kiinteyttävää kaulalle

Anonyymi

moi

olen 50-vuotias nainen, joka on onneksi kasvoista melko rypytön MUTTA leukaperät ja kaula ovat jo jonkun verran valahtaneet.

Onko joku saanut jostain voiteesta apua vastaavaan tilanteeseen? Olen valmis jonkun verran maksamaankin, jos vaan vaikuttava löytyisi.
Vai onko vain tyydyttävä siihen, että jos ei tässä iässä ole juurikaan ryppyjä niin sitten on heltta?

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kokeilla retinolia, sanotaan, että se olisi ainoa oikeasti vaikuttava tuote. Tiedä sitten, pitääkö paikkaansa. Itse luotan, että muitakin hyviä aineita on. Retinoli saattaa herkistää auringonvalolle, joten retinolikuuri olisi mielestäni parasta pitää pimeimpään vuodenaikaan.

      Kasvoissa tapahtuu muitakin muutoksia kuin ihon rypistyminen tai löystyminen. Myös luiset rakenteet madaltuvat (posket) ja lihaksia katoaa. Aktiivisella kasvovoimistelulla voi saada jotain parannusta aikaan.

      Itse olen muutaman vuoden nuorempi ja saanut elämässäni yliannoksen auringonvaloa. Vasta muutaman viime vuoden olen koettanut suojautua auringolta. Eli aurinko on vaurioittanut ihoani ennen aikaisesti. Pieniä uurteita on paljon, ja joitain isompiakin ryppyjä. Tänä talvena olen huomannut, että alkaa olla jonkinlaista hamsteripussia poskissa. Olen normaalipainoinen ja ihonalusrasvaa kasvoissa on niukasti.

      Itse olen nyt tehnyt aktiivista kasvojumppaa. Retinolikuurin pidin talvella, enkä huomaa erityistä tehoa. Kasvojen mikroneulaukseenkin taidetaan nykyään suhtautua kielteisesti, mutta teen sitäkin välillä. Just nyt pääsiäisen alla tein taas kerran. Netistä olen katsonut laser-hoidoista tietoa ja ennen kaikkea kuvia. Ovat kalliita nekin, mutta näyttävät oikeasti vaikuttavilta.

      Jotenkin minulla on sellainen tuntuma, että kauneustuotteiden ja -hoitojen vaikuttavuudesta ei ole oikeita asiallisia tutkimuksia. On vain muotihoitoja, mielipiteitä ja mainoksia. Ja ehkä jotain vähäisiä epätieteellisiä testejä. Toivoisin oikeita asiallisia tieteelliset kriteerit täyttäviä tutkimuksia valintojen pohjaksi. Niitä tuskin ikinä tulee - muutoin moni yrittäjä päätyisi työttömäksi, kun tuotteet ja hoidot osoittautuisivat huuhaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe