Aihe

Vatikaani ja corona-rokotukset köyhille maille

Anonyymi

Roomalaiskatolisen kirkon paavi toivoi pääsiäismessussa, että köyhimpien maiden kansalaisille muut valtiot ja yhteisöt hankkisivat rokotetta.

Kuinkahan paljon Vatikaanin ja roomalaiskatolisen kirkon useiden miljardien eurojen omaisuudesta käytetään tähän tarkoitukseen?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, itse olen kaikinpuolin etuoikeutettu valkoihoinen mies enkä ota koronarokotetta ennenkuin kaikilla muilla maailmassa on ollut siihen mahdollisuus.

• Anonyymi

Rahalla saa rokotteitakin

• Anonyymi

Järkevä mies. Globaalia pandemiaa ei selätetä koskaan, jos osa maailmasta jää rokottamatta. Tasavertaisuus on kaikkien etu. Paavi itse asiassa tuki sanoillaan YK:n Covax -hanketta, joka ajaa samaa asiaa.

Covaxin suurimmat lahjoittajat ovat USA ja Britannia. Katolinen kirkko on aina panostanut kirkkokunnista eniten hyväntekeväisyyteen. Tottakai Vatikaani osallistuu myös Covaxiin. Vatikaani on jakanut Italiassa ilmaisia rokotteita niille, jotka eivät ole palvelujen saavutettavissa.

Tasan ei käy onnen lahjat. Maailmassa noi noin 193 valtiota. Ja 14 maailman varakkainta valtiota on varannut tai ostanut 53% maailman rokotteista. Huoli on täysin aiheellinen.

• Anonyymi

Kuinka paljon Vatikaanissa on natsien varastamia tauluja ja timantteja ja kultaesineitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      6217