Voin aloittaa: luin kännykästä ihastukseni kanssa käytyä ihan viatonta keskustelua. Ilmeisesti olin painanut huolimattomasti jotain nappeja ja soitin hänelle vahinkopuhelun 7:24 sunnuntaiaamuna. En edes tajunnut asiaa ennen kuin häneltä tuli iltapäivällä viestiä, missä kysyi: onko kaikki kunnossa, oliko jotain kiireistä asiaa.
Vaikka asiassa ei oikeasti edes tapahtunut mitään niin häpesin tuota niin paljon, että poistin hänen yhteystiedot kännykästä. Olemme etätöissä, joten en ole joutunut häntä tapaamaan mutta saan häneltä nykyään eri tyylisiä viestejä päivisin kuin aikaisemmin. En osaa sanoa, onko hän kiusaantunut vai kiinnostunut. En meinaa kysyä!
Mikä on kiusallisinta, mitä on käynyt ihastukseesi liittyen?
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
No miksi et sanonut että oli vahinko, sori ja joku nauruhymiö siihen perään.. . En ymmärrä miten ja ihmiset arkailee turhaan
- Anonyymi
Minä olen kaikkea muuta kuin arka maanantaina jos ei nyt aukeaa minulle normaalisti ne treffit sivut
- Anonyymi
Huh, parempi kun ei mieti noita mokiaan, piirtyvät vaan selvemmin muistiin. Ja kaikki ei oo itestä kiinni, tuo älykännykän kosketusnäyttö ihan eri herkästi ottaa omia aikojaan yhteyksiä, kuin sillä olisi oma tahtonsa.
- Anonyymi
Monesti tuo kauhukuva käynyt mielessä, kun olen ihastellut hänen whatsapp-kuvaansa... Siinä olisi selittelemistä kerrakseen että miksihän se numerokin oli puhelimessa tallennetua...
- Anonyymi
Se, kun eräs toinen nainen puhui hänestä miehestä minulle ja tajusin, että heidän välillään on jotakin. Minua nolotti ja punastuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755