Kun hätä on suuri, pilkkaajatkin tietävät kenen puoleen kääntyä

Anonyymi

Tämä siis tämän palstan ateisteille jotka solvaavat uskovia päivästä ja vuodesta toiseen.

https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/kun-hata-on-todellinen-uskoa-pilkkaavakin-tietaa-kenen-puoleen-kaantya/

162

<50

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Onpa siinä todistusta korona jyllää ympäri maailmaa ja kun hätä on suurin nyt niin kirkoista ja lahkoista eroaminen kiihtyy entistä enemmän ja ihmiset jättävät turhuudet (olemattomat jumalharhat) elämästään kääntyen olevaisen lääketieteen puoleen odottaen siis vastauksia ja apua sieltä mistä se harhojen sijaan oikeasti tulee

    • Anonyymi

      Lisääntyvä pilkka kuuluu lopunajan asiaan. Nämä fooruminen jatkuvat uskon pilkkaajat vain toteuttavat profetioita, jotka toteutuvat silmiemme edessä. Meidän uskovien tehtävä on sitten käyttää näitä pilkkaamis- ja vihaviestejä evankeliointitarkoituksiin.

      • Anonyymi

        "Meidän uskovien tehtävä on sitten käyttää näitä pilkkaamis- ja vihaviestejä evankeliointitarkoituksiin."

        Eli toivot että uskovia ja uskoa pilkattaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meidän uskovien tehtävä on sitten käyttää näitä pilkkaamis- ja vihaviestejä evankeliointitarkoituksiin."

        Eli toivot että uskovia ja uskoa pilkattaisiin?

        ArtoTTT

        Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.

        Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.

        Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        "Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        No vituttaako kun teitä ei kukaan vihaa elätte kuin herrankukkarossa täällä suomessa unelmoiden että joku vihaisi teitä ja heti kun joku on eri mieltä mielipiteiltään kuin te niin huudatte "hallelujaa raamattu on oikeassa meitä vihataa "


        Eikö tuo ole lapsellista ja naurettavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.

        Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        En minä ainakaan pilkkaa uskoa vaan uskovia jotka haluavat vain pahaa lähimmäisille.


      • Mikä on pilkkaa?

        Kun kertoo miten asiat ovat todellisuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.

        Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Ja kuitenkin Jeesus:

        << Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me SINUN NIMESI kautta ennustaneet ja SINUN NIMESI kautta ajaneet ulos riivaajia ja SINUN NIMESI kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' <<

        Autuaaksi ei todellakaan pitänyt tulla vihan ja pahan tai Jeesuksen nimen hokemisen kautta, vaan toteuttamalla taivaallisen Isän tahdon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.

        Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        En tiedä, että heitä on herjattu Ihmisen Pojan tähden.

        Mutta ihmisten puheet voivat joutua kritiikin kohteeksi.


      • Olet vähän huono lukemaan, tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.

        Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        <<Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.<<

        Niin täytyy:

        <<Ja SYTTYI SOTA TAIVAASSA: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, EIKÄ HEILLÄ ENÄÄ OLLUT SIJAA TAIVAASSA. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja SAATANAKSI kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa. Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "NYT ON TULLUT PELASTUS ja voima ja MEIDÄN JUMALAMME VALTAKUNTA ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät SYYTTI heitä MEIDÄN JUMALAMME EDESSÄ, on heitetty ulos.<<

        Joka ainoa kohta, joka on Raamatussa Jeesuksen nimeen, on Paavalin syntisaarnaajien tekosia, millä vedetään uskovaiset kerta toisensa jälkeen köllin alta.

        <<Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan." Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran JEESUKSEN NIMEEN. Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.<<

        Jahve ei ole Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä - Jeesus tuomittiin kuolemaan jumalanpilkasta, kun tämä vastusti uhrikultti Jahvea, joka on fariseuksen tekemänä kristinuskon Jumala ja jopa 'Jeesuksen nimeen'.


      • Anonyymi

        "Mutta sinuIIahan ei tosiaan mitään kouIutusta"

        Sanoo kaveri joka ei vieläkään osaa kirjoittaa suomea. Voi tätä ironiaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.<<

        Niin täytyy:

        <<Ja SYTTYI SOTA TAIVAASSA: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, EIKÄ HEILLÄ ENÄÄ OLLUT SIJAA TAIVAASSA. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja SAATANAKSI kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa. Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "NYT ON TULLUT PELASTUS ja voima ja MEIDÄN JUMALAMME VALTAKUNTA ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät SYYTTI heitä MEIDÄN JUMALAMME EDESSÄ, on heitetty ulos.<<

        Joka ainoa kohta, joka on Raamatussa Jeesuksen nimeen, on Paavalin syntisaarnaajien tekosia, millä vedetään uskovaiset kerta toisensa jälkeen köllin alta.

        <<Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan." Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran JEESUKSEN NIMEEN. Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.<<

        Jahve ei ole Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä - Jeesus tuomittiin kuolemaan jumalanpilkasta, kun tämä vastusti uhrikultti Jahvea, joka on fariseuksen tekemänä kristinuskon Jumala ja jopa 'Jeesuksen nimeen'.

        <<<Lisääntyvä pilkka kuuluu lopunajan asiaan. Nämä fooruminen jatkuvat uskon pilkkaajat vain toteuttavat profetioita, jotka toteutuvat silmiemme edessä. Meidän uskovien tehtävä on sitten käyttää näitä pilkkaamis- ja vihaviestejä evankeliointitarkoituksiin.<<<

        Tajuatko sinä - se on teidän loppunne - ei kenenkään muun - te olette julistaneet Paavalin tekemää syntioppia Jeesuksen nimeen Kristuksena, jossa Jeesusta käytetään tosi Jumalana ja uhrilahjana Jahvelle. Te olette julistaneet laittomuuden tekemistä ja pitäneet Jahve-saatanaa Jumalana, ja syyttäneet muita ateisteiksi, kun nämä eivä ole kumartaneet teidän 'Jumalaanne', joka on Saatana.

        Jeesus käski julistamaan evankeliumia Jumalan valtakunnasta, joka on sisäisesti meissä, ja te olette julistaneet kaikkia ihmisiä läpikotaisin syntisiksi itsenne lisäksi, ette minkäänlaista taivasten valtakuntaa, joka on tullut maanpäälle, kuten Jeesus opetti. Te ette ole tehneet mitään muuta kuin käyttäneet törkeästi Jeesuksen nimeä hyväksi.


      • Anonyymi

        En ole, joten ei sinun tarvitse taas valehdella.

        Mutta voisitko edes opetella kirjoittamaan suomen kieltä?


      • Anonyymi

        Eivät mitään. Mutta kovasti he näyttävät haluavan pahaa muille. Katso vaikka tälläkin palstalla riehuvaa nimerkkiä "aito.lainen".


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta sinuIIahan ei tosiaan mitään kouIutusta"

        Sanoo kaveri joka ei vieläkään osaa kirjoittaa suomea. Voi tätä ironiaa :D

        Se kun on niitä perussuomalaisten sakkia.


      • Anonyymi

        Miksi sinun pitää toistaa tuota itsestään selvyyttä? Onko näin että olet niin epäuskottava juttujesi kanssa että joudut toistamaan tuota koko ajan, kun kukaan ei usko sinua?

        Ja koska olet muuttanut suomeen ja mistä? Ja miksi et osaa kirjoittaa suomen kieltä?


      • Anonyymi

        Eli et edes itse pidä itseäsi uskottavana. ;)

        Tosin tuollainen valehtelu on yleistä teille uskovaisille ja sitten vielä ihmettelette miksi teitä inhotaan.


      • Noin kevyesti olet vihattu kuten Raamatussa sanotaan.


      • Anonyymi

        Miksi kieltäisin itseni heterona? Ja miksi haaveilet että olisin homo? Etkö löydä homo seuraa muuten?


      • Vihreillä on koulutusta, mutta perussuomalaisten väellä ei niinkään.


      • Eipähän minun homoutta tarvitse hyväksyä. Mistä tuollaista keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meidän uskovien tehtävä on sitten käyttää näitä pilkkaamis- ja vihaviestejä evankeliointitarkoituksiin."

        Eli toivot että uskovia ja uskoa pilkattaisiin?

        Ei tässä toivomiset auta, profetioiden on pakko toteutua ja siksi pilkkaajat riehuvat täällä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        No vituttaako kun teitä ei kukaan vihaa elätte kuin herrankukkarossa täällä suomessa unelmoiden että joku vihaisi teitä ja heti kun joku on eri mieltä mielipiteiltään kuin te niin huudatte "hallelujaa raamattu on oikeassa meitä vihataa "


        Eikö tuo ole lapsellista ja naurettavaa

        ""Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        No vituttaako kun teitä ei kukaan vihaa elätte kuin herrankukkarossa täällä suomessa unelmoiden että ..."

        Ei mutta olemme surullisia kun viha on noinkin valtavaa! Mitä hyötyä sulle on vihastasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan pilkkaa uskoa vaan uskovia jotka haluavat vain pahaa lähimmäisille.

        "En minä ainakaan pilkkaa uskoa vaan uskovia jotka haluavat vain pahaa lähimmäisille."

        Missäs heitä on sitten on muualle kuin uskovia vihaavassa päässäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin Jeesus:

        << Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me SINUN NIMESI kautta ennustaneet ja SINUN NIMESI kautta ajaneet ulos riivaajia ja SINUN NIMESI kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' <<

        Autuaaksi ei todellakaan pitänyt tulla vihan ja pahan tai Jeesuksen nimen hokemisen kautta, vaan toteuttamalla taivaallisen Isän tahdon.

        "Autuaaksi ei todellakaan pitänyt tulla vihan ja pahan tai Jeesuksen nimen hokemisen kautta, vaan toteuttamalla taivaallisen Isän tahdon."

        Amen


      • No aika tolloa sakkia kuitenkin. Tahvio aina telkkarissa, eikä mitään järkeä puheissa


      • Minulla ei niinkään, mutta monella Vihreällä paljon enemmän.


      • Anonyymi

        Miksi minun pitäisi välittää sinun hyväksynnästä pätkääkään? Ja miksi valehtelet lähimmäisistä? Helvettiinkö haluat tuolla käytöksellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        <<Ei siinä mistään toivomisesta ole kyse, mutta täytyy Raamatun sanan käydä toteen.<<

        Niin täytyy:

        <<Ja SYTTYI SOTA TAIVAASSA: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, EIKÄ HEILLÄ ENÄÄ OLLUT SIJAA TAIVAASSA. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja SAATANAKSI kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa. Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "NYT ON TULLUT PELASTUS ja voima ja MEIDÄN JUMALAMME VALTAKUNTA ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät SYYTTI heitä MEIDÄN JUMALAMME EDESSÄ, on heitetty ulos.<<

        Joka ainoa kohta, joka on Raamatussa Jeesuksen nimeen, on Paavalin syntisaarnaajien tekosia, millä vedetään uskovaiset kerta toisensa jälkeen köllin alta.

        <<Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan." Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran JEESUKSEN NIMEEN. Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.<<

        Jahve ei ole Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä - Jeesus tuomittiin kuolemaan jumalanpilkasta, kun tämä vastusti uhrikultti Jahvea, joka on fariseuksen tekemänä kristinuskon Jumala ja jopa 'Jeesuksen nimeen'.

        >SYTTYI SOTA TAIVAASSA

        Onko sekopäisempää kuultu? 🤪


      • Haluatte ikuisen kärsimyksen niille, jotka kehtaavat naureskella älyttömille harhoillenne. Ikävä kyllä haaveenne ei toteudu konsa.


      • Anonyymi

        Se että sinua mielisairasta persupelleä tuo aihe kiinnostaa suunnattomasti ei tarkoita että ketään muuta kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä toivomiset auta, profetioiden on pakko toteutua ja siksi pilkkaajat riehuvat täällä koko ajan.

        Internet on siis jossain profetoitu, annatko raamatunkohdan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä ainakaan pilkkaa uskoa vaan uskovia jotka haluavat vain pahaa lähimmäisille."

        Missäs heitä on sitten on muualle kuin uskovia vihaavassa päässäsi?

        >>Missäs heitä on sitten on muualle kuin uskovia vihaavassa päässäsi?<<

        Yksi heti tuoksahtavissa kalsareissasi.


      • Haluat runoilijaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luuk. 6:22»Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        No vituttaako kun teitä ei kukaan vihaa elätte kuin herrankukkarossa täällä suomessa unelmoiden että joku vihaisi teitä ja heti kun joku on eri mieltä mielipiteiltään kuin te niin huudatte "hallelujaa raamattu on oikeassa meitä vihataa "


        Eikö tuo ole lapsellista ja naurettavaa

        Päivi Räsänen lienee toista mieltä tuosta Herrankukkaro-Suomesta.


      • Anonyymi

        Lopun ajat eivät koita sinun eivätkä minun eivätkä meiän kummankaan jälkeläisten elinaikana. Ne ovat fantasia joihin uskovat turvautuvat, kun todellisuus iskee silmille ja uskova alkaa toivoa että Herra lopulta tulisi ja panisi kaiken uusiksi.

        Tuliko maailmanloppu vuonna 666? Ei.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 1000? Ei.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 2000? Ei.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 2008 jolloin Nibiru-planeetan piti tulla tekemään tuhojaan? Ei. Nibirukin jäi löytymättä.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 2012 jolloin mayojen kalneteri "kului loppuun"? Ei. Mayojen ajanlaskussa yksi aikakausi loppui ja seuraava alkoi.

        Jos maailmanloppua odotat saat kuolinvuoteellasi todeta että turhaan odotit. Ei kannata odottaa edes maailmanlaajuista ydinsotaa koska sitä ei tule. Vihollisvaltion tuhoamiseen on paljon parempiakin keinoja kuin ydinpommit.

        - Ilkimyksen profeettaserkku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopun ajat eivät koita sinun eivätkä minun eivätkä meiän kummankaan jälkeläisten elinaikana. Ne ovat fantasia joihin uskovat turvautuvat, kun todellisuus iskee silmille ja uskova alkaa toivoa että Herra lopulta tulisi ja panisi kaiken uusiksi.

        Tuliko maailmanloppu vuonna 666? Ei.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 1000? Ei.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 2000? Ei.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 2008 jolloin Nibiru-planeetan piti tulla tekemään tuhojaan? Ei. Nibirukin jäi löytymättä.
        Tuliko maailmanloppu vuonna 2012 jolloin mayojen kalneteri "kului loppuun"? Ei. Mayojen ajanlaskussa yksi aikakausi loppui ja seuraava alkoi.

        Jos maailmanloppua odotat saat kuolinvuoteellasi todeta että turhaan odotit. Ei kannata odottaa edes maailmanlaajuista ydinsotaa koska sitä ei tule. Vihollisvaltion tuhoamiseen on paljon parempiakin keinoja kuin ydinpommit.

        - Ilkimyksen profeettaserkku

        >Tuliko maailmanloppu vuonna 666? Ei.

        Itse asiassa päinvastoin, kun maailma silloin oli toipunut noin 540 sattuneesta tulivuorenpurkauksesta, jonka tuhka peitti auringon vuosiksi ja lamautti koko Euroopan.


      • Anonyymi

        Olet siis kaiken lisäksi kaappihomo.

        Hyväksyn homoutesi aivan täysin.

        👍


    • Anonyymi

      Uskovaiset ovat itse syypäitä siihen kuinka paljon kirkosta on eronnut ihmisiä. Aina sanotte että te elätte oikein ne muut ei. Olen eronnut kirkosta vuosia sitten enkä milloinkaan liity lahkoihin. Hyvä että tunnette itsenne eriomaisiksi kukapa teitä muut kehuiskaan ellette itse.

      • Anonyymi

        "harhaanjohtajiin" monet ovat suivaantuneet, ja niiden opetuksiin . . .


      • Anonyymi

        Kirkosta pitääkin ateistien ja liberaalien erota.
        Jos he eivät hyväksy kirkon opetusta niin onkin hyvä lähteä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkosta pitääkin ateistien ja liberaalien erota.
        Jos he eivät hyväksy kirkon opetusta niin onkin hyvä lähteä.

        Sanoo lahkouskovainen, jonka mielestä kirkon pitää nitistyä hyvien veronmaksajien vähyyteen.


    • Anonyymi

      Trolli-multinikki-aloittaja on taas huonona kun täytyy typeriä aloituksiaan suoltaa oman ahdistuksensa takia.

    • Anonyymi

      Hätääntyneitä on helppo johtaa harhaan. Se onkin uskovaisten ainut toivo saada laumaansa lisää jäseniä.
      Sillä todennäköisyys ja siihen sisältyvä sattuma on suurin kaikkivaltias.

      • Anonyymi

        "Uskovilla on rauha ei hätä. Mutta sinulla on kova hätä rientää aina rääpiin uskovia."

        Onko uskovaisilla aina tapana valehdella noin kuin sinä nyt valehtelet.

        Olen lukuisien uskovaisten kanssa keskustellut ja he pelkäävät jumaliaan helvettiä saatanaa ja ovat jatkuvassa hengellisessä stressitilassa rukoillen armoa ja voimaa pysyä uskossaan ja syntejään anteeksi etteivät joudu kadotukseensa heidän yleisin tunnetila on pelko.

        Olen monesti ihmetellyt että kaikki tuo turhuus ja olemattoman pelko vain vanhojen tarujen tähden .

        Kaikelta tuolta olen koittanut pelastaa läheiseni että he saisivat hyvän elämän ilman turhia pelkoja ja he voisivat keskittyä olevaisiin asioihin rauhassa ja hyvillä mielin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskovilla on rauha ei hätä. Mutta sinulla on kova hätä rientää aina rääpiin uskovia."

        Onko uskovaisilla aina tapana valehdella noin kuin sinä nyt valehtelet.

        Olen lukuisien uskovaisten kanssa keskustellut ja he pelkäävät jumaliaan helvettiä saatanaa ja ovat jatkuvassa hengellisessä stressitilassa rukoillen armoa ja voimaa pysyä uskossaan ja syntejään anteeksi etteivät joudu kadotukseensa heidän yleisin tunnetila on pelko.

        Olen monesti ihmetellyt että kaikki tuo turhuus ja olemattoman pelko vain vanhojen tarujen tähden .

        Kaikelta tuolta olen koittanut pelastaa läheiseni että he saisivat hyvän elämän ilman turhia pelkoja ja he voisivat keskittyä olevaisiin asioihin rauhassa ja hyvillä mielin.

        Uskovat enkä minä valehtele.
        Miksi syytät aina uskovia vaikka et pysty näyttämään yhtään valhetta toteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat enkä minä valehtele.
        Miksi syytät aina uskovia vaikka et pysty näyttämään yhtään valhetta toteen?

        "Uskovat enkä minä valehtele."

        Ammuit juuri itseäsi jalkaan koska tämäkin on vale. :D


      • Kun tätä palstaa lukee, niin moni uskova on kuin henkensä hädässä.

        Kauheaa kun on homoja, kaikkea lopun ajan pahuutta kaikki paikat täynnä.


      • Anonyymi

        En ole, joten valehtelet taas. Miksi ammut itseäsi jalkaan koko ajan?

        Ihmisen luonteeseen kuuluu valehtelu, tietoisesti tai tiedostamatta. Väität siis että uskovaiset eivät ole ihmisiä?


      • Ei tarvitse hyväksyä.

        Mistä moista keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskovilla on rauha ei hätä. Mutta sinulla on kova hätä rientää aina rääpiin uskovia."

        Onko uskovaisilla aina tapana valehdella noin kuin sinä nyt valehtelet.

        Olen lukuisien uskovaisten kanssa keskustellut ja he pelkäävät jumaliaan helvettiä saatanaa ja ovat jatkuvassa hengellisessä stressitilassa rukoillen armoa ja voimaa pysyä uskossaan ja syntejään anteeksi etteivät joudu kadotukseensa heidän yleisin tunnetila on pelko.

        Olen monesti ihmetellyt että kaikki tuo turhuus ja olemattoman pelko vain vanhojen tarujen tähden .

        Kaikelta tuolta olen koittanut pelastaa läheiseni että he saisivat hyvän elämän ilman turhia pelkoja ja he voisivat keskittyä olevaisiin asioihin rauhassa ja hyvillä mielin.

        "Olen lukuisien uskovaisten kanssa keskustellut ja he pelkäävät jumaliaan helvettiä saatanaa ja ..."

        Ihan turhaan vihaat uskovaisia? Mietis vähän miksi juuri sinun täytyisi mennä helvettiin uskovien vihaamisen takia? Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pakko pilkata mutta juuri sinun pitää tuhota itsesi?

        Mietis tätä!!


      • Anonyymi

        Ja taas valehtelet. Näin tuli todistetuksi että uskovaisetkin valehtelet, eivätkä ole mitenkään "parempia" kuin muutkaan ihmiset. Kiitos että todistit sanomiseni tuolla käyttäytymiselläsi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat enkä minä valehtele.
        Miksi syytät aina uskovia vaikka et pysty näyttämään yhtään valhetta toteen?

        Minä olen näyttänyt, mutta koska te olette umpisokeita, ette edes näe valheitanne, ettekä tietysti haluakaan, koska totuus ei ole teidän pointtinne. Ja jos olisi, että olisi syntiopin seuraajia Paavalin opilla, joka on Jeesuksen käyttämistä uhrilahjana Saatanalle.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16861174/valhe-uskonnon-perustana

        Ja tässä ketjussa olen perustellut sitten jokaisen kohdan vielä erikseen Raamatusta todisteena valheidenne paikkansapitämättömyydestä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16864090/uskovaisten-luulojen-ja-kuvitelmien-kumoaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat enkä minä valehtele.
        Miksi syytät aina uskovia vaikka et pysty näyttämään yhtään valhetta toteen?

        Helvetti ainakin on suuri vale.


    • Ehkä ateismi on mahdollista vain, koska tässä maailmassa ikkunat yläkertaan ovat aina vähintäänkin raollaan. Vasta syvimmässä masennuksessa ikkunat pannaan kokonaan kiinni ja säppiin ja koittaa sielun pimeä yö ja ihminen tajuaa, että ikkunoiden sulkeminen ei olekaan "älykästä ja coolia".

      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/enbuske/

      • Anonyymi

        "Ehkä ateismi on mahdollista vain, koska tässä maailmassa ikkunat yläkertaan ovat aina vähintäänkin raollaan. "

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla on vielä toivoa kun hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        Miettikää pilkkaajat tätä! Miksi juuri sinun tulee mennä helvettiin? Vielä on aikaa miettiä tätä.


      • Anonyymi

        Kai muistat, että ateisti tarkoittaa, ettei henkilö usko kristinuskon (Jahven) Saatanan olevan Jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä ateismi on mahdollista vain, koska tässä maailmassa ikkunat yläkertaan ovat aina vähintäänkin raollaan. "

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla on vielä toivoa kun hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        Miettikää pilkkaajat tätä! Miksi juuri sinun tulee mennä helvettiin? Vielä on aikaa miettiä tätä.

        Juttusi joutuvat pilkan kohteeksi

        Kirjoita jotain järkevää.


      • Anonyymi

        "Itse olet henkesi hädässä hakemassa uskovien hyväksyntää homoudellesi."

        No tuo on totta homot ja homomyönteiset ovat kuitenkin tivaamassa uskovilta lupaa seksiin saman sukupuolen kanssa. Tuhannet jumalattomat teologit ovat rakentaneet mitä kummallisimpia tulkintoja Raamatusta pelkästään sen takia että Jumala hyväksyisi seksin saman sukupuolen kanssa.


      • Juttusi joutuu pilkan kohteeksi.

        Kirjoita välillä jotain järkevää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Itse olet henkesi hädässä hakemassa uskovien hyväksyntää homoudellesi."

        No tuo on totta homot ja homomyönteiset ovat kuitenkin tivaamassa uskovilta lupaa seksiin saman sukupuolen kanssa. Tuhannet jumalattomat teologit ovat rakentaneet mitä kummallisimpia tulkintoja Raamatusta pelkästään sen takia että Jumala hyväksyisi seksin saman sukupuolen kanssa.

        Kuka homo on tivannut sinulta lupaa seksiin?


      • Anonyymi

        Ateismi on mahdollista vain koska on olemassa teistejä.


    • Anonyymi

      "Ehkä ateismi on mahdollista vain, koska tässä maailmassa ikkunat yläkertaan ovat aina vähintäänkin raollaan. Vasta syvimmässä masennuksessa ikkunat pannaan kokonaan kiinni ja säppiin ja koittaa sielun pimeä yö ja ihminen tajuaa, että ikkunoiden sulkeminen ei olekaan "älykästä ja coolia".


      Ehkäpä näin tie uskoon vie mielenhäiriössä mielisairaalan tai vankilan kautta .

      Olenkin aina sanonut että kaikista ei ole ateisteiksi tai uskonnottomiksi se vaatii ihmiseltä terveen mielen ja ajatuksen hyvän oman moraalin ja oikeustajun sekä astuun lähimmäisistä ja itsestä.

      Kun ihminen ei tuohon pysty eikä huolehtimaan itsestään hän useinkin joutuu vankilaan tai mieli sairastuu silloin ihminen joka on noin vajavainen tarvitsee oman olemattoman moraalin sijaan (kirjasta opetellun moraalin) ja kirjasta opetellut elämäntavat sekä yhteisön joka paimentaa tätä ihmistä niin kuin pikkulasta aina seksuaalikäyttäytymistä myöten.


      Hänestä tulee tyhjä ihminen joka ilmentää lahkonsa asioita ja oppeja mutta ehkä parempi niin kuin se että yrittää vastuullista yksilöllistä arvokasta uskonnottoman elämää ilman kykyä siihen .

      • Anonyymi

        Olet kyllä niin oikeassa kuin voi olla, mutta siitä on myös yksi askel eteenpäin, jos älykkyys riittää, koska jumalusko kristinuskossa on henkilöityneeseen jumalaan ja kaiken lisäksi vielä pahuudenilmentymään, uhrikulttiin. Siinä ihminen on sidottu tosi tiukasti fyysisyyteen. Jos tuohon ei usko, väitetään ateistiksi, mutta se ei tarkoita jumalatonta, jos ei usko fyysiseen uhreja vaativaan Jumalaan (viittaus Einsteiniin), ja meidän ympärillämme on tieteen mukaan valtava ilmiökenttä ja mittaamattomat potentiaalit, jotka tiede on löytänyt tutkimalla materian perustaa - siis myös meidän itsemme - ja sieltä löytyy 'ylimaallinen äly', ja jos kykenet nyt astumaan vielä pidemmälle intuitiivisesti, on sinun käytössäsi nämä mahdollisuudet ja potentiaalit.


    • Anonyymi

      Jumala on itsekeskeisille narsisteille, kuten Embuskelle luonnollinen valinta.

      • Anonyymi

        Mutta millainen ja mikä Jumala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta millainen ja mikä Jumala?

        Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen....
        Jokainen voi siis kuvitella jumalan täydellisesti mieleisekseen. Jokaiselle löytyy siis omiin tarpeisiin sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen....
        Jokainen voi siis kuvitella jumalan täydellisesti mieleisekseen. Jokaiselle löytyy siis omiin tarpeisiin sopiva.

        Jumala ei kuitenkaan ole ihmisten kuva.
        Teoriasi petti taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen....
        Jokainen voi siis kuvitella jumalan täydellisesti mieleisekseen. Jokaiselle löytyy siis omiin tarpeisiin sopiva.

        Ihminen ei ole eläin vaan Jumalan kuva. Evoluutio teoria kumottiin jo luomisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole eläin vaan Jumalan kuva. Evoluutio teoria kumottiin jo luomisessa.

        Eikö tuollainen valehtelu ole rumaa?


      • Anonyymi

        "Jumala on itsekeskeisille narsisteille, kuten Embuskelle luonnollinen valinta."

        Mietis vähän, kun aikaa vielä on, että miksi juuri sinun täytyy mennä helvettiin pilkkaamisesi vuoksi? Mitä hyötyä sinulle on uskovien pilkkaamisesta kun joka tapauksessa saat pilkkaamistasi katua katkerasti ikuisuuden verran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole eläin vaan Jumalan kuva. Evoluutio teoria kumottiin jo luomisessa.

        Oletko kovakin valehtelemaan?


      • Anonyymi

        "Itse olet henkesi hädässä hakemassa uskovien hyväksyntää homoudellesi."

        No tuo on totta homot ja homomyönteiset ovat kuitenkin tivaamassa uskovilta lupaa seksiin saman sukupuolen kanssa. Tuhannet jumalattomat teologit ovat rakentaneet mitä kummallisimpia tulkintoja Raamatusta pelkästään sen takia että Jumala hyväksyisi seksin saman sukupuolen kanssa.


    • Anonyymi

      Jotkut masentuneet juovat viinaa, toiset löytävät Jeesuksen. Parempi olisi tietenkin pysyä molemmista erossa.

      • Anonyymi

        Mitö pahaa Jeesus on sinulle tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitö pahaa Jeesus on sinulle tehnyt?

        Hän varmaan tarkoitti että kaltaisistasi jeesustelijoista kannattaa pysyä erossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitö pahaa Jeesus on sinulle tehnyt?

        Viina, huumeet tai jeesus - samasta todellisuuspaosta siinnä on pohjimmiltaan kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän varmaan tarkoitti että kaltaisistasi jeesustelijoista kannattaa pysyä erossa.

        Mitö pahaa Jeesus tai jeesustelijat ovat sinulle sitten tehneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viina, huumeet tai jeesus - samasta todellisuuspaosta siinnä on pohjimmiltaan kysymys.

        "Viina, huumeet tai jeesus - samasta todellisuuspaosta siinnä on pohjimmiltaan kysymys."

        On totta että nykyaikana on oltava pilkkaajien suuri lauma mutta miksi juuri sinun täytyy mennä helvettiin uskovien pilkan vuoksi? Mitä hyödyt uskovien pilkkaamisesta kun kumminkaan sillä ei ole mitään vaikutusta mutta sinä joudut menemään helvettiin sen takia ikuisiksi ajoiksi. Miksi ihmeessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Viina, huumeet tai jeesus - samasta todellisuuspaosta siinnä on pohjimmiltaan kysymys."

        On totta että nykyaikana on oltava pilkkaajien suuri lauma mutta miksi juuri sinun täytyy mennä helvettiin uskovien pilkan vuoksi? Mitä hyödyt uskovien pilkkaamisesta kun kumminkaan sillä ei ole mitään vaikutusta mutta sinä joudut menemään helvettiin sen takia ikuisiksi ajoiksi. Miksi ihmeessä?

        "On totta että nykyaikana on oltava pilkkaajien suuri lauma mutta miksi juuri sinun täytyy mennä helvettiin uskovien pilkan vuoksi? Mitä hyödyt uskovien pilkkaamisesta kun kumminkaan sillä ei ole mitään vaikutusta mutta sinä joudut menemään helvettiin sen takia ikuisiksi ajoiksi. Miksi ihmeessä?"


        Sinä uskot että jos sinua pilkataan olet jotenkin niin tärkeä maailmassa että siitä seuraa ikuinen kidutus ? Tuollainen narsistinen ajatusmaailma on sinua nyt vaan huijannut ja antanut itsetuntosi nostaa sinut jumalien tasolle ja ilmeisesti kuvittelet että sinun pilkkaamisesi on ju malien pilkkaamista ?

        Palataanpa maan pinnalle sieltä korkeuksista sinä olet ihan tavallinen tallaaja muiden joukossa ja sinulla on omat mielipiteesi maailmasta ja uskonnoista sinä tuot ne julki ja joku kristisoi mielipiteitäsi omallaan se on keskustelua eikä pilkkaamista vaikka tämän jonkun mielipide onkin erilainen kuin sinun sitä sanotaan kritiikiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On totta että nykyaikana on oltava pilkkaajien suuri lauma mutta miksi juuri sinun täytyy mennä helvettiin uskovien pilkan vuoksi? Mitä hyödyt uskovien pilkkaamisesta kun kumminkaan sillä ei ole mitään vaikutusta mutta sinä joudut menemään helvettiin sen takia ikuisiksi ajoiksi. Miksi ihmeessä?"


        Sinä uskot että jos sinua pilkataan olet jotenkin niin tärkeä maailmassa että siitä seuraa ikuinen kidutus ? Tuollainen narsistinen ajatusmaailma on sinua nyt vaan huijannut ja antanut itsetuntosi nostaa sinut jumalien tasolle ja ilmeisesti kuvittelet että sinun pilkkaamisesi on ju malien pilkkaamista ?

        Palataanpa maan pinnalle sieltä korkeuksista sinä olet ihan tavallinen tallaaja muiden joukossa ja sinulla on omat mielipiteesi maailmasta ja uskonnoista sinä tuot ne julki ja joku kristisoi mielipiteitäsi omallaan se on keskustelua eikä pilkkaamista vaikka tämän jonkun mielipide onkin erilainen kuin sinun sitä sanotaan kritiikiksi.

        Mutta pilkkaaminen on pilkkaamista, ei keskustelua!

        Kysymys nyt tässä ketjussan on että kun on oltava pilkkaajien suuri lauma mutta miksi juuri sinun täytyy mennä helvettiin uskovien pilkan vuoksi? Mitä hyödyt uskovien pilkkaamisesta kun kumminkaan sillä ei ole mitään vaikutusta mutta sinä joudut menemään helvettiin sen takia ikuisiksi ajoiksi. Miksi ihmeessä? Tämä on nyt sen keskustelun aihe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pilkkaaminen on pilkkaamista, ei keskustelua!

        Kysymys nyt tässä ketjussan on että kun on oltava pilkkaajien suuri lauma mutta miksi juuri sinun täytyy mennä helvettiin uskovien pilkan vuoksi? Mitä hyödyt uskovien pilkkaamisesta kun kumminkaan sillä ei ole mitään vaikutusta mutta sinä joudut menemään helvettiin sen takia ikuisiksi ajoiksi. Miksi ihmeessä? Tämä on nyt sen keskustelun aihe!

        Pahimmat pilkkaajat tässäkin ketjussa Tulevat sieltä uskovaisten puolelta. Torrelle sataa paskakommentteja satamäärin joltakin oikeassa uskossa olevalta.
        Yhtäkään muuta uskovaa keskustelussa tämä ei tunnu häiritsevän. Johtopäätöksenä ajattelen teidän siis hyväksyvän kyseisen käytöksen.
        Antaa hyvän kuvan kristityistä.


    • Anonyymi

      Eivät rivosuiset siksi tule vaan varastamaan lisää.

    • Anonyymi

      Ei kai siinä mitään pahaa ole jos joku maailman miljoonista jumalista ja uskonnoista ammentaa jotain itselleen jos niin tahtoo mutta ongelma tulee siinä vaiheessa kun tämä alkaa pakottamaan uskontonsa/lahkonsa määräyksestä muita aatteeseensa kuin rääväsuinen kommunisti taistolainen siinä menee raja .

      Kristinuskon huono puoli on se että se on historian saatossa oppinut aiemmin fyysisen ja henkisen väkivallan käytön eikä se ole pystynyt irtautumaan siitä henkinen väkivalta välineenä saada ihminen samaan aatteeseen on huono ase nykyään hiemankaan itsenäisesti ajattelevaa ihmistä kohtaan ,

      Siksi länsimaissa kristinusko on häviämässä hyvää vauhtia koska heillä ei ole muuta tarjottavaa kuin lapselliset uhkaukset sillä oikeasti jos otetaan kristinuskosta helvetti pois ei kristinuskolla ole antaa ihmiselle yhtään mitään kaikki perustuu kyseisen uskonnon (jumalan) keksimään/tekemään kidustupaikkaan josta kyseinen uskonto (jumala)sitten pelastaa ihmisen ...kaiken kaikkiaan aika typerää.

      • Anonyymi

        On elävällä kristinuskolla kuitenkin vielä Jumala, joka Jeesuksessa tarjoaa ikuista pelastumista kun tämän maailman ihmiset ovat kaiken sotkeneet perin pohjin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On elävällä kristinuskolla kuitenkin vielä Jumala, joka Jeesuksessa tarjoaa ikuista pelastumista kun tämän maailman ihmiset ovat kaiken sotkeneet perin pohjin.

        Uskovaiset saavat siivota omansa ja jumalharhojensa sotkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset saavat siivota omansa ja jumalharhojensa sotkut

        Jeesus sovitti syntimme Golgatan ristillä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sovitti syntimme Golgatan ristillä!

        Uskonnoissa ei juuri järkeä ole. Voi sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sovitti syntimme Golgatan ristillä!

        Sopiko hyvin vai kiristikö jostain?


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Uskonnoissa ei juuri järkeä ole. Voi sentään.

        Sano tuo Palosaarille joiden rukkuskirjan juuri ostit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano tuo Palosaarille joiden rukkuskirjan juuri ostit.

        Ollaan puhuttu asioista. Satu toivoo minun tulevan takaisin kirkon jäseneksi.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Ollaan puhuttu asioista. Satu toivoo minun tulevan takaisin kirkon jäseneksi.

        Miten kirkon jäsenyys sinua muka muuttaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten kirkon jäsenyys sinua muka muuttaisi?

        Ei kai kukaan muuksi muutu sen mukaan onko kirkon jäsen vai ei.


    • Anonyymi

      Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla on vielä toivoa kun hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

      Miettikää pilkkaajat tätä! Miksi juuri sinun tulee mennä helvettiin? Vielä on aikaa miettiä tätä.

      • Anonyymi

        "Miettikää pilkkaajat tätä! Miksi juuri sinun tulee mennä helvettiin? Vielä on aikaa miettiä tätä."

        Ok tunnut olevan oikea helvetti asiantuntija joten ennen kuin menen helvettiin kysyisin sinulta erästä mieltäni askarruttanutta asiaa ja uskon että osaat vastata siihen johtuen siitä että auvoisesti kirjoitat helvetistä tiedät asiasta jotain joten kysyn seuraavaa:

        -Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?
        -saako jumalasi asiasta jotakin tyydytystä
        -saako taivaaseen mennyt uskovainen asiasta jotakin tyydytystä
        -onko miljardien ihmisten ikuinen kidutus itse tarkoitus ja taivas sivuseikka
        -mikä siis on miljardien ihmisten kidutuksen yksinkertainen tarkoitus ja päämäärä

        Jos ystävällisesti nyt vastaisit minulle noihin kysymyksiin asiantuntijana kun olet helvetistä kovasti kirjotellut jään odottamaan mielenkiinnolla vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miettikää pilkkaajat tätä! Miksi juuri sinun tulee mennä helvettiin? Vielä on aikaa miettiä tätä."

        Ok tunnut olevan oikea helvetti asiantuntija joten ennen kuin menen helvettiin kysyisin sinulta erästä mieltäni askarruttanutta asiaa ja uskon että osaat vastata siihen johtuen siitä että auvoisesti kirjoitat helvetistä tiedät asiasta jotain joten kysyn seuraavaa:

        -Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?
        -saako jumalasi asiasta jotakin tyydytystä
        -saako taivaaseen mennyt uskovainen asiasta jotakin tyydytystä
        -onko miljardien ihmisten ikuinen kidutus itse tarkoitus ja taivas sivuseikka
        -mikä siis on miljardien ihmisten kidutuksen yksinkertainen tarkoitus ja päämäärä

        Jos ystävällisesti nyt vastaisit minulle noihin kysymyksiin asiantuntijana kun olet helvetistä kovasti kirjotellut jään odottamaan mielenkiinnolla vastausta.

        No niin pitihän tämä arvata kun kysyn helvetti uskovaiselta asiallisen kysymyksen tämä katoaa kuin kusi lumeen oli varmaankin sadas kerta ja joka kerta keskustelu loppuu kuin seinään tämän kysmyksen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miettikää pilkkaajat tätä! Miksi juuri sinun tulee mennä helvettiin? Vielä on aikaa miettiä tätä."

        Ok tunnut olevan oikea helvetti asiantuntija joten ennen kuin menen helvettiin kysyisin sinulta erästä mieltäni askarruttanutta asiaa ja uskon että osaat vastata siihen johtuen siitä että auvoisesti kirjoitat helvetistä tiedät asiasta jotain joten kysyn seuraavaa:

        -Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?
        -saako jumalasi asiasta jotakin tyydytystä
        -saako taivaaseen mennyt uskovainen asiasta jotakin tyydytystä
        -onko miljardien ihmisten ikuinen kidutus itse tarkoitus ja taivas sivuseikka
        -mikä siis on miljardien ihmisten kidutuksen yksinkertainen tarkoitus ja päämäärä

        Jos ystävällisesti nyt vastaisit minulle noihin kysymyksiin asiantuntijana kun olet helvetistä kovasti kirjotellut jään odottamaan mielenkiinnolla vastausta.

        Hepr. 10:31

        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miettikää pilkkaajat tätä! Miksi juuri sinun tulee mennä helvettiin? Vielä on aikaa miettiä tätä."

        Ok tunnut olevan oikea helvetti asiantuntija joten ennen kuin menen helvettiin kysyisin sinulta erästä mieltäni askarruttanutta asiaa ja uskon että osaat vastata siihen johtuen siitä että auvoisesti kirjoitat helvetistä tiedät asiasta jotain joten kysyn seuraavaa:

        -Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?
        -saako jumalasi asiasta jotakin tyydytystä
        -saako taivaaseen mennyt uskovainen asiasta jotakin tyydytystä
        -onko miljardien ihmisten ikuinen kidutus itse tarkoitus ja taivas sivuseikka
        -mikä siis on miljardien ihmisten kidutuksen yksinkertainen tarkoitus ja päämäärä

        Jos ystävällisesti nyt vastaisit minulle noihin kysymyksiin asiantuntijana kun olet helvetistä kovasti kirjotellut jään odottamaan mielenkiinnolla vastausta.

        Nyt siis tiedät mikä pilkkaajia odottaa! Mitä aiot tehdä asian hyväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siis tiedät mikä pilkkaajia odottaa! Mitä aiot tehdä asian hyväksi?

        Kosto on Jumalan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siis tiedät mikä pilkkaajia odottaa! Mitä aiot tehdä asian hyväksi?

        Olette kyllä kertoneet mikä pilkkaajia odottaa mutta kysynkin mikä sen miljardien ihmisten satuttamisen ja kidutuksen tarkoitus ja päämäärä on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette kyllä kertoneet mikä pilkkaajia odottaa mutta kysynkin mikä sen miljardien ihmisten satuttamisen ja kidutuksen tarkoitus ja päämäärä on ?

        Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa sinua noin paljon! Sinulla on siis vielä toivoa!


    • Anonyymi

      Ateistit ovat ensimmäisenä jonossa hakemassa seurakuntien tarjoamia ruoka-apukasseja. On niillä otsaa!

      • Anonyymi

        Ai en ole kuullut tilastoja tilastoiko kirkko ja kysyykö he apukassin noutajilta minkälaiseen uskoon kuuluvat vai ovatko ateisteja


      • Kenelle ne on tarkoitettu?


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Kenelle ne on tarkoitettu?

        Varmaan kristityille


      • Anonyymi

        "Ateistit ovat ensimmäisenä jonossa hakemassa seurakuntien tarjoamia ruoka-apukasseja. On niillä otsaa!"

        Mene vähän aikaisemmin jonottamaan niin kerkiät ehkä seuraavan kerran jonon keulille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ateistit ovat ensimmäisenä jonossa hakemassa seurakuntien tarjoamia ruoka-apukasseja. On niillä otsaa!"

        Mene vähän aikaisemmin jonottamaan niin kerkiät ehkä seuraavan kerran jonon keulille

        Lupaatko päästää ohitsesi?


      • Anonyymi

        EU-tuki ruokaa, jonka jakelun eri seurakunnat hoitavat saadakseen kunniaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?
      -saako jumalasi asiasta jotakin tyydytystä
      -saako taivaaseen mennyt uskovainen asiasta jotakin tyydytystä
      -onko miljardien ihmisten ikuinen kidutus itse tarkoitus ja taivas sivuseikka
      -mikä siis on miljardien ihmisten kidutuksen yksinkertainen tarkoitus ja päämäärä



      Tämä on eräänlainen jatkumo kristinuskon jo harrastamalle inkvisitiolle ja kertoo kristinuskon arvoista enemmän kuin mikään muu.

      Luulisin että kristinuskon jumalan halu satuttaa ja kiduttaa ihmisiä jotka eivät ole kuuliaisia kyseiselle jumalalle selittyy koston tuoman tyydytyksen mukaan ja koska tämä kosto on ikuinen ihmisten satuttaminen ja kiduttaminen tulee jumala ikuisesti tyydytetyksi .Eräänlainen ikuinen uhrilahja .

      • Anonyymi

        "Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?"

        Minkäs mahdat! Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

        Hepr. 10:31
        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?"

        Minkäs mahdat! Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

        Hepr. 10:31
        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

        Hirmuista on langeta jumalan käsiin vaan mikä sen ikuisen kidutuksen tarkoitus ja päämäärä on ?


      • Anonyymi

        <<Luulisin että kristinuskon jumalan halu satuttaa ja kiduttaa ihmisiä jotka eivät ole kuuliaisia kyseiselle jumalalle selittyy koston tuoman tyydytyksen mukaan ja koska tämä kosto on ikuinen ihmisten satuttaminen ja kiduttaminen tulee jumala ikuisesti tyydytetyksi .<<

        Kyllähän tämä kosto menee täysin toisin päin syntioppiin perustuvassa tarinassa, jossa tosi Jumala kidutetaan kuoliaaksi ristille, kun tämän ensin väitetään huijanneen ihmistä paratiisissa, joka ei siis pidä luomiskertomuksen mukaan edes paikkaansa.


      • Anonyymi

        Onko sinulla edelleen tietämättä, että Raamatun mukaan helvettiin menevät vain syntiopin uskovaiset - tarkoittaa siis kaikkia hartaita kristittyjä, jotka palvovat tosi Jumalan kidutuskuolemaa ristille?

        Nämä on koko syntiopin luoneen Paavalin omissa opetuksissa:

        1.Kor. 3:13 ja tämä perustuu siihen, kun Paavali kiroaa Jeesuksen tosi Jumalana ristille Gal.3:13.

        Miten onkaan osuneet luku- ja jaenumerotkin näin hyvin samoiksi - ihmetelkääpä sitäkin. Mutta niin ovat uskovaiset sokeita, etteivät tätäkään huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla edelleen tietämättä, että Raamatun mukaan helvettiin menevät vain syntiopin uskovaiset - tarkoittaa siis kaikkia hartaita kristittyjä, jotka palvovat tosi Jumalan kidutuskuolemaa ristille?

        Nämä on koko syntiopin luoneen Paavalin omissa opetuksissa:

        1.Kor. 3:13 ja tämä perustuu siihen, kun Paavali kiroaa Jeesuksen tosi Jumalana ristille Gal.3:13.

        Miten onkaan osuneet luku- ja jaenumerotkin näin hyvin samoiksi - ihmetelkääpä sitäkin. Mutta niin ovat uskovaiset sokeita, etteivät tätäkään huomaa.

        "Onko sinulla edelleen tietämättä, että Raamatun mukaan helvettiin menevät vain syntiopin uskovaiset - tarkoittaa siis kaikkia hartaita kristittyjä, jotka palvovat tosi Jumalan kidutuskuolemaa ristille?"


        Ok jos näin mitä luultavammin on mutta peruskysymys on edelleen kuka hyötyy ja miten miljoonien ihmisten satuttamisesta ja kidutuksesta ikuisuuden .

        Tuota asiaa en vain ymmärrä mikä järjellinen tarkoitus ja päämäärä kyseisellä asialla voi olla .

        Tiedän että on mieleltään sairaita psykopaatteja jotka nauttivat ihmisten kiduttamisesta ja satuttamisesta saavat siitä mielihyvää ja tyydytystä ja tämä on ainoa järjellinen selitys minkä tiedän miksi ihmisiä on kidutettu itse kiduttamisen ilosta


      • Anonyymi

        "Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?"

        Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa sinua noin paljon, mutta muista tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?"

        Minkäs mahdat! Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

        Hepr. 10:31
        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

        Onneksi ei ole elävää Jumalaa.


      • Haet huomiota, niin näyttää olevan.


    • Anonyymi

      En ole ateisti vaan uskonnoton ihminen. En osallistu juupas-eipäs keskusteluunne. Niin turhaa.

    • Esimerkki Enbusken pilkkapuheista löydetään Antti Nylénin "Tunnustuskirjasta" (hyvä uskontoaiheinen kirja, kannattaa lukea): "Ovatko ydinpommi, 'netin pettämissivusto' ja jääkiekko järjellisiä asioita, kun ne eivät kerran ole uskontoa, joka taas on määritelmällisesti järjetöntä ja käsittää esimerkiksi 'vetten päällä kävelleen miehen ruumiin syömistä', kuten juuri luin erään kolumnistin mairean kasvokuvan alta internetistä."

      Tuo maireakasvoinen kolumnisti oli Enbuske. Eipä tuo nyt kovin pilkkaavalta vaikuta. Jumalanpilkka voitaneen jakaa ainakin kahteen kategoriaan: inhimilliseen ja saatanalliseen. Kategorioita ei voida päätellä niinkään pilkan laadusta tai sisällöstä, vaan paremmin ja pikemmin pilkan intentiosta, joka tietysti jää viime kädessä aina enemmän tai vähemmän arvailujen varaan, ellei pilkkaaja rehellisesti ja suoraan kerro vaikuttimistaan. Joku voi herjata neitsyt Mariaa huoraksi ja Jeesusta äpäräksi olematta saatanallinen, vaikka tuollaiset herjat kuulostavatkin todella karkeilta ja loukkaavilta.

      Saatanallisesta rienaamisesta minulle tulee aina mieleen se jumalankieltäjä, joka tahtoi luoda simpanssin ja ihmisen hybridin todistaakseen jääräpäisimmällekin kreationistille, että ihminen ei ole Jumalan kuva. Sellainen teko sellaisin vaikuttimin olisi esimerkki saatanallisesta jumalanpilkasta. Täytyy sanoa, että harvoin rienaajat onnistuvat tekemään vaikutusta, mutta tämä ihmissimpanssista fantisoiva "hullu tiedemies" onnistui. Ja tietysti hän uskoi olevansa hyvällä asialla, koska kreationismi on pahuutta. Jos se valo, joka sinussa on jne.

      • Anonyymi

        <<Saatanallisesta rienaamisesta minulle tulee aina mieleen...<<

        Minulla saatanallisesti Jumalan rienaamisesta tulee mieleen vain syntioppi, jossa väitetään ihminen karkoitetun paratiisista valheella, että Jumala olisi muka kähminyt viattoman, omaksi kuvakseen tekemän ihmisen selän takana luomalla pahan puun, johon ei saanut koskea ja päästänyt paholaisen paratiisiin houkuttelemaan ihmistä, joka söi puun hedelmää, jonka syystä Jumala vihastui ja Jeesus joutuu kuolemaan nyt tuona tosi Jumalana, joka kuulostaa kostolta, kun vielä Paavalin ehtoollisen asetussanoin sitten julistetaan Herran kuolemaa syömällä tämän ruumista ja juomalla verta.

        Todellisuudessa Luojajumala karkoitti ihmisen paratiisista, kun tämä tuli tietämään hyvän ja pahan, mutta ei erota Raamatusta edes Jumalaa Saatanasta - viitaten nyt tuohon tehtyyn syntioppitarinaan petollisesta Jumalasta ja tosi Jumalan kuoleman julistamiseen saatananpalvojien riitillä kannibalistisesti.

        Todellisuudessahan Luojajumala sanoi näin - ja ihminen tuli todellisuudessa jopa jumalien kaltaiseksi:

        1.Moos. <<<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<<


    • Anonyymi

      Kun hätä on suurin käänny vassavahdin puoleen

      • Anonyymi

        Onko hän Lii Andersson?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän Lii Andersson?

        On! Mistä arvasit?


    • Anonyymi

      Onhan taas lapsellista lässytystä. Keskity elämään, leikkele vaikka lehdistä kuvia ensi joulun joulukortteja varten. Olisi paljon hyödyllisempää ja saisit jotain iloa synkeään elämääsi.

      • Anonyymi

        Sinulla onkin kivat harrastukset.


    • Anonyymi

      Kyllähän se niin on että älä nosta/äänestä valtion päämiehiksi sellaisia ihmisiä jotka rakentelevat keskitysleirejä ennen pitkää löydät itsesi sieltä samaten älä palvo sellaisia jumalia jotka rakentavat helvettejä ja kidutuspaikkoja sillä ennen pitkää löydät itsesi sieltä.

      • Anonyymi

        Hyvä on ajatella näitä iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on ajatella näitä iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        "Hyvä on ajatella näitä iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. "

        Itse asiassa en ole koskaan miettinyt iäisyysasioita ja jos oikoluet asian kysymys on aivan muusta .


        "Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!"


        Kuten yllä jos vastasin minua vaivaa asia johon haluaisin nyt vastauksen eli kysymys on jumalharhastasi minkä käsityksen saat ikuisen miljardien ihmisten kidutuksen järjellisyydestä ?Toisin sanoen onko jumalasi tällaisessa uskomuksessa mielisairas psykopaatti joka saa nautintoa ja tyydytyksen kidutuksesta ja satuttamisesta vai minkä itse uskot olevan kyseisen väkivallan ja terrorin tarkoitus kun siitä kovin olet kirjoittamassa ?


        "Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. "

        Pidän jumalharhaasi kuten huomasit sairaana psykopaattina tai oikeammin sitä kirkon miestä/miehiä joka tämän sairaan opin teille on tehnyt ja ihmettelen suuresti että joku 2020 luvulla joku voi vajota niin alas että uskoo tuollaista paskaa ja vielä allekirjoittaa sen .


        "Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!"

        No palataanpa tuosta turhasta hölötyksestä nyt itse asiaan mitä olen kysellyt ja toivoisin tosiaan saavani vastauksen siihen mitä jo aiemmin kysyin joten pyydän että et ala kirjoittamaan tällaista liirumia mitä nyt vaan laitat seuraaviin kysmyksiin suoraselkäiset vastaukset taikka sittenjos et osaa vastata myönnät asian ja me tiedämme että et ymmärrä ja tiedä helvetistä ja sen tarkoituksesta yhtään mitään se on vain tyhjä sana mikä sinulle on lahkossasi iskostettu päähän



        Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?
        -saako jumalasi asiasta jotakin tyydytystä
        -saako taivaaseen mennyt uskovainen asiasta jotakin tyydytystä
        -onko miljardien ihmisten ikuinen kidutus itse tarkoitus ja taivas sivuseikka
        -mikä siis on miljardien ihmisten kidutuksen yksinkertainen tarkoitus ja päämäärä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä on ajatella näitä iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. "

        Itse asiassa en ole koskaan miettinyt iäisyysasioita ja jos oikoluet asian kysymys on aivan muusta .


        "Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!"


        Kuten yllä jos vastasin minua vaivaa asia johon haluaisin nyt vastauksen eli kysymys on jumalharhastasi minkä käsityksen saat ikuisen miljardien ihmisten kidutuksen järjellisyydestä ?Toisin sanoen onko jumalasi tällaisessa uskomuksessa mielisairas psykopaatti joka saa nautintoa ja tyydytyksen kidutuksesta ja satuttamisesta vai minkä itse uskot olevan kyseisen väkivallan ja terrorin tarkoitus kun siitä kovin olet kirjoittamassa ?


        "Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. "

        Pidän jumalharhaasi kuten huomasit sairaana psykopaattina tai oikeammin sitä kirkon miestä/miehiä joka tämän sairaan opin teille on tehnyt ja ihmettelen suuresti että joku 2020 luvulla joku voi vajota niin alas että uskoo tuollaista paskaa ja vielä allekirjoittaa sen .


        "Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!"

        No palataanpa tuosta turhasta hölötyksestä nyt itse asiaan mitä olen kysellyt ja toivoisin tosiaan saavani vastauksen siihen mitä jo aiemmin kysyin joten pyydän että et ala kirjoittamaan tällaista liirumia mitä nyt vaan laitat seuraaviin kysmyksiin suoraselkäiset vastaukset taikka sittenjos et osaa vastata myönnät asian ja me tiedämme että et ymmärrä ja tiedä helvetistä ja sen tarkoituksesta yhtään mitään se on vain tyhjä sana mikä sinulle on lahkossasi iskostettu päähän



        Kaikella on tarkoitus mikä siis on helvetin tarkoitus kuka saa ja mitä siitä että helvetissä kidutetaan miljardeja ihmisiä ikuisuus?
        -saako jumalasi asiasta jotakin tyydytystä
        -saako taivaaseen mennyt uskovainen asiasta jotakin tyydytystä
        -onko miljardien ihmisten ikuinen kidutus itse tarkoitus ja taivas sivuseikka
        -mikä siis on miljardien ihmisten kidutuksen yksinkertainen tarkoitus ja päämäärä

        Ei ole viisasta esitellä rienaavia kysymyksiä koska pikapuoliin myös sinulla on melkoinen hätä. Siinä mielessä kysymyksesi on hyviä että ne todistaa, että murehdit asian johdosta ja kohtalostasi. Eli toivoa vielä on mutta muista että aikaa on vähän. Eli kaikenkaikkiaan on hyvä ajatella näitä iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole viisasta esitellä rienaavia kysymyksiä koska pikapuoliin myös sinulla on melkoinen hätä. Siinä mielessä kysymyksesi on hyviä että ne todistaa, että murehdit asian johdosta ja kohtalostasi. Eli toivoa vielä on mutta muista että aikaa on vähän. Eli kaikenkaikkiaan on hyvä ajatella näitä iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        Ok olisit vain voinut sanoa ettet ymmärrä yhtään mitään mistä puhut ja helvetin tarkoitus uskonnossasi on sinulle täysi mysteeri .

        Et ole ensimmäinen uskovainen joka nöyrtyy toteamaan että niin taivas kuin helvetti ovat vain tyhjiä iskulauseita joita olette oppineet lahkoissa toistamaan miettimättä mitä ne tosi asiassa tarkoittaa sillä niitähän ne ovat .

        Laitan sinulle einsteinin viisaan lauseen mieti sitä kun seuraavan kerran puhut jostain asiasta jollekkin :
        Einstein
        "Jos et pysty selittämään asiaa selvästi, et tiedä siitä tarpeeksi."


    • Anonyymi

      Huuhaa.

      • Anonyymi

        Jaa Innanen?


    • Anonyymi

      Tuo se vasta ilkkumista on. Kun ihmisen psyyke romahtaa niin, että tämä hakee apua jostain mistä sitä ei voi saada, on kyseessä vakava henkilökohtainen kriisi. Ihmisen psyykeen romahtaminen ei ole todiste minkään jumalan olemassaolosta.

    • Anonyymi

      Olisiko uskovaisten syytä katsoa itseensä peiliin.Helluntalaiset alkaa edustamaan persuja, ei mene minun jakeluun. Myöskin eduskunnassa on niitä jotka vastustaa hallituksen tekoja.Olen aina luullut että uskovainen puolustaa heikompia. Erehtyväinen on ihminen.

      • Anonyymi

        Aina on syytä katsoa peiliin ja miettiä motiivejaan, mutta hyvä on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on syytä katsoa peiliin ja miettiä motiivejaan, mutta hyvä on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        Hyss... sinulle esitettiin asiallisia kysmyksiä aiheeseesi liittyen etkä osannut vastata yhteenkään kysymykseen ja jatkat edelleen tyhjiä lauseita ja ihmettelet miksi joku kutsui sinua aiemmin täällä tolloksi .

        Ettet enempää tee itsestäsi tolloa laitan sinulle sopivan einsteinin ajatelman jälleen joka tuli mieleeni keskustelustamme

        "Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina on syytä katsoa peiliin ja miettiä motiivejaan, mutta hyvä on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        Pidä huolta vain omista asioistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyss... sinulle esitettiin asiallisia kysmyksiä aiheeseesi liittyen etkä osannut vastata yhteenkään kysymykseen ja jatkat edelleen tyhjiä lauseita ja ihmettelet miksi joku kutsui sinua aiemmin täällä tolloksi .

        Ettet enempää tee itsestäsi tolloa laitan sinulle sopivan einsteinin ajatelman jälleen joka tuli mieleeni keskustelustamme

        "Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."

        "sinulle esitettiin asiallisia kysmyksiä aiheeseesi liittyen etkä osannut vastata yhteenkään kysymykseen ja jatkat edelleen tyhjiä lauseita ja ihmettelet miksi joku kutsui sinua aiemmin täällä tolloksi ."

        Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. Tällä hetkellä sinun tärkein tehtäväsi on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sinulle esitettiin asiallisia kysmyksiä aiheeseesi liittyen etkä osannut vastata yhteenkään kysymykseen ja jatkat edelleen tyhjiä lauseita ja ihmettelet miksi joku kutsui sinua aiemmin täällä tolloksi ."

        Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. Tällä hetkellä sinun tärkein tehtäväsi on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        "Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. "


        Hyvä huomio voisitko keskittyä sitten johonkin muihin asioihin joista sinulla on jotain ymmärrystä ja tietämystä muuten saat aina pilkkaa osaksesi kun kirjoitat asioista joihin olet täysin jäävi ja tietämätön .

        Jumalasi voi koska hyvänsä tulla keskustelemaan kanssani asioista samoin kuin muutkin tuhannet eri kristinuskon suuntauksien jumalat tarjoan heille kahvit ja konjakitkin jos maistuu ja keskustelen mielelläni asioista ehkäpä se ihmisten kidutusvimmakin sitten selviää niiden kristinuskon jumalien kohdalla joidenka oppeihin se liittyy ja toisien kristinuskon jumalien kanssa joille kyseinen helvetti on vain vertauskuva sitten voidaan puhua muista asioista .

        Sinä voit jatkaa tietämättömänä helvettievankelistana ja kirjoitella tyhjiä iskulauseita joita olet lahkossasi ulkoa opetellut ja joista et ymmärrä mitään mutta sehän ei sinulle ollutkaan tärkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. "


        Hyvä huomio voisitko keskittyä sitten johonkin muihin asioihin joista sinulla on jotain ymmärrystä ja tietämystä muuten saat aina pilkkaa osaksesi kun kirjoitat asioista joihin olet täysin jäävi ja tietämätön .

        Jumalasi voi koska hyvänsä tulla keskustelemaan kanssani asioista samoin kuin muutkin tuhannet eri kristinuskon suuntauksien jumalat tarjoan heille kahvit ja konjakitkin jos maistuu ja keskustelen mielelläni asioista ehkäpä se ihmisten kidutusvimmakin sitten selviää niiden kristinuskon jumalien kohdalla joidenka oppeihin se liittyy ja toisien kristinuskon jumalien kanssa joille kyseinen helvetti on vain vertauskuva sitten voidaan puhua muista asioista .

        Sinä voit jatkaa tietämättömänä helvettievankelistana ja kirjoitella tyhjiä iskulauseita joita olet lahkossasi ulkoa opetellut ja joista et ymmärrä mitään mutta sehän ei sinulle ollutkaan tärkeää

        ""Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. "

        Hyvä huomio voisitko keskittyä sitten johonkin muihin asioihin joista sinulla on jotain ymmärrystä ja tietämystä muuten saat aina pilkkaa osaksesi kun kirjoitat asioista joihin olet täysin jäävi ja tietämätön ."

        Hyvä juttu että et enää pilkkaa uskovia tällä foorumilla etkä siis esitä kysymyksiä jotka kuuluu esittää Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. "


        Hyvä huomio voisitko keskittyä sitten johonkin muihin asioihin joista sinulla on jotain ymmärrystä ja tietämystä muuten saat aina pilkkaa osaksesi kun kirjoitat asioista joihin olet täysin jäävi ja tietämätön .

        Jumalasi voi koska hyvänsä tulla keskustelemaan kanssani asioista samoin kuin muutkin tuhannet eri kristinuskon suuntauksien jumalat tarjoan heille kahvit ja konjakitkin jos maistuu ja keskustelen mielelläni asioista ehkäpä se ihmisten kidutusvimmakin sitten selviää niiden kristinuskon jumalien kohdalla joidenka oppeihin se liittyy ja toisien kristinuskon jumalien kanssa joille kyseinen helvetti on vain vertauskuva sitten voidaan puhua muista asioista .

        Sinä voit jatkaa tietämättömänä helvettievankelistana ja kirjoitella tyhjiä iskulauseita joita olet lahkossasi ulkoa opetellut ja joista et ymmärrä mitään mutta sehän ei sinulle ollutkaan tärkeää

        "Sinä voit jatkaa tietämättömänä helvettievankelistana ja ...."

        Mutta on surullista että jatkat Raamatun profetioiden toteuttamista näinkin kirjaimellisesti. Olisi parempi että lopettaisit.

        1. Kor. 6:10

        eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä voit jatkaa tietämättömänä helvettievankelistana ja ...."

        Mutta on surullista että jatkat Raamatun profetioiden toteuttamista näinkin kirjaimellisesti. Olisi parempi että lopettaisit.

        1. Kor. 6:10

        eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        Ja mitä väliä tuolla sitten on?

        Kuka edes haluaa Jumalan valtakuntaan? Hyvin menee ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä voit jatkaa tietämättömänä helvettievankelistana ja ...."

        Mutta on surullista että jatkat Raamatun profetioiden toteuttamista näinkin kirjaimellisesti. Olisi parempi että lopettaisit.

        1. Kor. 6:10

        eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        "Mutta on surullista että jatkat Raamatun profetioiden toteuttamista näinkin kirjaimellisesti. Olisi parempi että lopettaisit."

        Kerrohan hieman jumalasi valtakunnasta mitä kaikkea siellä on ja mitä siellä tehdään sillä kuten olet huomannut olen tarkka ihminen ja haluan tietää ostanko sian säkissä vai eihän luuloni sinua kohtaan taas osoittaudu oikeaksi ja käy niin kuin helvetin kanssa kirjoitat tyhjiä sanoja joita lahkossasi on opeteltu ulkoa joista et ymmärrä itse yhtään mitään .


        "Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja taikuskoisten ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä voit jatkaa tietämättömänä helvettievankelistana ja ...."

        Mutta on surullista että jatkat Raamatun profetioiden toteuttamista näinkin kirjaimellisesti. Olisi parempi että lopettaisit.

        1. Kor. 6:10

        eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        <<1. Kor. 6:10

        eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.<<

        Ei myöskään läpikotaisin syntiset uskovat, siksi he menevätkin Paavalin sanoin helvettiin.

        1-Kor. 3:12-13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sinulle esitettiin asiallisia kysmyksiä aiheeseesi liittyen etkä osannut vastata yhteenkään kysymykseen ja jatkat edelleen tyhjiä lauseita ja ihmettelet miksi joku kutsui sinua aiemmin täällä tolloksi ."

        Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. Tällä hetkellä sinun tärkein tehtäväsi on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        <<Tällä hetkellä sinun tärkein tehtäväsi on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon<<

        Jumalattomia ovat vain Jahve Saatanan uhrikultin palvojat tosi Jumalan uhrikuolemalla ristille, meillä muilla on se Jeesuksen puhuma Jumalan valtakunta sisäisesti meissä - halusimme tai emme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sinulle esitettiin asiallisia kysmyksiä aiheeseesi liittyen etkä osannut vastata yhteenkään kysymykseen ja jatkat edelleen tyhjiä lauseita ja ihmettelet miksi joku kutsui sinua aiemmin täällä tolloksi ."

        Hyvä huomio, että en vastannut enkä vastaa kysymyksiisi jotka sinun tulee esittää Jumalalle, jos saat sen mahdollisuuden. Tällä hetkellä sinun tärkein tehtäväsi on ajatella myös iäisyyskysymyksiä mutta kaikkien tärkeintä on tehdä oikeat johtopäätökset. Ihana asia että helvettiinmeno vaivaa jumalattomia noin paljon, mutta muistakaa tehdä nyt sitten oikeat johtopäätökset!

        Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia. Vaikka profetiat tulee toteutua ja pilkkaajien on pilkattava niin pilkkaajan on mietittävä kohdallaan miksi juuri hänen täytyy pilkkaamisen vuoksi mennä helvettiin!

        <<Näillä tämän foorumin pilkkaaja porukalla kun on vielä toivoa jos hetken pysähtyisivät miettimään että miksi juuri hänen täytyy mennä helvettiin pilkkaamisen takia.<<

        Otapa nyt se Raamattu kätösiisi ja katso, että mitä Paavali lupaa niille, jotka palvovat kristuskulttia tosi Jumalan uhrikuolemana ristille.

        1.Kor. 3:12-13.

        Kuten järkee sopiikin, TE MENETTE helvettiin palvomalla tosin Jumalaa uhrilahjana saatanalle.


    • Anonyymi

      Ei ole mikään hätä jos on korvien välissä terve jos uskotte ja luotatte kaikenlaiseen mielikuvitus asioihin , käynti lääkärissä auttaisi enemmän.

    • Anonyymi

      Uutisissa oli äskettäin, että nuorten miesten usko Raamatun sanomaan, on lisääntynyt. Näyttää siltä, että fiksuimmat alkavat ottaa pesäeroa tämän maailman pinnallisuuteen ja toisten hädän kustannuksella hyötymiseen. Nämä fiksuimmat ovat sisäistäneet Jeesuksen superylivoimaisen hyvvyyden sanoman, josta he ovat saaneet rauhan, ilon ja rakkauden lähimmäisiinsä. Tämä oivallus tulee kelvollisesti Raamattua tutkimalla ja se tuo mukanaan yhteyden Taivaan Isään, syntiemme sovittajaan ja Herraamme Jeesukseen ja Pyhään Henkeen, joka lempeästi ohjaa meitä oikealla tiellä. Emme vilkuile lavealletielle, jossa rakkikoirat räksyttävät ikuista pilkkaansa, saatanan käskyläisinä. Herramme kattaa meille juhlapöydän, vihollisiemme silmien eteen, jossa nautimme hääaterian Jeesuksen kanssa.

      • Anonyymi

        Johan veti taas oikein pohjanoteerauksen...

        <<Uutisissa oli äskettäin, että ..... pesäeroa tämän maailman pinnallisuuteen ..... ovat sisäistäneet Jeesuksen superylivoimaisen hyvvyyden ..... Tämä oivallus tulee kelvollisesti Raamattua tutkimalla ja se tuo mukanaan yhteyden Taivaan Isään, syntiemme sovittajaan ja Herraamme Jeesukseen.<<

        Kiitos herra Jeesus, ja tosi Jumala, että kuolit meidät puolesta uhrilahjana Saatanalle, että voimme aidosti fariseus Paavalin sanoin nyt palvella synnin lakia, kun menit uskontunnustuksen mukaan meidän puolestamme helvettiin. Kiitos Taivaan Isä! Kiitos. Amen!


      • Voi että!

        Kun itse tutkin Raamattua, niin menetin kaiken uskoni Jumalaan. Sinun mukaasi olisi pitänyt tulla yhteys Taivaan Isään.

        Muutenkin juttusi oli älyttömän omahyväinen.


      • Tulitko nyt paremmaksi ihmiseksi?


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Tulitko nyt paremmaksi ihmiseksi?

        Solvauksesi jatkuu.


      • Anonyymi

        "Emme vilkuile lavealletielle, jossa rakkikoirat räksyttävät ikuista pilkkaansa, saatanan käskyläisinä."


        Niin onhan niitäkin jotka uskovat saatanan olemassa oloon käsittääkseni yhtä monta kuin kristittyä joten ei se ihme ole että saatanasta räksyttäviä rakkikoiria siis saatanan käskyläisiä on tämäkin palsta täynnä ilman näitä saatanan olemassa oloon uskovia käskyläisiä ei kukaan varmaan saatanan nimeä pitäisi yllä ja siten tämän evankeliumia täälläkään levittäisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Solvauksesi jatkuu.

        Tulitko nyt paremmaksi ihmiseksi?


    • Anonyymi

      Pahasydämiset vaan ei voi toimia intuitiotaan vastaan sillä samalla kielellä. Siihen ei pidä luottaa.

    • Anonyymi

      Mitä isompi hätä jeesuksenmorsiamilla on kädessä sitä paksumpaa puuppaa ne suoltaa. Heidän viimeaikaisten valheiden ja harhojen perusteella alkavat olemaan jo tosissaan hädissään.

    • Anonyymi

      Turunen siis oudoksuu sitä, että eräs mediahenkilö masentuneena lähestyi uskontoa. Onpa hienoa, että toit tämän tavallisten ihmisten tietoon.

      • Anonyymi

        Se on Turuselle hienoa, kun yksi henkilö ahdingossa kääntyy kirkon puoleen. Niin hienoa, ettei hän ehdi huomata, miten yleistä nimenomaan mieleltään epätasapainossa olevilla on hakea turvaa uskonnoista, ja mitä tämä kertoo niistä uskonnoista.


    • Anonyymi

      Jos ihmesellä on sellainen "kiva" hätä, niin he kääntyvät pappien puoleen, mutta jos ihmisellä on todellinen hätä, niin kääntyvät uskovien puoleen ja jos on todella katastrofaalinen hätä niin kääntyvät Jumalan puoleen, myös ateistit ja pilkkaajat.

      • Tuo oli vale.

        Miten Jumalan puoleen voi kääntyä, kun siitä ei ole mitään apua?


    Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe