Miten palstalaisilla on mennyt pääsiäinen?

Anonyymi

Kertokaa pääsisäispuuhistanne. Olen ollut kotioiloissa lukuunottamatta kauppareissuja. Eilen kävin kävelyllä lähimaastossa.

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsiäinen pitää olla joka viikko.

      • Anonyymi

        Pääsiäinen on minusta parempi juhla kuin joulu.


      • Anonyymi

        Nelioäiväinen työviikko jees.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitä se unplugged tarkoitta?
        Odotin että olis ollut alasti mutta eipä ollutkaan!


    • Anonyymi

      Kävin vain hautausmaalla viemässä kynttilöitä ja sitten Koskenkorvan S-marketissa.

    • Anonyymi

      Ihan samoin kuin arkikin. Olen lukenut palstaa ja ärsyytynyt kirjoituksista ja siitä kostoksi kirjoittanut itse ärsyttääkseni minua ärsyttäneitä. Olen ollut niin keskittynyt keskusteluun, että en ole edes huomannut mainoksia.

      • Anonyymi

        Mainokset saat pois lataamalla adblockerin.
        Ei maksa mitään ja kestää sekunnin lataus.


    • Anonyymi

      Eilen isoissa bileissä 50 vierasta. Vähän heikko olo. Jännä odottaa, alkaako koronaoireet vai ei.

    • Anonyymi

      No eipäs ollut mitään pääsiäisellistä kommentoijilla.

      Eilen katsoin Muumion paluu -leffaa ja sivusilmällä muumioiden paraatia. Leffassa Oded Fehr on tosi ihana. Ideaalin miehen näköinen. Hän on muuten israelilainen ja esittää elokuvassa ilmeisesti Allahin uskoista.

      Aiemmin olen jo ostanut pääsiäistarpeita. Leinikkejä eri väreissä kukiksi. Ne on hienoja ja harvoin tarjolla. Oli valitsemista, koska kaupassa oli tulppaaneita, pajunkissoja, narsisseja yms.

      Pääsiäismunia on paljon erilaisia. Kinderin munia ja pupuja ja pikkumunia. Rakeita ja hedelmäkarkkeja. Tänään ostin vielä lammassuklaita ja Baileys mansikkakermajättimunan. 10 €. 8 € alennusta.

      Karitsaa leikkeleenä ja kallista mintyuhyytelöä. Ei jakseta kokkailla. Ja hedelmäistä valkoviiniä.

      🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

      Tänään kävin kirkolla tutkimassa tehtävää Seppo-sovelluksessa. Ehkä se oli enemmän lapsille, mutta Kirkon ikkunoissa oli pääsiäisrunoja ja kertausta pääsiäisen tapahtumista, kuvia ja asetelmia. Työmaa-aitaan on maalattu uskonnollisia kuvia.

      No kuvailin vähän noita. Sitten meillä on myös pieni pyhiinvaellus. Kirkon postilaatikosta saa vihkon, jossa ohjeet ja tehtäviä. 5 km kierros. Tuntui vähän pitkältä, joten ehkä kokeilen joku toinen päivä jaksanko tehdä tuota.

      Citynomadi-sovelluksessa piti olla ohjeet, mutta en löytänyt.

      Kirkolla on lisäksi hiljentymisalttareita. Menen varmaan huomenna katsomaan niitä.

      Nämä siis Espoossa.

      Katsoin yöllä vähän ortodoksien messua. Se olisi kestäny 3 tuntia...

      Aika vähän Suomi24:ssa keskustellaan pääsiäisestä. Luterilaisuus palstakin on täynnä kaiken maailman ateisteja, jotka vain kertovat muinaisuskonnoista. Miksi monille palstoille kerääntyy aiheen vastustajia, jotka vain jänkkäävät?

      Mutta kyllä sitä kaipaa uskonnon sanomaakin. Aika vähän nykyään seuraa uskonnollisia juttuja. Äitini elossa ollessa, vanhempani kuuntelivat pyhinä kaikki uskonnolliset radio- ja tv-ohjelmat, ja tuli kuunneltua sitten itsekin jonkun verran. Kävin lisäksi äitini mukana joissakin uskonnollisessa tilaisuuksissa.

      Ehkä sitä pitää nyt omatoimisesti etsiytyä uskonnon pariin. Se on kuitenkin tarpeen, varsinkin kun maamme ja aikamme on niin uskoton ja levittää muuta sanomaa. Ei paljoa välitä yleensä moraalista ja oikein tekemisestä. Kristinuskossa oikein tekeminen on kuitenkin tärkeää.

      Jos uskoton ajattelee, että hän ei ole kenellekään vastuussa, voi tehdä mitä vain. Voi tehdä salassa pahuuksia. Kristitty kuitenkin tietää, että Jumala näkee kaiken eikä mikään jää salaisuudeksi.

      🐑🐰🐇🐔🐣🐤🐥🕊💐🌼🌷🥚🥚🗿

    • Anonyymi

      Mämmiä on mennyt kaksi ropposta.

    • Anonyymi

      Minä etsiskelin puputyttöjä Hustlereista. Värjäsin munat väriä päätävillä alushousuilla. Tyttåreni olisivat halunneet syödä niitä munia, mutta en terveyssyistä sallinut sitä.

    • Anonyymi

      Hyvin on mennyt pääsiäinen. Juuri grillasin, tosin vain makkaroita.
      Aika on mennyt tekemättä mitään.
      No, saunaa lämmittelen välillä.

    • Anonyymi

      Mämmiä meni pari pakettia kerman kanssa

    • Anonyymi

      Olin 3 tuntia ulkotupsintoja tekemässä kun sanottiin että huomenna on sadepäivä koko maassa.
      Piti olla toppapuku päällä alituisen tuulen takia.

    • Anonyymi

      Olen vihervasemmistolainen kehari ja kirjoitellut palstalle solvauksia persuista, kuten kaikki muutkin päivät jo vuosien ajan.

      • Anonyymi

        vai bodari


    • Anonyymi

      Ihan hyvin. Ei vaan oikein tiedä onko juhlat lopussa vai vasta alkaneet.

    • Anonyymi

      Kotona oltu, kaupassa käyty ja kirjoitettu suoli24:lle naisia halventavia viestejä. Tarkoitus olisi halventaa naisia niin paljon, että köyhälläkin on varaa huoriin.

    • Anonyymi

      Hyvin ainakin syöty täällä levillä

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä,mämmiä on syöty ja munia värjätty.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe