Edesmenneen henkilön (muiston) apu vaikeassa elämäntilanteessa

Anonyymi

Miten edesmennyt henkilö voi auttaa vaikeassa tilanteessa, koska hän on edesmennyt?

Tapoja on muutamia:

- Saatat nähdä edesmenneestä henkilöstä unta, jossa hän auttaa sinua.

- Saatat yhtäkkiä ymmärtää, miten edesmennyt henkilö olisi nähnyt vaikean tilanteesi ja mitä hän olisi todennäköisesti sanonut sinulle.

Jos uskot kuolemanjälkeiseen elämään, saatat kokea seuraavia:

- Aistit fyysisillä aisteilla edesmenneen henkilön äänen tai häneen liittyvän tuoksun.

- Tunnet valtavan voimakkaasti edesmenneen henkilön läsnäolon fyysisessä todellisuudessa, vaikka todennäköisesti ajatteletkin, että kyse on mielkuvituksestasi.

Onko kokemuksia?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on muistio, kirjoitan siihen kauppalistoja mitä pitäisi ostaa, mutta itseäni inhottaakin vähän kun aina pitää levätä tuon jalan eli nilkan takia kun ei toimi kunnolla.

• Anonyymi

Minä olen menettänyt kaksi vanhempaa veljeä sekä isän.
      Isä oli minulle hyvin rakas. Maailman kiltein ja paras isä.

Molemmat veljet on tulleet uneeni erittäin toden tuntuisina kuolemansa jälkeen. Sain suurta lohtua heidän "käynnistään" luonani.
      Isän läsnäolon olen aika ajoin aistinut voimakkaana, silloin kun on ollut oikein paha olla. Silloin isä lohduttaa ja tunnen hänen lämpönsä.
      Silloin kun isä kuoli ja istuttiin kappelissa, istuin eturivissä ja katselin isän arkkua siinä edessäni. Yht´äkkiä kappelin kattoikkunasta tulvahti auringon valo ja kuulin selvästi äänen joka sanoi että ei isä siellä arkussa ole, siellä on vain maallinen ruumis.
      Se oli valtavan ihana tunne, ja koin että isä ei ole minua jättänyt. Eikä olekaan.
      Äitiini minulla ei ole minkäänlaisia välejä sattuneesta syystä jota en tässä kerro. Isä oli lapsuuteni ja nuoruuteni turva ja kallio.
      En ole tippaakaan uskonnollinen, mutta koen että kuoleman jälkeen on jotain, mitä, en tiedä.
      Isän tyttö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ansiosidonnaisen porrastaminen olisi vain reilua

Nykyisin sinnitellään töissä tasan minimiaika, jonka jälkeen heittäydytään ansiosidonnaiselle maksimiajaksi. Uudessa mallissa olisi oikeus sitä pidemp
      Maailman menoa
      248
      3623
    Aihe