Paperilla täydellinen

Anonyymi

Olin kuulemma paperilla täydellinen nainen, parempaa ei voisi toivoa jos järkiliittoa haluaisi. Minulla on elämä hallussa, hyvä työ, olen tasapainoinen ihminen ja tiedän, mitä elämältäni haluan. Minun kanssa oli kuulemma helppoo olla, pystyi olemaan oma itsensä ja meillä oli hyvä keskusteluyhteys. Minun kanssa sai ajan kulumaan ja tekemistä keksittiin. Myös suhteen fyysinen puoli toimi. Silti puoleltasi puuttui tästä jutusta se "jokin", ja halusit jatkaa erillään. Sanoit, ettei ole mitään järkeä enää puoleltasi jatkaa, jos vuoden päästä todetaan, ettei tästä tule mitään. Sanoit, että löydän vielä uuden parisuhteen. Nyt ei kyllä tunnu siltä...

6

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En itse etsi järkiliittoa. Haluan rakastua ja elää loppuelämäni parisuhteessa ja vanheta yhdessä samanikäisen kanssa kuin itse olen.

• Anonyymi

En minäkään etsi järkiliittoa, vaan haluan rakastua. Sitä ei vaan aina ymmärrä, jos itse rakastaa, niin miksi toinen ei tunne samaa. Miksi se kipinä sitten puuttuu toisen puolelta, jos omalta osalta sitä kipinää on ja jutussa sitä jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään etsi järkiliittoa, vaan haluan rakastua. Sitä ei vaan aina ymmärrä, jos itse rakastaa, niin miksi toinen ei tunne samaa. Miksi se kipinä sitten puuttuu toisen puolelta, jos omalta osalta sitä kipinää on ja jutussa sitä jotakin.

Siinä sitä onkin sinulla ihmettelemistä. Ketään kun ei voi määrätä välittämään. Rakastuminen on monen osatekijän summa ja tietysti se on yksilökohtaista mitkä kaikki tekijät vaikuttavat siihen että tuntee vahvoja tunteita. Jotkut rakastuvat helposti ja usein ja toiset taas hyvin harvoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä onkin sinulla ihmettelemistä. Ketään kun ei voi määrätä välittämään. Rakastuminen on monen osatekijän summa ja tietysti se on yksilökohtaista mitkä kaikki tekijät vaikuttavat siihen että tuntee vahvoja tunteita. Jotkut rakastuvat helposti ja usein ja toiset taas hyvin harvoin.

Niin ketään ei voi määrätä välittämään tai pakottaa niitä tunteita toista kohtaan. Ne tulevat, jos on tullakseen. Ehkä siksi elämässä on ollut pettymyksiä, kun itse on rakastunut harvoin ja helposti, mutta ei ole saanutkaan sitten sitä toivomaansa vastakaikua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ketään ei voi määrätä välittämään tai pakottaa niitä tunteita toista kohtaan. Ne tulevat, jos on tullakseen. Ehkä siksi elämässä on ollut pettymyksiä, kun itse on rakastunut harvoin ja helposti, mutta ei ole saanutkaan sitten sitä toivomaansa vastakaikua.

Voisiko kyse kuitenkin olla enemmän ihastumisesta kuin rakastumisesta?
        Oletko tapaillut henkilöä, jonka kanssa haluaisit oikean suhteen? Mutta jostain syystä juttu ei ota tuulta purjeisiin. Ehkä hän ei halua edetä niin nopeasti, tai haluaa vaan kaverisuhteen.

• Anonyymi

Aivoperäinen konflikti, Antoine bechara, kokemukset erityisen ihmisen kanssa syvällä muistissa, jotkin ärsykkeet laukaisevat.
      Aika auttaa, muistot aktivoituvat harvemmin
      Rakkaus ei ole uhraus, toisen rakastettava itsenään
      Mahdoton rakkaus vie toivon, lähdettävä pystypäin ja ehjin sydämin
      Mielen ihmeet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      316
      3735
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1703
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      108
      1407
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1146
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1123
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      103
      959
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      70
      860
    Aihe