Kamala darra

Anonyymi

En ole tässä juuri ehtinyt edes nukkumaan, sillä poukkasin kuuden maissa aamulla taksilla himaan, eikä hirmuhallitsija, diktaattori, itsevaltias ja despootti, kissa, anna kenenkään lojua vuoteessa enää kahdeksan jälkeen, ellei tätä olla ruokittu häntä miellyttävin, monin erilaisin, tavoin.


(hihitystä)

10

<50

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei!

      Kamala darra -sarjani saattaa olla sukua Kamala Kankkunen monisyiselle dokumenttiprojektille Bangkokista.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Lisähuomioita

        Todd Phillips saattaa olla kauan sitten kadonnut isoveljeni.

        Niin hyvin synkkaa.

        (reps)


    • Anonyymi

      Se menee ohi helposti, itsellä voi hitto tuo nilkkani, nyt joudun kävelemään 1 jalkaisesti lähinnä, taitaa parantua kyllä kohta mutta, inhottava juttu kuin yrittäisit juosta marathonia pelkästään pikkuvarmaalla kinkaten.

    • Toisilla ei ole väliä onko arki vai pyhä, kunhan safka tulee kuonon eteen, ja hänet huomioidaan joka päiväisen rytmin mukaan. Meillä tehdään niin että pistetään tassut rinnan päälle ja aletaan nuolemaan naamaa, keskittyen nenään ja suuhun, kun yritän kännyä selailla toisen halutessa huomiota.

      Kyllä se vaan niin on että ne nelijalkaiset ovat taloudessa pomoja, ja joidenka oikkujen mukaan meidän ihmisten pitää toimia. 😂

      • Anonyymi

        Juurikin näin

        Itse asiassa olin juuri tuossa löyhyttelemässä ruokkimani tyynykissan yllä strutsinsulkia, kun tämä äkkiarvaamatta sipaisi kynsillä kintuille.

        Ehkä löyhyttelin liian lujaa - tms.

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin

        Itse asiassa olin juuri tuossa löyhyttelemässä ruokkimani tyynykissan yllä strutsinsulkia, kun tämä äkkiarvaamatta sipaisi kynsillä kintuille.

        Ehkä löyhyttelin liian lujaa - tms.

        (hirn)

        😂🤣😂

        Mä lähen käymään äiteen patojen ääressä, ja tiedän jo etukäteen kuka lähtee sen jälkeen kakkalenkille neitokaisen kanssa. 😆

        Se tapahtuu joka kerta kun siellä olen, että kukaan muu ei päivälenkille kelpaa seuraksi. Mikäs siinä mennessä, kun aurinko paistaa ja olokin kohtalaisen siedettävä. Sitä paitsi tyllerön kanssa lenkkeily on sen verran harvinaista herkkua, että mielelläni sen kanssa menen. 😍


    • Eilen aamulla heräsin siihen, kun kissa loikkas mahan päälle kovan maukaisun kera.. Hitto kun säikähin.. Eikä auta vaikka kupissa on ruokaa.. Outo huumorintaju sillä.😒

      • Hihitteleekö kissat?


      • Anonyymi

        Tarkemmin ajateltuna on erittäin tärkeää ihmismielelle se että kykenee tasapainottamaan itseään suhteessa ylivoimaiseen kissaan.

        Kuka saatanan seinähullu nyt kestäisi vuosikausia sitä että patologisen neuroottinen ja kaiken perinpohjaisesti tarkistava kissa jatkuvasti availisi jo kertaalleen suljettuja ovia?

        Ei kukaan.


        (hirn)


    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda jos naisia haluaa tavata. Krapula on hinta jonka siitä joutuu maksamaan, mutta mitään ei tässä maailmassa ilmaiseksi saa.

      Raittiilla miehellä ei ole krapulaa, mutta eipä hänellä naisseuraakaan ole.

      t. viinamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe