Kertoisitteko puolisolle panosta

Anonyymi

Jos olisitte riidelleet edellisenä iltana, suutuspäissään toinen toteaa että tää oli tässä ja sorrut harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa. Heti aamulla saattekin sitten sovittua puolison kanssa riidan. Kertoisitteko miehelle tästä tai haluaisitko puolisosi kertovan tämän sinulle? Vai onko kertomisesta syntyvä haitta suurempi kuin hyöty?

7

1007

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensiks, ei pääsisi moista tilanetta syntyy mutta kuvittellaan tilanne, en kertois enkä haluis miehenikään kertovan, saa vain lisää pahaa kitkaa aikaiseksi.

• Anonyymi

Tieto lisää tuskaa se on fakta!

• Anonyymi

En kertois, kun ei ole pelkoa, että moista tapahtuis. Jos hyppäisin petipuuhiin jonkun toisen kanssa niin olisi jo päättänyt, että se aiempi suhde oli siinä ja paluuta ei ole.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Hyvä, juuri näin. Muuten toimii todella keskenkasvuisesti.

• Anonyymi

Sama juttu. En hyppää heti seuraavaan. Päättymisen jälkeen täytyy rauhoittua ja mennä aikaa, ennen kuin voi katsella muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

No tämä! Jos suutuksissa sanot että se on siinä, ja samantien hyppäät toisen sänkyyn, ei tässä kyllä ansaitse toista ollenkaan. Ja rakkaus ja toisen kunnioitus on kaukana. Jos näin jostain syystä kävis, lopettaisin sen suhteen ja kärsisin nahoissani minkä olen toiselle tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      363
      1964
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1183
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1053
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      936
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      853
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe