Aihe

Aloitus kateissa

Anonyymi

Todella pitkä aloitus mieheltä naiselle mutta otsikkoa en muista? Kaikkensa oli tehnyt jne.

6

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtopäätöksen aika?

• Anonyymi

Jatkan vielä: Jos tarkoitit kyseistä aloitusta, niin löytyy helposti haun kautta esim termillä "Johtopäätöksen aika".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä: Jos tarkoitit kyseistä aloitusta, niin löytyy helposti haun kautta esim termillä "Johtopäätöksen aika".

Niinpä näyttää olevan, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä näyttää olevan, kiitos.

Ilo olla avuksi!😊👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilo olla avuksi!😊👍

Rakas älä pidä meitä näin puutteessa. Haluan olla sun kanssa rakkaus ikuisesti yhdessä. Teen kaikkeni jotta annat meille mahdollisuuden ja rakas saat päättää ihan kaikki meidän asiat mä en vaadi kuin sen että ne paperit allekirjoita nii mun ei tarvi olla koko ajan mustasukkainen että sun ex yrittää tulla meidän väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas älä pidä meitä näin puutteessa. Haluan olla sun kanssa rakkaus ikuisesti yhdessä. Teen kaikkeni jotta annat meille mahdollisuuden ja rakas saat päättää ihan kaikki meidän asiat mä en vaadi kuin sen että ne paperit allekirjoita nii mun ei tarvi olla koko ajan mustasukkainen että sun ex yrittää tulla meidän väliin.

Kaikki järjestyy kyllä rakas.👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. HS: Stora Enso sulkee Kemin Veitsiluodon tehtaan

Siinä se tuli. Odotettu uutinen. Ei yllättävä enää. Työpaikkansa menettää 600 ihmistä. Eipä tuohon ole enää paljon lisättävää..
      Kemi
      580
      6517
    2. Tekis mieli muuttaa korpeen

Pentuna asuin korvessa, ei ollut katuvaloja, oli vain kyläkauppa ja kyläkoulu suht lähellä :) Nyt kun työt muuttui vakiosti etätöiksi, olen miettinyt
      Maailman menoa
      280
      4924
    3. Ansiosidonnaisen porrastaminen olisi vain reilua

Nykyisin sinnitellään töissä tasan minimiaika, jonka jälkeen heittäydytään ansiosidonnaiselle maksimiajaksi. Uudessa mallissa olisi oikeus sitä pidemp
      Maailman menoa
      147
      2287