Kannattaa näyttää sille terapeutille tämä palsta ja sun kommentit täällä.

      Pystyy sitten terapeutti luomaan tarkemman kuvan sun tilanteesta ja tekemään toimintasuunnitelman sun kuntoutusta varten.

      • Anonyymi

        Mun mielestä tollanen nii vitu paskaa.. en voi mitää et synnyin heikkolahjaiseksi. Mut nykyää oon menny parempaa suuntaa.. lisäks käyn joka päivä lenkillä jne.. mulla on vaa paha olla yksin.. nii kauan jo halunnu tyttöystävää.. eron jälkee oon nii paskana ollut.


    • Anonyymi

      Nuorempana en ollut näin yksin mitä nykyään oon.. ei mitää tuttujakaa enää.

      • Anonyymi

        Oon jääny nii yksinäiseks siks kirjotan tänne.. ei vaa ole kavereita eikä tuttuja. Semmosta mun elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jääny nii yksinäiseks siks kirjotan tänne.. ei vaa ole kavereita eikä tuttuja. Semmosta mun elämä.

        Kaipaisin jotain kaveria. alkaa jo sekoamaan kun on yksin kokoajan.


    • Anonyymi

      Ei voi mitää ku elää yksin. Ei voi vaan mitään.

    • Anonyymi

      "Mun mielestä tollanen nii vitu paskaa.. "

      Siis sinusta on p-skaa antaa terapeutille rehellinen kuvaus itsestäsi, jotta hän voi parhaimmalla mahdollisella tavalla alkaa auttaa sinua?

      Häpeätkö näitä palstakirjoituksiasi vai miksi on niin iso kynnys näyttää terapeutille nämä sivustot?

      Täällähän sä suurimman osan ajastasi vietät itsestäsi kirjoitellen. Se olisi terapeutille äärimmäisen hyvä apuväline kehittää sun kuntoutussuunnitelmaa, kun näkisi nämä sun kommentit täällä.

      • Anonyymi

        Koska ei toi ole totta.. ennen olin tollanen lähinnä kun join alkoholia ja se ei sovi mulle... mutta en mä selvinpäin huuda naisille ja haukua naisia.


      • Anonyymi

        Niin vietänkin koska oon nykyää yksin niin.. kirjotan sitten tänne.


      • Anonyymi

        Kyllä mä varmaan jotain näytän hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei toi ole totta.. ennen olin tollanen lähinnä kun join alkoholia ja se ei sovi mulle... mutta en mä selvinpäin huuda naisille ja haukua naisia.

        Siis mikä ei ole totta?

        Sun kirjoitukset täällä, niinkö?

        Kirjoitat tuhansia kommentteja viikossa. Joukossa on itsetuhoisiakin viestejä.

        Terapeutin olisi todella hyvä kurkata läpi sun palstailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä ei ole totta?

        Sun kirjoitukset täällä, niinkö?

        Kirjoitat tuhansia kommentteja viikossa. Joukossa on itsetuhoisiakin viestejä.

        Terapeutin olisi todella hyvä kurkata läpi sun palstailua.

        No kirjotan ku se on karannu käsistä koko homma.


    • Anonyymi

      Minkä diagnoosin pohjalta saat terapiaa?
      Kelan tukeman terapian edelltyshän on mielenterveysongelma jota on hoidettu joku määrätty aika ennen terapian aloittamista. Eli diagnoosi pitää olla.
      Ihan mielenkiinnosta kysyn.

      • Anonyymi

        Mulle on todettu epävakaan piirteitä. Ahdistusneisuushäiriötä.. ja tunne elämän häiriö jne.


    • Anonyymi

      Oon jääny nii yksinäiseks siks kirjotan tänne.. ei vaa ole kavereita eikä tuttuja.

    • Anonyymi

      Kaipaisin jotaim kaveria elämään.. emmä halua olla jatkuvasti vaan yksin.

    • Anonyymi

      Ei vaa tutustu naisiin ei mitään.. yksin saa vaan saatana olla.

    • Anonyymi

      Usein tuntuu et mua ei ole edes olemassa.

    • Anonyymi

      Turha kirjottaa mitää. Pelkkää vitun paskaa aina tulee. Jos mulla ei olis töitä ja rahaa.. tekisin varmaa itelleni jotain.

    • Anonyymi

      Mussa on todella pahasti vikaa.. todella pahasti.. kaikilla hienot autot tyttöystävät kyydissä ja mä yksin ajan vanhalla romu autolla.

    • Anonyymi

      Joo no turha tänne kirjottaa.. lähen yksin himaan.

    • Anonyymi

      Emmä näytä saavan koskaan naista. En tuttuja ja kavereita. Työpaikka mulla on mut semmosta.

    • Anonyymi

      Eli et kehtaa näyttää julkisia palstakirjoituksia terapeutille, jota sitoo vaitiolovelvollisuus ja joka on varmasti kuullut ja nähnyt hyvinkin pahoista mielenhäiriöistä kärsiviä ihmisiä, ja joka saa rahaa sinun auttamisestasi?

      Täällä palstalla kuitenkin jaat julkisesti niin paljon itsestäsi, että jos tulisit kadulla vastaan, tunnistaisin sinut.

      Kerran eräällä rautatieasemalla joku nuori mies raivosi kovasti, kun hänen omaisuuttaan oli jäänyt junaan. Katsoin heti sinne päin, että "onko tuo nyt se allu?" Ei ollut, oli liian lyhyt ja laihempi, kasvoja en ruvennut tarkemmin katsomaan. Raivoajiin en halua ottaa kontaktia kasvotusten.

      Voit hyvin näyttää palstakirjoituksesi ammattilaiselle, hän ei niistä kenellekään asiattomille puhu. Voit olla ihan huoletta.

      • Anonyymi

        Tuo on kumma, että voi kirjoitella julkiselle keskustelupalstalla yksityiskohtaisesti elämästään, mutta terapeutille ei kehtaa näyttää mitä tänne kirjoittaa.

        Mies kuitenkin pitää täällä välillä julkisesti näkyvillä omaa kasvokuvaansa. On kertonut avoimesti täällä nimensä, ikänsä, asuinpaikkansa, palkkansa, työpaikkansa sekä puhelinnumeronsa, ja mitähän kaikkea muuta vielä.

        Jostain syystä terapeutti on siis ainoa, jolle hän ei näitä julkiselle palstalle kirjoittelemiaan ajatuksia halua kertoa.

        Vaikka se terapeutti on ainoa, joka konkreettisesti voisi häntä auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kumma, että voi kirjoitella julkiselle keskustelupalstalla yksityiskohtaisesti elämästään, mutta terapeutille ei kehtaa näyttää mitä tänne kirjoittaa.

        Mies kuitenkin pitää täällä välillä julkisesti näkyvillä omaa kasvokuvaansa. On kertonut avoimesti täällä nimensä, ikänsä, asuinpaikkansa, palkkansa, työpaikkansa sekä puhelinnumeronsa, ja mitähän kaikkea muuta vielä.

        Jostain syystä terapeutti on siis ainoa, jolle hän ei näitä julkiselle palstalle kirjoittelemiaan ajatuksia halua kertoa.

        Vaikka se terapeutti on ainoa, joka konkreettisesti voisi häntä auttaa.

        kai se on sitte pakko näyttää.. no mä halun huomiota.. oon niin yksin


      • Anonyymi

        Kyllä varmaan näytän.


    • Anonyymi

      Pakko kai näyttää.

    • Anonyymi

      Mä kaipaisin jonkinlaisen kaverin. Oon liikaa yksin.

      • Anonyymi

        On hyvin todennäköistä että et löydä itsellesi kavereita, ennen kuin alat toden teolla kuntoutua.

        Ehkä voisit saada hedelmällisempää juttuseuraa esim ryhmäkuntoutuksesta. Niitäkin järjestetään nyt korona-aikaan etänä. Niissä olisi ainakin enemmän samanhenkistä seuraa jotka mahdollisesti ymmärtäisi paremmin sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin todennäköistä että et löydä itsellesi kavereita, ennen kuin alat toden teolla kuntoutua.

        Ehkä voisit saada hedelmällisempää juttuseuraa esim ryhmäkuntoutuksesta. Niitäkin järjestetään nyt korona-aikaan etänä. Niissä olisi ainakin enemmän samanhenkistä seuraa jotka mahdollisesti ymmärtäisi paremmin sua.

        No en näköjään.. mut oli mulla ennen. ex aikana sain kaverin.. sit se saatana jätti ja pisti välit poikki. Ei mistää sss naista ei ketää kaveria.. en tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en näköjään.. mut oli mulla ennen. ex aikana sain kaverin.. sit se saatana jätti ja pisti välit poikki. Ei mistää sss naista ei ketää kaveria.. en tajua.

        Perkele näitä virheitä... mut ennen mulla oli elämää. 2 v ollu yksin.. nyt töitä mut joo iha sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en näköjään.. mut oli mulla ennen. ex aikana sain kaverin.. sit se saatana jätti ja pisti välit poikki. Ei mistää sss naista ei ketää kaveria.. en tajua.

        Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi nyt uppoutua siihen terapiaan ihan kunnolla. Näytä terapeutille nämä palstat ja kommenttisi täällä, kerro että tämä palstailu on sun ainoa harrastus ja ainoa yhteys muihin ihmisiin.

        Terapeutti voi sitten auttaa sua kuntoutumaan, jotta joskus vielä voisit ehkä saada kavereita. Mutta ei se terapia voi auttaa, ellet ole terapeutille rehellinen. Näitä palstoja lukemalla se terapeutti saisi hyvän kuvan siitä, mikä sun ongelma on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi nyt uppoutua siihen terapiaan ihan kunnolla. Näytä terapeutille nämä palstat ja kommenttisi täällä, kerro että tämä palstailu on sun ainoa harrastus ja ainoa yhteys muihin ihmisiin.

        Terapeutti voi sitten auttaa sua kuntoutumaan, jotta joskus vielä voisit ehkä saada kavereita. Mutta ei se terapia voi auttaa, ellet ole terapeutille rehellinen. Näitä palstoja lukemalla se terapeutti saisi hyvän kuvan siitä, mikä sun ongelma on.

        No pakko alkaa näyttämään. voin huonosti ku oon jatkuvasti yksin saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin todennäköistä että et löydä itsellesi kavereita, ennen kuin alat toden teolla kuntoutua.

        Ehkä voisit saada hedelmällisempää juttuseuraa esim ryhmäkuntoutuksesta. Niitäkin järjestetään nyt korona-aikaan etänä. Niissä olisi ainakin enemmän samanhenkistä seuraa jotka mahdollisesti ymmärtäisi paremmin sua.

        Mä oon niin erilainen ja outo kun muut ihmiset.. oon vaa jääny mutsin varaa elämässä.. meni kaikki tutut on menny täält pk seudulta.. ei kukaa pidä enää yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi nyt uppoutua siihen terapiaan ihan kunnolla. Näytä terapeutille nämä palstat ja kommenttisi täällä, kerro että tämä palstailu on sun ainoa harrastus ja ainoa yhteys muihin ihmisiin.

        Terapeutti voi sitten auttaa sua kuntoutumaan, jotta joskus vielä voisit ehkä saada kavereita. Mutta ei se terapia voi auttaa, ellet ole terapeutille rehellinen. Näitä palstoja lukemalla se terapeutti saisi hyvän kuvan siitä, mikä sun ongelma on.

        Niin mä uppoudunkin siihen todellaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin todennäköistä että et löydä itsellesi kavereita, ennen kuin alat toden teolla kuntoutua.

        Ehkä voisit saada hedelmällisempää juttuseuraa esim ryhmäkuntoutuksesta. Niitäkin järjestetään nyt korona-aikaan etänä. Niissä olisi ainakin enemmän samanhenkistä seuraa jotka mahdollisesti ymmärtäisi paremmin sua.

        Ei mua kiinnosta sellaiset.. tarvisin jonku kaverin etten oo aina yksin.


    • Anonyymi

      En ole sentää työtön alkoholisti.. oon noussu paljo parempaa suuntaa mitä ennen.

    • Anonyymi

      Tuskin ketää kiinnostaa.. mut silti menee paremmi... mut kaipaan naista ja ei vaa porukka tajua.. äsken näin kaupas ihme sekopäitä kännissä.. mulla asiat hyvin enkä ole tommonen.

    • Anonyymi

      Joo no ihan sama vittuako väliä enää.. ketää ei kommentoi eikä kukaa laita itse viestiä.

    • Anonyymi

      Vituttaa vaa elää näin,, emmä nuorempana ollut yksin.. oli tuttuja jopa kavereita jotain.. nykyää ollu niin kauan jo yksin ja sekasin.. ja mt kärsii vain ja vittu ex jätti ja kaikkee.. olisin voinu jatkaa senkaa koska mä tykkäsin siitä ja se oli kaunis ja kaikkee. mut ei.. vanhat lapsuus kaverit niin ne jo seukkaa ja sun muuta, mä oon yksin ja aina tässä tilanteessa.. lähinnä pyörin ympyrää elämässä.. emmä jaksa istua aina kotona tai kävellä yksin tuola ulkona vittu saatana

    • Anonyymi

      Tuntuu että elän turhaa mitää järkee missää ku oon aina vittu yksin... kukaa tääläkää ei vastaa.

    • Anonyymi

      Olis varmasti mielenkiintoista keskustella tämän allun exän kanssa, kuulla hänenkin mielipiteensä.

      • Anonyymi

        No en tiedä hän vaa jätti mut ja otti eron... uhkaili vielä että jos en jätä häntä rauhaan tietää missä asun niin tulevat hakkaamaan mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä hän vaa jätti mut ja otti eron... uhkaili vielä että jos en jätä häntä rauhaan tietää missä asun niin tulevat hakkaamaan mut.

        jätin paskan rauhaan ja hyvä vain pääsin eroon hänestä.. mut se on tehnyt musta hullun ja vihaisen ja ilkeen ja nykyää oon niin yksin meni kaveriki sen puolelta.


    • Anonyymi

      vittu tätä paskaa mä en jaksa enää.. vois heittää laseja seinää

    • Anonyymi

      VITTU SAATANA MITÄ PASKAA.. ..LIHOTAA VAA JA TULLAA RUMAKSI MULLE RIITTI EI TÄÄ ELÄMÄ MUUTU .TIISTAINA TAKAS TÖIHIN SAATANA

    • Anonyymi

      keinoja MITEN TAPPAA ITTENSÄ?

    • Anonyymi

      ei niinku vaa jaksa enää.. parempi ku ei mua olis enää olemassa.. ei mulla ole mitää elämää ikinä oikee ollut kavereita ja mitää yksin vaa.

    • Anonyymi

      "No en tiedä hän vaa jätti mut ja otti eron... uhkaili vielä että jos en jätä häntä rauhaan tietää missä asun niin tulevat hakkaamaan mut."

      Olisi äärimmäisen mielenkiintoista tietää mitä tämä henkilö suhteessa ollessaan teki ja sanoi, että ex noin painokkaasti käski jättämään rauhaan eron jälkeen.

      • Anonyymi

        No en tiedä.. en tuu koskaa tietää.. piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä.. en tuu koskaa tietää.. piste.

        Taidatpa hyvinkin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatpa hyvinkin tietää.

        varmaa koska olin työtön ollut melkee aina pätkätöissä.. ei kelvannu.. olis pitäny olla jo tähän ikää mennes vakityö ja rahaa.. ihmetteli ku aina hakenu kelasta rahaa.. lisäks ei ollu autoa.. ja kerroin hänelle et oon heikkolahjainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaa koska olin työtön ollut melkee aina pätkätöissä.. ei kelvannu.. olis pitäny olla jo tähän ikää mennes vakityö ja rahaa.. ihmetteli ku aina hakenu kelasta rahaa.. lisäks ei ollu autoa.. ja kerroin hänelle et oon heikkolahjainen.

        en kelvannu.. kai hän oletti et ooon erilainen ja no se siitä.. ehkä mä en sekaannu enää koskaa naisiin ja oon aina yksinäinen.. käyn vaa töissä ja mä en saa ikinä kavereita.


      • Anonyymi

        No en tehnyt mitää.. kohtelin naista hyvin. takerruin kiinni en jättänyt rauhaan.. hermostui ja alko uhkaileen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatpa hyvinkin tietää.

        Kerroin jo ne syyt.


    • Anonyymi

      EI KETÄÄ HALUA PITÄÄ YHTEYTTÄ.. TÖISSÄ EI KETÄÄ PUHUM ITÄÄ.. DEITTIPAIKKOJA LUKUISIA EI NAISET OTA YHTEYTTÄ VAIKKA OON KOMEE JA MITÄ VITTUA.. NIINKU EN MÄ JAKSA VAA ENÄÄ.. MITÄ JÄRKEE KÄYDÄ TÖISSÄ EI SAA RAKKAUTTA JA MITÄÄ

    • Anonyymi

      joo nyt kyl alkaa niin riittää.. emmä jaksa enää ollenkaa kirjottaa tänne.. pakko kestää ja kärsiä yksin tätä elämää aina.

    • Anonyymi

      EHKÄ MUN KOHTALO ON OLLA AINA YKSIN.. EI KUKAA MULLE JUTTELE. KAUPASN KASSA SANOO HEI.. JA ÄITI VAIN. MUT EHKÄ MUN KOHTALO ON AINA OLLA YKSIN.

    • Anonyymi

      Musta on tullut sairas hullu ja kirjottelen vaa yksinäni tänne.. vihaan mua ja mun elämää.

      • Anonyymi

        Jos mulla ei olis äitiä. tod näkösesti tekisin itsemurhan.


    • Anonyymi

      Jos ihminen jää yksin..ei naista saa rakkautta ja mitään alkaa pahasti sekoamaan.

    • Anonyymi

      Oon kaikkeni yrittäny tutustua naisiin ei kukaa vastaa. Laitellu uusia kuvia. Ei ketää ainuttakaa ota yhteyttä missään.. mua ei oo ees olemassa.

    • Anonyymi

      Luulin että mun elämä olis erilaista 36 vuotiaana olis parisuhde enkä olisi yksinäinen. Mutta ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Veikkaan et siksi ei oo naista ku olen heikkolahjainen. Ja siksi ei oo kavereitakaa.. ja oon niin yksin.

    • Anonyymi

      Jotain mussa on tapahtunut kun mä oon aina yksin. Enkä saa ees kavereita.. 32 vuotiaana vielä kelpasin mun ex ja sain parisuhteen.. nyt siis ihan yksin.

    • Anonyymi

      Ei ketää kiinnosta mun jutut. Todellaki tarvisin nyt kunnolla apua ennenku sekoon lopullisesti.

    • Anonyymi

      Mä haluaisin kunnolla apua.. mut tuntuu ettei ihmisiä oikein kiinnosta.

    • Anonyymi

      Saa jatkuvasti kirjotella kymmeniä viestejä tänne ja ketään ei niihin vastaa.

    • Anonyymi

      Mä voin huonosti nykyään.. en ees välillä nuku ku en saa unta.. ku tuntuu et mun elämä on niin sekasin.. en tiedä mitä muuta apua saisin ku terapia.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa paljo muhun se kun ihastuin mun ex naiseen niin kovasti ja 5 kk jälkee hän tekstarilla kylmästi jätti mut.. tutustuin hänen kautta uusiin kaveriin.. neki vain jätti mut ja nyt olen vaan yksin.

    • Anonyymi

      Ärsyttää vaa ku kyl naiset sanonu oot ihan kivan näkönen mies ja plaaplas ikinä vaa ei mistään tule mitään.

    • Anonyymi

      Nykyää en saa nukuttua kunnolla. nytki hereillä.. syön herkkuja ja lihon ku mun paha olla.

    • Anonyymi

      Jos mulla näin isoja ongelmia ja oon heikkolahjainen.. miks oon sit elossa??

    • Anonyymi

      Taidan hyväksyy sen etten kelpaa enää koskaa ja kaikki vihaa mua. Vois hajottaa juomalasit ja heittää seinään.

    • Anonyymi

      Mikäs se sun exän nimi olikaan? Olis kiva jutella.

      • Anonyymi

        En halua antaa nimeä ja paljastaa.. hän kohta ottaa ja tulee hakkaamaan mut jos saa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua antaa nimeä ja paljastaa.. hän kohta ottaa ja tulee hakkaamaan mut jos saa tietää.

        Oon unohtanu elämästä jo hänet.. en halua saada turpaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua antaa nimeä ja paljastaa.. hän kohta ottaa ja tulee hakkaamaan mut jos saa tietää.

        Niin, et halua että kaikille tai kellekään paljastuu totuus sinusta.


      • Anonyymi

        No hän tehnyt musta tälläisen ja masentunut olen tosi pahasti ku meni jättämään mut saatana!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, et halua että kaikille tai kellekään paljastuu totuus sinusta.

        Ei ole siitä kiinni.. vaan hän viimeksi sanoi jos et jätä mua rauhaan.. tiedetään missä asut niin tullaan hakkaamaan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon unohtanu elämästä jo hänet.. en halua saada turpaani.

        Kovastipa on 195cm ja yli 120kg miehellä pelättävää itseään sirommassa naisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, et halua että kaikille tai kellekään paljastuu totuus sinusta.

        Että joo ehkä mietin jo päivää koska ajan rekan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovastipa on 195cm ja yli 120kg miehellä pelättävää itseään sirommassa naisessa.

        Ei asia ole niin. Vaan hän kerto että hänellä tuttuja ja hänen pikkuveli hakkais myös mut ja ne tulis porukalla hakkaan mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, et halua että kaikille tai kellekään paljastuu totuus sinusta.

        "Niin, et halua että kaikille tai kellekään paljastuu totuus sinusta."

        Ja se totuus on paaaaaljon pahempi kuin täällä paljastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, et halua että kaikille tai kellekään paljastuu totuus sinusta."

        Ja se totuus on paaaaaljon pahempi kuin täällä paljastuu.

        En jaksa ees vastata kiitos ja näkemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän tehnyt musta tälläisen ja masentunut olen tosi pahasti ku meni jättämään mut saatana!!!

        "No hän tehnyt musta tälläisen ja masentunut olen tosi pahasti ku meni jättämään mut saatana!!!"

        Niin, kukaanhan ei missään tapauksessa saa jättää narsistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No hän tehnyt musta tälläisen ja masentunut olen tosi pahasti ku meni jättämään mut saatana!!!"

        Niin, kukaanhan ei missään tapauksessa saa jättää narsistia.

        Se jätti ja pääsi siitäki eroo.. ihan sama.


    • Anonyymi

      Tää elämä on jotenkin niin tylsää ja samaa kokoajan.. en ehkä kauaa jaksa enään.

    • Anonyymi

      Ei vaa enää jaksa
      . Yli 2v ollu yksin.. ei vaa jaksa enää.

    • Anonyymi

      En pysty nukkumaan ,,paska mieli kokoajan.. kukaa ei koskaa soita ja kaikkee muutaki.

    • Anonyymi

      Lihon vaa lisää.. ei paljo kiinnosta.ei saa koskaa naista.ei kavereita ja mitää.. miks musta tuli tällänen..en tajuu.. lihon kunnon läskiksi.

    • Anonyymi

      "No en tehnyt mitää.. kohtelin naista hyvin. takerruin kiinni en jättänyt rauhaan.. hermostui ja alko uhkaileen"

      Siis oletko todella niin todellisuudesta irrallaan, että et ymmärrä ettei kiinni takertuminen ja toisen ahdistelu todellakaan ole tämän hyvin kohtelua???

      Huhhuh... Näytä sille terapeutille nämä sun palstajutut.

      • Anonyymi

        No anteeks mutta oon tälläinen ihminen.. olisko mun parempi sit kuolla???


    • Anonyymi

      Tuntuu kohta että tätä menoa tarvitsen jotain avohoitoa ja muutakin hoitoa ei vaa jaksa enää olla muutenkaa yksin.

    • Anonyymi

      Vittu ainut mutsia kiinnostaa mun elämä.. ketää ei kiinnosta mun elämä. Faijaakaa ei kiinnosta enää.. töissä ihmiset ei puhu mulle.. rahaa on ja töitä mitå sitte. Alkaa riittää tää paska.

    • Anonyymi

      Asun pk-seudulla ja oon ihan yksinäinen.. sain kännikavereita.. kunnes heitin ne pois.. nykyää oon niin yksin että psyykkinen puoli hajoo jo.

    • Anonyymi

      Hajoo vaa pää kun on pitkät pyhät ja sä oot ihan yksin saatana.

    • Anonyymi

      Ei ykskää nainen enää vastaa mun viesteitin badoossa ei missään.

    • Anonyymi

      Niinku ei ketää vaa kiinnosta. Mitä järkee käydä töissäkää ku ei kukaa halua jutella ja tuntuu et ihmiset ei ees ajattele et mä olen olemassa.

    • Anonyymi

      Tuo nyt on turhin ongelma , istu Onnibussiin ja ajele kaapunkiin ja osta ystävyyttä itelles . Se on reilua sillä molemmat tietävät mitä haluavat ja saavat sen . Akanpito on vaativaa , ja esileikit "viikon siivoukset ja parsimiset " vaatii ennenkuin heltyy pyllistämään . Tuollainen on miehen alistamista johon ei kenenkään pidä suostua .

    • Anonyymi

      VITTU MÄ JAKSA TÄTÄ PASKAA ENÄÄ

      T. ALLU

    • Anonyymi

      MITÄÄ JÄRKEE TÄS HOMMAS ENÄÄ TUHANSIA VIESTEJÄ JA KUKAA EI VASTAA.

    • Anonyymi

      On siinä tyypillä asiat sekaisin kun veli on pistänyt välit poikki ja oma isäkin on saanut tarpeekseen.
      Tosin en ihmettele tämän perusteella mitä tämä tyyppi täällä esittää. Äitiä tulee sääli, koittaa jaksaa kun se on äitien tapa. Kuinka kauan sitten jaksanee..
      Tuohon pitäis tosiaan jonkun jostain tarttua, sossu tai mielenterveyspoli tai joku.
      Tiedän että Suomessa saa mennä melkoisen pitkälle ennenkuin hoitoon viedään, liian pitkälle mielestäni kun läheisetkin tuossa kärsii.

      • Anonyymi

        No ei noi mitää tajua.. mut suljetaan nyt husilta pois ja kuulemma terapiaa vaan.. mutta emmä tiedä mistä hakisin apua.. ei jaksa enää.


    • Anonyymi

      parempi olla yksinäisenä kotona.. kun ei ihmisiä kiinnosta mikään.

    • Anonyymi

      No voi hyvä ihminen etkö tajua että terapia juuri on se apu jota sinulle yritetään antaa!
      Olet todella onnekas että sait psykoterapian, Suomessa on liian vähän psykoterapeutteja ja jonoa kuukausiksi.
      Mikä se apua sitten on mitä odotat saavasi? Että joku tuo sinulle naisen ja vielä kavereitakin kotiin? Luuletko todella että tulee tapahtumaan?
      Oletko menettänyt todellisuudentajusi?
      Minä kyllä henk. koht. epäilen että terapauttikin tulee sanomaan että yhteistyö sinun kanssasi ei onnistu. Terapeutti raportoi Kelalle ja Kela voi sanoa maksusitoumuksen irti jos hoito ei edisty. He eivät maksa turhasta.
      Terapiaan täytyy sitoutua, siellä pitää tehdä töitä oman vointinsa eteen. Se on raskasta mutta jos tuloksia tahtoo se on siedettävä. Mitään valmista konseptia ei tulla eteesi kantamaan.

      • Anonyymi

        en tiedä en jaksa enää elää.. en jaksa olla tässä pisteessä joka kk.. kävelen keskustassa yksin ja sitten nään hienoja nirppanokkia jotka ajaa bemareilla ja on vissiin sitä rahaa.. tulee vain paha mieli.. ehkä tosissaa tarvisin osastohoitoa kohta tai jotain.. emmä vaa enää jaksa elää näin.


      • Anonyymi

        EN OLE KOSKAA KÄYNYT TERAPIASSA.. MUN ELÄMÄ ON VAA HAJONNU KUN TYTTÖYSTÄVÄKI JÄTTI MUT EIKÄ KERTONU EES SYYTÄ EROON... olen käynyt vain vuoden neuropsykologilla kuntoutuksessa ja sen lopetin itse.. .en ole terapiassa koskaan käynyt.


    • Anonyymi

      MITÄ VITTUA MÄ SANON MÄ OON YKSIN PITÄÄKÖ MUN JATKAA AINA TÄTÄ MÄ KAIPAAN PARISUHDETTA ELÄMÄÄ OON JO 36 ASIAT EI PITÄS OLLA NÄIN MUTSIKI SANOI KUMMA ETTEI NAISET SUSTA KIINNOSTU

    • Anonyymi

      Tässä pitäs kovasti saada apua.. näytän terapeutille viestejä.. selkeesti epävakaan persoonan oireita.. yksinäisyys.. ihan yksin elämäs.. nyt päässy ylöspäin ku vakituinen työ.. muuten voin huonosti

      • Anonyymi

        Äiti juuri sanoi että oon ku pikkupoika en aikustu millään.. ja oon negatiivinen
        . Oon heikkolahjainen.. en voi sille mitään.. en varmaa saa koskaan naista.


      • Anonyymi

        "Anonyymi
        05.04.2021 14:11

        EN OLE KOSKAA KÄYNYT TERAPIASSA.. MUN ELÄMÄ ON VAA HAJONNU KUN TYTTÖYSTÄVÄKI JÄTTI MUT EIKÄ KERTONU EES SYYTÄ EROON... olen käynyt vain vuoden neuropsykologilla kuntoutuksessa ja sen lopetin itse.. .en ole terapiassa koskaan käynyt."

        Siis oletko nyt käynyt siellä terapiassa vai et?


    • Anonyymi

      Välil tuntuu et oonko mä aina yksin.. ja mun on paha olla.. ei kavereita.. ei kukaa halua olla missää tekemisissä.

    • Anonyymi

      Tuntuu että en oo sanu apua oikeenlaista koskaan.. ryyppäsin ennen rahani ja olin työtön.. tein 2 kk vuodes töitä..kaverit menetin jo 3 v sitte.

    • Anonyymi

      Tuntuu pahalta ku toisilla on kavereita.. toiset saa naisen parisuhteita.. mä oon aina yksin kotona.. emmä juo enää ja nyt käyn kokoajan töissä.

    • Anonyymi

      Naamas ei oo mitää vikaa ja oon tosi pitkä ja vähä on mahaa vaan...

    • Anonyymi

      Välil en tiedä mitå mä teen ku oon niin yksin jäänyt.. töissä oon vaan yksin teen yksin työni.

    • Anonyymi

      Ihmisillä vaan hienoja autoja.. ite ajan vanhalla romulla.. emmä halua ottaa 20 tonnia velkaa että saan bemarin.

    • Anonyymi

      Välil mietin että tappaisko ittensä ku en muutu..ja tuskin saan koskaan kavereita ja tyttöystävää.

    • Anonyymi

      "Anonyymi
      05.04.2021 14:11

      EN OLE KOSKAA KÄYNYT TERAPIASSA.. MUN ELÄMÄ ON VAA HAJONNU KUN TYTTÖYSTÄVÄKI JÄTTI MUT EIKÄ KERTONU EES SYYTÄ EROON... olen käynyt vain vuoden neuropsykologilla kuntoutuksessa ja sen lopetin itse.. .en ole terapiassa koskaan käynyt."

      Se olisi varmaan sitten aika vihdoinkin kokeilla sitä terapiaa, eikä vaan väittää että "vielä joskus menen".

      • Anonyymi

        Jep nyt käyn joka viikko.


    • Anonyymi

      "Anonyymi
      05.04.2021 13:33

      No ei noi mitää tajua.. mut suljetaan nyt husilta pois ja kuulemma terapiaa vaan.. mutta emmä tiedä mistä hakisin apua.. ei jaksa enää."

      Millä perustein sinut "suljetaan nyt husilta pois" ?

      Kyllä se terapiakin vähän auttaisi, kun vaan sitoutuisit käymään siellä joka viikko tunnollisesti.

      • Anonyymi

        Niin käynkin joka viikko vuoden.. lääkäri sitä mieltä et psykoterapia nyt se mihin mun pitää keskittyä.


    • Anonyymi

      Husin mielialapuolella ei todettu epävakaata persoonaa.. mut en tajua.. varmasti mulla on se... niinku varmasti on.. mun pitää alkaa syömää olantsapiinia 5 mg joka päivä.

    • Anonyymi

      Tää ei ole normaalia olla aina yksin.. tässä iässä pitäs seurustella ja asua naisenkaa.

    • Anonyymi

      Vasta sain mun ensimmäisen vakituisen työpaikan tammikuussa.

    • Anonyymi

      Mä halusin muuttaa ex yhtee ja tulevaisuus senkaa.. paskat se jätti mut.

    • Anonyymi

      Mut on tutkittu akuuttipsykiatrian polilla.. ja tehty psykologiset testit ja on laaja alainen oppimisvaikeus.

    • Anonyymi

      Mulla on huono yleistieto ja kielitaito.. lisäks puheen tuottamisen häiriötä.. lapsena kävin puheterapiassa.

    • Anonyymi

      Ihmeen säkällä sain vakituisen työn Postista ja pärjään sielä.

    • Anonyymi

      Ei se työ paljoo auta... yksinäinen oon ja vaikea olla yksin ja kaikkee.

    • Anonyymi

      Ei mulla oo ku mutsi.. oon ihan muuten yksin.

    • Anonyymi

      Äitiki sanonu oon ku lapsi.. et tuskin kukaa nainen mua kattelee ja mulla ei oo hienoa autoa ja rahaa eikä koulutettu.. paskalta niin tuntuu.

    • Anonyymi

      Emmä tiedä mitä mun elämästä tulee.

      • Anonyymi

        Mitä jos ottaisit koiran. Juttelisitte mukavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ottaisit koiran. Juttelisitte mukavia.

        Se tekis paljo hyvää mun elämään. Olen sitä miettinyt.


    • Anonyymi

      Täälä etelässä on vain pinnallisia ihmisiä.. pitää olla hienot autot ja koulutettuja.. nirppanokkia naisia.. elää luksuksen keskellää.. helvetin paskaa.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Jaha yksin keskustelua.antaa olla, ei kukaa vastaa.

    • Anonyymi

      Tuosta sun lapsekkuudestasi on täällä montaa kertaa huomautettu. Oikeassa äitisi on siinä asiassa.
      Sitä nyt tuskin mitenkään voi korjata tai heikkolahjaisuutta tai oppimisvaikeuksia ja sitä kaikkea muuta. Ne nyt tuskin yksin aiheuttaa nuo psyyken ongelmat. Olansapiinia on määrätty joka on skitsofreniaan ja kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön käytettävä lääke, jokin siihen viittaava diagnoosi on ilmeisesti tehty.
      En väitä että sinulla on kumpaakaan mutta sen suuntaisia oireita (ja sen kyllä huomaa) joita ilmeisesti tarkoitus lievittää lääkkeellä.
      Terapia ei siis noita asioita paranna mutta voi auttaa pärjäämään niiden kanssa.
      Kannattaisi paneutua tosissaan siihen terapiaan ja ottaa siitä hyöty irti. Se parantaisi elämänlaatua ja jaksaisit paremmin.

      • Anonyymi

        Tiedän.. mutta voin vaa huonosti..emmä halua elää näin.. en tapaa naisia. Ei kukaa halua jutella ja tuntuu et oon varjo.


      • Anonyymi

        No mä haluaisin aikustua ja nyt käyn töissä jatkuvasti Postissa ja lopetin alkoholin


      • Anonyymi

        olantsapiinia määrätty tunne elämän epävakauteen ja mä saan raivareita ja oon vihainen usein.


    • Anonyymi

      Koen että ei tää ole elämää..sillo ku mulla oli vielä nainen.. en ihan tälläinen ollut..voin paremmin enkä ollut yksin sun muuta.

      • Anonyymi

        Sitten meet sen koiran kanssa kävelylle. Ja kun otat siistin koiran voi joku koiratäti kiinnostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten meet sen koiran kanssa kävelylle. Ja kun otat siistin koiran voi joku koiratäti kiinnostua.

        Mutta ei mitään kissan kokoista. Vaikka ihan sekarotuinen dogi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei mitään kissan kokoista. Vaikka ihan sekarotuinen dogi.

        Siis ihan tosissasiko ehdotat moiselle ongelmakimpulle elävää, omistajastaan riippuvaista lemmikkiä hoidettavaksi? Voisi olla koiralla melko heikot oltavat. Tietynlaisille ihmisille ei ehdoteta mitään lemmikkejä.

        Voisi ehdottaa esim. jollain kotieläintilalla käyntiä, jos on tiedossa, että henkilö ei esim. satuttaisi eläimiä (joku voi vahingossakin niin tehdä) sillä onhan eläimillä usein terapeuttinen vaikutus ihmisiin, mutta vastuunottamiseen mistään eläimestä ei allua varmasti nyt kannata kannustaa. Ensin hänen on kannettava vastuu käytöksestään, itsestään, mielenterveydestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan tosissasiko ehdotat moiselle ongelmakimpulle elävää, omistajastaan riippuvaista lemmikkiä hoidettavaksi? Voisi olla koiralla melko heikot oltavat. Tietynlaisille ihmisille ei ehdoteta mitään lemmikkejä.

        Voisi ehdottaa esim. jollain kotieläintilalla käyntiä, jos on tiedossa, että henkilö ei esim. satuttaisi eläimiä (joku voi vahingossakin niin tehdä) sillä onhan eläimillä usein terapeuttinen vaikutus ihmisiin, mutta vastuunottamiseen mistään eläimestä ei allua varmasti nyt kannata kannustaa. Ensin hänen on kannettava vastuu käytöksestään, itsestään, mielenterveydestään.

        Ongelmakimppu varmasti olenkin.. mutta käyn töissä ja en oo ihan toivoton tapaus.. ja mulla on rahaa.. olen pitkä ja ok näkönen.. mua paljo rumempia ja lihavia miehiä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan tosissasiko ehdotat moiselle ongelmakimpulle elävää, omistajastaan riippuvaista lemmikkiä hoidettavaksi? Voisi olla koiralla melko heikot oltavat. Tietynlaisille ihmisille ei ehdoteta mitään lemmikkejä.

        Voisi ehdottaa esim. jollain kotieläintilalla käyntiä, jos on tiedossa, että henkilö ei esim. satuttaisi eläimiä (joku voi vahingossakin niin tehdä) sillä onhan eläimillä usein terapeuttinen vaikutus ihmisiin, mutta vastuunottamiseen mistään eläimestä ei allua varmasti nyt kannata kannustaa. Ensin hänen on kannettava vastuu käytöksestään, itsestään, mielenterveydestään.

        Ei nyt ihan niinkään. Kun on jotain mistä huolehtia, huolehtii myös itsestään. Tulee myös päivärutiinit mitkä auttaa tasapainoon pääsemiseen. Jos henkilö ei käytä alkoholia, on se hyvä asia. Silloin pystyy lähtemään koiran kanssa aamupissalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään. Kun on jotain mistä huolehtia, huolehtii myös itsestään. Tulee myös päivärutiinit mitkä auttaa tasapainoon pääsemiseen. Jos henkilö ei käytä alkoholia, on se hyvä asia. Silloin pystyy lähtemään koiran kanssa aamupissalle.

        Jep en käytä enää.. no on rutiinit käyn töissä,,. mutta selkeesti mun on vaa paha olla.. tyhjyyden tunnetta on yksinäisyyttä ja kaipaisin seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan tosissasiko ehdotat moiselle ongelmakimpulle elävää, omistajastaan riippuvaista lemmikkiä hoidettavaksi? Voisi olla koiralla melko heikot oltavat. Tietynlaisille ihmisille ei ehdoteta mitään lemmikkejä.

        Voisi ehdottaa esim. jollain kotieläintilalla käyntiä, jos on tiedossa, että henkilö ei esim. satuttaisi eläimiä (joku voi vahingossakin niin tehdä) sillä onhan eläimillä usein terapeuttinen vaikutus ihmisiin, mutta vastuunottamiseen mistään eläimestä ei allua varmasti nyt kannata kannustaa. Ensin hänen on kannettava vastuu käytöksestään, itsestään, mielenterveydestään.

        En mä nyt toistaseksi mitää eläintä ota.


      • Anonyymi

        Ei ole tippaakaan törkeää eikä paskaa. Ja kivastipa puhut huolissaan olevalle naiselle, joka ajattelee että mikä on parasta kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään. Kun on jotain mistä huolehtia, huolehtii myös itsestään. Tulee myös päivärutiinit mitkä auttaa tasapainoon pääsemiseen. Jos henkilö ei käytä alkoholia, on se hyvä asia. Silloin pystyy lähtemään koiran kanssa aamupissalle.

        Kannattaa googlella etsiä tai liittyä vaikka facebookissa johonkin lemmikkiaiheiseen ryhmään, kysy siellä kannattaako ihan kaikkien hankkia eläintä tuollaisten syiden takia. Eivät kaikki ihmiset huolehdi lemmikeistään, ajattele nyt. Ja sen koirankin kanssa tehdään paljon muutakin kuin lähdetään aamupissalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään. Kun on jotain mistä huolehtia, huolehtii myös itsestään. Tulee myös päivärutiinit mitkä auttaa tasapainoon pääsemiseen. Jos henkilö ei käytä alkoholia, on se hyvä asia. Silloin pystyy lähtemään koiran kanssa aamupissalle.

        Vielä sekin vaara on, että vihaongelmista kärsivä ihminen saattaisi purkaa olojaan lemmikkiin, olen sitä eläinsuojelutyössä nähnyt. Eli ensin ongelmat hallintaan kunnolla, niin kaikki voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt toistaseksi mitää eläintä ota.

        Hyvä juttu, ymmärrät itsekin ettet nyt ole valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään. Kun on jotain mistä huolehtia, huolehtii myös itsestään. Tulee myös päivärutiinit mitkä auttaa tasapainoon pääsemiseen. Jos henkilö ei käytä alkoholia, on se hyvä asia. Silloin pystyy lähtemään koiran kanssa aamupissalle.

        Lisäksi lemmikin kanssa eläminen ei ole pelkästään sitä, että huolehditaan rutiineista (lenkitykset, ruoat ajallaan, puhdasta raikasta vettä saatavilla koko ajan jne.) ja viedään tarvittaessa eläinlääkäriin.

        Se on myös sitä, kun lemmikki tuhoaa sun huonekalun, lempivaatteen, ruoan, tai muuta. Se on sitä, kun sä olet sohvalla vihdoin mukavassa asennossa katsomassa jotain äärimmäisen kiinnostavaa leffaa, ja kuulet kämpästä epämääräisen äänen tai kolauksen sieltäpäin missä lemmikki viimeksi oli, ja sun on käytävä katsomassa, ettei se tuhonnut mitään. Lemmikki myös saattaa ravata ympäri kämppää, kun haluat nukkua. Lemmikki vaatii huomiota 24/7.

        Ehkä joku terraariolemmikki olisi sopiva, toki. Kunhan ei mikään myrkyllinen (edes lievästi, mieluummin) mutta niidenkin hoito on melko vaikeaa ja pitää perehtyä kunnolla ennen hankintapäätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi lemmikin kanssa eläminen ei ole pelkästään sitä, että huolehditaan rutiineista (lenkitykset, ruoat ajallaan, puhdasta raikasta vettä saatavilla koko ajan jne.) ja viedään tarvittaessa eläinlääkäriin.

        Se on myös sitä, kun lemmikki tuhoaa sun huonekalun, lempivaatteen, ruoan, tai muuta. Se on sitä, kun sä olet sohvalla vihdoin mukavassa asennossa katsomassa jotain äärimmäisen kiinnostavaa leffaa, ja kuulet kämpästä epämääräisen äänen tai kolauksen sieltäpäin missä lemmikki viimeksi oli, ja sun on käytävä katsomassa, ettei se tuhonnut mitään. Lemmikki myös saattaa ravata ympäri kämppää, kun haluat nukkua. Lemmikki vaatii huomiota 24/7.

        Ehkä joku terraariolemmikki olisi sopiva, toki. Kunhan ei mikään myrkyllinen (edes lievästi, mieluummin) mutta niidenkin hoito on melko vaikeaa ja pitää perehtyä kunnolla ennen hankintapäätöstä.

        Mietin vain sitä, että jos allulla menisi lemmikkiin hermot siten kuin palstalla kertoo, niin lemmikki luultavammin vain häiritsisi häntä enemmän, ja on parempi että hän hoidattaa itsensä kuntoon. Vähemmänkin oireilevilla ihmisillä menee lemmikeihin joskus hermo.

        Mutta niin, hänhän sanoi, ettei nyt ole hankkimassakaan.


    • Anonyymi

      Noista ihmissuhdevaikeuksista sun kannattaisi ehdottomasti puhua sen terapeutin kanssa.
      Näin muuten sinua tuntematta mutta näitten viestiesi perusteella saa sen kuvan että olet valtavan riippuvainen ja takertuva toisiin ihmisiin.
      Voi olla taustalla hylätyksi tulemisen pelkoa ja huonommuuden tunnetta.
      Huonommuuden tunne voi tietysti johtua noista oppimis- ym. ongelmistasi.
      Voi olla ette koskaan ole oppinut olemaan normaalilla tavalla sosiaalinen. Et osaa ns. sosiaalisia koodeja. Sen asian kanssa voisit työskennellä terapeutin kanssa.
      Ihmisen, joka väkisin ripustautuu ja roikkuu toisessa kanssa on erittäin raskas olla. Sellainen tukahduttaa ja ajaa ihmiset pois.
      Uskon että terapeuttiis tämän huomaa sinusta ja pyrkii saamaan sinut itsesi tajuamaan tämän. Ota asia puheeksi.

      • Anonyymi

        On juuri niin. mua on lapsena kiusattu.. hakattu.. ja oon jääny yksin.. sukulaiset ei pidä yhteyttä.. kaverit on menny.. lapsuuskaverit seurustelee ja käy töissä.. ite oon pudonnu.. join ennen paljo alkoholia nyt lopetin.. sit mua on haukuttu aina tyhmäksi ja nyt psyyke ongelmia.. kaipaan parisuhdetta mut ei naiset mitenkää kiinnostu.


      • Anonyymi

        No toi on varmasti totta.. mä ripustaudun ihmisiin ja tunne et mut on hylätty kyllä.. ei ole mitää kavereita ei tuttuja.. ei netissäkää ihmiset oikee keskustele.. töissä ei kukaa oikee keskustele.. olen ollut vähä aina erilainen ku muut.. kaippa osasin ennen keskustella.. nykyää vaa ruikutan ja puhun naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on varmasti totta.. mä ripustaudun ihmisiin ja tunne et mut on hylätty kyllä.. ei ole mitää kavereita ei tuttuja.. ei netissäkää ihmiset oikee keskustele.. töissä ei kukaa oikee keskustele.. olen ollut vähä aina erilainen ku muut.. kaippa osasin ennen keskustella.. nykyää vaa ruikutan ja puhun naisista.

        Esim vielä 3-4 v sitte naiset lähti treffeille en vain ymmärrä miten mä näin yksin oon jääny... kai olen vaa muuttunu todella pahempaa suuntaa.. en vain ymmärrä... en niin mitenkää ymmärrä.


      • Anonyymi

        Välillä tuntuu et oon niin erilainen kun muut... vaikeus myös käydä keskustelua jotenki.. emmä tiedä niin musta tuntuu.. ihmiset ei oikein halua mulle jutella missään.


      • Anonyymi

        No mulla on just noi ongelmat ja uskon et epävakaan persoonan oireita myös.


    • Anonyymi

      Ruma olet etkä rikas joten naista et saa.

      • Anonyymi

        En ole rikas.. enkä ole ruma,, tule vaikka kattomaan niin en ole ruma?


    • Anonyymi

      Aika paljo on rumia naisia ja lihavia.. miten ne muka sitten saisi miestä?

    • Anonyymi

      nainen kertoi taas badoossa eikai sussa ole mitää vikaa.. mut outoa ku ei ne vaa koskaa kiinnostu ja halua treffeille

    • Anonyymi

      Kyllä se mua sikana turhauttaa ku naiset vaa sanonu että et kyl oo ruma.. ei sussa oo vikaa..onpas ku ei naiset ollenkaa kiinnostu

    • Anonyymi

      Ku ei edes rumat naiset kirjota mulle Badoossa.. en voi vaa käsittää niinku miksei..?

    • Anonyymi

      Juu nyt taas riittää yksin kirjottelu.

    • Anonyymi

      No yritä olla yhteydessä esim.eurosinkut ryhmään..Kyllå facessa varmaan toimintaa korona aikaankin esim.myös silläkin ryhmällä??..Yritä olla yhteydessä seurakunnan ryhmiin, voi olla sinkku ryhmää yms muitakin..?.esim facessa Yritå harrastaa esim luontoa,kokkailua, jotain vitsiryhmää yms jossa vois lueskella ja kirjoittaa ihmisille esim facessa ,ehkä kirjoitusten kautta pääsisit jonkun mukavan kanssa yhteyteen..Se tarkoittaa sitten myös sitä että sinun pitää jutella, eli kirjoittaa esim hauskoja ja kohteliaita juttuja..Älä ala siis rånkyttään kännipäissäs jonkun vanhan heilin väärintekemisiä mukamas sua kohtaan,ei ketään kiinnosta sellaiset aika huonot jutut ,kirjoituksetkaan sitten!!.Että kunnosta vähän juttujasi esim niin kyllä se siitä sitten etenee..zemiä sulle!ja kannattaa olla yhteydessä oman ikäisiisi ja tietenkin sinkkuihin, ja sinusta kiinnostuneisiin sitten..!

    • Anonyymi

      Sanotaan näin, että silti oon noussu parempaan suuntaan mitä ennen.. saanu hyvä palkkasen työn ja sillee. Rahaa mulla on.. ennen ei ollut... lopetin juomisen.. aikustunut. Rahaa käytän paremmin.. ihmiset vähä liikaaki jauhaa musta paskaa joka on todella väärin. Mun äitiki sanoi et mulla menee paljo paremmin ku ennen.

      • Anonyymi

        Ja mitäs muuta. Mulla on auto.. kaikilla ei ole autoa.. hieno kämppä sun muuta.. ei mun tarvi alkaa niinku paskaa kuuntelee niinku toi yks nainen väitti niin.. esim jos vertaa mua millanen olin ennen.. nykyää menee paremmin.


    • Anonyymi

      Ja rumahan en missää nimessä ole.. mussa on hyvää todellaki!!

    • Anonyymi

      Eihän tää porukka mitään usko.. onneks tiedostan itse asian et menee paremmin ja jatkan töitä ja en juo ja kaikkee.. mutsi samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Viestiesi perusteella mutsisi on joka toinen hetki ylpeä sinusta ja joka toinen hetki häpeää sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestiesi perusteella mutsisi on joka toinen hetki ylpeä sinusta ja joka toinen hetki häpeää sinua.

        Juuri tuo epävakaisuus tuntuu olevan iso ongelma, kaikkien muiden ongelmien lisäksi.
        Yhtenä päivänä mennään päin pilviä ja velat muuttuu saataviksi, seuraavassa hetkessä rämmitään alimmassa helvetissä. Pelkästään epävaka persoonallisuus on niin haastava että sellaisen ihmisen kanssa on lähes mahdoton elää. Sen voi varmaan moni allekirjoittaa.

        "Keskeisimpiä oireita on tunne-elämän epävakaus: tunteet vaihtelevat vihaisuuden ja ahdistuneisuuden tai masennuksen ja ahdistuneisuuden välillä. Mieliala vaihtelee (alakulo, masennus, ärtyneisyys, ahdistus, epätoivo, jopa hallitsematon viha) joko ilman erityistä syytä tai tilanteiden mukaan jopa useita kertoja päivässä. Kyky tunnistaa ja arvioida omia kielteisiä tunteita ja ajatuksia on puutteellinen."

        Eläpä sitten tällaisen ihmisen kanssa!
        Hoitona on juuri psykoterapia ja lääkehoito. Jos Allu vain jaksaa keskittyä hoitoon tarpeeksi pitkäksi aikaa, sillä aikaa ja vaivaa se vaatii, voi jotain ihan hyviäkin tuloksia tulla.
        Mutta se vaatii todellakin kovaa panosta itseltä. Kukaan ei toista voi parantaa, kaikki lähtee itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo epävakaisuus tuntuu olevan iso ongelma, kaikkien muiden ongelmien lisäksi.
        Yhtenä päivänä mennään päin pilviä ja velat muuttuu saataviksi, seuraavassa hetkessä rämmitään alimmassa helvetissä. Pelkästään epävaka persoonallisuus on niin haastava että sellaisen ihmisen kanssa on lähes mahdoton elää. Sen voi varmaan moni allekirjoittaa.

        "Keskeisimpiä oireita on tunne-elämän epävakaus: tunteet vaihtelevat vihaisuuden ja ahdistuneisuuden tai masennuksen ja ahdistuneisuuden välillä. Mieliala vaihtelee (alakulo, masennus, ärtyneisyys, ahdistus, epätoivo, jopa hallitsematon viha) joko ilman erityistä syytä tai tilanteiden mukaan jopa useita kertoja päivässä. Kyky tunnistaa ja arvioida omia kielteisiä tunteita ja ajatuksia on puutteellinen."

        Eläpä sitten tällaisen ihmisen kanssa!
        Hoitona on juuri psykoterapia ja lääkehoito. Jos Allu vain jaksaa keskittyä hoitoon tarpeeksi pitkäksi aikaa, sillä aikaa ja vaivaa se vaatii, voi jotain ihan hyviäkin tuloksia tulla.
        Mutta se vaatii todellakin kovaa panosta itseltä. Kukaan ei toista voi parantaa, kaikki lähtee itsestä.

        No silti mä pärjään töissä hyvin ja teen työni hyvin.. mutta kotona yksin en voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestiesi perusteella mutsisi on joka toinen hetki ylpeä sinusta ja joka toinen hetki häpeää sinua.

        No ennen en tehnyt töitä ja mulla eu ollu rahaa ja join rahani... onneks oon muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ennen en tehnyt töitä ja mulla eu ollu rahaa ja join rahani... onneks oon muuttunut.

        Oon löytäny mieleisen työpaikan mikä sopii mulle täysin ja siitä maksetaan hyvin ja kaikkee.. mut silti mun on paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo epävakaisuus tuntuu olevan iso ongelma, kaikkien muiden ongelmien lisäksi.
        Yhtenä päivänä mennään päin pilviä ja velat muuttuu saataviksi, seuraavassa hetkessä rämmitään alimmassa helvetissä. Pelkästään epävaka persoonallisuus on niin haastava että sellaisen ihmisen kanssa on lähes mahdoton elää. Sen voi varmaan moni allekirjoittaa.

        "Keskeisimpiä oireita on tunne-elämän epävakaus: tunteet vaihtelevat vihaisuuden ja ahdistuneisuuden tai masennuksen ja ahdistuneisuuden välillä. Mieliala vaihtelee (alakulo, masennus, ärtyneisyys, ahdistus, epätoivo, jopa hallitsematon viha) joko ilman erityistä syytä tai tilanteiden mukaan jopa useita kertoja päivässä. Kyky tunnistaa ja arvioida omia kielteisiä tunteita ja ajatuksia on puutteellinen."

        Eläpä sitten tällaisen ihmisen kanssa!
        Hoitona on juuri psykoterapia ja lääkehoito. Jos Allu vain jaksaa keskittyä hoitoon tarpeeksi pitkäksi aikaa, sillä aikaa ja vaivaa se vaatii, voi jotain ihan hyviäkin tuloksia tulla.
        Mutta se vaatii todellakin kovaa panosta itseltä. Kukaan ei toista voi parantaa, kaikki lähtee itsestä.

        Emmä tiedä mikä mua vaivaa....


    • Anonyymi

      Mulla on vaa nykyää enempi paha olla mitä ennen... oon vaa nii yksin.. mun on vaikee olla myös yksin..kaipaisin jotain uusia ihmisiä elämääni.

    • Anonyymi

      Kai mun pitää sit vaan muuttua ei tästä mitään tule.. kiva taas mennä tänää töihin näkee vähä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Pitäs vähä liikkuakki enempi. On tullut syötyä liikaa herkkuja ku masentanu koko Pääsiäinen.. onneks pääsee töihin tänää

    • Anonyymi

      Mun olis pakko tutustua ihmisiin johonkin.. en voi hyvin ku oon liikaa yksin ja mutsinkaa.. ku tuntuu ettei mul oo pitkää aikaa ollut elämää kun se ex jätti mut

    • Anonyymi

      Siksi mä voin pahoin.. on vaikea nykyään olös yksin kotona.. työ auttaa paljon... mut sit tää yksin kotona oleminen masentaa...

    • Anonyymi

      Täytyy varmaa hyväksyä että mä en taida kelvata naisille ja oon liian vanha. Nuorempana kelpasin. Pitäs kai laihduttaa ku en kelpaa.

    • Anonyymi

      Tinderissä esim monta profiilikuvaa en ole ruma.. mut ei yhtää osumia tule..ei edes tavallisilta pyöreiltä naisilta..en ainaskaa ole nirso.. mutta tosi outoa tää on.. gold osumia vain tulee.

      T.allu

    • Anonyymi

      No minkäs teet kun ei kelpaa.. pitäs kai olla laihempi ja komeempi ja koulutettu.. harmi et synnyin heikkolahjaiseksi...en voi sille enää koskaa mitään.

    • Anonyymi

      Musta tuntuu et kaikki Suomes jo mut tuntee.. ennen tuli osumia..naiset lähti treffeille.. taisin olla 32 v olin työtön eikä ollut hyvin asiat.. mut nyt mä oon ihan yksin ja käyn kokoajan töissä..en voi hyvin..en saa apua ja ketää ei välitä.

    • Anonyymi

      Sit mä oon alkanu voinaa pahoin ku ei naiset halua tavata.. mun vaikea olla yksin mitäs muuta ruikutus pahentunut enkä ymmärrä mun elämää.

    • Anonyymi

      Pahinta olla yksin... ei ketää töis ees juttele.. ei netissä juttele.. haluan huomiota ku ei oo kavereita ja tuttuja.. välil mietin oikeesti kauanko jaksan tätä..et ku en saa apua ja mitään.

    • Anonyymi

      Välillä meinaa tulla hulluksi sit nää pyhäpäivät yksin ja mulla ei ole vain vittu elämää

    • Anonyymi

      Siks kai mä tännekki kirjotan jatkuvalla syötöllä ku en jaksa tälläistä elämää enää.. äitiki ihmettelee kumma ettei kukaa nainen susta kiinnostu..

    • Anonyymi

      Ei naiset töissäkää puhu mitää.. varmaa näkee musta jo ettei tolle kannata puhua mitään.

    • Anonyymi

      Nytki tekis mieli vaa nukkua vituttaa tää elämä niin kovaa yksin.

    • Anonyymi

      En tiedä ees miks tänne ains yksin kirjotan.. kai oon hullu ja yksinäinen

    • Anonyymi

      Ei tule enää sähköpostiin viihdetarjouksia. Luultavasti olen nyt liian vanha tarjonnan kohteeksi.

    • Anonyymi

      Emmä vaa enää jaksa tätä paskaa oloa.. se on kestäny erosta lähtien jo.

    • Anonyymi

      Kaipaisin jotain kaveria.. ei kukaa enää mulle soita.. ei saatana mä en jaksa enää.!!!

    • Anonyymi

      En tiedä ees miks oon olemas.. emmä halua elää näin.. haluaisin et olis kiva tyttö rinnalla.. pitäs kädestä kiinni.

      T. Allu.

    • Anonyymi

      Näkee vittu vaan kauniita naisia ja sä et kelpaa vittu kellekkään!!!

    • Anonyymi

      Vittu vois alkaa heittelee laseja parvekkeelta alas...

    • Anonyymi

      Joo ei mitää järkee kirjottaa tänne.. yhtä turhankaa..

    • Anonyymi

      Kyllä Allu masentuisi enmmän jos saisi " naista" , mitähän sillä tekisi .

    • Anonyymi

      Joo töissäki jännämiehet juttelee naisille ja naiset hihittää.. ei mulle koskaa jutella..naisia ei vain vittu kiinnosta...

    • Anonyymi

      Iha vitu sama.. kohta vois heittää laseja seinään...

    • Anonyymi

      Nyt saa olla.. en jaksa kirjottaa enää.. keitän kahvia ja lähden johki.

      • Anonyymi

        Mitä, olet kirjoittanut vasta n. 200 viestiä tänään, nytkö se kone jo hyytyi?


    • Anonyymi

      joo emmä jaksa tänne enää kirjotella mitää. alkaa vittu olee mitta niin täynnä jo ihmisiä.

    • Anonyymi

      202 viestiä tänään vasta...

    • Anonyymi

      Joo antaa olla.. pakko vaa elää yksin.. meen yöksi töihin 3 päivän viikko ja kohta meen ulos... lenkille ja semmosta ja kaikkee.. en jaksa istua kotona.

    • Anonyymi

      Onneks psykoterapia jatkuu nyt 12 kk.

    • Anonyymi

      Tuntuu että tulee aivan hulluksi kun ei naiset kiinnostu.. aina kk vuodesta toiseen yksin.

    • Anonyymi

      Miksi et pane transtytyjä?

    • Anonyymi

      Olen nyt vain yksin.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Kerropas Allu mitä tarkkaan ottaen tarkoitat tuolla kun sanot että "varmaan kaikki Suomessa tuntee sinut" ja siksi kukaan ei vastaa?
      Jos niin ajattelet, niin onhan siihen syy. Mikä se siis mielestäsi on, miksi kukaan ei vastaa koska tuntee sinut?
      Miksi itse teet sen johtopäätöksen?
      Tuntee mitä? Mietipä sitä, ehkä oivallat jotain!

      • Anonyymi

        En tiedä.. olisinoa kuollut.. musta tuntuu et ei mua ole olemassa... en saa tyttökaveria ja olen aina yksin.


      • Anonyymi

        Koska musta tuntuu että olen haukkunut ihmisiä jo vuosikausia.. huutanut ihmisille kadulla humalassa ja baarissa tönässyt naisia... No en tiedä.. kun ennen naiset halus tavata.. ja ne ei halua enää netin kautta tavata.


    • Anonyymi

      Ei oi kavereita ei ystäviä.. ei mitään ole elämässä.. psyyke hajonnu ja ei jaksa enää.

    • Anonyymi

      Kaikki sanoo kyllä se oikea vielä tulee vastaan..ei tule koska en koskaa kiinnosta ketään. No yksin aina.. mitähän sitä tänää tekisi.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Ei voi kuvitellakkaa että saisi naisen..

      t. allu

    • Anonyymi

      Tämä on sanottu sata kertaa ennemminkin mutta sanon taas koska se on niin tosi:
      hoida itsesi kuntoon ensin, sitten mieti niitä náisia.
      Niin kauan kun pyörit tuossa oravanpyörässä - haluan naisen - en koskaan saa naista- tapan itseni kun en saa naista - kukaan ei halua- sen sijaan että alkaisit tehdä jotain itsesi eteen, saat pyöriä loputtomiin. Mikään ei muutu.

      Jälleen kerran: sinulla kun nyt on se terapeutti keskity siihen! Olet ollut todella onnekas kun pääsit terapiaan, se kun on erittäin vaikeaa Suomessa koska terapeutteja liian vähän ja tarvitsijoita olisi paljon.

      Ota hyvä ihminen apu vastaan tosissasi ja jätä tuo typerä itku ja valitus!

      • Anonyymi

        Ehkä tapan itsenj.. ei se auta mua...haluan parisuhteen


    • Anonyymi

      Parempi niin ku ei tästä elämästä tule mitää...kun aika sopiva sen teen...miksi elää kun ei ole naista läheisyyttä ja ei kelpaa ku on heikkolahjainen kaljuuntunut läski.

    • Anonyymi

      Kaikki muut saa naisen parisuhteita ja ite aina yksin...

    • Anonyymi

      En saatana satana voi ymmärtää miks oon kk vuodesta toiseen yksin..

    • Anonyymi

      Älä toivo. Petyt kuitenkin 😁

    • Anonyymi

      Mussa on kyllä pahasti vikaa..... ei tästä elämästä tule vain mitään..

    • Anonyymi

      No päätöshän on sinun.
      Jos haluat tappaa itsesi me täällä ei voida sitä estää, mutta paljon järjettömämpää syytä henkensä riistämiseen saa kyllä hakea.
      Kun ratkaisu on käsissäsi, se terapia -vai käytkö siellä ylipäätään ollenkaan? -

      Jos kuitenkaan omaa halua oman hyvinvointisi kohentamiseen ei ole, siihen sinua ei voida pakottaa. Päätös on sinun mutta myös vastuu.
      Ketään toista et voi syyttää siitä ettet itse ole halukas apua vastaanottamaan.
      Onnea valitsemallasi tiellä.

      • Anonyymi

        Iha sama.. en kestä tätä yksinäisyyttä paska elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha sama.. en kestä tätä yksinäisyyttä paska elämää.

        Mä halun kumppanin enkä saa koskaa rakkautta..


    • Anonyymi

      Tuntuu että oon nii seonnu jo ku en saa omaa naista...

    • Anonyymi

      Tää on ihan hullua olla vuodesta toiseen yksin.

    • Anonyymi

      Tässä tullut jo aivan hulluksi yksin.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Pakko elää yksin ei auta

    • Anonyymi

      Lähden pitkälle lenkille että saa tän paskan fiiliksen pois.

    • Anonyymi

      Ku ei ees rumalle läskille kelpaa.. elämäs oo mitää järkee enää.. yksin oloa vaa.

    • Anonyymi

      Joku päivä vois tappaa ittensä... joku toiv tulee mun haudalle ja sylkee.. näin tehdään ja kituutetaa elämää yksin

    • Anonyymi

      monet muut ihmiset kelpaa eikä ne miehet ole kovin komeita.. aika rumia ja lihavia.. naisetki rumissa verkkareissa ei osaa pukeutua ja olla seksikkäitä

    • Anonyymi

      Äitiki jo soitti ja ihmetteli miksen mä kelpaa kellekkää komea pitkä mies.

    • Anonyymi

      vakituinen työ ja ei mitää deittailu ole 2 v ollut, uskomatonta et on näin jumissa.. on e kontaktit tinderiki oli ennen ei tuu osumia,, badoo ei ketää ota yhteyttä.. helvetti oon täynnä tätä ja masentunut

    • Anonyymi

      Selkeesti en kelpaa suomalaisille naisille ollenkaa ja kiinalaista en ota en ulkomaalaista ku ei vittu nappaa siis ei yhtään.

    • Anonyymi

      Ihan sama... pysytään yksin aina.. vois lähtee lenkille ja ajeleen.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Taas naiset sanoi näytät iha komeelta ja pitkä mies... silti eron jälkee kukaa nainen ei ota yhteyttä!!!

      • Anonyymi

        Milloin erosit?


    • Anonyymi

      Silti olen elämässä hyvin jumissa kun ei naiset kiinnosta ja kehutaan oletpa komea mies ja pitkä

      T. ALLU

    • Tässä on nyt mun kuva ja läski en ole.. pituutta yli 190 cm.

    • No samapa tuo jos ei ketään vastaa.

    • Ei taida tällä naamalla ja ihmisenä kelvata kellekkää voi vittu jaksa enää

    • Anonyymi

      vedä ittes hirtee

    • Anonyymi

      vittu kuinka läski ihminen voi olla ettei saa piudee

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe