Pöydän ja muutaman tuolin kesää varten sekä kylmäkaapin juomia varten niin ajattelin että kun netissä oli halpa tarjous riista kamera ja minä sen tietysti asensin omin pienin kätösin ja testasin tietenki toimiiko no ei toiminut ja tein siitä valituksen että haluan palauttaa tuotteen nii ei käyny kun oli jo paketista otettu ja asennettu ja sanoivat että niitä yleensä ammattilaisten kuuluu laittaa ja tuon otin loukkauksesta kun eihän kyseinen henkilö tiennyt olinko minä ennekin osannu mitään sähkö asennuksen tapaista tehdä tai ylipäänsä kuka edes kehtaa arvostaa toisen ihmisen kädentaidot tuntematta sen enempää.
Jee jee jee kivaa oli kun ostin netistä alennus myynnistä terassin edustalle
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Peris, älä nyt viitsi puhuu joutavia. Ethän sä mikää sähköasentaja olisi edes pahimmassa painajaisesta. Kömpelö kuin mikä. Ja tämä on muuten totta. Kävi mulle asentaa auton kaapelit ja vituiks meni. Miten siis Peris ei saisi tolla taidolla myös rikottua ehjää kameraa että turha syyttää mitää alennus myynnin tuotteita jos olet menny kähmiä sitä nii ei todellakaan voi pyytää palauttaa viallista tuotetta jos on ollu ehjä kun sen ostit
- Anonyymi
Mistä vitusta voit päätellä että se oli ehkä ostaessa ja minä kyllä osaan asentaa niin kaapelit kuin muutkin eloktroniikka tuotteet. 😤😤😤😤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4310593Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776344Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324943- 564743
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174076Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253429- 623147
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263095