Mistä naiset pitää jos järjestää rentouttavaa ajanvietettä

Anonyymi

Olen pohtinut että olisiko kylpylä ja sitten joku hyvä illallinen ja tietysti myös viiniä, mutta itsellä kun ei ole mitään tilanne tajua miten osaan lukea ilmeistä että jos nainen ei esimerkiksi olekaan tyytyväinen mun kanssa ja sen takia haluaisin tietää mielipidettä mikä yllätys on naisten iskemiseen paras vaihtoehto. En todellakaan ala itse edes yrittää leipoo kun pariin otteeseen on pelannu pohja jos jotai piirakkaa yrittäny tehdä ja kauhee haju ja kukaan muija ei kato päivää kauemmin jätkää joka ei osaa ollenkaan valmistaa mitää ruokaa ilman mitään ongelmia ja sen takia voisin viedä ravintola illallisen

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä ehdotan risteilylle ja varmasti saa pesää ja siellä on halpaa viinaa ja miksei myös viinikin

      • Anonyymi

        Moukka, ei tollanen asenne ole lainkaan järkevä jos tarkoitus on saada vain pillua. Jos haluat naisen hurmata nii ehdottomasti risteilylle ilman mitää ehdotuksia. Ja viiniä eikä viinaa


    • Anonyymi

      Ihan kuule riippuu siitä naisestas, että mistä se tykkäis. Jos rupeet muilta neuvoja kyseleen niin menee todennäkösesti harhaan niin, että ryrisee. Esimerkiksi mulle noi sun ehdotukses olis pahimman luokan painajainen. Saisit mennä ihan yksinäs niihin kylpylöihin ja ravintoloihin.

    • Anonyymi

      Minusta olisi ihanaa, jos minut vietäisiin ravintolaan. Kylpylästä miehen kanssa en innostuisi sillä en ole tytyväinen vartalooni. Muten olisi ihanaa. Monet varmaan pitäisivät kylpylästä, ehkä vähän pidemmän tuttavuuden jälkeen. Hyvällä säällä ulkoilemaan ja mukaan jotain hyvää syötävää?

    • Anonyymi

      Jos nainen ihan oikeasti ei ole tyytyväinen kanssasi niin kylpylät ja ravintolat ovat pelkkää tekohengitystä. Jollain tollasella "rentouttavalla ajanvietteellä" voit päästä viikon tai kaksi eteenpäin, mutta sitten on sama ongelma edessä. Oleellisempaa olis korjata se arki ja mikä siinä saa tympääntymään siihen elämään. Jostain syystä monilla miehillä on kuvitelma, että isommat eleet jotenkin korjaisivat arjen ongelmat. Sitten itketään, kun nainen silti lopulta lähtee. Arjen pikkuteot ovat monin verroin tärkeämpiä, kuin ravintolaillalliset. Se rentoutuminenkin on paljon helpompaa, kun yhteiselo on muutenkin kunnossa.

      • Anonyymi

        Joo no ainakin yritin saada jotain mikä varmasti toimii mutta enpäs sitten ehdota rentouttavaa lomaa edes risteilylle. Ja kuka jaksaa mitää stressaa ja arvata mitä nainen mahdollisesti haluaa tai tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no ainakin yritin saada jotain mikä varmasti toimii mutta enpäs sitten ehdota rentouttavaa lomaa edes risteilylle. Ja kuka jaksaa mitää stressaa ja arvata mitä nainen mahdollisesti haluaa tai tarvitsee.

        Vinkki ... kokeile vaikka kysyä nätisti, että mikä kultaasi rassaa. Arvailussa ei tosiaan ole mitään järkeä. Valtaosa naisista on ennen lähtöään kertonut niistä itseään ärsyttävistä asioista, mutta jostain syystä miehet silti ovat "yllättyneitä". Vähemmän arvailua ja enemmän kuuntelua, sillä siitä pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no ainakin yritin saada jotain mikä varmasti toimii mutta enpäs sitten ehdota rentouttavaa lomaa edes risteilylle. Ja kuka jaksaa mitää stressaa ja arvata mitä nainen mahdollisesti haluaa tai tarvitsee.

        Yrität sitä samaa, mitä iso osa miehistä yrittää. Yrität korjata jokapäiväsiä ongelmia harvinaisella "laatuajalla". Se mitä teet niinä tuhansina ja taas tuhansina arjen tunteina on paljon oleellisempaa, kuin yks kakskytneljä tuntia risteilyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität sitä samaa, mitä iso osa miehistä yrittää. Yrität korjata jokapäiväsiä ongelmia harvinaisella "laatuajalla". Se mitä teet niinä tuhansina ja taas tuhansina arjen tunteina on paljon oleellisempaa, kuin yks kakskytneljä tuntia risteilyllä.

        Minun tarkoitus oli viedä risteilylle ja muille nähtävyys kuin suomi koska en pidä Suomessa asuu ja haluan että tuleva vaimo ihastuu ulkomaa maisemiin ja sitten suostuu minun kanssani asua. Jossain vaiheessa voi asua Suomessa mutta minulla on kotimaassa työ ja koti sekä perhe ja ystävät ja sen takia en viihdy Suomessa enkä pidä suomen ruoka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität sitä samaa, mitä iso osa miehistä yrittää. Yrität korjata jokapäiväsiä ongelmia harvinaisella "laatuajalla". Se mitä teet niinä tuhansina ja taas tuhansina arjen tunteina on paljon oleellisempaa, kuin yks kakskytneljä tuntia risteilyllä.

        Aion viedä mun vaimon mun kotimaassa ja hänellä ei tarvitse olla mitään muuta kuin passi mukana sekä meikkiä ja mitä nyt naiset yleensä kantaa laukussa, kuukautiset siteet tai muuta huulipunaa ja ripsi pihdit. En minä ole perehtynyt mitä naisen laukku sisältää. Oma arvaukseni on että jotai meikkiä ja sitten tietysti joku muoti lehti tai muita naisten höpötyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion viedä mun vaimon mun kotimaassa ja hänellä ei tarvitse olla mitään muuta kuin passi mukana sekä meikkiä ja mitä nyt naiset yleensä kantaa laukussa, kuukautiset siteet tai muuta huulipunaa ja ripsi pihdit. En minä ole perehtynyt mitä naisen laukku sisältää. Oma arvaukseni on että jotai meikkiä ja sitten tietysti joku muoti lehti tai muita naisten höpötyksiä.

        Siitä vaan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan sitten.

        Ei ole sittenkään mitää järkeä viedä edes treffeille kun en tunne ollenkaan koko muijaa niin hyvin ettei hän vain pelleile mun kanssa joten en arvailla enää yhtään mitään muuta kuin käyn yhden illan treffeillä kaikkien naisten kanssa nii ei oo mitään ongelmaa siitä että mun pitää arvata yhtää mitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sittenkään mitää järkeä viedä edes treffeille kun en tunne ollenkaan koko muijaa niin hyvin ettei hän vain pelleile mun kanssa joten en arvailla enää yhtään mitään muuta kuin käyn yhden illan treffeillä kaikkien naisten kanssa nii ei oo mitään ongelmaa siitä että mun pitää arvata yhtää mitää.

        No ... mitäs jos kysysit, että mistä toinen tykkää. Tarviiko kaikesta oikeasti tehdä noin vaikeeta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ... mitäs jos kysysit, että mistä toinen tykkää. Tarviiko kaikesta oikeasti tehdä noin vaikeeta?

        Naiset ovat nii vaikeita arvata. Ja enhän minä tiedä mitä niiden kanssa voi jutella kun aina kun yritän kuunnella mitä muut naiset juttelee nii noin viisi minuuttia on ollut ihan normaalia keskustelua mutta joka kerta aiheet ovat samat asiat aina naiset juttelee joko kuukautiset tai sitten jostain huulipunan väristä. Ja minä en tiedä yhtään mitään mitä mun pitää jutella etten vaikuta tyhmältä. No ehkäpä vaan arvaan ja teen yllättävän eleen. Vien risteilylle ja sanon naiselle että mitäs mietit että mä ainakin aion vetää viinaa kun kerta halpaa on ja jos sitten vaikka lähtis kannelle vetää rööki 🤣😂🤣🤣😂🤣😂😅🙄ei toimi tietenkään vaan pitää olla joku sivistynyt ja vetää sikari ja viini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat nii vaikeita arvata. Ja enhän minä tiedä mitä niiden kanssa voi jutella kun aina kun yritän kuunnella mitä muut naiset juttelee nii noin viisi minuuttia on ollut ihan normaalia keskustelua mutta joka kerta aiheet ovat samat asiat aina naiset juttelee joko kuukautiset tai sitten jostain huulipunan väristä. Ja minä en tiedä yhtään mitään mitä mun pitää jutella etten vaikuta tyhmältä. No ehkäpä vaan arvaan ja teen yllättävän eleen. Vien risteilylle ja sanon naiselle että mitäs mietit että mä ainakin aion vetää viinaa kun kerta halpaa on ja jos sitten vaikka lähtis kannelle vetää rööki 🤣😂🤣🤣😂🤣😂😅🙄ei toimi tietenkään vaan pitää olla joku sivistynyt ja vetää sikari ja viini

        Just sanottiin, että kysy äläkä arvaile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat nii vaikeita arvata. Ja enhän minä tiedä mitä niiden kanssa voi jutella kun aina kun yritän kuunnella mitä muut naiset juttelee nii noin viisi minuuttia on ollut ihan normaalia keskustelua mutta joka kerta aiheet ovat samat asiat aina naiset juttelee joko kuukautiset tai sitten jostain huulipunan väristä. Ja minä en tiedä yhtään mitään mitä mun pitää jutella etten vaikuta tyhmältä. No ehkäpä vaan arvaan ja teen yllättävän eleen. Vien risteilylle ja sanon naiselle että mitäs mietit että mä ainakin aion vetää viinaa kun kerta halpaa on ja jos sitten vaikka lähtis kannelle vetää rööki 🤣😂🤣🤣😂🤣😂😅🙄ei toimi tietenkään vaan pitää olla joku sivistynyt ja vetää sikari ja viini

        Jos et sä keski mitään puhuttavaa ennen niitä treffejä niin mites kuvittelet siellä treffeillä käyvän?


    • Anonyymi

      En odota mitään.

      • Anonyymi

        Minä odotan kaikkea häneltä.


    • Anonyymi

      No jos tuntee jo toisen niin kaippa noi menee, mutta ensitreffit kasvokkain, saati uima-asussa ovat kyllä vähän kuumottavat. Joku yhteinen tekeminen, jossa voi välillä puuhailla muuta rentouttaa fiilistä. Joku picnic, ei tartte osata laittaa mitään ruokaa. Puhuttavaa löytyy tai sitten ei, se kai se niiden treffien tarkoitus on, selvittää tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe