Paperilla täydellinen

Anonyymi

Olin kuulemma paperilla täydellinen nainen, parempaa ei voisi toivoa jos järkiliittoa haluaisi. Minulla on elämä hallussa, hyvä työ, olen tasapainoinen ihminen ja tiedän, mitä elämältäni haluan. Minun kanssa oli kuulemma helppoo olla, pystyi olemaan oma itsensä ja meillä oli hyvä keskusteluyhteys. Minun kanssa sai ajan kulumaan ja tekemistä keksittiin. Myös suhteen fyysinen puoli toimi. Silti puoleltasi puuttui tästä jutusta se "jokin", ja halusit jatkaa erillään. Sanoit, ettei ole mitään järkeä enää puoleltasi jatkaa, jos vuoden päästä todetaan, ettei tästä tule mitään. Sanoit, että löydän vielä uuden parisuhteen. Nyt ei kyllä tunnu siltä...

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En itse etsi järkiliittoa. Haluan rakastua ja elää loppuelämäni parisuhteessa ja vanheta yhdessä samanikäisen kanssa kuin itse olen.

      • Anonyymi

        En minäkään etsi järkiliittoa, vaan haluan rakastua. Sitä ei vaan aina ymmärrä, jos itse rakastaa, niin miksi toinen ei tunne samaa. Miksi se kipinä sitten puuttuu toisen puolelta, jos omalta osalta sitä kipinää on ja jutussa sitä jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään etsi järkiliittoa, vaan haluan rakastua. Sitä ei vaan aina ymmärrä, jos itse rakastaa, niin miksi toinen ei tunne samaa. Miksi se kipinä sitten puuttuu toisen puolelta, jos omalta osalta sitä kipinää on ja jutussa sitä jotakin.

        Siinä sitä onkin sinulla ihmettelemistä. Ketään kun ei voi määrätä välittämään. Rakastuminen on monen osatekijän summa ja tietysti se on yksilökohtaista mitkä kaikki tekijät vaikuttavat siihen että tuntee vahvoja tunteita. Jotkut rakastuvat helposti ja usein ja toiset taas hyvin harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sitä onkin sinulla ihmettelemistä. Ketään kun ei voi määrätä välittämään. Rakastuminen on monen osatekijän summa ja tietysti se on yksilökohtaista mitkä kaikki tekijät vaikuttavat siihen että tuntee vahvoja tunteita. Jotkut rakastuvat helposti ja usein ja toiset taas hyvin harvoin.

        Niin ketään ei voi määrätä välittämään tai pakottaa niitä tunteita toista kohtaan. Ne tulevat, jos on tullakseen. Ehkä siksi elämässä on ollut pettymyksiä, kun itse on rakastunut harvoin ja helposti, mutta ei ole saanutkaan sitten sitä toivomaansa vastakaikua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ketään ei voi määrätä välittämään tai pakottaa niitä tunteita toista kohtaan. Ne tulevat, jos on tullakseen. Ehkä siksi elämässä on ollut pettymyksiä, kun itse on rakastunut harvoin ja helposti, mutta ei ole saanutkaan sitten sitä toivomaansa vastakaikua.

        Voisiko kyse kuitenkin olla enemmän ihastumisesta kuin rakastumisesta?
        Oletko tapaillut henkilöä, jonka kanssa haluaisit oikean suhteen? Mutta jostain syystä juttu ei ota tuulta purjeisiin. Ehkä hän ei halua edetä niin nopeasti, tai haluaa vaan kaverisuhteen.


    • Anonyymi

      Aivoperäinen konflikti, Antoine bechara, kokemukset erityisen ihmisen kanssa syvällä muistissa, jotkin ärsykkeet laukaisevat.
      Aika auttaa, muistot aktivoituvat harvemmin
      Rakkaus ei ole uhraus, toisen rakastettava itsenään
      Mahdoton rakkaus vie toivon, lähdettävä pystypäin ja ehjin sydämin
      Mielen ihmeet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe