Kiitos kun pidätte dieseleitä ja maksatte veroja.
Terveisin miniteriöiden ja laitosten korkeapalkkaiset
Kiitos diesel autojen käyttäjät, terveisin valtiolta
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Hah! Luuletko että virkamiehet on korkeapalkkaisia?
Siehä huumorveikko oot - Anonyymi
Jos kilometrejä kertyy vuodessa n 20 tkm automallista vähän riippuen, niin vähemmän veroja dieselillä maksaa kuin bensoilla. Näin, koska dieselin polttoaineverosta osa maksetaan kiinteänä ja osa pumpulla. Bensan polttoainevero maksetaan kokonaan pumpulla.
Dieselien perusverohan on alempi kuin vastaavan bensa-auton, koska perusvero määräytyy päästöjen mukaan ja tunnetustihan bensa-autojen päästöt ovat selvästi diesel-autoja suuremmat.
Totta kuitenkin on, että polttomoottoriautojen verot ovat suuret. - Anonyymi
Mun auton "diiselvero" on 360€/vuosi. Tulee hyvin takaisin kun polttoaineen kulutus on n. 4,5l/100km . Kiitos kuitenkin kiittämisestä !
- Anonyymi
Nyt kannattaa käydä allekirjoittamassa aloite polttoaineveron alentamisesta kansalaisaloite sivustolla.
Allekirjoita kansalaisaloite nro 8200- Anonyymi
Joo, tukiaisista ei saa luopua! Lisää tukia.
- Anonyymi
Kiitämme Teitä. Pitäkää diiseli-perinnettä yllä, ties vaikka autonne saisivat jonkinlaisen suojelustatuksen Museovirastolta.
- Anonyymi
Diesilillä siihen saakka, kunnes vetyinfra on valmis. Sitten jouheva siirto niihin.
- Anonyymi
Jonku pitää huolehtia ympäristöstäkin ja ajaa dieselillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611494Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 1101093
- 781092
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm521086Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003