Löytyisikö minulle jotai kivaa treffeille ehdotuksia kuinka hurmata nainen

Anonyymi

Minua suorastaan hävettää edes kysyä ketää naista minnekään treffeille kun kuitenkin mä nolaa itseni esimerkiksi saatan juoda viiniä oikein urakalla ja tietysti mä myös mokaan kun yritän olla fiksu mutta kännissä sitten täysi urpo. Onko mitään repliikkejä joilla saisin kysyttyä naisen treffeille

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sano suoraan että lähdetään vetää viiniä ja katso kuinka nainen siinä reagoi

      • Anonyymi

        Sano mieluiten että ulkona on kiva keli jos kiinnostusta löytyy tulla mun kanssa ulkoilee tai sitten vain rohkeutta kehii ja sano että sulla on kahvi loppu että viitsiikö rouva keittää sulle kupin kaffetta ja ennen kuin siihe mitään vastausta tulee nii sano lyhyesti ja ytimekkäästi ettet voi juoda maitoa kun maha ei kestä 😂🤣😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano mieluiten että ulkona on kiva keli jos kiinnostusta löytyy tulla mun kanssa ulkoilee tai sitten vain rohkeutta kehii ja sano että sulla on kahvi loppu että viitsiikö rouva keittää sulle kupin kaffetta ja ennen kuin siihe mitään vastausta tulee nii sano lyhyesti ja ytimekkäästi ettet voi juoda maitoa kun maha ei kestä 😂🤣😂🤣😂

        Takuu varma moka. Mä kysyisin suoraan että haluaako arvon rouva mennä mun kanssa risteilylle ja samalla sitten näyttelen fiksua ja hurmaavaa. Ja en juo alkoholia nii kyllä se pitäisi tepsii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuu varma moka. Mä kysyisin suoraan että haluaako arvon rouva mennä mun kanssa risteilylle ja samalla sitten näyttelen fiksua ja hurmaavaa. Ja en juo alkoholia nii kyllä se pitäisi tepsii

        Ei tuu toimii. Mokasit jo tossa rouva sanassa kun naisia nimenomaan pitäisi sanoa millä muulla tahansa termillä kuin rouva ja sehän tarkoittaa aina joko vanhempaa mallia tai sitten oletat hänen olevan varattu joka lähtis sun kanssa pettää. Toimiva repliikki on ehdottomasti että lähdetään risteilylle jos en ketään muuta saa seuraksi nii sinä saat sitten viihdyttää minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu toimii. Mokasit jo tossa rouva sanassa kun naisia nimenomaan pitäisi sanoa millä muulla tahansa termillä kuin rouva ja sehän tarkoittaa aina joko vanhempaa mallia tai sitten oletat hänen olevan varattu joka lähtis sun kanssa pettää. Toimiva repliikki on ehdottomasti että lähdetään risteilylle jos en ketään muuta saa seuraksi nii sinä saat sitten viihdyttää minua

        No ei toimi toi sun ylimielinen repliikki sitte yhtää sen paremmin kuin periksen repliikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei toimi toi sun ylimielinen repliikki sitte yhtää sen paremmin kuin periksen repliikki

        Pidä sinä Timo vaa se turpas kiinni kun kirjoittelet täällä omia perättömiä päätelmiä. Tuskin kuitenkaan peris edes harkitsee kysyä palsta trollien neuvoo jos onnistuisi luoda suhdetta naiseen nii luultavasti peris vaan kysyisi että tarjootko mulle pari olutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä Timo vaa se turpas kiinni kun kirjoittelet täällä omia perättömiä päätelmiä. Tuskin kuitenkaan peris edes harkitsee kysyä palsta trollien neuvoo jos onnistuisi luoda suhdetta naiseen nii luultavasti peris vaan kysyisi että tarjootko mulle pari olutta

        Peris on muita miehiä eikä edes vaivaudu vilkasta naisia. Tää on muute täysi totta.


    • Anonyymi

      Hurmaat useamman kun et ehdottele treffejä . Anna naisten elää omaa juttuaan .

      • Anonyymi

        Minä haluan vain mun vaimon kanssa olla risteilylle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan vain mun vaimon kanssa olla risteilylle

        Just joo se vielä puuttui kun mustasukkainen takiainen tuli kyttää kunhan mahdollisesti kirjoittaa ludemille. No ole taksu huoletta, täällä kukaan mitään ludee ole kdipaamass. Peris on hintti ja haluaa tehdä vaikutuksia ripaan joten ei tarvitse olla mustasukkainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6421
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3950
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3621
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3196
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2522
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2096
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      45
      1781
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1660
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe