Parhaimmat animaatiot

Katsotteko lainkaan?
Muutama huippu mainitakseni:
Hayao Miyazakin anime- elokuvat, etenkin Henkien kätkemä
Bellevillen kolmoset

Aikoinaan tuli myös semmoinen sarja kuin Jumanji, jonka visuaalisesti ilmeestä tykkäsin kovastikin..
https://youtu.be/6RQYbLeyeAU
Futurama taas oli vain hauska ja idearikas.

21

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse tykkäsin Bellevillen kolmosista.
      Nimh- Rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa ja ylipäätään Don Bluthin tuotanto, Lotta ystäväni 70-luvun versio, The Plague Dogs eli Ruttokoirat, Roover, Ruohometsän kansa, Coraline, vanhat disney elokuvat ja Tim Burtonin... Onhan noita 😅

    • On monia mistä tykkään, mutta kelju koo kojootin touhut on aina iskenyt hyvin. 😬👌

      https://youtu.be/Fpz_lFaIxr8

      Kyllä vastustelee noi hommat kojoottia tosissaan. 😁

      • Mä aattelin aloitusta tehdessäni kyllä vähän aikuismaisempia animaatioita, mutta kukas sen määrittelee.. Olihan Tohtori Sykerökin kiva, mut en mä sitä enää jaksais katsella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä aattelin aloitusta tehdessäni kyllä vähän aikuismaisempia animaatioita, mutta kukas sen määrittelee.. Olihan Tohtori Sykerökin kiva, mut en mä sitä enää jaksais katsella.

        Jaa? Mä oon kaikkiruokainen ja lähes kaikki animaatiot on hupaisia, vaikka itse ilkimys ja ne pikkutyypit siinä. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Jaa? Mä oon kaikkiruokainen ja lähes kaikki animaatiot on hupaisia, vaikka itse ilkimys ja ne pikkutyypit siinä. 😬

        Ai nii..Minionsit.. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai nii..Minionsit.. 😄

        Niin. Enkös mä yllyttänyt sut katsomaan niiden leffan? 😄

        Mä kyllä nautin kaikenmoisista piirretyistä. Ihan muumista sku ankkaan ja minionsseista vaikka simpsoneihin. Mä en kasva aikuiseks ikinä... 😬

        En ikinä. 😁



      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin. Enkös mä yllyttänyt sut katsomaan niiden leffan? 😄

        Mä kyllä nautin kaikenmoisista piirretyistä. Ihan muumista sku ankkaan ja minionsseista vaikka simpsoneihin. Mä en kasva aikuiseks ikinä... 😬

        En ikinä. 😁

        Juuh, ja mulla on Minions - paitakin.. eehehee..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Up" oli myös katottava..

        https://youtu.be/y__ZPVxdnnA

        No mä en sitä ole jakssnut katsoa ikinä... jotenkin ei vaan jotenkin nappaa, en tiedä miks? 🤷‍♂️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juuh, ja mulla on Minions - paitakin.. eehehee..

        Hehe.... oot kyllä muutenkin palstan minionssi! 😃


      • interlocutrice kirjoitti:

        Hehe.... oot kyllä muutenkin palstan minionssi! 😃

        Vähän kuin toi jörö tuossa...

        https://youtu.be/TsqbxwQLeEE

        🤣



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Seta seta.. 🐤💨

        Nää hymiöthän on muuten minionssien päitä.. 🤓


      • interlocutrice
        Wwuwuw kirjoitti:

        Seta seta.. 🐤💨

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      The Mandalorian, on kuin animaatio kuin niin paljon digitaalisesti tehtyä kuin animaaytio.

    • Mikäs ihmeen leffa se oli, kun joku meksikolainen poika joutui kuolleiden mailmaan ja etsi siellä muusikkoisäänsä päästäkseen takaisin?



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikö Inside out.

        Shrek, Frozen..


    • Anonyymi

      Tuollaisenkin koko paken joskus ostin, on scifi-juttuja tuo Star Trek - The Next Ge4neration on kaikki jaksot tuostakin, on jänniä juttuja Patrick Steward :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe