Voisitko seurustella noidan kanssa?

Anonyymi

36

89

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noituus ei ole harmiton harrastus. New agerit ja uuspakanat kuvittelevat sen olevan universumin energioiden hallitsemista joko hyvään tai pahaan, mutta todellisuudessa noita ei ole yhteydessä universumin energioihin vaan demoneihin. Demonit eivät koskaan ole hyväntahtoisia ihmisiä kohtaan, vaikka voivatkin esiintyä valon enkeleinä. Flirttailu sielunvihollisen kanssa kannattaa lopettaa ajoissa.

      • Anonyymi

        Näin on, näillä asioilla ei kannata leikkiä.


    • Sehän olis kätevää. Kai sinne luudalle kaks mahtuu?

    • Mitä aikaa täytyy olla kyöpelivuorella?

    • Anonyymi

      Kivannäköinen tyttö. Panisin kyllä.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti.

      Oikein piristävä uutinen. Mä luulin että tällainen magiikka ja muu luu-juttu on jo kuopattu historia pulpetin alle, mutta ei.

      Great news

      • Anonyymi

        Niin siis meidän kommuunin siivouskaapissa on Miele.

        Siinä ei tietääkseni ole sisällä demoneita, vaan pölypussi.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis meidän kommuunin siivouskaapissa on Miele.

        Siinä ei tietääkseni ole sisällä demoneita, vaan pölypussi.

        (naurua)

        Hei!

        Mulla on muuten musta kissa. Mussa on siten noitapotentiaalia.

        (hirn)


      • Anonyymi

        Tarkemmin ajateltuna eouva Rowlingin suurin taikatemppu on niin valtava, että sitä on yhtä vaikea nähdä kuin universumia kaikessa loistossaan.

        Rouva Rowling ei vain vetänyt kania hatusta, vaan näytti meille unohdetun maailman.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Mulla on muuten musta kissa. Mussa on siten noitapotentiaalia.

        (hirn)

        Kammottavaa!

        Hoksasin juuri että olen kalpeahko, punatukkainen ja räsynykkemaisen laiha.

        Lisäksi katseessani on jotain omituista utuisuutta... niin kuin sumua tai jotain. Lisäksi mökillä on iso musta muuripata.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna eouva Rowlingin suurin taikatemppu on niin valtava, että sitä on yhtä vaikea nähdä kuin universumia kaikessa loistossaan.

        Rouva Rowling ei vain vetänyt kania hatusta, vaan näytti meille unohdetun maailman.

        (hihitystä)

        Mjaa

        Mitähän järkeä on poistaa ketjusta jotain oleellista ja näin kadottaa koko ketjun idea?

        Joku ei kyllä täällä ihan täysillä käy.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Mulla on muuten musta kissa. Mussa on siten noitapotentiaalia.

        (hirn)

        Miullakin on musta kisu, tai mustalla kisulla on mie.. miu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kammottavaa!

        Hoksasin juuri että olen kalpeahko, punatukkainen ja räsynykkemaisen laiha.

        Lisäksi katseessani on jotain omituista utuisuutta... niin kuin sumua tai jotain. Lisäksi mökillä on iso musta muuripata.

        (naurua)

        Leikkaa kyntes, kuvailit meinaan jöröjukan..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Leikkaa kyntes, kuvailit meinaan jöröjukan..

        Mulla kuules kynnet ihan kondiksessa.

        Jöröjukan habitus on kyllä mielenkiintoinen.

        Suits me well

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Olen avoin kaikelle, mutta mitään kauheaa omistautumista kaikenlaiseen joka täyttäisi koko elämän en jaksa.
      Jos joku haluaa olla noita, suotakoon se hänelle.

    • No kaikenlaisiin sitä on törmännyt, mutta voisihan sitä tutustua noitaankin. Tosin jos eläminen hällä kovin paljon pyörii noituuden ympärillä, niin saattais olla liikaa, sama on jonkun uskovaisen kohdalla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        1974

        Just joo. Mun näkövinkkelistä vuosiluku vaikuttaa ihan pimeältä keskiajalta.

        Oliko silloin lamppuja?

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Kaikki naisethan on noitia ilkeitä ja häijyjä ja viimeistään suhteessa se tulee ilmi kun tulee karmeita kamalia loitsuja siitä kun ei heti ehdi esim kahville vaan sanot pesen kädet eka niin loitsuja kirouksia satelee ja riitaa haastaa ja on häijy ja ilkeä ja inhottava

      • Heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä..

        Täytyy kirjoittaa äidille, täällä naiset on kuin noitii
        Ne kysyy: "Ootsie tämän kylän poikii?"

        - Pariisin kevät.


    • Anonyymi

      Ai miten niin voisinko?

    • "Shamaani" ei aiheuta samanlaisia tunnereaktioita, miksiköhän?

      • Anonyymi

        Joo ei

        Shamaanista tulee mieleen joku teltassa pössyttelevä ukonkäppänä.

        Tiipiissä ei vedä.

        (hirn)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulle eivät muut kelpaakaan kuin miespuoliset "noidat". Vähän harvassa heitä on ollut, mutta on kuitenkin ollut.

      • Anonyymi

        En pidä sanasta velho. Se on kokenut inflaation ja tarkoittaa vain nerokasta ongelmanratkaisijaa tai innovatiivista henkilöä.

        Noita ja noituminen ovat sanoja, jotka ovat säilyttäneet yksilötason voimat ylittävät vibansa. 😁


    • Anonyymi

      Tietenkin voisin, aivan haluaisin elää kokonaan hänelle

    • Anonyymi

      Akilleen kantapääni on enemmälti ihanien enkelien skenessä.
      No offence, btw.

    • Anonyymi

      No en. Tosin olen itsekin naispuolinen. Hyväksyisin vain jos oli tarkoitus tehdä lehtijutulla paljon rahaa ja menisin siksi aikaa itse makkariin kristallipalloa hieromaan.

    • Anonyymi

      Yritin. Tutustuminenkin oli mahdotonta, saatikka seurustelu. Oli niin omissa maailmoissaan. Varmaan skitrsofreniakin vaikutti asiaan.

    • Anonyymi

      Suosikkinoitana voi olla aku ankasta milla magia.

      joskus oli kavereina tyttöjä, valkoisia noitia jotain sellaisia, ihan hauskoja tyttöjä wicka tai sellaisia hauskoja aqivan joo

    • Anonyymi

      uusin innostus naposteltavissa pretzel jutut ne mukava pureksia sellaisia suolatikut se yksinkertaisin malli noista.

    • Mielenkiintoisia ihmisiä noidat. Tutustuisin mielelläni.

    • Mää en kyl diggaa noitii. Tuosta vaan tulit Kyopelivvuoreen ku kotiinsa kissapissasine luutineen ja eltaantuneine kahvinporoineen ja piti semmosta mekkallaa ja löyhkää, et meijän tartti muuttaa pois.

      Mut sen vaan sanon, et noilil ei oo mitään asiaa parkkiluoliin, torneihin ja autiotaloihin. Terv. Kyöpeli 👻

    • Anonyymi

      minun mielesytäni on aika hsudks mrnnä nukkumssn jod on joku prhmoinrn lämmin peti

    • Anonyymi

      Minulla itselläni on "yliluonnollisia" kykyjä, ja seurustelen miehen kanssa, jolla myös on sellaisia.

      Oikein kätevää ja viihtyisää. Telepatia molempiin suuntiin toimii tavalla, jota tavisten on vaikea ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe