Parhaimmat animaatiot

Katsotteko lainkaan?
Muutama huippu mainitakseni:
Hayao Miyazakin anime- elokuvat, etenkin Henkien kätkemä
Bellevillen kolmoset

Aikoinaan tuli myös semmoinen sarja kuin Jumanji, jonka visuaalisesti ilmeestä tykkäsin kovastikin..
https://youtu.be/6RQYbLeyeAU
Futurama taas oli vain hauska ja idearikas.

21

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse tykkäsin Bellevillen kolmosista.
      Nimh- Rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa ja ylipäätään Don Bluthin tuotanto, Lotta ystäväni 70-luvun versio, The Plague Dogs eli Ruttokoirat, Roover, Ruohometsän kansa, Coraline, vanhat disney elokuvat ja Tim Burtonin... Onhan noita 😅

    • On monia mistä tykkään, mutta kelju koo kojootin touhut on aina iskenyt hyvin. 😬👌

      https://youtu.be/Fpz_lFaIxr8

      Kyllä vastustelee noi hommat kojoottia tosissaan. 😁

      • Mä aattelin aloitusta tehdessäni kyllä vähän aikuismaisempia animaatioita, mutta kukas sen määrittelee.. Olihan Tohtori Sykerökin kiva, mut en mä sitä enää jaksais katsella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä aattelin aloitusta tehdessäni kyllä vähän aikuismaisempia animaatioita, mutta kukas sen määrittelee.. Olihan Tohtori Sykerökin kiva, mut en mä sitä enää jaksais katsella.

        Jaa? Mä oon kaikkiruokainen ja lähes kaikki animaatiot on hupaisia, vaikka itse ilkimys ja ne pikkutyypit siinä. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Jaa? Mä oon kaikkiruokainen ja lähes kaikki animaatiot on hupaisia, vaikka itse ilkimys ja ne pikkutyypit siinä. 😬

        Ai nii..Minionsit.. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai nii..Minionsit.. 😄

        Niin. Enkös mä yllyttänyt sut katsomaan niiden leffan? 😄

        Mä kyllä nautin kaikenmoisista piirretyistä. Ihan muumista sku ankkaan ja minionsseista vaikka simpsoneihin. Mä en kasva aikuiseks ikinä... 😬

        En ikinä. 😁



      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin. Enkös mä yllyttänyt sut katsomaan niiden leffan? 😄

        Mä kyllä nautin kaikenmoisista piirretyistä. Ihan muumista sku ankkaan ja minionsseista vaikka simpsoneihin. Mä en kasva aikuiseks ikinä... 😬

        En ikinä. 😁

        Juuh, ja mulla on Minions - paitakin.. eehehee..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Up" oli myös katottava..

        https://youtu.be/y__ZPVxdnnA

        No mä en sitä ole jakssnut katsoa ikinä... jotenkin ei vaan jotenkin nappaa, en tiedä miks? 🤷‍♂️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juuh, ja mulla on Minions - paitakin.. eehehee..

        Hehe.... oot kyllä muutenkin palstan minionssi! 😃


      • interlocutrice kirjoitti:

        Hehe.... oot kyllä muutenkin palstan minionssi! 😃

        Vähän kuin toi jörö tuossa...

        https://youtu.be/TsqbxwQLeEE

        🤣



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Seta seta.. 🐤💨

        Nää hymiöthän on muuten minionssien päitä.. 🤓


      • interlocutrice
        Wwuwuw kirjoitti:

        Seta seta.. 🐤💨

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      The Mandalorian, on kuin animaatio kuin niin paljon digitaalisesti tehtyä kuin animaaytio.

    • Mikäs ihmeen leffa se oli, kun joku meksikolainen poika joutui kuolleiden mailmaan ja etsi siellä muusikkoisäänsä päästäkseen takaisin?



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikö Inside out.

        Shrek, Frozen..


    • Anonyymi

      Tuollaisenkin koko paken joskus ostin, on scifi-juttuja tuo Star Trek - The Next Ge4neration on kaikki jaksot tuostakin, on jänniä juttuja Patrick Steward :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe