Parhaimmat animaatiot

Katsotteko lainkaan?
Muutama huippu mainitakseni:
Hayao Miyazakin anime- elokuvat, etenkin Henkien kätkemä
Bellevillen kolmoset

Aikoinaan tuli myös semmoinen sarja kuin Jumanji, jonka visuaalisesti ilmeestä tykkäsin kovastikin..
https://youtu.be/6RQYbLeyeAU
Futurama taas oli vain hauska ja idearikas.

21

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse tykkäsin Bellevillen kolmosista.
      Nimh- Rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa ja ylipäätään Don Bluthin tuotanto, Lotta ystäväni 70-luvun versio, The Plague Dogs eli Ruttokoirat, Roover, Ruohometsän kansa, Coraline, vanhat disney elokuvat ja Tim Burtonin... Onhan noita 😅

    • On monia mistä tykkään, mutta kelju koo kojootin touhut on aina iskenyt hyvin. 😬👌

      https://youtu.be/Fpz_lFaIxr8

      Kyllä vastustelee noi hommat kojoottia tosissaan. 😁

      • Mä aattelin aloitusta tehdessäni kyllä vähän aikuismaisempia animaatioita, mutta kukas sen määrittelee.. Olihan Tohtori Sykerökin kiva, mut en mä sitä enää jaksais katsella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä aattelin aloitusta tehdessäni kyllä vähän aikuismaisempia animaatioita, mutta kukas sen määrittelee.. Olihan Tohtori Sykerökin kiva, mut en mä sitä enää jaksais katsella.

        Jaa? Mä oon kaikkiruokainen ja lähes kaikki animaatiot on hupaisia, vaikka itse ilkimys ja ne pikkutyypit siinä. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Jaa? Mä oon kaikkiruokainen ja lähes kaikki animaatiot on hupaisia, vaikka itse ilkimys ja ne pikkutyypit siinä. 😬

        Ai nii..Minionsit.. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai nii..Minionsit.. 😄

        Niin. Enkös mä yllyttänyt sut katsomaan niiden leffan? 😄

        Mä kyllä nautin kaikenmoisista piirretyistä. Ihan muumista sku ankkaan ja minionsseista vaikka simpsoneihin. Mä en kasva aikuiseks ikinä... 😬

        En ikinä. 😁



      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin. Enkös mä yllyttänyt sut katsomaan niiden leffan? 😄

        Mä kyllä nautin kaikenmoisista piirretyistä. Ihan muumista sku ankkaan ja minionsseista vaikka simpsoneihin. Mä en kasva aikuiseks ikinä... 😬

        En ikinä. 😁

        Juuh, ja mulla on Minions - paitakin.. eehehee..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Up" oli myös katottava..

        https://youtu.be/y__ZPVxdnnA

        No mä en sitä ole jakssnut katsoa ikinä... jotenkin ei vaan jotenkin nappaa, en tiedä miks? 🤷‍♂️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juuh, ja mulla on Minions - paitakin.. eehehee..

        Hehe.... oot kyllä muutenkin palstan minionssi! 😃


      • interlocutrice kirjoitti:

        Hehe.... oot kyllä muutenkin palstan minionssi! 😃

        Vähän kuin toi jörö tuossa...

        https://youtu.be/TsqbxwQLeEE

        🤣



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Seta seta.. 🐤💨

        Nää hymiöthän on muuten minionssien päitä.. 🤓


      • interlocutrice
        Wwuwuw kirjoitti:

        Seta seta.. 🐤💨

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      The Mandalorian, on kuin animaatio kuin niin paljon digitaalisesti tehtyä kuin animaaytio.

    • Mikäs ihmeen leffa se oli, kun joku meksikolainen poika joutui kuolleiden mailmaan ja etsi siellä muusikkoisäänsä päästäkseen takaisin?



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikö Inside out.

        Shrek, Frozen..


    • Anonyymi

      Tuollaisenkin koko paken joskus ostin, on scifi-juttuja tuo Star Trek - The Next Ge4neration on kaikki jaksot tuostakin, on jänniä juttuja Patrick Steward :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      169
      832
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      65
      775
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe