Voisitko seurustella noidan kanssa?

Anonyymi

36

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noituus ei ole harmiton harrastus. New agerit ja uuspakanat kuvittelevat sen olevan universumin energioiden hallitsemista joko hyvään tai pahaan, mutta todellisuudessa noita ei ole yhteydessä universumin energioihin vaan demoneihin. Demonit eivät koskaan ole hyväntahtoisia ihmisiä kohtaan, vaikka voivatkin esiintyä valon enkeleinä. Flirttailu sielunvihollisen kanssa kannattaa lopettaa ajoissa.

      • Anonyymi

        Näin on, näillä asioilla ei kannata leikkiä.


    • Sehän olis kätevää. Kai sinne luudalle kaks mahtuu?

    • Mitä aikaa täytyy olla kyöpelivuorella?

    • Anonyymi

      Kivannäköinen tyttö. Panisin kyllä.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti.

      Oikein piristävä uutinen. Mä luulin että tällainen magiikka ja muu luu-juttu on jo kuopattu historia pulpetin alle, mutta ei.

      Great news

      • Anonyymi

        Niin siis meidän kommuunin siivouskaapissa on Miele.

        Siinä ei tietääkseni ole sisällä demoneita, vaan pölypussi.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis meidän kommuunin siivouskaapissa on Miele.

        Siinä ei tietääkseni ole sisällä demoneita, vaan pölypussi.

        (naurua)

        Hei!

        Mulla on muuten musta kissa. Mussa on siten noitapotentiaalia.

        (hirn)


      • Anonyymi

        Tarkemmin ajateltuna eouva Rowlingin suurin taikatemppu on niin valtava, että sitä on yhtä vaikea nähdä kuin universumia kaikessa loistossaan.

        Rouva Rowling ei vain vetänyt kania hatusta, vaan näytti meille unohdetun maailman.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Mulla on muuten musta kissa. Mussa on siten noitapotentiaalia.

        (hirn)

        Kammottavaa!

        Hoksasin juuri että olen kalpeahko, punatukkainen ja räsynykkemaisen laiha.

        Lisäksi katseessani on jotain omituista utuisuutta... niin kuin sumua tai jotain. Lisäksi mökillä on iso musta muuripata.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna eouva Rowlingin suurin taikatemppu on niin valtava, että sitä on yhtä vaikea nähdä kuin universumia kaikessa loistossaan.

        Rouva Rowling ei vain vetänyt kania hatusta, vaan näytti meille unohdetun maailman.

        (hihitystä)

        Mjaa

        Mitähän järkeä on poistaa ketjusta jotain oleellista ja näin kadottaa koko ketjun idea?

        Joku ei kyllä täällä ihan täysillä käy.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Mulla on muuten musta kissa. Mussa on siten noitapotentiaalia.

        (hirn)

        Miullakin on musta kisu, tai mustalla kisulla on mie.. miu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kammottavaa!

        Hoksasin juuri että olen kalpeahko, punatukkainen ja räsynykkemaisen laiha.

        Lisäksi katseessani on jotain omituista utuisuutta... niin kuin sumua tai jotain. Lisäksi mökillä on iso musta muuripata.

        (naurua)

        Leikkaa kyntes, kuvailit meinaan jöröjukan..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Leikkaa kyntes, kuvailit meinaan jöröjukan..

        Mulla kuules kynnet ihan kondiksessa.

        Jöröjukan habitus on kyllä mielenkiintoinen.

        Suits me well

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Olen avoin kaikelle, mutta mitään kauheaa omistautumista kaikenlaiseen joka täyttäisi koko elämän en jaksa.
      Jos joku haluaa olla noita, suotakoon se hänelle.

    • interlocutrice

      No kaikenlaisiin sitä on törmännyt, mutta voisihan sitä tutustua noitaankin. Tosin jos eläminen hällä kovin paljon pyörii noituuden ympärillä, niin saattais olla liikaa, sama on jonkun uskovaisen kohdalla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        1974

        Just joo. Mun näkövinkkelistä vuosiluku vaikuttaa ihan pimeältä keskiajalta.

        Oliko silloin lamppuja?

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Kaikki naisethan on noitia ilkeitä ja häijyjä ja viimeistään suhteessa se tulee ilmi kun tulee karmeita kamalia loitsuja siitä kun ei heti ehdi esim kahville vaan sanot pesen kädet eka niin loitsuja kirouksia satelee ja riitaa haastaa ja on häijy ja ilkeä ja inhottava

      • Heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä..

        Täytyy kirjoittaa äidille, täällä naiset on kuin noitii
        Ne kysyy: "Ootsie tämän kylän poikii?"

        - Pariisin kevät.


    • Anonyymi

      Ai miten niin voisinko?

    • "Shamaani" ei aiheuta samanlaisia tunnereaktioita, miksiköhän?

      • Anonyymi

        Joo ei

        Shamaanista tulee mieleen joku teltassa pössyttelevä ukonkäppänä.

        Tiipiissä ei vedä.

        (hirn)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulle eivät muut kelpaakaan kuin miespuoliset "noidat". Vähän harvassa heitä on ollut, mutta on kuitenkin ollut.

      • Anonyymi

        En pidä sanasta velho. Se on kokenut inflaation ja tarkoittaa vain nerokasta ongelmanratkaisijaa tai innovatiivista henkilöä.

        Noita ja noituminen ovat sanoja, jotka ovat säilyttäneet yksilötason voimat ylittävät vibansa. 😁


    • Anonyymi

      Tietenkin voisin, aivan haluaisin elää kokonaan hänelle

    • Anonyymi

      Akilleen kantapääni on enemmälti ihanien enkelien skenessä.
      No offence, btw.

    • Anonyymi

      No en. Tosin olen itsekin naispuolinen. Hyväksyisin vain jos oli tarkoitus tehdä lehtijutulla paljon rahaa ja menisin siksi aikaa itse makkariin kristallipalloa hieromaan.

    • Anonyymi

      Yritin. Tutustuminenkin oli mahdotonta, saatikka seurustelu. Oli niin omissa maailmoissaan. Varmaan skitrsofreniakin vaikutti asiaan.

    • Anonyymi

      Suosikkinoitana voi olla aku ankasta milla magia.

      joskus oli kavereina tyttöjä, valkoisia noitia jotain sellaisia, ihan hauskoja tyttöjä wicka tai sellaisia hauskoja aqivan joo

    • Anonyymi

      uusin innostus naposteltavissa pretzel jutut ne mukava pureksia sellaisia suolatikut se yksinkertaisin malli noista.

    • Mielenkiintoisia ihmisiä noidat. Tutustuisin mielelläni.

    • Mää en kyl diggaa noitii. Tuosta vaan tulit Kyopelivvuoreen ku kotiinsa kissapissasine luutineen ja eltaantuneine kahvinporoineen ja piti semmosta mekkallaa ja löyhkää, et meijän tartti muuttaa pois.

      Mut sen vaan sanon, et noilil ei oo mitään asiaa parkkiluoliin, torneihin ja autiotaloihin. Terv. Kyöpeli 👻

    • Anonyymi

      minun mielesytäni on aika hsudks mrnnä nukkumssn jod on joku prhmoinrn lämmin peti

    • Anonyymi

      Minulla itselläni on "yliluonnollisia" kykyjä, ja seurustelen miehen kanssa, jolla myös on sellaisia.

      Oikein kätevää ja viihtyisää. Telepatia molempiin suuntiin toimii tavalla, jota tavisten on vaikea ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe