Pöydän ja muutaman tuolin kesää varten sekä kylmäkaapin juomia varten niin ajattelin että kun netissä oli halpa tarjous riista kamera ja minä sen tietysti asensin omin pienin kätösin ja testasin tietenki toimiiko no ei toiminut ja tein siitä valituksen että haluan palauttaa tuotteen nii ei käyny kun oli jo paketista otettu ja asennettu ja sanoivat että niitä yleensä ammattilaisten kuuluu laittaa ja tuon otin loukkauksesta kun eihän kyseinen henkilö tiennyt olinko minä ennekin osannu mitään sähkö asennuksen tapaista tehdä tai ylipäänsä kuka edes kehtaa arvostaa toisen ihmisen kädentaidot tuntematta sen enempää.
Jee jee jee kivaa oli kun ostin netistä alennus myynnistä terassin edustalle
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Peris, älä nyt viitsi puhuu joutavia. Ethän sä mikää sähköasentaja olisi edes pahimmassa painajaisesta. Kömpelö kuin mikä. Ja tämä on muuten totta. Kävi mulle asentaa auton kaapelit ja vituiks meni. Miten siis Peris ei saisi tolla taidolla myös rikottua ehjää kameraa että turha syyttää mitää alennus myynnin tuotteita jos olet menny kähmiä sitä nii ei todellakaan voi pyytää palauttaa viallista tuotetta jos on ollu ehjä kun sen ostit
- Anonyymi
Mistä vitusta voit päätellä että se oli ehkä ostaessa ja minä kyllä osaan asentaa niin kaapelit kuin muutkin eloktroniikka tuotteet. 😤😤😤😤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853962
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513268Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603012Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,612936SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772464Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52286Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251974Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1621918- 911311