Miksi naiset ottaa juopon miehen

Anonyymi

Olen sitä aina ihmetellyt miksi se juoppo on niin kiinnostava että pitää sellaisen kanssa seurustella. On meitä raittiimpiakin miehii. Olemmeko liian tylsiä ettei naisille kelpaa ja eikö raittiin kanssa ole kemiaa yhtään. Naisten juttuja kun lukee niin melko sekavaa elämää elätte juopon miehen kanssa ja itkua ja väkivaltaa siinä samassa sopassa. Itse en jaksaisi mitään juoppoa naista katsella päivääkään. Tykkään että on hiljaisuuutta ja rauhallisuutta kotona eikä ole juopot selittämässä koko ajan jotain exästään tai metelöimässä.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kyllä ikimaailmassa ottaisi juoppolallia.

    • Anonyymi

      Useimmat naiset eivät halua juoppoa miestä ja se on tosiasia.

      • Anonyymi

        Juoppo mies n seurallinen ja aktiivinen alkuun. Mutta kun suhde jäähtyy alkaa juopottelu h äiritsemään.

        Siis alkuun mues ei juokkaan niin paljookun. On muuta aktiviteetia ja treffailaan ravintolissa. Niin na i nenkin huo.

        Ajan oloon n aista ain häiritsee kaikki mitä mies tekee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoppo mies n seurallinen ja aktiivinen alkuun. Mutta kun suhde jäähtyy alkaa juopottelu h äiritsemään.

        Siis alkuun mues ei juokkaan niin paljookun. On muuta aktiviteetia ja treffailaan ravintolissa. Niin na i nenkin huo.

        Ajan oloon n aista ain häiritsee kaikki mitä mies tekee...

        Lisäksi nainen kuvittelee että mies muut t uu ja lopettaa juomisen kun hän nin sanoo kun tajasyåaa naista niin paljon. Ja juo siksi että että enne l li yksin.

        Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Useimmat ottaa, sen nyt huomaa naisten kirjoituksista. En kans ymmärrä miksei rauhallinen mies kelpaa. Juopot ei osaa olla hiljaa olen naapureita kuunnellut meinaan. Alkoholkia kittaavat on ärsyttäviä, mulla oli sellaisia kavereita mutta tein ratkaisun ja lopetin sellaiset kaverisuhteet. Aah mikä ihana rauha kotona eikä kukaan huuda ja kittaa kaljaa.

    • Anonyymi

      Jotkut naiset tykkäävät pitää marttyyrin viittaa yllään ja kuvittelevat olevansa jonkun sortin parantajia. Samoin heillä on ajatus, että kun tuo juoppo tuossa on kuitenkin niin ihana selvinpäin ja rakastaa mua niin paljon, niin pitäähän minun sietää sitä, että hän kohtelee minua huonosti ja pullo on minua tärkeämpi.

      EI noita kynnysmattonaisia moni nainenkaan ymmärrä, ehkä eivät he itsekään!

    • Anonyymi

      Ilmeisesti aloittaja kokee, että ainoa asia mitä hänellä on suhteeseen tuoda on raittius?

      Riittääkö aloittajalle naisessa sama - kunhan on raitis?
      Muita toiveita ei elämänkumppanille ole? Ikä, asuinpaikka, tulevaisuudenhaaveet, ulkonäkö, yhteiset kiinnostuksenkohteet... Noillako ei ole väliä? Kunhan nainen on raitis niin olet valmis ihan kenen tahansa vaan kanssa parisuhteeseen?

      • Anonyymi

        Kolahtiko aloitus jotenkin kipeään paikkaan?
        Miksi koit tarvetta hyökätä ja asetella aloittajan suuhun sanoja joita hän ei ole sanonut?

        Itse ihmetellyt aina samaa kuin aloittaja. Itse en juoppoon mieheen koske pitkällä tikullakaan.
        Suomessa tosin on varmasti melko vaikeaa löytää miestä joka ei juo. Sehän kuuluu itsestäänselvyytenä elämänmenoon Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolahtiko aloitus jotenkin kipeään paikkaan?
        Miksi koit tarvetta hyökätä ja asetella aloittajan suuhun sanoja joita hän ei ole sanonut?

        Itse ihmetellyt aina samaa kuin aloittaja. Itse en juoppoon mieheen koske pitkällä tikullakaan.
        Suomessa tosin on varmasti melko vaikeaa löytää miestä joka ei juo. Sehän kuuluu itsestäänselvyytenä elämänmenoon Suomessa.

        Ihan validi kysymyshän tuo oli. Raittius on hienoa mutta harvalle se on se ainoa syy, miksi jonkun kanssa suhteeseen alkaa.

        Suomessa on valitettavasti paljon alkoholia väärinkäyttäviä ihmisiä. Jos juoppo mies ottaa juopon naisen, miksi se raittiita ihmisiä risoisi? Ihan vapaaehtoistahan parisuhteessa eläminen on, kenenkään ei ole pakko ottaa ristikseen juoppoa ellei itse niin valitse.

        Mielelläni ottaisin raittiin tai hyvin vähän alkoholia käyttävän kumppanin, kun en itsekään alkoholia käytä. On minulla silti paljon muitakin vaatimuksia kumppanin suhteen, pelkkä raittius ei vielä riitä parisuhteen solmimiseen.

        Henkilökohtaisella tasolla minua ei haittaa yhtään, jos joku mies ottaa juopon naisen. Eikä haittaa sekään jos joku nainen ottaa juopon miehen. Kummastuttaa aloittajan marmatus juoppojen miehien kanssa seurustelevista naisista, kun eihän sellaiset selvästi hänen makuunsa parisuhdemielessä olisi. Miksi heidän toimintansa kuitenkin niin hirveästi häntä hiertää?


      • Anonyymi

        Naisille se on se ja sama minkäikäinen mies on tai missä asuu mutta juopon kanssa ne haluaa varmana seurustella. Sillä juopolla ei usein ole muita harrastuksia kuin se viinan juominen mutta raittiilla miehillä on muita harrastuksia kuten kalastus. salilla käyminen, salibandy tai ylipäätänsä joku urheilua harrastus.
        Juopolla voi olla töitä mutta perjantaisin työpäivän jälkeen se tulee kotiin naisen luokse pari kossupulloa mukana.
        Kun taas raitis mies vois ehdottaa naiselle lähdetäänkö pyöräilemään tai veneilemään mutta raitis mies ei pääse tutustumaan naisiin. Varmasti nainen lähtee miehen kansssa baariin juomaan alkoholia jos mies ehottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille se on se ja sama minkäikäinen mies on tai missä asuu mutta juopon kanssa ne haluaa varmana seurustella. Sillä juopolla ei usein ole muita harrastuksia kuin se viinan juominen mutta raittiilla miehillä on muita harrastuksia kuten kalastus. salilla käyminen, salibandy tai ylipäätänsä joku urheilua harrastus.
        Juopolla voi olla töitä mutta perjantaisin työpäivän jälkeen se tulee kotiin naisen luokse pari kossupulloa mukana.
        Kun taas raitis mies vois ehdottaa naiselle lähdetäänkö pyöräilemään tai veneilemään mutta raitis mies ei pääse tutustumaan naisiin. Varmasti nainen lähtee miehen kansssa baariin juomaan alkoholia jos mies ehottaa.

        Voi sua huonoa trollia :D


    • Anonyymi

      - No jotkut muuttuvat juopoiksi vasta parisuhteen aikana
      - jotkut osaavat aluksi peittää alkoholinkäyttönsä
      - joillekin mikä tahansa on parempi kuin tylsyys
      - jotkut haluavat pelastaa
      - jotkut ovat itsekin viinaan meneviä ja juoppo harvoin tuomitsee
      - jotkut eivät osaa sanoa ei
      - joistakin alkoholismi on vain yksi negatiivinen piirre muiden joukossa ja kaikissahan on negatiivisia piirteitä
      - joillekin alkoholismi on normaali, koska ovat alkoholistiperheistä

      Ja tosiaan se miehen kiinnostavuus ei riipu pelkästään siitä, juoko se vai ei.

    • Anonyymi

      Oletko kovin nuori?

    • Anonyymi

      Jotku lääkitsee alkoholilla itseään. Taustalla voi olla masennusta, adhdtä, herkkyyttä, stressiä. Selvinpäin voivat olla erityisen ihania ihmisiä, tunteellisia, taitelijasieluja.

    • Anonyymi

      Älä jaksa olla noin katkera.
      Se ei ole ainoa ominaisuus.

      Sellaisella ihmisellä, jolla taipumus alkoholismiin, voi olla koko joukko hyviä ominaisuuksia, jotka ovat kytköksissä humalahakuisuuteen. Ja kaikista näistä ei tule juoppoja.

      Ja sillä, joka ei pysty sitä edes käsittämään, puuttuu näistä suuri osa.
      Kuten nämä katkerat täällä valittajat: ei teistäkään ihan jokaisesta tule hyvää miestä.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole ainoa ominaisuus mutta elämää määräävä ominaisuus kylläkin ja silloin ei paljon muut ominaisuudet paina - ihan sama mitä väitetään. JOkainen on omin silmin nähnyt, kuullut ja osa kokenutkin, mitä on elämä alkoholistin kanssa; lapset kärsii, puoliso kärsii, suku kärsii ja häpeää, saatikka humalassa toilailun kustannukset yhteiskunnalle.

        On turha tehdä vastakkain asettelua, nyt oli kyse vain ja ainoastaan alkoholistimiehistä tai ylipäätään -puolisoista. JOten turha räkyttäminen pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole ainoa ominaisuus mutta elämää määräävä ominaisuus kylläkin ja silloin ei paljon muut ominaisuudet paina - ihan sama mitä väitetään. JOkainen on omin silmin nähnyt, kuullut ja osa kokenutkin, mitä on elämä alkoholistin kanssa; lapset kärsii, puoliso kärsii, suku kärsii ja häpeää, saatikka humalassa toilailun kustannukset yhteiskunnalle.

        On turha tehdä vastakkain asettelua, nyt oli kyse vain ja ainoastaan alkoholistimiehistä tai ylipäätään -puolisoista. JOten turha räkyttäminen pois!

        Jokainen alkoholistin kanssa elämänsä jakava on itse osansa valinnut. Seurustelu, avioliitto ja perheen perustaminen ovat kaikki vapaaehtoisia aktiviteetteja. Jos puoliso osoittautuu ajan myötä juopoksi, niin sen kun nostaa kytkintä. Mikään pakko ei ole jäädä juoppoa katsomaan, aivan suotta kukaan juoppo-puolisostaan valittelee kun itse on päättänyt sellaisen kanssa pysyä kimpassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen alkoholistin kanssa elämänsä jakava on itse osansa valinnut. Seurustelu, avioliitto ja perheen perustaminen ovat kaikki vapaaehtoisia aktiviteetteja. Jos puoliso osoittautuu ajan myötä juopoksi, niin sen kun nostaa kytkintä. Mikään pakko ei ole jäädä juoppoa katsomaan, aivan suotta kukaan juoppo-puolisostaan valittelee kun itse on päättänyt sellaisen kanssa pysyä kimpassa.

        Kyllä, ja sehän se ihmetyttääkin ja kiukuttaa (silloin kun lapsia), miksi vapaaehtoisesti on mukana pilaamassa elämänsä ja usein myös läheisten. Ja usein tämä puoliso on niin "auttavainen", että mahdollistaa alkoholistin juopottelun ja jopa peittelee sitä.

        TErv. alkoholisti perheen lapsi, nyt jo aikuinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ja sehän se ihmetyttääkin ja kiukuttaa (silloin kun lapsia), miksi vapaaehtoisesti on mukana pilaamassa elämänsä ja usein myös läheisten. Ja usein tämä puoliso on niin "auttavainen", että mahdollistaa alkoholistin juopottelun ja jopa peittelee sitä.

        TErv. alkoholisti perheen lapsi, nyt jo aikuinen!

        Täällä toinen alkoholistivanhemman lapsi. Siinä vaiheessa kun alkkis-äidin viinankäyttö rupesi lähtemään hanskasta, otti isä eron ja sai lastensa pääasiallisen huoltajuuden. Surullisen usein kuullut alkkiksen puolisoilta että "jäin suhteeseen lasten takia" vaikka juuri niiden takiahan siitä pitäisi mielestäni erota. Isäni yritti jonkin aikaa auttaa alkkis-äitiä, mutta äiti teki käytöksellään selväksi että viinasta oli vähitellen muodostunut elämän ykkösprioriteetti. Onneksi isä ei jäänyt sitten sitä enää katselemaan vaan muutti meidät alkkisvapaaseen kotiin.

        Isä on välillä pohtinut ääneen tekikö väärin, kun "vei äidin lapsilta", mutta ollaan kaikki lohduteltu että viina se vei äidin meiltä, eikä isä. Olemme kaikki iloisia ja ylpeitä että isällä oli voimaa todeta että tällaista minun ja lasteni ei tarvitse sietää. Ei alkkista voi kukaan muu pakottaa lopettamaan, jos ei hänellä itsellä ole motivaatiota panostaa erilaiseen elämään.

        Siinä ei puolison, lasten, suvun tai ystävien tuki ja kannustus paljoa auta, mikäli alkkis ei itse halua auttaa itseään. Toki on tapauksia joissa ulkopuolinen on onnistunut "pelastamaan" alkkiksen rakkaudella yms, mutta suurimmassa osassa tapauksia niin ei käy. Paras neuvo alkkiksen kanssa eläville on ottaa etäisyyttä tai poistaa heidät elämästä kokonaan. Siihen viereen ei ole mikään pakko jäädä katsomaan, ei vaikka kyseessä olisi oma vanhempi tai puoliso.


    • Anonyymi

      Naiset kuvittelee että parantavat miehen alkoholismista kun alkaa seurustelee mutta naisesta tuleekin miehen palvelija ja valituksen kohde. Juopot usein on ilkeitä ja väkivaltaisia myös ja siinäpäs nainen sitten pilaa omaa elämää. Oon sen nähnyt miten eks kelpuutti juopon miehen ja mies otti vippeja eksän nimiin ja juopotteli kaikki rahat.

    • Anonyymi

      Naisilla on kyl kumma tapa ottaa mies joka juo joka viikko kopan kaljaa ja muita juomia. Itse en tyykkä edes viinasta esimerkiksi enkä sellaisia ole juonut 25 vuoteen. Olutta juon joskus kerran tai kaks kuukaudessa mutta en mitään 24 packia vaan joku 5 lauantaisin saunan kanssa.

    • Anonyymi

      Niinpä ja kun juoppo on aina juoppo, raitistuneenakin.
      Muuta eroa raittiin ja aktiivisen juopon välillä ei ole, kuin se, että kun raitis juoppo rupeaa taas juomaan, niin se juominen on todella rajus.
      Koska siinä tilanteessa juoppo ei ainoastaan ala uudestaan, vaan koittaa myös juoda sitä raitistakin aikaa takaisin.
      Juopon ottaminen kumppaniksi on aika samaa tasoa kuin että ampuisimitseään jalkaan.
      Mutta no, jos siitä tykkää, niin ihan vapaasti.

    • Anonyymi

      Vaiks nainen olis itse suht raitis niin kyllä niille silti juoppo kelpaa. Tunnen sellaisia naisia.

      • Anonyymi

        Poikkeuksiahan löytyy aina ja joka sääntöön. Keskimäärin ihmiset pariutuvat suht samanikäisten ihmisten kanssa, mutta poikkeuksia on - tunnen sellaisia pareja. En silti sen perusteella kuvittele, että pariskunnilla 20 vuoden ikäero olisi yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeuksiahan löytyy aina ja joka sääntöön. Keskimäärin ihmiset pariutuvat suht samanikäisten ihmisten kanssa, mutta poikkeuksia on - tunnen sellaisia pareja. En silti sen perusteella kuvittele, että pariskunnilla 20 vuoden ikäero olisi yleistä.

        20 vuotta on ihan liian suuri ikäero. Muutama vuosi korkeintaan.


    • Anonyymi

      Lienee vain kysymys siitä mistä ne raittiit miehet löytyy? Vain alkoholin tai kaljan perään itse olevat naiset seurustelee juopon miehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe