Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sinkkuus on siistiä?

Anonyymi

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa harvinaisen ärsyttävän oloisia hipstereitä. Ei jatkoon!

      • Anonyymi

        Noloja


    • Anonyymi

      Vaikea kysymys, iki sinkuna kun olen.Joihinkin tilaisuuksiin ei kutsuta,kun siellä pariskunnat.Siiten kun on arki tai tarvii lapsen vahtia olet ensimäinen jolta kysyttään apua.Tai tarviit raha lainaa.Sama asia jos sovittu kohtaaminen,se viime hetkellä perutaan,kun tuli parempi kohtaaminen .sinkku on myös se roska laatikko ,jolle vuodatetaan seurustelusuhteen ja aviolliton ongelmat.kun niissä menee hyvin,sinkkua ei muisteta on olemassakaan.

    • Anonyymi

      Kyllä, sinkkuus on siistiä ja mitä pitempään on sinkku sitä vähemmän kiinnostaa minkäänlainen parisuhde.
      Itse nautin elämästäni sinkkuna. Vapaus, se on se mitä en vaihtaisi mistään hinnasta.
      Olen kokeillut jopa yhdessä asumista joskus, mutta se tukahduttaa niin että olin sairastua psyykkisesti. Kun jo se, että työstä kotiin tullessa parkkipaikalla kun nousi autosta ja näki kotitalon alkoi ahdistaa niin kauheasti etttä tuonne pitää taas mennä.
      Eikä syy ollut miehessä, ihan kunnollinen työssä käyvä väkivallaton viinaton ja ihan ns. perus-mies oli.
      Tunsin kuitenkin olevani loukussa ja ansassa. Koko ajan toinen siinä, toisen tavarat, kaikki. Tarvitsen paljon tilaa ja yksinäistä aikaa. Haluan päättää milloin haluan jonkun tavata ja milloin en. Työssä jotuu väkisin viettämään aikaa ison porukan keskellä, työskentelen suuressa avokonttorissa mutta omaan työhön keskittyneenä saa kuitenkin olla rauhassa.
      Nyt olen pitänyt vuoden kotikonttoria ja super-viihdyn! En tiedä milloin palataan vanhaan rutiiniin.
      En ole erakko mutta rakastan olla yksin. Hakeudun seuraan kun sille tuntuu. Ystäviä tapaan mutten ole riippuvainen.
      Tämä ei ole mikään välivaihe. Tämä on minun elämäni.

    • Anonyymi

      Sinkut on nirsoja eikä mitään muuta.

      • Anonyymi

        Tarkennus: Sinkkunaiset on nirsoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus: Sinkkunaiset on nirsoja

        Höpö,höpö


    • Anonyymi

      Sinkkuna eläminen on kallista, mutta siitä omasta vapaudesta sitten niin pitääkin maksaa sitten, jotta saa tehdä mitä huvittaa välittämättä toisen mielipiteistä.

      • Anonyymi

        Kyllä minä tulen toimeen hyvinkin omalla palkallani ja ostanut asunnon ja autonkin omistan.
        En shoppaile turhia ja rahaa osaan käyttää järkevästi.
        Säästöön jää joka kuukauis tietty summa. Aion tehdä oikein pitkän unelmamatkan kauas, maahan josta olen lapsesta asti haaveillut kun korona on ohi.
        En juo enkä polta, kapakoissa en ole käynyt opiskeluaikojen jälkeen.
        Tulen toimeen sinkkuna ihan mukavasti enkä koe sen olevan mitenkään kalliimpaa kuin parisuhteessa olevillakaan. Päin vastoin, näin vastaan itse yksin menoista ja tuloista. Kukaan toinen ei rahakukkarollani käy, maksan vain omista hankinnoistani.
        Ja kyllä tästä vapaudesta maksan jos maksaa pitää! Sanotaan että onnea ei voi ostaa, en ole samaa mieltä ainakaan tässä tapauksessa.
        -nainen-


      • Anonyymi

        Enemmän mulla on rahaa omaan käyttöön, kun parisuhteessa ollessani oli. Rahaa jää myös huomattavasti enemmän säästöön nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän mulla on rahaa omaan käyttöön, kun parisuhteessa ollessani oli. Rahaa jää myös huomattavasti enemmän säästöön nykyään.

        Parisuhteessa nainen vie miehen rahat


    • Anonyymi

      Monet taitaa jäädä sitten ikisinkuiksi... itse kaipaisin kyl parisuhdetta.

    • Anonyymi

      Siivaminen on siistiä.

      • Anonyymi

        Sheivaamonen on siistiä


    • Anonyymi

      Mun mielestä tää on silti paskaa olla yksin kun ei vaa naisia kiinnosta...

    • Anonyymi

      Iha perseestä ku ei edes lihavalle pyöreelle naiselle kelpaa.

    • Anonyymi

      Tuollainen on vähän pelottavaakin itselle jos en rukoile mitään apua iltarukouksessa toivomuksia jollekin arkkienkelille jos sitten ne toivomukseyt tapahtuukin oikeassa elämässä ja nopeasti :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe