Hyväksyykö naiset, jos mies kehuu omaa kaluaan?

Anonyymi

Kun sen kehumisen tekee kotioloissa, omalle rakkaalleen.
Samalla mies voisi ylistää hyviä rakastelutaitojaan. Tunteeko myös nainen olevansa silloin hyvätaitoinen rakastettava?
Saako siinä silloin myös häpy mukavasti arvonnousua?

101

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee vaan naapurin mummolle kehumaan, sil on pitkä aika ja puolet se ehkä kuulee.

• Anonyymi

Se mummo ei ole munrakkaani. Eikä asu meillä. Luetun ymmärtäminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut jos siitä tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenköhän on asia homo suhteissa?

• Anonyymi

Mitä kehumista siinä on?

• Anonyymi

Se varmaan jo puhuukin...

• Anonyymi

Rakkaasi on ennen sinua nähnyt ja kokenut komeampiakin kaluja.

• Anonyymi

Saahan sitä aina kehua. En mä siitä loukkaantus. Yrittäsin vaan olla nauramatra ääneen. Omia rakastelutaitojaan ei muuten kauheesti kannata kehua sellasella, joka tietää ne ensikäden kokemuksesta. Se joko jo tietää ne hyviksi tai vain huvittuu siitä selitysten määrästä.

• Anonyymi

Niinpä. Suuremman vaikutuksen se tekee, että kertoo kuinka kovasti minua haluaa.

• Anonyymi

Myös miehillä on häpy.

• Pienimunaset kehuu muniaan tai ne jotka ei niitä vehkeitä osaa oikeesti käyttää. Itsetunnon pönkitystä. :)

Huumori on toki erikseen.

• Anonyymi

Jos toinen kehuu omia rakastelutaitojaan, niin miksi kumppani siinä tuntisi olevansa myös hyvä rakastaja?

Siinähän tilanteessa toinen kehuu vain itseään, eikä kumppaniaan.

Miksi hävyn arvo nousisi sillä että mies kehuu omaa kaluaan?

• Anonyymi

Ihmettelin ihan samoja asioita. Onko aloittaja oikeasti noin pihalla?

• Anonyymi

Ei se kehuminen ole siihen liittyvä, että onko kalu pieni, suuri vai sopiva.
      Jospa se onkin kaunis, jopa uljas, täydellinen luomus.
      Kertoo samalla naiselleen, että se on ainoastaan sinulle. Sinä jumalainen Nainen.
      Parasta, parhaalle.

• Eihän sitä tarvi kehua, naisella on kai silmät päässä ja tunto tallella? Lienee selvää, että rakastetulle ne uljaat kernaasti annetaan käyttöön. :)

• Anonyymi

Jos mies on noin rakastunut omaan penikseensä niin sen saa kyllä pitää itsellään. 😅

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Eihän sitä tarvi kehua, naisella on kai silmät päässä ja tunto tallella? Lienee selvää, että rakastetulle ne uljaat kernaasti annetaan käyttöön. :)

Siinä voi olla mukana myös toinenulottuvuus. Jos nainen hiukan ujo omasta hävystään, niin miehen kehuessa omaansa, antaa myös naiselle rohkeutta.
        Voi kääntää keskustelua siihe, että sinulla on sitten ihana pimppa. Näin kuin sivulauseessa annetaan naiselle rohkeutta, itsensä hyväksyntään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä voi olla mukana myös toinenulottuvuus. Jos nainen hiukan ujo omasta hävystään, niin miehen kehuessa omaansa, antaa myös naiselle rohkeutta.
        Voi kääntää keskustelua siihe, että sinulla on sitten ihana pimppa. Näin kuin sivulauseessa annetaan naiselle rohkeutta, itsensä hyväksyntään.

Et selvästikään tunne naisia kovin hyvin. ☺

• Anonyymi kirjoitti:

Hmph. Kuolisin nauruun noista jutuista. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on noin rakastunut omaan penikseensä niin sen saa kyllä pitää itsellään. 😅

Ei suinkaan, sillä hyvällä työkalulla tulee priimatulos.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Hmph. Kuolisin nauruun noista jutuista. 😂

Lähinnä tuo se reaktio tosiaan olis ja vaivaantunut hiljasuus, kun yrittäis parhaansa ollakseen nauramatta. Ujo taas kokis sen aidosti ahdistavaksi toiminnaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et selvästikään tunne naisia kovin hyvin. ☺

Nyt nauroimme molemmat yhdessä. Vaimo ja minä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä tuo se reaktio tosiaan olis ja vaivaantunut hiljasuus, kun yrittäis parhaansa ollakseen nauramatta. Ujo taas kokis sen aidosti ahdistavaksi toiminnaksi.

Joo. Mies tuntuisi vähintäänkin omituiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se priimakalu ei ole vasta kun kohtalainen alku.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen aina ajatellut, että sen priimatuloksen päättää se vastapuoli, eikä se kalun kantaja/antaja.

Jos vastapuoli on tyytyväinen, ilmeisen onnistunut esitys, sillä kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt nauroimme molemmat yhdessä. Vaimo ja minä.

Kyllä naisissakin sekopäitä löytyy. Sinäpä sen juuri viestilläsi todistit.

• Anonyymi

Minä ainakin aina vähättelen kaluani. Sitten kun nainen tuntee sen valtaisan peneraation, niin hän huokaa ja silmät kääntyvät ympäri.

• Anonyymi

No siis herjalla ja huvikseen, mikäs siinä. Vitsinä mä tollasen automaattisesti ottasin ja vitsillä siihen vastaisin. Jos toinen tosissaan tollasia puhuis, niin en mä kyllä kykenis ottaan sellasta tyyppiä vakavasti missään muussakaan asiassa. Tollaset "jumalainen elin" puheet olis niin koomisia ja ihan totaalisen väärällä tavalla. Hetken hupi ehkä, mutta ei todellakaan parisuhdemateriaalia. Enkä mä kyllä hupinakaan jaksais noin rajua myötähäpeää aiheuttavaa miestä.

• Anonyymi

Minkä ihmeen takia niistä värkeistä puhua yhtään sen kummemmin? Itse en keksi juuri tylsempää puheenaihetta. Mulle mielummin toimintaa kuin puhetta ja jos on pakko puhua, niin puhutaan siitten siitä ite tekemisestä, eikä kaluista.

• Anonyymi

Koska niitten värkkientakia tulee monta eroa pariskunnille. Oletetaan, että syy on niissä värkeissä, vaikka syyllinen majailee ihan muualla.
        Kun pariskunta myöntää toisilleen miten ihana pimppa ja kalu heitä yhdistää, silloin aletaan ruotiin todelliset vääristymät yhteiselosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska niitten värkkientakia tulee monta eroa pariskunnille. Oletetaan, että syy on niissä värkeissä, vaikka syyllinen majailee ihan muualla.
        Kun pariskunta myöntää toisilleen miten ihana pimppa ja kalu heitä yhdistää, silloin aletaan ruotiin todelliset vääristymät yhteiselosta.

Enpä ole moiseen syyhyn ikinä törmänny. Hulluja ihmisiä näköjään löytyy.

Vaan siis todellakin maailman tylsin keskustelun aihe. Ei jatkoon tollanen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole moiseen syyhyn ikinä törmänny. Hulluja ihmisiä näköjään löytyy.

Vaan siis todellakin maailman tylsin keskustelun aihe. Ei jatkoon tollanen mies.

Kyllä monet eronneet sanoo jälkeenpäin, ettei vehkeet enään sopineet yhteen.
        Mutta sehän ei ole todellinen syy eroon.
        Jos olisivat riittävästi panostaneet rakasteluun ja korjanneet todelliset vääristymät suhteessa. Liitto olisi pelastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisivat riittävästi panostaneet rakasteluun ja korjanneet todelliset vääristymät suhteessa. Liitto olisi pelastunut.

Kuten sanottu, niin enpä ole moista sekoilusyytä ennen kuullut. Kaikkia hulluja se läipä elättääkin.

En tajua millanen tyyppi edes kokee tarpeelliseksi edes jauhaa jostain pippulistaan. Hohhoi ja haukotus sentään. Mä menisin ennemmin nukkumaan, ku jäisin "keskustelemaan".

• Anonyymi kirjoitti:

No kaikki ongelmat ei alunperinkään tule mistään seksistä tai vehkeiden yhteensopimisesta. Ne asiat saa aina selvitettyä ja opeteltua, jos niistä kenkää hiertää.

Useinmiten se syy on ihan jotain muuta, kun seksi. Seksi on hyvä tekosyy, kun ei kehdata sanoa että ei vaan enää jaksa katella sen naamaa ja kuunnella en juttuja.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

No kaikki ongelmat ei alunperinkään tule mistään seksistä tai vehkeiden yhteensopimisesta. Ne asiat saa aina selvitettyä ja opeteltua, jos niistä kenkää hiertää.

Useinmiten se syy on ihan jotain muuta, kun seksi. Seksi on hyvä tekosyy, kun ei kehdata sanoa että ei vaan enää jaksa katella sen naamaa ja kuunnella en juttuja.

Ja vaikka kuinka molemmat värkit olis hyviksi haukutut, niin ei se silti seksielämää yhtään paremmaksi tee. Sen puolen korjaaminen lähtee ihan muualta, ku omien vehkeiden kehumisesta. Kannattaa puhua vähemmän niistä "työkaluista" ja keskittyä enemmän siihen niiden käyttöön. Jos tosiaan on tarve puhua, niin juttelee sitten enemmin siitä ite käyttämisestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka kuinka molemmat värkit olis hyviksi haukutut, niin ei se silti seksielämää yhtään paremmaksi tee. Sen puolen korjaaminen lähtee ihan muualta, ku omien vehkeiden kehumisesta. Kannattaa puhua vähemmän niistä "työkaluista" ja keskittyä enemmän siihen niiden käyttöön. Jos tosiaan on tarve puhua, niin juttelee sitten enemmin siitä ite käyttämisestä.

Joo, samaa mieltä.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Nyt saavumme asian ytimeen. Kun toisen jutut ja naama alkaa kyllästyttää, silloin otetaan esiin jokerikortti.
        Ryhdytäänkin kehuun toistensa sukuelimiä ja jopa ylistäväänsävyyn.
        Jos yksi päivä ei riitä, jatketaan toinen perään.
        Eihän sellaisen kehumisryöpynjälkeen kukaan halua enää erota.
        Moni suhde pelastuu ja voitaisiin julistaa jopa iskulause.
        "Kehu puolison pimppa/kalu kerran päivässä ja aprillipäivänä kahdesti"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt saavumme asian ytimeen. Kun toisen jutut ja naama alkaa kyllästyttää, silloin otetaan esiin jokerikortti.

Jos nyt rehellisesti sanon, niin itelläni toi olis viimenen niitti sille suhteelle. Jos muutenkin vedellään viimosia niin juu ei, en suosittele tuota taktiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt rehellisesti sanon, niin itelläni toi olis viimenen niitti sille suhteelle. Jos muutenkin vedellään viimosia niin juu ei, en suosittele tuota taktiikkaa.

Tai siis jos toisesta haluaa eroon nopeutetussa tahdissa niin sitten toimii kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeestikko? Koitan miettiä itseäni tilanteeseen tekemässä noin ja kuulostaa hyvin arveluttavalle. Ehkä tuo nauruterapiana voisi toimia. :D

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Kyllä seksi on syynä eroon useinkin. Jos se olisi hyvää ei eroa olisi tullut, joku muu syy on ollut sitten piste iin päälle. Näin on jotkut naiset kertoneet ja myönnän tämän itsekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä seksi on syynä eroon useinkin. Jos se olisi hyvää ei eroa olisi tullut, joku muu syy on ollut sitten piste iin päälle. Näin on jotkut naiset kertoneet ja myönnän tämän itsekin.

Heh, no sitten on koko surkeaa seksiä jos sitä ei saa korjattua edes kädestäpitäen neuvomalla.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Heh, no sitten on koko surkeaa seksiä jos sitä ei saa korjattua edes kädestäpitäen neuvomalla.

Niin ja on kummallisella tavalla huonoa seksiä, jos se paranee vehkeitä kehumalla.

• Anonyymi

Noh vhahstakhohdat tukevat thoinen thoistaan nunukhanhainai shuoraan shanottunna hainaihnaa

• Anonyymi

Yks nainen kertoi yhen ex-miehensä kysyneen tekeekö hänen iso kalunsa kipeää, nainen oli ensin ajatellut miehen vitsailevan mutta mies oli kysynyt tosissaan kun kuvitteli olevansa isokaluinen.
      Tietysti netistä lukenut kalu on iso jos se on 15 cm. pitkä.
      Nainen ei ollut viitsinyt sanoa ettei se mikään iso ole ettei isokokoinen mies loukkaannu.

• J-a-n

Nämä on ns. vähän noloja juttuja jo miehen oletuksella lähteä kyselemään.

• Anonyymi

Onko sun rakas häpy? Esineellistät naisen.

• Anonyymi

Naisen "se" on edelleen musta ja ruma.

• Anonyymi

Asia ei muutu muksikaan vaikka kuinka poistellaan totuutta.

• Anonyymi

Onko kalun koolla sama asia kuin naisen kuppi koolla?Tosi poika/mies ei oman peniksesä koolla kehu täällä tai yleisestikään missään,ellei ole puute? Hiljaisissa vesissä ne paraimat kalat kutevat. Mikään ei ole oksetavinta kuin yritys iskeä nainen,olen hyvä seksissä mulla on iso,panetaisi mutta kun ei saa naista.Haluaisin sala suhteen ja lääp lääp lääp

• Anonyymi

Naiset puhuu kuppikoosta, jos on sama asia kuin kalun koko niin eikö asia ole sitten ok.
        Joka ikisen naisen kuppikoon olen saanut kuulla naisilta keitä olen tapaillut mutta kalun kokoa ei kaikki ole tienneet, jotkut ovat kysyneet mutta ei etukäteen, kuppikoon olen kuullut monelta naiselta ennen tapaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset puhuu kuppikoosta, jos on sama asia kuin kalun koko niin eikö asia ole sitten ok.
        Joka ikisen naisen kuppikoon olen saanut kuulla naisilta keitä olen tapaillut mutta kalun kokoa ei kaikki ole tienneet, jotkut ovat kysyneet mutta ei etukäteen, kuppikoon olen kuullut monelta naiselta ennen tapaamista.

Te tapailette kyllä tosi outoja naisia. En ymmärrä mistä tollasia löytyy. Ite en ole kertaakaan kertonu kuppikokoani yhdellekään miehellä, jonka olen ollut aikeissa tavata. Olen kyllä kertonut miehille, jotka ovat sitä kysyneet, mutta en koskaan lähtis tapaamasn miestä, joka sitä kysyisi. Ehdoton turn off itselleni moinen kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te tapailette kyllä tosi outoja naisia. En ymmärrä mistä tollasia löytyy. Ite en ole kertaakaan kertonu kuppikokoani yhdellekään miehellä, jonka olen ollut aikeissa tavata. Olen kyllä kertonut miehille, jotka ovat sitä kysyneet, mutta en koskaan lähtis tapaamasn miestä, joka sitä kysyisi. Ehdoton turn off itselleni moinen kysymys.

Samaa mietin. Jos ennen tapaamista on kyselty kuppikokoa tai mitään seksiin liittyviä asioita, ei tapaamista ole tullut.

Mutta maailma on täynnä ihmisiä, kaikki yksilöitä. Epäilemättä löytyy niitäkin naisia, jotka puhuvat kuppikoostaan ja kyselevät miesten kaluista ennen tapaamisia. Kaikki kun olemme erilaisia persoonia.

• Omakehu haisee.

• Anonyymi

Säälittää ennemminkin.
      Jos se on ainoa asia mistä olla ylpeä on asiat kyllä surullisella tolalla.

• Anonyymi

Ei aloittaja minusta tarkoittanut laisinkaan sitä, että sillä peniksen koolla olisi merkitystä.
      Lisäksi tuo kehuminen koski ainoastaan vakisuhteessa olevia.
      Mutta heitetään vastapallo.
      Jospa tästä rohkaistuneena kumppanin nainen olisi ylpeä pimpastaan ja ryhtyisi sitä ylistään, kehuen miten ihana se on?
      Jotenkin oletan, että vieläkin naiset kainostelee häpyään myös vakisuhteessa.
      Miten on?

• Anonyymi

Nyt aamulla kun luin asiasta, niin halusin kokeilla asiaa kun olimme vielä sänkyssä. Mies hiukan oli ihmeisään sanoessani, nyt saat parasta pimppaa.
        Myös rakastelunaikana kehuin, että ompa minulla ihana pimppa, nauti kulta siitä täysillä.
        Mieskin innostu asiasta ja pani parastaan.
        Olipa vapauttava olo ja hieno kokemus.
        Suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt aamulla kun luin asiasta, niin halusin kokeilla asiaa kun olimme vielä sänkyssä. Mies hiukan oli ihmeisään sanoessani, nyt saat parasta pimppaa.
        Myös rakastelunaikana kehuin, että ompa minulla ihana pimppa, nauti kulta siitä täysillä.
        Suosittelen.

Me ei rakasteltu vielä aamulla, mutta kokeilin miehen reaktiota ja totesin, että mitäs tykkäät mun pimpasta?
        Mitäkö tykkään, on se ihana ja paras mitä olla voi.
        Eipä ole ennen näin puhuttu ja molemmat yllätty. No, entäs minun penis?
        Mitä siitä, tykkään hirmuisesti ja tosi ihana, ihan paras.
        Olimme molemmat yllättyneitä, kun ei aikaisemmin noin puhuttu.
        Molemmat olivat haltioissaan vastauksista.
        Naisena olin aina jotenkin hävennyt, noin ihanan suoraan puhumista siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen.

Miksi sä sitä kehuit? Eikö miehen olis pitänyt kehua?

• Anonyymi

Mikähän siinä on, kun täällä oletetaan että jos ei kehu omaa elintään tai halua kuulla siitä kehuja, niin kyseessä on elinhäpeä?

En kehu silmiäni, hiuksiani, huuliani tai korvianikaan enkä välitä kuulla niistä kehuja. Ei se tarkoita että häpeäisin niitä, ei vaan tippaakaan kiinnosta kuulla kehuja ulkoisista avuista.

Joillain se "rakkauskieli" on sitä, että täytyy saada jatkuvasti verbaalista hyväksyntää ja varmistusta että on hyvä ja kelpaa.

Itsellä se "rakkauskieli" lienee teot, ei sanat. Kyllä minä osaan toisen käytöksestä ja panostuksesta suhteeseen lukea, että tykkääkö hän minusta. Ei siinä tarvita mitään nenän tai navan tai vulvan kehumista.

Jos kumppani lähtisi kehuskelemaan hyvillä rakastelutaidoillaan niin pyytäisin aiemmista käyttäjäkokemuksista kerätyt gallupit nähtäviksi.

• Anonyymi

Siinä sitä tuli ehdottomia väitteitä ihmisenä olemisesta. Omasta elämästä.
        Niin, mutta entäs me muut? Onko meillä oikeus elää omanlaista elämää?
        Keneltä se on pois jos pariskunta keskenään kehuu toisiaan ja vaikka lisäksi itseään?
        Oli kehumisenkohde mikä tahansa.

Lisäksi. Aika hankalaa on jos puoliso ei kerro toiveitaan, vaan toisen pitää ne ilmeistä ja eleistä osata tulkita oikein.
        Sitten valitetaan, että sää et yhtään ymmärrä mua. Kun arvaukseen perustuva tulkinta onkin väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä tuli ehdottomia väitteitä ihmisenä olemisesta. Omasta elämästä.
        Niin, mutta entäs me muut? Onko meillä oikeus elää omanlaista elämää?
        Keneltä se on pois jos pariskunta keskenään kehuu toisiaan ja vaikka lisäksi itseään?
        Oli kehumisenkohde mikä tahansa.

Lisäksi. Aika hankalaa on jos puoliso ei kerro toiveitaan, vaan toisen pitää ne ilmeistä ja eleistä osata tulkita oikein.
        Sitten valitetaan, että sää et yhtään ymmärrä mua. Kun arvaukseen perustuva tulkinta onkin väärä.

Enpä missään kohtaa väittänyt kenenkään muun olevan kuin minä. Kerroin ainoastaan oman näkemykseni asiaan, omalta kantiltani katsottuna. Kuten joka käänteessä painotin.

Vaikuttaa siltä että yritit varsin tarmokkaasti ymmärtää koko kommenttini väärin. Näköjään onnistuit keksimään joka lauseelle omanlaisesi merkityksen.

• Anonyymi

Äänestän tätä ☝

• Anonyymi

Musta olet nyt täysin asian ytimessä. Joillekin pareille tuollainen itsensä ja toistensa kehuminen varmasti toimii. Toisille taas ei lainkaan. Tärkeetä olis tietää millanen se oma kumppani on ja yrittää puhua samaa kieltä.

Mä itse kokisin tollasen pissivehkeistä puhumisen ja sänkytaidoilla kehuskelun lähinnä ällöttäviksi. Tän voin sanoa ihan kokemuksesta, sillä eräs aiemmin hyvin kiinnostava mies sai noilla puheilla itsestään niin vastenmielisen, etten halunnut häntä edes tavata. Itse hän taatusti koki ne hyviksi mainospuheiksi, mutta mua ne lähinnä oksetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta olet nyt täysin asian ytimessä. Joillekin pareille tuollainen itsensä ja toistensa kehuminen varmasti toimii. Toisille taas ei lainkaan. Tärkeetä olis tietää millanen se oma kumppani on ja yrittää puhua samaa kieltä.

Mä itse kokisin tollasen pissivehkeistä puhumisen ja sänkytaidoilla kehuskelun lähinnä ällöttäviksi. Tän voin sanoa ihan kokemuksesta, sillä eräs aiemmin hyvin kiinnostava mies sai noilla puheilla itsestään niin vastenmielisen, etten halunnut häntä edes tavata. Itse hän taatusti koki ne hyviksi mainospuheiksi, mutta mua ne lähinnä oksetti.

Teit miehelle hyvän palveluksen kun et halunnut enää edes tavata, säästyi yksi riitaisa ero jos olisitte yhteen menneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit miehelle hyvän palveluksen kun et halunnut enää edes tavata, säästyi yksi riitaisa ero jos olisitte yhteen menneet.

Lähinnä koin tekeväni itselleni palveluksen. Parisuhdettahan siitä ei missään tapauksessa olisi tullut. Se oli selvää jo siinä tilanteessa. Hän vaan kovasti halusi, että hänelle annettaisiin mahdollisuus. Vaan eihän siinä ollut enää mitään mahdollisuutta, jota antaa, eli täysin turhaa ajanhukkaa olis ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä koin tekeväni itselleni palveluksen. Parisuhdettahan siitä ei missään tapauksessa olisi tullut. Se oli selvää jo siinä tilanteessa. Hän vaan kovasti halusi, että hänelle annettaisiin mahdollisuus. Vaan eihän siinä ollut enää mitään mahdollisuutta, jota antaa, eli täysin turhaa ajanhukkaa olis ollut.

Niin siis koen, että hänkin pystyi jälkeenpäin näkemään asian kuten sinä näet. Siinä kohtaa hän lähinnä koki olevansa kaltoin kohdeltu, vaikka oli todella varmasti parempi näin molemmille osapuolille.

• Anonyymi

Jos minä olisin nainen ja minulle mies alkaisi omaa elintään kehumaan, niin aika itsestään selvästi mieleeni tulisi seuraava sanapari:

"Itserakas mulkku"

• Anonyymi

En hyväksy tuommoistakaan typerää käytöstä.

• Ei ne puheet, vaan ne teot.

• Anonyymi

Tuolla joku aikaisemmin ehdotti, että myös nainen puolisolleen kehuisi häpyään.
      Siitä nousikin ajatus, että miksi naiset vetävät hävyn paljaaksi karvoista?

Eikö sitä silloin haluta näyttää enemmän ja kauniimpana?
      Niin tosiaan naiset. Miten on?

• Anonyymi

Muista en tiedä, mutta itse ajelen lähinnä hygieniasyistä. Mun alapäätäni ei ole kukaan muu nähnyt herran aikoihin, että ulionäkösyyt olis aika naurettava "tekosyy". Ihan samasta syystä ajelen kainalokarvanikin. Pääsee vähemmällä pesemisellä.

Tiedän kyllä, että joku alkaa nyt jauhaa niiden karvojen olevan siellä syystä. Olivat tai eivät niin itsestäni tuntuu mukavammalta, kun niitä karvoja ei suuremmin ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista en tiedä, mutta itse ajelen lähinnä hygieniasyistä. Mun alapäätäni ei ole kukaan muu nähnyt herran aikoihin, että ulionäkösyyt olis aika naurettava "tekosyy". Ihan samasta syystä ajelen kainalokarvanikin. Pääsee vähemmällä pesemisellä.

Tiedän kyllä, että joku alkaa nyt jauhaa niiden karvojen olevan siellä syystä. Olivat tai eivät niin itsestäni tuntuu mukavammalta, kun niitä karvoja ei suuremmin ole.

Minun täytyy kyllä myöntää, että ajelu alhaalta on myös näkökysymys.
        Kyllä siinä miehensilmää haluaa ilostuttaa. Piilokehumista!

Tutkimattomat on naisten aivoitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en rupea puhumaan muiden puolesta. Tuon asian sanokoot he, jotka tuollaista miettivät. Itselleni kyse on juuri siitä mitä kirjoitin, eikä yhtään mistään muusta. En esittele alapäätäni missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en rupea puhumaan muiden puolesta. Tuon asian sanokoot he, jotka tuollaista miettivät. Itselleni kyse on juuri siitä mitä kirjoitin, eikä yhtään mistään muusta. En esittele alapäätäni missään.

Se tosin täytyy sanoa, että olen tavannut useammankin miehen, jotka ovat ajalleet oman alapäänsä juuri tuosta kertomastasi syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se juurikin noin. Eli varsinainen aloitus onkin oikeassa.
        Kun itse sheivaan siinä tavallaan lähettää viestin miehelleen.
        Eikös ole söpö ja ihana. Usein mies siten kehuu samoilla sanoilla.
        Luin aloituksen tarkkaan ja siinä mielestäni tarkoitettiin pariskuntien suhdetta.
        Onhan naisen häpy ihan huippu ja mies on samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se juurikin noin. Eli varsinainen aloitus onkin oikeassa.
        Kun itse sheivaan siinä tavallaan lähettää viestin miehelleen.
        Eikös ole söpö ja ihana. Usein mies siten kehuu samoilla sanoilla.
        Luin aloituksen tarkkaan ja siinä mielestäni tarkoitettiin pariskuntien suhdetta.
        Onhan naisen häpy ihan huippu ja mies on samaa mieltä.

Vit*u mikä sokM:män opetuslapsi ja naisten simppi.

• Anonyymi

Jätän miehen jos se alkaa kalulleen puhumaan. Onneksi oma mieheni ei ole niin tyhmä että kehuisi kaluaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Totta kai, kunhan se on puhdas eli ei ns. omakehu haise.

• Anonyymi

Sulla on nyt ihan väärin päin tuo juttu. Jos miehen rakastelutaidot ovat kohdillaan, se on se nainen, joka niitä kehuu, pyytämättä.

Eikä sitä paitsi kukaan halua omakehua kuunnella.

• Anonyymi

Ai vain olis kuinka iso kalu? Miten olis helikopteri?

• Anonyymi

Tottahan toki hyväksyn jos mies kehuu omaa penistään. Hyväksyn myös sen jos mies kehuu muiden peniksiä, vaginoita, huulia, peppureikiä ja omia hyviä rakastelutaitojaan.

Tuollainen mies ei olisi itselle potentiaalinen kumppaniehdokas.

Mutta ei se estä minua hyväksymästä ihan ihmisenä ihmistä, joka kokee tarvetta ylistää omia tai muiden vehkeitä ja omia taitojaan. Ei se minulta mitenkään pois ole jos joku haluaa itseään selkään taputella, hyvä vaan jos on onnellinen siitä mitä on saanut ja mitä on oppinut.

• Anonyymi

Aloituksessa ei kyllä tuollaisesta ollut kysymys. Siinä kerrottiin siitä kun ollaan jo parisuhteessa.
        Puhumattakaan että muita ulkopuolisia ylistettäisiin.

Eli kehukaa toinentoistanne. Onhan mies lopulta häpynsä pauloissa, joka omalla rakkaalla naisella on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa ei kyllä tuollaisesta ollut kysymys. Siinä kerrottiin siitä kun ollaan jo parisuhteessa.

Eli kehukaa toinentoistanne. Onhan mies lopulta häpynsä pauloissa, joka omalla rakkaalla naisella on.

"Eli kehukaa toinentoistanne. Onhan mies lopulta häpynsä pauloissa, joka omalla rakkaalla naisella on."

Sanoisin, että hemmetin huono neuvo. Opettele tuntemaan se oma kumppanisi, ennen kun menet kehumaan yhtään. Väärän tyyppinen puhe vääräntyyppiselle ihmiselle aiheuttaa vain ongelmia. Itseäni alkaisi ällöttää mies, joka kehuisi alapäätäni. Ei tekis mieli päästää enää lähellekään ko. paikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa ei millään muotoa eritelty, millaisessa tilanteessa kalun ja seksitaitojen ylistäminen pitäisi hyväksyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eli kehukaa toinentoistanne. Onhan mies lopulta häpynsä pauloissa, joka omalla rakkaalla naisella on."

Sanoisin, että hemmetin huono neuvo. Opettele tuntemaan se oma kumppanisi, ennen kun menet kehumaan yhtään. Väärän tyyppinen puhe vääräntyyppiselle ihmiselle aiheuttaa vain ongelmia. Itseäni alkaisi ällöttää mies, joka kehuisi alapäätäni. Ei tekis mieli päästää enää lähellekään ko. paikkaa.

Hyvä neuvo tuo oman kumppanin tutustuminen ja sitten kommunikaatio, niin että hän kokee tulevansa arvostetuksi. Itselleni tunteet ovat olennaiset, se että toinen tuntuu hyvältä ja oikealta minulle ja että hänen kanssaan on hyvä olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä neuvo tuo oman kumppanin tutustuminen ja sitten kommunikaatio, niin että hän kokee tulevansa arvostetuksi. Itselleni tunteet ovat olennaiset, se että toinen tuntuu hyvältä ja oikealta minulle ja että hänen kanssaan on hyvä olla.

Näin se pitää mennäkin. Siitä sen oman kumppanin oppii tunteen, kun vähitellen hienovaraisesti puhuu asioista.
        Mistä sen muuten tietää mistä kukin pitää, jos asiasta ei puhuta.

Uskallan jopa väittää, että asioista puhumattomuus on isompi ongelma, kuin lempeä keskustelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se pitää mennäkin. Siitä sen oman kumppanin oppii tunteen, kun vähitellen hienovaraisesti puhuu asioista.
        Mistä sen muuten tietää mistä kukin pitää, jos asiasta ei puhuta.

Uskallan jopa väittää, että asioista puhumattomuus on isompi ongelma, kuin lempeä keskustelu.

"Uskallan jopa väittää, että asioista puhumattomuus on isompi ongelma, kuin lempeä keskustelu."

Itselleni ainakin vääränlainen puhe on suurempi ongelma kuin täysi puhumattomuus. En ole tähän asti elämässäni tarvinut puheita pippeleistä ja pimpeistä ja toivon mukaan ei tarvitse kyseisen kaltaisia keskusteluja koskaan käydäkään. Laskisi kunnioitustani kumppaniani kohtaan niin rajusti, että mahtaisiko siitä enää päästäkään normaalitasolle. Tähän asti toisen mieltymykset ovat selvinneet pitkälti kokeilemalla ja hyvin vähäisellä sanattomalla ohjeistuksella. Minun kieleni rakkaudessa ovat teot, enkä kaipaa lainkaan vulgäärejä puheita ja hyvin vähän myöskään kehuja. En pärjäisi lainkaan parisuhteessa ihmisen kanssa, joka kaipaisi juuri noita, sillä ne tappaisivat minun rakkauteni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uskallan jopa väittää, että asioista puhumattomuus on isompi ongelma, kuin lempeä keskustelu."

Itselleni ainakin vääränlainen puhe on suurempi ongelma kuin täysi puhumattomuus. En ole tähän asti elämässäni tarvinut puheita pippeleistä ja pimpeistä ja toivon mukaan ei tarvitse kyseisen kaltaisia keskusteluja koskaan käydäkään. Laskisi kunnioitustani kumppaniani kohtaan niin rajusti, että mahtaisiko siitä enää päästäkään normaalitasolle. Tähän asti toisen mieltymykset ovat selvinneet pitkälti kokeilemalla ja hyvin vähäisellä sanattomalla ohjeistuksella. Minun kieleni rakkaudessa ovat teot, enkä kaipaa lainkaan vulgäärejä puheita ja hyvin vähän myöskään kehuja. En pärjäisi lainkaan parisuhteessa ihmisen kanssa, joka kaipaisi juuri noita, sillä ne tappaisivat minun rakkauteni.

Onkin hyvä pyrkiä ymmärtämään uuden kumppaniehdokkaan rakkauskieltä jo tapailun alkuvaiheessa. Täysin erilaisia rakkauskieliä puhuvien suhde on haastavaa saada toimimaan.

Itsellä myös rakkauskielenä nuo teot. Joskus yrittänyt sovittaa elämää yhteen ihmisen kanssa, jolla oli tarve saada jatkuvasti verbaalista varmistusta rakkaudestani. Se oli uuvuttavaa sekä minulle että hänelle. Turhauduin kun tuntui ettei mikään rakkaudenosoitus riittänyt ja hän turhautui, kun en oppinut riittävän usein ja hyvin vakuuttelemaan häntä sanallisesti tunteistani.

Hän onneksi löysi kumppanin, joka puhuu samaa rakkauskieltä. He ylistävät toisiaan somessa lähes päivittäin ja vaikuttavat erittäin onnellisilta yhdessä.

• Anonyymi

Ja älykkyys osamäärä 0 tasoa? Ja myös keskustelutaidot ym? Niin taas näitä typeriä ap miehen aloituksia, josta naisena en ole kiinnostunut näistä alapään jutuista. Mies on varmasti huonosti koulutettu, kun ei ole mitään muuta jolla nostaa statustaan, kuin se ainainen kalu? Hoh, hohjaijaa. Kasva jo aikuiseksi.

• Anonyymi

Niinpä! Onko olemassa tylsempää aihetta, kuin pippelit ja pimpit? Eiköhän niistä ole kuultu kaikki oleellinen jo taaperoikäisenä ja sitten voisi siirtyä mielenkiintoisempiin aiheisiin (= ihan mikä tahansa muu aihe).

• Anonyymi

Jos mies kehuu omaa pikkuvarvastaan että miten komea tai moottorisaahaa, rälläkkäänkin tai vasaraansakin.

• Anonyymi

Katsopa miten hienon uuden kirveen tai vasaran ostin juuri, eikö olekin komea?

• Anonyymi

Kalu kuin kalu, työkalu.

• Anonyymi

Naisena en ymmärrä aloituksen kaltaista järjenjuoksua, en sitten millään. Onko sillä miehellä sitten ihan henkkoht vertailukohta toiseen mieheen, että noin voi itteään kehua?? WEIRD. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Tuota mäkin pohdin. Millä kompetenssilla mies kehuu taitojaan? Sen verran paljon on tullut nähtyä ja koettua, että en rehellisesti sanoen pistä paljoa painoa miehen omille sanoille. Kun ei toisten naistenkaan "todistukseen" miehen kyvykkyydestä voi juuri luottaa. Tulee heti mieleen eräs exäni, jonka itseäni edeltävän tyttöystävän kanssa päädyin puhumaan. Se exäni exä kehui exäni maasta taivaaseen petipuuhissa ja mä siinä vaan pohdin mielessäni miten huonoja ne vertailukohteensa ovat mahtaneet olla. Exäni kun oli minun mielestä totaalinen tumpelo siinä alkuvaiheessa. Eikä se puuha kaikesta ohjeistuksesta huolimatta juuri parantunut sen viiden vuoden aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota mäkin pohdin. Millä kompetenssilla mies kehuu taitojaan? Sen verran paljon on tullut nähtyä ja koettua, että en rehellisesti sanoen pistä paljoa painoa miehen omille sanoille. Kun ei toisten naistenkaan "todistukseen" miehen kyvykkyydestä voi juuri luottaa. Tulee heti mieleen eräs exäni, jonka itseäni edeltävän tyttöystävän kanssa päädyin puhumaan. Se exäni exä kehui exäni maasta taivaaseen petipuuhissa ja mä siinä vaan pohdin mielessäni miten huonoja ne vertailukohteensa ovat mahtaneet olla. Exäni kun oli minun mielestä totaalinen tumpelo siinä alkuvaiheessa. Eikä se puuha kaikesta ohjeistuksesta huolimatta juuri parantunut sen viiden vuoden aikana.

Se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle. Se mikä yhdelle tuntuu epätoivoiselta rävellykseltä, voi toiselle ollakin nappisuoritus.

Kommunikaatio on avain. Petipuuhissa täytyy opettaa toinen omille tavoilleen, taikka tyytyä olemaan tyytymätön. Jotkut tosin eivät millään opi uusia temppuja tai uuden kumppanin tavoille, vaan sitkeästi toimivat samalla tavalla vaikka miten yrittäisi neuvoa ja ohjailla toisin.

On varsin totta että mitä enemmän joku kokee tarvetta kehua varustustaan tai taitojaan, sitä vähemmän niihin kehuihin yleensä on aihetta. Hyvää tuotetta ei tarvitse liiemmälti markkinoida jotta se menee kaupaksi, huonoa taas pitää tuputtaa aggressiivisesti ja puoli-ilmaiseksi jotta sen saa liikkumaan hyllyiltä.

• Anonyymi

Antaapa mennä vaan! Minä voin laulaa taustasävelet 😂

Siitä tulee hitti!

• Anonyymi

Tarkoitin räppi, jou 🤘

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      48
      5031
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2693
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1801
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      133
      1658
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1596
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1437
    7. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      17
      1386
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      26
      1371
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1156
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1153
    Aihe